PETICE PROTI PLOŠNÉMU ŠÍŘENÍ JEDU V KRAJINĚ

Komentáře

#34401

Miluji vše živé a pro mne je regulace počtu jakýchkoli tvorů přípustná pouze prostřednictvím přírodní rovnováhy. Jen příroda zná spravedlivou a správnou regulaci. Člověk není tak chytrý, jak si myslí, naopak. Není dobrým pánem a správcem naší matky Země. Regulovat by se mělo lidstvo.

(Brněnec, 2020-02-15)

#34403

je to nestastne reseni!

(Havlíčkův Brod, 2020-02-15)

#34404

Podepisuji,protože nechci jedy v přírodě.

(Buštěhrad, 2020-02-15)

#34408

Podpisujem

(Rajec, 2020-02-15)

#34410

Protože to zabíjí všechna zvířata, co se s jedem dostanou do styku.

(Klecany, 2020-02-15)

#34420

Podepisuji,protože mi není jedno následku a důsledku aplikace toho to jedu.
A.Knechtová

(Brno, 2020-02-15)

#34431

nesouhlasím s návrhem MZE

(Týnec nad Sázavou, 2020-02-15)

#34434

Nesouhlasím s návrhy Ministerstva zemědělství

(Hostivice, 2020-02-15)

#34437

Není mi jedno co mám kolem sebe a v čem žiji.

(Bystřice, 2020-02-15)

#34440

Podepisuji, protože
- je člověk ve svém konání čím dál bezohlednější
- člověk svou zvůlí mnohdy nenahraditelně ničí svůj svět a nemyslí na budoucnost
- si člověk pro sebe často v neúnosné míře nárokuje stále víc prostoru na úkor přírody,
- zatímco člověk neustále zdokonaluje své prostředky a metody uplatňované v zemědělství na úkor přirozeného běhu věcí, zvířata se tomuto trendu nemohou přizpůsobit a jejich šance na přežití jsou čím dál tím menší
- by měl člověk myslet na to, že nebude-li žít v souladu s přírodou, jejíž je součástí, brzy už mu z ní nezbyde nic, bude jen o sám uprostřed pouště.
Například proto podepisuji tuto petici.

(Praha, 2020-02-15)

#34441

Podepisuji, protože plošné šíření jedu v krajině NENÍ ŘEŠENÍ. S chemií už lidé napáchali v přírodě příliš mnoho škody. Nechejme přírodu - poradí si sama. Je moudřejší než my.

(Černošice, 2020-02-15)

#34445

Podepisuji, protože mne jakékoliv používání jedů děsí. Připadá mi krátkozraké a nebezpečné, s nedozírnými následky.

(Zadní Třebaň, 2020-02-15)

#34446

Podepisuji, protože mi záleží na udržení biodiverzity naší krajiny.

(Hostivice, 2020-02-15)

#34447

Podepisuji, protože mě velmi štve (s..e) způsob jakým si devastujeme krajinu. Ničíme lesy, řeky, ornou půdu a přestáváme být tak soběstační.

(Ústí nad Labem, 2020-02-15)

#34450

je to prasárna.

(výčapy, 2020-02-15)

#34451

Ten jed potom v potravinách snědí lidé

(Neveklov, 2020-02-15)

#34452

Nechci jedy, žádné!!!

(Praha, 2020-02-15)

#34458

Nemáme právo zabíjet nekoho, kdo tu neškodí, protože potřebujeme zabít něco, co škodí!!

(Ždírec nad Doubravou , 2020-02-15)

#34462

Podepisuji, protože je rozsypávání jedu na půdu nehorázný hazard. Nepodporuji průmyslové zemědělce, vysávající půdu z podstaty. Malí soukromí zemědělci se šetrným hospodařením problém s hraboši nemají.

(Svatobořice-Mistřín, 2020-02-15)

#34469

Podepisuji, protože podobné hovadiny zaváděl už soudruh Mao...

(Lažánky, 2020-02-15)

#34477

Podepisuji tuto petici, toto vyjádření proto, že rozhodnutí pana Tomana pro povrchové užití jedu je nezodpovědné řešení jednoho problému tím, že se způsobí daleko závažnější problém v širším měřítku. Budeme mít o něco větší úrodu, nebude my lidé chudinky hladovět ....??? budou se jen trápit v křečích desítky, stovky, tisíce.....zvířat!!! Ochrana přírody je budoucnost homo sapiens, pane ministře, člověče vzdělaný na nejvyšší úrovni....

