Proti podněcování k nenávisti ve hře "Naše násilí" v Brně.

Komentáře

#3601

Podepisuji, protože jsem křesťan a uvedení této hry mě uráží

Marie Brandejsová (Letohrad, 2018-04-24)

#3605

Jsem zásadně proti veřejné inscenaci této hry

David Pokorný (Rychnov nad Kněžnou, 2018-04-24)

#3606

podepisuji se pod tuto petici, nebot nemohu souhlasit s hanobením našeho Pána Ježíše Krista a jeho zesměšnování

petr brhel (polešovice, 2018-04-24)

#3608

Kultura všeobecně upadá,přesto jsou divadla dotována....herci již nevědí roupama coby...toto představení je tedy hooodně za hranou

Zdenka Ipserová (Praha 13, 2018-04-24)

#3612

Mám za to, že je naší povinností bránit se zákonnými prostředky šíření nenávisti a násilí mezi věřícími jednotlivých náboženství a mezi národy, neboť tato provokace k ničemu jinému nesměřuje. Považuji za ubohost zesměšňovat představitele nebo chcete-li předmět jakékoli víry a navíc se mě to osobně dotýká. Nevidím jediný důvod, proč by si křesťané měli stále znovu a znovu nechávat líbit urážky, jichž nejen že není konec, ale stále se stupňují. V tomto případě je znevážen samotný Tvůrce všeho a pokud bychom se ve jménu Božím neozvali my, kteří se k Němu hlásíme, musely by křičet kameny. Tato "hra" je obrazem morálního úpadku nejen tvůrců samotných, ale také společnosti, která toto umožní. V takové společnosti žít nechci.

Marika Rosendorfová (Supíkovice, 2018-04-25)

#3614

No to je hrůza, znevážit a znesvětit osobu Ježíše Krista, jak si tohle vůbec může někdo dovolit. Kam tento svět spěje, když znesvěcuje Boží věci.A pokud mluvíme o svobodě projevu, i ta má svá práva a své meze, nemůže s i každý dělat co chce a ohánět se svobodou.
Souhlasím s peticí a podepisuji ji!!!

Zdeňka Chmelařová (Zábřeh na Moravě, 2018-04-25)

#3616

všechno má své meze

Josef Častulík (Drnovice, 2018-04-25)

#3618

nejen že se cítím se dotčena jako křesťanka, ale považuji tuto hru za blábol. Mimo jiné, V době Kristova umučení a vzkříšení ještě islám neexistoval.Náš národ se potřebuje vzdělávat, ale pravým a bodrým uměním. Na tuto hru bych nedala ani korunu dotace z městské nebo státní kasy.

Ludmila Krečmerová (Ořechov, 2018-04-25)

#3622

Souhlasím s názorem , že hra nevyvolává diskuzi, ale hra uráží a ponižuje spoustu lidí a hlavně samotného Ježíše Krista. Zajímalo by mne, kdyby někdo vymyslel něco podobného na jeho nejbližší /např. děti, rodiče či na samotného autora, zda by se mu to líbilo.

Marie Handlová (Drnovice, 2018-04-25)

#3627

Marie Dvořáková

Marie Dvořáková (Šumice 48, 2018-04-25)

#3633

Situaci znásilnění považuji za velké rouhání, pošlapání a zesměšňování křesťanských hodnot. Právě na nich stála kultura Evropy, byly kořenem její vzdělanosti, její morálky a práva. Provedením výše zmíněné hry se cítím uražena v nejvyšší míře. Považuji se za tolerantního člověka, ale v této hře vidím otevřený, přímý a nehorázný útok na Boha, na hodnoty křesťanství a slušnosti, skryté pod nálepkou "umělecké ztvárnění" a v neposlední řadě útok na mě samotnou, protože se s vyznáním křesťanství bytostně ztotožňuji.

Anna Janů (Nové Město na Moravě, 2018-04-25)

#3635

To je urážka.

Petr Matějíček (Dolní Dobrouč, 2018-04-25)

#3636

Podepisuji protože su student v Brně a navíc člověk který nechce vidět fiktivní výmysl nějakého pomateného člověka, jestli toto je umění, tak jste ´´Jidáš v úmění Oliver Frljić i s celým týmem,, je mi vás opravdu líto.

Jan Trčka (Valašské Klobouky, 2018-04-25)

#3640

Podepisuji, protože hra hrubě překrucuje pravdu a uráží toho, který za nás položil život. Je to též urážka mého křesťanského cítění. Kdyby někdo takto vystupoval proti islámu, co by se asi dělo!

