Proti podněcování k nenávisti ve hře "Naše násilí" v Brně.
Komentáře
#3802
Šokující. Totálně za hranou. Podepisuji, protože to hluboce zraňuje mé cítění, přesvědčení, mé hodnoty. Uráží to Boha zvlášť hrubým a hnusným způsobem. On, nejvýš Čistý a Mírný, je představen jako podlý násilník. Je to urážka lásky. Co by cítil autor hry či herec představující Krista, kdyby někdo takto lživě vystoupil vůči tomu, kdo je mu drahý a koho miluje? Nemohu se s tím smířit. Šlapte si po lidech, pranýřujte neřesti církve, ubližujte těm, kterým se jako křesťanům nedaří vždy žít dobře, ale nedovolujte si urážet to, co je posvátné a Toho, který je Svatý. Bojte se Boha! Kéž Vás srazí z koně, kéž Vás oslepí jasem svého světla a dá Vám prohlédnout, činit pokání a dosáhnout odpuštění. Kéž je k Vám v hodině Vaší smrti milostiv.Julie Hořáková (Prachatice, 2018-04-25)
#3805
Je to urážka všech křesťanských, ale i společenských hodnotBarbora Pajerová (Zábřeh, 2018-04-26)
#3807
Nesouhlasím ze zesměšňováním lidí natož Ježíše KristaMarie Slezáková (Hodonín, 2018-04-26)
#3810
Ježíš je můj Pán a Bůh. Jde se mnou celým životem a lásku, kterou od Něho cítím, můžu předávat jiným. On už za naše vykoupení prošel ukrutným utrpením. Proč Ho stále znovu a znovu přibíjíme na Kříž?!!Eliška Valíčková (Vsetín, 2018-04-26)
#3813
Podepisuji,protože je pro mě velmi bolestné a nepřijatelné tak strašným způsobem urážet Ježíše Krista..Děkuji z celého srdce autorům petice !!
Pavla Palásková (Citov, 2018-04-26)
#3815
Podepisuji, protože souhlasím s textem peticeZdislava Tělupilová (Vizovice, 2018-04-26)
#3816
Považuji za správné postavit se proti násilí!Marie Matulová (Valašské Klobouky, 2018-04-26)
#3818
Znevážení osobnosti Ježíše Krista a křesťanství v naší zemi, která má své kořeny v křesťanské tradici!!!!Zdeňka Sněhotová (Pardubice, 2018-04-26)
#3824
Podepisuji, protože hra je hrubá urážka křesťanství a šíří lži.Magdalena Křenková (Stará Říše, 2018-04-26)
#3825
To považuji za něco, čeho nejsme v třetím tisiciletí po Kristu hodni.KAREL NOVÁK
Karel Novák (Bystřice pod Host., 2018-04-26)
#3829
Každá svoboda má své hranice. I svoboda projevu je má - viz stanovisko Ústavního soudu.Jan Revenda (Šenov, 2018-04-26)
#3832
Ježíš Kristus je nejen posvátnou osobností křesťanství, ale i prorokem v Islámu a obecně uznávaným vzorem a pramenem české kultury. Znevážení jeho osobnosti touto hrou se osobně dotýká nejen osob, které se hlásí k určitému vyznání, ale zasahuje kořeny národní kultury obdobně, jako by v dehonestující pozici Ježíše Krista vystupoval např. T. G. Masaryk či jiná osobnost úzce spjatá s historií naší země. Není náhodou, že předmětná hra byla v mnoha dalších zemích zakázána či stažena z programu. Brno se však nepochopitelně snaží být ostrůvkem nesprávně chápané "svobody", jakéhosi "bezbřehého liberalismu", kdy pod rouškou svobody projevu odmítá zasáhnout proti zjevně zvrácené produkci, na kterou již svoboda projevu nedopadá.Marie Vlčková (Lačnov, 2018-04-26)
#3833
Tento paskvil se opravdu nemůže ani náhodou nazývat uměleckou tvorbou. Je to odporné zneuctění Ježíše Krista a všech křesťanů. Dále mě pobouřil arogantní přístup ředitele Národního divadla v Brně, který prezentoval v rozhovoru na iDnes. Tento člověk není majitel divadla, aby se mohl tak nehorázně chovat a vedení Brna by mělo zvážit jeho odvolání z funkce. Nechci, abych se musela stydět, za to, že jsem z Brna.Jana Ambrožová (Brno, 2018-04-26)
#3834
Podepisuji, protože se v poslední době za umění prosazuje zvrácenost, stejně, jako u výstavy p. Knižáka a lidé se hrdě hlásí k věcem, za které by se měli stydět. Je potřeba pozvednout hlas a postavit se za právo ponižovaných. Myslím si, že naši "umělci" v Brně těžce přestřelili.Robert Oslanec (Frenštát p. R., 2018-04-26)
#3837
Podepisuji, protože se mi nelíbí, jak si někteří lidé vysvětlují pojem svobody. Mám dojem, že se máme právo se ozvat a upozornit na to, že nám někdo ubližuje. I svoboda má nějaké hranice.Zároveň mi nejde na rozum, proč někdo tolik stojí uveřejnit kontroverzní hru za každou cenu, když ji již dříve mnohé země zakázaly nebo stáhly z programu. Připadá mi to jako "šťourání klackem v úlu" a vyvolávání úmyslného dráždění, konfliktu. Současnou situaci nepovažuji za vyvolávání diskuze. Domnívám se, že správně a důstojně vedená diskuze má vést ke hledání východiska, ke smíru nebo alespoň k vysvětlení a ne ke střetu a úmyslnému vyvolávání nedobré nálady.