(Praha, 2020-02-15)

#34478

Naprosto nepřípustné používat jedy v přírodě proti čemukoliv živému. Jedy, které se dostávají do půdy se dostávají do našich těl. Chovejme se k přírodě s úctou a pokorou, važme si života a všeho živého!

(Rosice u Brna, 2020-02-15)

#34487

Podepisuji, protože s petici naprosto souhlasím. Pro mě v podstatě neuvěřitelný krok UKZUZ.

(Praha, 2020-02-15)

#34491

Musíme se naučit žít v souladu s přírodou a ne jít proti ni. My přírodu potřebujeme ONA nás ne.

(Příkazy, 2020-02-15)

#34497

Zvířata mají stejné právo na život jako my. Už více než dost jsme zabrali zvířatům jejich domovy, omezili jejich volný prostor a znepříjemnili život. Dost s tímhle, chovejme se jako lidé!!!

(Pardubice, 2020-02-15)

#34500

nesouhlasím s plošným rozhazováním jedu, které je velice nebezpečné nejen pro přírodu obecně, pro přirozené nepřátele hrabošů, ale i pro člověka a domácí zvířata.

(Tisnov, 2020-02-15)

#34504

Chci chránit přírodu a nesouhlasím s tímto způsobem likvidaci hrabosum. Jsou i jiná reseni

(Málkov u Suchomast, 2020-02-15)

#34506

já prostě nechcu mrtvou krajinu, mnoho příkladů v naší zemi i ve světě dokazuje, že to jde i bez jedů - jedy do přírody zkrátka nepatří - tečka

(mšeno, 2020-02-15)

#34513

Podepisuji, protože vše vymírá. V polich a lesích už není skoro žádná zvěř. Spousty ptáků už vyhynulo. A také včel.

(Mělčany , 2020-02-16)

#34514

Zemědělci neudělali nic čímž by podpořili život a rozmnožování přirozených predátorů. Nejsou umísťované berličky, vyvěšované budky a hnízdní podložky pro dravce, není snížená rozloha monokultur. V krajině chybějí stromy, cesty , meze a remízky, které by poskytly dravcům přirozené útočiště. Použitím jedu na hraboše jen potvrdíte svůj ryze ekonomický cíl, bez ohledu na vše živé.

(Červený Újezd, 2020-02-16)

#34515

Vážený velevážený pane Ministře!prosím vás už se podívejte do kalendáře,že je rok 2020 a měly by být už dvounozí tvorové jako je člověk dost vyspělí a rozumní na to aby nepoužívaly nesmyslné řešení používání jedů na kalamitu jako jsou hraboši.Už by měl někdo doporučit a přikázat zemědělcům obhospodařovat zemědělskou půdu hlubokou orbou,kde se ty hnízda s hraboši zničí a kdy si na nich pozůstalí dravci,čápi,racci pochutnají.Už několik let se po šních půda jen přejede těžkou technikou co za sebou na rychlo táhne nožový systém který ty hraboše nijak nepoškodí a půda zase zůstane udusána,a když přijde nějaký deštík,tak se voda nevsákne do půdu a dochází ke splachu půdy do měst,vesnic a řek!Věřte,že by to moc pomohlo provádět hlubokou orbu jako kdysy.Když zemědělec furt brečí a žádá stát o dotace,tak at se prokáže,že provedl hlubokou orbu a není co řešit.A také by měli být obnoveny remízky a vysázené odolné stromy v polích a kolemn,aby se dravci mohli někde usadit a mohli ty škůdce likvidovat přírodní cestou.Při použití jedů tady nezůstane nic živého,ted už je tu katasrofální stav,že děti už neví jak vypadá na živo bažant,křepelka,chocholouš,káně atd.

(NOVÝ BYDŽOV, 2020-02-16)

#34516

Podepisuji, jelikož existují jiné a účinější metody než sypat jedy všude kolem nás. Tímto si akorát zamoříme životní prostředí a brzo zjistíme že voda kterou pijeme je také plná jedů. A to už bude pozdě.

(Trutnov, 2020-02-16)

#34520

Jsem už nyní otrávený nezodpovědným počínáním ministra zemědělství.

(Vrchlabí, 2020-02-16)

#34523

Myslim si, ze timto nevhodnym zpusobem hubeni hrabosu slouzici k uleve zemedelcu a vedouci k otrave dalsich zvirat popripade i psu a kocek a nekonecneho smutku majitelu je vhodnym a efektivim resenim. Doufam, ze v nasem stoleti to nasi poslanci umi udelat lepe a meli by dostat dalsi sanci se o to pokusit.