Jitka Syrovátková (Náchod, 2018-04-25)

#3642

Nesouhlasím s touto hrou.

Kateřina Matějíčková (Dolní Dobrouč, 2018-04-25)

#3646

Podpisujem preto,lebo je to urážka všetkých kultúrných ľudi,či už veriacich alebo neveriacich.

Ján Ďalog (Praha 10, 2018-04-25)

#3648

Podepisuji, protože kultura je naše národní dědictví. Máme krásný jazyk, kvalitní umělecká díla a kvalitní umělce.
Tato hra útočí na nejnižší lidské pudy a je silně degradující. Je mi líto, že kvůli návštěvnosti (tržnosti) je umělec ochoten udělat.

Marie Zimmermannová (Praha, 2018-04-25)

#3649

Napsal bych obsáhlý komentář o svobodě a povolání každého z nás ke svobodě, co vlastně svoboda je?.. a co je jejím obsahem ?...a jak velké riziko lidská svoboda také představuje, ale omezím se z časových důvodů pouze na krátký komentář.
Právě proto Boží moudrost stvořila člověka ke svému obrazu a podobě s tím, že ponechala člověku schopnost svobodně chtít volit dobro ,nebo zlo. A v tom je problém vedení divadla v Brně. Zvolili nevhodnou hru (opomíjím morální a lidské kvality autora) potírající a podkopávající základy křesťanské věrouky a morálky, ztělesněné v osobě Ježíše Krista, který je hrubým způsobem urážen a zesměšňován. Jeho oběť na kříži je nejsvobodnější čin v dějinách lidstva, neboť se odevzdává v plné svobodě lásky.Chceme-li odhalit pramen a nejhlubší smysl svobody, musíme se dívat na Něj. Vše ostatní je pouhé hledání " něčehosi.",
Pokud se svobodně rozhoduji k čemukoli ve svém životě,práci, na veřejnosti , měl bych vědět, že se rozhoduji správně, v dobré víře, s respektem k lidské důstojnosti a přirozenosti a nepodněcuji k nenávisti a potlačování práv a svobod člověka.jmat.

jindřich matuška (Rakovník, 2018-04-25)

#3653

Nechápu, jak až může být chápána svoboda, zvláště od inteligentních a vzdělaných lidí. Ale bohužel, český národ ztratil schopnost rozpoznat, co je dobro a co zlo, neboť se nehlásí k Ježíši Kristu, jako k nejvyššímu dobru, který mu byl za totality ukraden a vymýcen z lidských srdcí.

Libuše Tesaříková (Hodonín, 2018-04-25)

#3654

I v oblasti umění existují etické a morální hranice, které by se neměli překračovat. Tohle je zcela "za hranou ".

Alexander Hudáč (Ústí nad Labem, 2018-04-25)

#3658

Souhlasím s textem petice.

Pavel Dvořáček (Lysice, 2018-04-25)

#3660

podněcování k nenávisti

Helena Lomická (Plzeň, 2018-04-25)

#3662

mi vadí jejich přístup k tomuto tématu

helena Peřinová (Kroměříž, 2018-04-25)

#3667

Je to ubohé, nemorální, odporné...nezapomínejme, že demokracie má své hranice (práva někoho končí tam, kde začínají práva jiného)....tohle už nemá nic společného s uměním (to má bavit, rozvíjet, obohacovat, těšit a ne urážet a lhát). Z mého pohledu je to na hranici trestného činu výtržnictví, minimálně však přestupku proti občanskému soužití. Jen by mne zajímalo, jak by se tvářili rádoby "zastánci" tohoto představení, kdyby v takto nechutné roli byli vyobrazeni oni samotní, nebo jejich blízcí....to by už asi netvrdili, že jde o umění.

Petr Novotný (Kunkovice, 2018-04-25)

#3670

Podepisuji, protože křesťanský životní styl je neustále protiprávně zesměšňován a urážen.

Lenka Klašková (Šlapanice, 2018-04-25)

#3671

je to zvrácenost nejhrubšího zrna

Petr Trnovec, Ing. (Mikulovice, 2018-04-25)

#3672

Jako praktikující křesťanka nesouhlasím s obsahem hry a uráškou našeho
Pána Ježíše Krista. Doufám,že zvítězí úcta a pokora lidí ke jmenovanému a ne jeho hanobení.

Anna Rokytová (Ořechov, 2018-04-25)

#3673

Podepisuji, protože to uráží moje náboženské cítění.