Marie Greplová (Havířov, 2018-04-26)
#3839
Podepisuji, protože hluboce nesouhlasím s myšlenkou, že svobodou se rozumí urážení a na cti utrhání druhých.Miriam Prokopová (Prakšice 190, 2018-04-26)
#3840
Už bylo dost násilí každi jsi chce dělat co chce jak může tě dělat zobrazit a lásky zlo! Rene GinaRene Gina (Vysoké myto, 2018-04-26)
#3845
Nesouhlasím s tím,aby herci, kteří hrají v tomto představení veřejně uráželi křesťanské hodnoty,na kterých stojí naše republika a celá Evropa.Jana Černá (Slušovice, 2018-04-26)
#3846
Považuji tuto variantu vyvolání diskuze za velmi nevhodnou. Vnímám ji jako postavení se tomu, co bylo posvátné pro naše předky, popření historie naší země a našich rodin. Popření hodnot našich moudrých panovníků (Václav, Karel IV) Je to nedomyšlené a velmi nevkusné a nekulturní zpracování. Útočí velmi ponižujícím způsobem na životní hodnoty moje i mnoha občanů naší republiky ať už jsou či nejsou křesťany. Skrývá se za moderní a pokrokové myšlení. Myslím, že tvůrci by byli jistě schopni najít jiné vhodné zpracování tématu. Tento způsob považuji za pošlapání všeho na čem stavěly generace před námi, hrubé nepochopení a zesměšnění historie naší země.Kéž by kultura zůstala kulturou.
Marie Domanská (Zlín, 2018-04-26)
#3847
Podepisuji, protože je to výsměch mému náboženskému vyznání a urážka samotného Božího Syna Ježíše Krista.Jiří Křenek (Stará Říše, 2018-04-26)
#3852
Je to výsmech.olga koláčková (Havířov, 2018-04-26)
#3853
Podepisuju, protože se považuji za slušného člověka a ctím víru v Ježíše Krista a na to mám plné právo a nepřeji si, aby někdo zesměšňoval a urážel moji víru či osobu Pána Ježíše.Zuzana Vlčková (Machová, 2018-04-26)
#3854
Ježíš Kristus je nejen posvátnou osobností křesťanství!Znevážení jeho osobnosti touto hrou.
Pavel Střelec (Popice, 2018-04-26)
#3855
Ježíš Kristus je nejen posvátnou osobností křesťanství!Znevážení jeho osobnosti touto hrou.