(Bromley, 2020-02-16)

#34525

Chranim prirodu

(Praha, 2020-02-16)

#34526

Podepisuji, protože mi záleží na tom, aby mé děti žily na zdravé zemi a ne v nějaké apokalyptické hrůze, ke které se díky všem takovýhle necitlivým krokům lidstvo nezadržitelně řítí.

(Pyšely, 2020-02-16)

#34530

Podepisuju, protože nechci aby umírali volně žijíčí zvířata. Zachování zdravého a přirozeného prostředí je důležitější než zisky z velkoprodukce.

(Praha, 2020-02-16)

#34532

Podepisuji, protože se stavím proti devastování přírody.

(Praha 4, 2020-02-16)

#34535

Nesouhlasím s celoplošným posypáním jedem.Ničemu to nepomůže a navíc zabijeme,stovky dalších druhů v potravinovým řetězci.Hrát si na Boha,se nevyplácí,pane ministře.Příroda se nedá námi jen tak oblafnout.Nedá!.....Je příčina a potom následek...Například takový virus z Číny.

(Neratovice, 2020-02-16)

#34536

Protože hraboš je součástí potravinového řetězce tudíž jeho přemnožení lze řešit jinak a metoda trávení zasáhne nejen hraboše.

(Babice, 2020-02-16)

#34541

Nerozumím, proč bychom meli prihlizet cilene devastaci pudy, zivota v ni a bakterialniho slozeni pudy a plodin chemickymi latkami. Nemohu souhlasit a prosim o zastaveni takovych aktivit.

(Kopřivnice, 2020-02-16)

#34546

Podmínkou použití Stutoxu II nemůže být vyšší počet hrabošů, ale to, že hospodář udělal předtím jiná opatření proti hrabošům. Pokud nedělal nic a teď chce sypat jedy - je to ekozločin.

(Brno, 2020-02-16)

#34548

Nechci, aby na toto řešení doplatila priroda, jiná zvířata a lidi.

(Beroun, 2020-02-16)

#34554

Musí být jiné možnosti,jak hubit hraboše. Není určitě,jen jeden jediný způsob.

(Šternberk, 2020-02-16)

#34559

Protože zemi máme jenom jednu, tak bychom se podle toho měli začít chovat.

(Brno, 2020-02-16)

#34567

Podepisuji, protože nesouhlasím s jakýmkoliv používáním jedů v krajině.

(Praha, 2020-02-16)

#34573

Podepisuji, protože mi není lhostejný osud naší přírody. Štve mě postup našich úřadů, které vycházejí vstříc zemědělcům bez vztahu k půdě a hospodařícím pouze kvůli zisku a kterým je naše příroda zcela lhostejná. Není se čemu divit, ryba totiž smrdí od hlavy...

(Brno, 2020-02-16)

#34576

Používání jedů je ničení zdraví přírody, a důsledky se nakonec ve zlém projeví také na zdraví člověka.

(Pardubice, 2020-02-16)

#34579

Protože ti, co mohou hodně věcí ovlivnit, zapoměli, jak žili naši předci v souladu s přírodou ...neslyší, nevidí....

(Chomutov, 2020-02-16)

#34585

Protoze nechci otravene Zvirata ktere nikdo nebude sbirat a budou tak travit dalsi

(Zlin, 2020-02-16)

#34586

Ariana Argonni

(Praha , 2020-02-16)

#34593

Podepisuji, protože plošné používání jedu proti hrabošům je zločinem proti přírodě a je nutné najít jiné, k přírodě šetrnější postupy. I když možná náklady budou vyšší. Na kladení návnad přímo do děr se jistě sejde spousta dobrovolníků.

(Brno, 2020-02-16)

#34598

Podepisuji tuto petici, protože zásadně nesouhlasím s jakýmkoliv použití jedu, natož potom v naší krajině, přírodě. Bojujete proti hrabošům a zároveň zemře nepředstavitelné množství dalších živých tvorů. Hubinková

(56911 Koclířov, 2020-02-16)

#34600

Podepisuji, protože rozhazování jedu plošně nezahubí pouze tvory, na které je cílen, ale i pregátory těchto zvířat a ostatní zvířata, co na onom místě žijí a tohle je prostě špatně.

(Brno, 2020-02-16)