Jan Zich (Žabčice, 2018-04-25)

#3674

Není mi jedno co se zde děje Rozhodně s tím nesouhlasím.A proto podepisují.

Lenka Fialová (Dolní Krupá, 2018-04-25)

#3676

Podepisuji, protože - jak jsem se již vyjádřil v protestním mailu řediteli ND i primátorovi, jedná se o hrubou mystifikaci představovat konflikty na Blízkém a Středním východě jako konflikt a násilí křesťanství vůči muslimům. Jsem připarven podílet se na jakýchkoliv dalších formách protestu.

Ota Blažek (Brno-Vinohrady, 2018-04-25)

#3677

Podepisuji, protože mi obsah divadelního představení přijde vulgární a také v rozporu s dobrými mravy.

Andrea Rosmanitová (Ostrava, 2018-04-25)

#3679

Uvedením této divadelní hry dojde k hanobení a znevažování křesťanské víry - tímto i k polarizaci společnosti. Tím se naplní podstata porušování Trestního zákoníku § 355 trestního zákoníku (40/2009 Sb.) - Hanobení národa, etnické nebo jiné skupiny osob
• (1) Kdo veřejně hanobí
• b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
• bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
• (2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
• a) nejméně se dvěma osobami, nebo
• b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

a dále Doporučení Parlamentního shromáždění Rady Evropy č. 1805 (2007) ze dne 29. 6. 2007 o rouhání, náboženských útocích a nenávistných projevech proti osobám na základě jejich náboženství, který zabraňuje takové konání.

Tato zvrhlá divadelní hra hrubě tupí osobu našeho Pána a Boha Ježíše Krista. Divadelní hra Naše násilí a vaše násilí bezohledně uráží náboženské cítění křesťanů i těch, kteří se ke křesťanským kořenům hlásí.

Zaštiťování organizátorů svobodou je v tomto případě protiprávní. Svoboda není možná, pokud se jedná o porušování zákonů!
Bůh se posmívat nedá (Gal 6,7).

Jiří Svozil, Ing. (Náklo 26, 2018-04-25)

#3681

Podepisuji,protože scéna Ježíše znásilňující muslinku hluboce uráží city mnohých upřímně věřících křesťanů. Uvědomuji si, že neznám kontext hry. Nelíbí se mi však ani hraniční umělecky-sexuální obraz nemající daleko k pornografii. Té je na internetu i jinde přespříliš, a scéna ze hry je přinejmenším voyerská - kromě nějakého uměleckého záměru také vidíme "nahý zadek mladé holky a nahý předek mladého hocha". Historicky Ježíš muslimku nemohl znásilnit, všichni víme, ano, je to nadsázka, ale vůči křesťanům trochu nejapná, když věříme, že Ježíš právě i za "tuhle" muslimku podstoupil strašnou smrt na kříži. Aby i ona došla záchrany, věčnosti. Ale ano, je tu ta strašná paralela: my křesťané máme jsme jistě i v Ježíšově jménu činili zlé věci v minulosti, a zde nezbývá než prosit za odpuštění, Pokud tohle chtěl také režisér hry připomenout , pak to udělal vůči Ježíši naprosto nespravedlivě- zachoval se vlastně stejně jako římští vojáci na Ježíše mimo jiné plivajícího. Tak to asi chápe běžný věřící křesťan, a proto je scéna ve hře vůči části našich občanů neférová.

Anna Krzystková (Těrlicko, 2018-04-25)

#3683

Podepisuji, protože je urážkou křesťanství, Ježíše Krista, Spasitele a Vykupitele všech lidí. Něco takového by nemělo být vůbec veřejně hráno, děkuji za tuto vaši iniciativu.

Jana Kuncová (Věžnice, 2018-04-25)

#3692

Umění má povznášet, nebo nutit k zamyšlení. Ne odpuzovat a šokovat za každou cenu. Tato perverzní zvrhlost, podporující nenávist a urážející věřící hned několika náboženství a snažící se vynutit ostatním ujeté sexuální fantazie autora jako standard estetického vnímání světa, by mělo být důvodem k okamžitému odstoupení celého vedení kdysi výborného, dnes už jen politováníhodného a upadlého svatostánku ne už umění, ale spíše té nejhorší šmíry.