Pavlína Střelcová (Popice, 2018-04-26)
#3856
Nesouhlasím s obsahemStanislav Janošík (Val.Klobouky, 2018-04-26)
#3861
Podepisuji, protože jsem křesťanka a zásadně odmítám jakým způsobem je v této hře Ježíš Kristus urážen a znevažován. Tato hra je zjevně zvrácená a nechutná.Lucie Tesarčíková (Dobrá, 2018-04-26)
#3865
Surovíková RenataRenata Surovíková (Mikulovice, 2018-04-26)
#3869
Plně si uvědomuji, že cesta zvaná tzv. evropské hodnoty, demokracie jen pro někoho, anarchie morálky, neucta vede k takové degeneraci, která bohužel mnohé už nechává lhostejnými. Věřím ale, že se najde těch několik odpovědných a zlu se dokážeme postavit. Kardinál Duka : Už nemáme kam ustupovat.Alena Michalčíková (Světla nad Sázavou, 2018-04-26)
#3872
Tuto petici podepisuji, protože mě uráží zneuctění osoby Ježíše Krista, který je pro můj život všechno.Lucie Ludačková (Prachatice, Jihočeský kraj, 2018-04-26)
#3875
Podepisuji, protože šokovat za každou cenu ještě neznamená umění.Vladimír Malach (Brno - Bohunice, 2018-04-26)
#3881
Ztotožňuji se plně z textem petice.Markéta Kristianová (Klecany, 2018-04-26)
#3882
Ztotožňuji se s autory textu petice. Pochybuji, že by autor hry použil explicitně v obdobné roli postavu svého otce, jak znásilňuje bezbrannou dívku. Popř. svou matku, jak páchá neomluvitelné násilí. To dle mého dokládá ono překročení hranice svobody projevu.Dan Žárský (Vsetín, 2018-04-26)
#3883
Urážením kohokoli, se nedosáhne ničeho dobrého. Kladu si otázku, čeho chtěl docílit autor divadelní hry, že si vybral právě postavu Ježíše Krista, jak dělá něco nemorálního. Vysvětluji si to tak, že režisér je zaměřený proti křesťanství a neusiluje o dialog mezi lidmi vedoucí ke smíru, ale naopak chce tímto zesměšnit celé křesťanství a vyvolat konflikty. Proto nesouhlasím s uveřejněním divadelního představení "vaše násilí, naše násilí".Lenka Palová (Ústí 59, 2018-04-26)
#3884
Toto divadlo:1. porušuje Trestní zákoník § 356 trestního zákoníku (40/2009 Sb.) - Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
a dále Doporučení Parlamentního shromáždění Rady Evropy č. 1805 (2007) ze dne 29. 6. 2007 o rouhání, náboženských útocích a nenávistných projevech proti osobám na základě jejich náboženství.
2. Pán Ježíš za hříchy každého člověka zemřel na kříži, učil nás milovat všechny lidi a pomáhat jim ke spáse. V Bibli nenajdeme žádnou pobídku k násilí a nenávisti. Pán Ježíš nás současně učil, abychom se bránili proti zlu, které ubližuje druhým lidem. Je hrubou lží a rouháním proti Bohu prezentovat Pána Ježíše jako toho, který znásilnil muslimku - Pán Ježíš, živý a svatý Bůh, žil čistým životem, tedy je nepřijatelné, aby nějakou ženu znásilnil, naopak stavěl se proti všemu zlu a tudíž i sexuálnímu násilí a zvrácenostem. V desateru Božích přikázání je 6. nesesmilníš a 9. nepožádáš manželky bližního svého - toto desatero Božích přikázání bylo základem evropského zákonodárství.
Hra Naše násilí a vaše násilí vede k hanobení a nenávisti vůči křesťanům, jako těm, kteří znásilňují muslimky. Přitom je opak pravdou - pro muslimy je podle koránu správné, aby ponižovali křesťanské ženy a dívky a zneuctívali je, protože jsou pro ně všichni, kromě muslimů nevěřící a nečistí. Korán vybízí k tomu, aby se muslimové proti všem, kteří nejsou muslimové, dopouštěli násilí a nutili je, přijat islám.