Jaroslav Štefec (Brno, 2018-04-25)

#3693

Jsem věřící. Hra "Naše násilí a vaše násilí" je jasně v rozporu s dobrými mravy všeobecně. Poukazuje na pokleslost "uměleckého" projevu. Demokracie a z ní vyplývající svoboda musí mít svoje pravidla a mantinely. Sprosté urážky nejsou uměním a již vůbec ne proklamovanou diskuzí ze strany Národního divadla Brno. Nejsou a nemohou být ani demokratickou svobodou projevu. Konkrétně je to urážka minimálně 1 500 000 věřících a nespočet dalších slušných lidí.
Proto se připojuji k petici a pozvedám svůj hlas. Se zněním PETICE souhlasím bez výhrad.

Božena Zimová (Hronov, 2018-04-25)

#3694

Podepisuji, protože hra schválně uráží mou víru a našich dětí. Vadí mi nejvíce, že je takováto činnost financována ze státního rozpočtu nebo rozpočtu měst a obcí, které jsou tvořeny z našich daní.

Josef Bartoň (Bystřička, 2018-04-25)

#3695

Jedná se o znevážení života a odkazu Ježíše Krista.

Tomáš Špaňhel (Vizovice, 2018-04-25)

#3698

Podepisuji, protože jsem věřící člověk a uráží to Pána Ježíše.

Hana Kopečná (Vizovice, 2018-04-25)

#3699

Zcela souhlasím s dopisem a jako křesťanku mne hluboce uráží dehonestace postavy Ježíše Krista v této hře. Nevěřím, že je možné nalézt smír mezi různými náboženstvími a kulturami urážením a znevažováním, ale pouze na základě respektu a pravdivého dialogu.

Ludmila Pohanková (Zábřeh, 2018-04-25)

#3700

Tato hra uráží křesťanské občany

Stanislav Tvarůžek (Chlum u Třebíče, 2018-04-25)

#3706

Podepisuji petici proti této hře, která je pro mne, jako oddanou křesťanku, velmi urážející, protože znevažuje mého Spasitele a mou víru. Stejně jako uráží i moje bratry a sestry v Kristu. Navíc je tato hra nepravdivá, protož Ježíš Kristus se za svého pozemského života nikdy nemohl setkat s muslimskou ženou, jelikož Islám v Jeho době ještě neexistoval. Proto prosím o stažení této hry. Děkuji.

michaela Stösselová (Moravská Třebová, 2018-04-25)

#3712

Podepisují ponižující našeho Boha a náš křesťanů

Pavol Činčila (Chotěboř, 2018-04-25)

#3713

Opravdu nevhodné téma ke ztvárnění problému s uprchlíky. Urážející nejen lidi ale i Boha. Křesťani lásku rozdávají tak by naopak měli ztvárnit jak P.Ježíš přijímá všechny k sobě bez rozdílu rasy, pohlaví, náboženství.. Dokonce i ty největší odpadlíky a možná právě ty..

Vendula Tesaříková (Brno, 2018-04-25)

#3714

Podepisuji, protože se chci postavit proti urážení osobnosti Ježíše Nazaretského, který nikdy takovýto čin nespáchal.

Vlastimil Karas (Bystřice pod Hostýnem, 2018-04-25)

#3717

Autoři hry se snažili najít něco, čeho se zatím nikdo neodvážil, a tímto ubohým způsobem se proslavit. Zároveň neriskovali, že za to dostanou od někoho nebezpečného přes hubu. Což by se jim mohlo stát, kdyby násilníkem v této hře byl místo Ježíše Muhammad ibn Abdilláh ibn Abdilmuttalib. To by aspoň mělo pravdivý základ. Bohužel ale tady zklamala média - místo aby o hře mlčela, tak jí udělala skvělou reklamu, takže hlavní vina leží na bedrech všech médií, která o tom psala.

Jitka Zemanová (Prha 10, 2018-04-25)

#3718

Jsem člověk a toto je za hranou slušnosti a jsem také křesťanka. Pro toto mě to hluboce uráží.

Viera Kajtárová (Jihlava, 2018-04-25)

#3720

Podepisuji!!!

Dana Kupková (Vizovice, 2018-04-25)

#3722

Souhlasím s textem petice. Jedná se o vědomé podněcování násilí a nenávisti mezi lidmi.

Antonín Juřeník (Brno, 2018-04-25)

#3726

Podepisuji, protoze se neshoduji s nazorem, ze pod nalepku "umeni" se da schovat libovolna provokace. Zajimalo by me, jak by v ND BRNO reagovali, kdybych se rozhodl pomazat jeho budovu exkrementy a nazval to konceptualnim umenim s cilem vyvolani diskuze.

Jiří Machala (Brno, 2018-04-25)

#3728

Znevážení osoby Ježíše Krista, který nás svou smrtí na kříži vykoupil. V době, kdy Ježíš žil na této zemi ještě žádný Islám neexistoval.

Ludmila Dulíková (Rudimov, 2018-04-25)

#3730

Zcela se ztotožňuji s odporem proti uvedení hry. Hra je za hranu jdoucí provokace kulturou nekultivovaných anomálů, sledujících pouze svou vlastní sledovanost. Vencálek

Jan Vencálek (Němčičky u Brna, 2018-04-25)

#3738

Bůh je láska

Jana Chrástková (Otrokovice, 2018-04-25)

#3739

Tato hra mě jakožto křesťana uráží

Milan Menčík (Martínkov, 2018-04-25)

#3740

Uvedené skutečnosti o divadelní hře přesahují všechny meze existence kulturní etiky.

Josef Pilař (Únanov, 2018-04-25)

#3744

Podepisuji, protože jsem přesvědčen, že máme předávat druhým dobro, nikoli zlo. Zlo plodí zase jen zlo. Máme se snažit o smír mezi národy a nepodněcovat k násilí.

Pavel Ohryzek (Nový Hrozenkov- 571, 75604, 2018-04-25)

#3745

Podepisuji tuto petici, protože urážlivým způsobem vyobrazuje osobu Ježíše Krista a hrubě uráží mé náboženské přesvědčení.
Plně souhlasím s prohlášením pana kardinála Duky v pražské katedrále dne 21.4.:
"Existuje zákon proti urážkám národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob (trestní zákoník 40/2009 Sb., § 355). Ptám se tedy: Jak je možné, že příslušné orgány justice nezakročí proti uvedení hry, která je v příkrém rozporu s tímto zákonem? Jak je možné, že se nenašel nikdo, kdo by podal trestní oznámení na brněnské divadlo, které ohlásilo uvedení blasfemické a zvrácené hry Olivera Frjiče Klatba (Vaše násilí a naše násilí)? Jakým právem může být svobodně a beztrestně urážen každý, kdo si váží křesťanských hodnot, to je především Ježíše Krista, a každý občan, který ví, co vykonal pro návrat svobody svatý Jan Pavel II.? Ptám se celé naší i evropské společnosti: Co by se stalo, kdyby nějaké divadlo uvedlo podobnou hru urážející Islám?" (DUKA D. Kázání - repatriace kardinála Berana. online. cit. 25.4.2018: http://www.dominikduka.cz/kazaniK/kazani-repatriace-kardinala-berana).

Sedlák Radek (Svitavy, 2018-04-25)

#3746

Naturalistické porno přímo na prknech divadla urážející jak křesťany tak muslimy by mělo být okamžitě stáhnuté z repertoáru.

Gabriela Hejtmánková (Liberec, 2018-04-25)

#3748

to hanobí víru, která je chráněna listinou základních práv a svobod

Štěpán Bíner (Štítina, 2018-04-25)

#3750

Podepisuji, protože zesměšňovat a urážet jakékoliv historické či současné postavy uráží všechny osoby okolí, ať už mají vztah k těmto postavám jakýkoli. Hra podněcuje násilí, nenávist, a může vzbuzovat v divácíxh pocit, že hranice morálky jsou trošku někde jinde a dění v současném světě je naprosto normální a v pořádku, ať už to pojmu z jakého konce chci. Nátlak okolí a médií je v dnešní době tak negativní, že kromě toho, že tato hra uráží právě kresťany a Ježíše Krista, tak ještě přidává špatným vlivům a podporuje a ukazuje jako "normální" činy, které normální nejsou.

Nelíbí se mi to a nesouhlasím a tím.

Marie Zborovská (Střelice, 2018-04-25)

#3754

Souhlasím s touto peticí proti této hře, která je zcela nemorální a uráží křesťanské hodnoty a osobu Ježíše Krista.

Helena Pěničková (Jestřebí, 2018-04-25)

#3759

Troufli by si naši umělci, kteří jinak všechny kolem sebe "mistrují", na něco podobného o Mohamedovi ? To by měli v čele s panem divadelním ředitelem plné kalhoty.

Josef Herink (Hradec Králové, 2018-04-25)

#3760

Soňa Minarčíková

Soňa Minarčíková (Pašinka, 2018-04-25)

#3762

Podepisuji, protože jsem proti šíření jakýchkoliv lží a jako křesťanku mě tyto lži uráží

Lenka Malinová (Popovice, 2018-04-25)

#3766

Je to urážka a hanobení křesťanství

Richter Antonín (Olomouc, 2018-04-25)

#3770

Představení vzbuzuje nenávist.