Anežka Svozilová (Náklo, 2018-04-26)
#3886
Verím v Krista, hrám kresťanské divadlo a v každom prípade si myslím, že nie je možné, aby sa hrala hra, ktorá porušuje zákon o náboženskej slobode. Odpúšťame týmto ľuďom a modlíme sa za nich.Vladimír Špurek (Bardejov, 2018-04-26)
#3887
samekovaeva samekova (brodske, 2018-04-26)
#3888
Ježíš Kristus je Bůh, který přišel v těle na tento svět, aby zachránil od věčného zahynutí všechny, kteří v něho uvěří a v pokání jej prosí o odpuštění hříchu. Za to si zaslouží hlubokou úctu, vděčnost, díky, uctívání, atd, atd, atd............... tato hra je hluboké znevážení této svaté osobnosti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oldřich Chovanec (Havířov, 2018-04-26)
#3889
nejde o žádné omezování svobody,ale o nesouhlas s demagogií, až duševní úchylkou.Svoboda není možnost šiřit blbosti,které nemají žádný podklad.Emil Funke v.r.Emil Funke (Liberec, 2018-04-26)
#3891
Nesouhlasím s tím, aby kdokoliv hanobil svými výmysly takovou postavu, jakou byl Ježíš Kristus a ještě toto hanobení šířil dál a ukazoval, jak špatně je chápaná svoboda člověka. Svoboda neznamená, že si mohu dělat, co mě napadne bez toho, že by člověk nemyslel na důsledky, které jeho jednání přinese společnosti, v níž žije. JEN PROTO, ABY ČLOVĚK ZVEŘEJNIL SVOJE PERVERZNÍ MYŠLENKY A UPOZORNIL TAK NA SEBE, SE ČLOVĚK NEMŮŽE ZBAVOVAT ZODPOVĚDNOSTI, KTERÁ ZE ZVEŘEJNĚNÍ VYPLÝVÁ. Každé takové jednání ovlivňuje další generaci a poškozuje ji.Jana Pokorná (Jičín, 2018-04-26)
#3892
Pro naše děti, prosazujme slušnost a spravedlnost.Ludmila Chrastinová (Přerov 2, 2018-04-26)
#3899
Podepisuji, protože mi nepřijde správné, aby se tato hra uvedla na festivalu Divadelní svět Brno, protože má špatný obsah a navíc s tím klesneme v očích ostatních zemí.Alžběta Veronika Cinerová (Nové Dvory, 2018-04-26)
#3900
Je to odporne...Vladimira Hruškova (Slatinské Lazy, 2018-04-26)
#3906
Podepisuji,protože je to urážlivé a mravně závadné představení.Jiřina Masařová (Dolní Lhota 6 76323, 2018-04-26)
#3908
Uvedení "divadelní hry Naše násilí vaše násilí":1)
Naplňuje § 355 trestního zákona. Tím, že katolíci v Brně podnikají konkrétní kroky k obraně svého Boha jsou označování za cenzory, extremisty a jsou uráženi.
2) Naplňuje § 356 trestního zákona. Již informacemi uváděnými v médiích a následně v případným uvedením hry nedochází k diskuzi o násilí, ale k podněcování násilí.
a) Už se totiž vůbec nejedná o obsah hry, ale o to, že Bůh katolíků znásilňuje muslimku. Lidé hlásící se k islámu, tudíž pochopitelně neznající Bibli, získají naprosto pokřivený obraz našeho Boha a budou jej považovat za násilníka. Tím bude vzbuzena nenávist vůči katolíkům ze strany lidí hlásícím se k islámu, potažmo i lidí hlásícím se k jiným vírám. A v Evropě se tak již, dle informací ze zahraničí děje.
b) Bude ohrožena bezpečnost Češek v naší zemi, ale i ve světě. Kdokoli z lidí uznávajících zákon "oko za oko, zub za zub" bude považovat za svoji povinnost "znásilnění" oplatit. Dojde k ohrožení bezpečnosti občanů České republiky. Dodnes je Česká republika zemí velmi bezpečnou, uvedením této hry bude bezpečnost narušena.
3)
V této hře je hanoben Bůh katolíků a všech křesťanů Ježíš Kristus, je bezprecedentně hanoben můj Bůh Ježíš Kristus, který za nás lidi obětoval svůj život abychom mohli být spaseni, ve svém životě nastavoval svou tvář k opakovaným úderům, aniž by údery vracel. V době kdy ženy neměli téměř žádná práva, se jich Ježíš Kristus zastával, od žen které byly dle tehdejší doby nedotknutelné si nechával posloužit. Tím, že je ve hře uveden jako násilník dojde trvalému poškození vnímání Ježíše Krista lidmi nevěřícími a lidmi věřícími v jiného Boha než křesťanského. Hrubě tato hra Boha uráží.
4)
V případě této hry se hanobení Boha křesťanů schovává za umění. Svoboda jednoho člověka končí tam, kde začíná svoboda jiného člověka. Je to stejné jakoby mě náš stát nutit podvolit se znásilnění jen proto, že nějaký násilník si chce užít.