Josef Staněk (Praha, 2018-04-25)

#3772

Nesouhlasím s podněcováním nenávisti proti křesťanství.

Pavla Čunková (Vsetín, 2018-04-25)

#3778

je to pro mně již za hranicí vkusu a morálky. Hra podle mně není projevem demokracie, ale plive ji do tváře. Jeví se mi jako podněcování nenávisti vůči křesťanům.

Monika Pospíšilová (Šumperk, 2018-04-25)

#3779

Bezbřehá zvrácenost,deviace,totální odklon od humanismu,respektu,civilizace a samotného umění.

Hana Magyarová (Zábřeh na Mor., 2018-04-25)

#3782

Připojuji se k této petici - proti divadelní hře "Naše násilí a vaše násilí", protože nehorázným způsobem znevažuje a uráží Boha - Ježíše Krista a všechny křesťany.

Zdeněk Smékal (Laškov, 2018-04-25)

#3783

Ježíš nikdy nedělal něco neslušného nebo nezákoného - minimálně je to pošpinění jeho památky jako člověka. Jedna rovina.
Druhá rovina: Ježíš je Bůh i člověk zároveň. Toho kdo uráží Boha uráží i všechny věřící, kteří ho vyznávají. Nemůže být dovoleno takto nízkým způsobem někoho urážet! Dále Ježíš je prorok i pro muslimy.

Tomáš Čvančara (Rájec, 2018-04-25)

#3785

Kdyby někdo urážel mého otce, ozvala bych se. Děkuji moc, že se ozýváte proti urážení toho, který je pro nás někdo hodně vyšší - Spasitel, Pán a náš Král

Noela Frolková (Zlín, 2018-04-25)

#3786

Jsem křesťan a miluji svého Spasitele, který za mne zemřel.
Prosím, Jej ať se dá poznat i tomuto nešťastnému člověku, který se k takovému rouhání odhodlal..

Miroslav Plánka (SUDICE, 2018-04-25)

#3789

Podepisuji, protože mě to ponižuje a uráží.
Město Brno je moje srdeční záležitost, ač zde trvale nežiji. Pokud bude město
Brno znevažováno pseudokulturou, jakou nepochybně divadelní hra "Naše násilí a vaše násilí" je a urážet moje křestanské smýšlení, budu považovat představitele divadla, herce a zastupitele města Brna za nekulturní zvrácené barbary, kteří již nerozeznají co to vlastně kultura je. K tomuto jsem připraven fyzickou účastí bránit konání uvedené divadelní hry. Očekávám, že Policie České Republiky mě bude pomáhat a chránit, protože divadelní hrou je omezována moje svoboda a jsou porušovány zákony České republiky. František Kohoutek.

František Kohoutek (Pamětice, 2018-04-25)

#3791

Hra je hanobenim osoby Jezise Krista a prevraceni skutecnosti a pravdy.

Veronika Warren (Melbourne, 2018-04-25)

#3793

divadelní hra zraňuje Božího Syna a uráží nejenom křesťany. Útočí na ideály demokracie a na důstojnost člověka. Zvráceným "uměním" vyvolává agresi, pesimismus a dekadentní smýšlení.

Petr Holkup (Pelhřimov, 2018-04-25)

#3797

Podepisuji, protože jako křesťan a člověk se smyslem pro občanskou odpovědnost nemohu souhlasit s tím, jakým zvráceným a lživým způsobem autor výše zmíněné divadelní hry, potažmo další osoby odpovědné za záměr uvést tuto hru v rámci festivalu Divadelní svět Brno přistupují k osobě a odkazu Ježíše Krista. K odkazu který tvoří samotný základ naší západní civilizace ve všech jejích rovinách. S ohledem na společenskou závažnost celé věci a na přetrvávající neochotu odpovědných osob k nutné sebereflexi a následnému zrušení zmíněného divadelního projektu se právní postup ukazuje jako nanejvýš nutný.

Jiří Hanuš (Hradec Králové, 2018-04-25)

#3799

podepisuji, protože jako římskokatolického kněze mě to uráží.

P. Karel Falář (Volary, 2018-04-25)

#3800

Podepisuji, protože hrubě uráží moje náboženské cítění.

Josef Sláčík (Pelhřimov, 2018-04-25)



Placená propagace

Tuto petici propagujeme 3000 lidem.

Zjistit více...