5)
Cílem hry, dle mého mínění, je ponížit a urazit Boha křesťanů. Kdyby se totiž opravdu jednalo o uměleckou touhu vzbudit diskuzi o násilí, znásilňoval by muslimku nějaký křesťan, prostě kdokoli, ale tady znásilňuje muslimku náš Bůh, Bůh milující a mírumilovný, to mě hluboce uráží a pokud naše země povolí uvedení této hry, není naše země demokratická.
6)
V naší zemi není násilí vůči muslimům (lidem vyznávajícím islám), naše země má jinou historii než Chorvatsko, odkud autor pochází. V České republice tak nemá hra na co poukazovat a tak nemá vůbec žádnou sociální ani uměleckou hodnotu.
Hana Daňková (Brno, 2018-04-26)
#3909
nesouhlasím s obsahemHelena Musilová (Chotěboř, 2018-04-26)
#3913
Podpisujem petíciu, lebo nehoraznou drzosťou spájať Ježiša Krista s niečo, čo nekonečne protirečí tomu, čo On sám prezentuje v Evanjeliu je nie prejavom demokracie, ale barbarstvom najvyššieho rangu.Stefan Kanuk (Skrabske, 2018-04-26)
#3915
Podepisuji, protože uvedení této hry považuji za snahu agresivne šokovat a urážet přesvědčeni lidí i celé západní křesťanské civilizace. Nadto i domnělá paralela se současnosti se realitě vysmívá.Jakub Zaorálek (Olomouc, 2018-04-26)
#3918
Protestuji proti uvedení hry Olivera Frljiče Naše násilí, vaše násilí v divadle Husa na provázku. Je nechutné, že v této hře Ježíš znásilní ženu, což mě jako katolíka uráží. Byly časy, kdy umělci propagovali silnou myšlenku stavbou katedrál a tvorbou krásných soch a obrazů, na které s obdivem hledíme i dnes. Tato etapa umění skončila ve chvíli, kdy Marcel Duchamp podepsal pisoárovou mušli a vystavil ji jako umělecké dílo. Hra Naše násilí, vaše násilí do tohoto druhu umění patří také.Zdeněk Kemr
Zdeněk Kemr (Karlovy Vary, 2018-04-26)
#3924
Zbytečné násilí, ponížení, znevážení.Co dobrého to v lidech zanechá? Kdo na totu hru s nadšením půjde? To v čem žijeme, to co sledujeme, to s jakými lidmi se rádi stýkáme, to co máme rádi, to nás formuje, formuje naše děti, utváří celou společnost. Je mi líto herců, kteří hru hrají, co asi v životě zažili, proč musí problémy své a světa ventilovat tímto způsobem. Vždyť to jde dělat i jinak.Vladimíra Václavková (Nemile 140, 789 01, 2018-04-26)
#3925
Je to dehonestující pozice Ježíše Krista úplně zbytečně vsazená do silně pokleslého "umění". K Ježíšovu učení se hrdě hlásím a tudíž s touto hrou nemohu souhlasit, aby se vysílala.Pavel Boček (Telč, 2018-04-26)
#3926
Tato divadelní hra hrubým a nepřípustným způsobem uráží mou víru. V arabských zemích by obdobná urážka vzhledem k islámskému náboženství byla konkrétně a velmi rychle potrestána. Myšlenka že demokracie nemá pevně dané hranice a svoboda jednotlivce je také nemá je velmi naivní a je dost smutné, že 100 let od založení ČSR je někteří musejí znovu objevovat, případně je pro nechápavé, musí soud znovu potvrdit.Jan Šrámek (Prachatice, 2018-04-26)
#3927
Podepisuji, protože mě jako křesťana pobuřuje scénář této divadelní hry, která se vydává za umění.Martin Pipal (Kladno, 2018-04-26)
#3931
Nesouhlasí s tímto neetickým blábolem,který podněcuje nenávist.Je to urá6ka křestanství.A ostuda divadla,kteté to uvàdí.Jitka Seda (Slavkov u Brma, 2018-04-26)
#3932
Taková ohavnost je do nebe volající o strašný trest !!!Karel Sikora (Bystřice nad Olší, 2018-04-26)
#3934
Podepisuji, protože souhlasím s výše uvedenými názory otevřeného dopisu Národnímu divadlu Brno.Marie Ilčíková (Mutěnice, 2018-04-26)
#3937
Zcela souhlasím s názorem uvedeným v petici. Pokud bude hra uvedena, bude porušen zákon. Zároveň mne hra uráží a jedná se o útok na mé náboženství.Petr Šrámek (Prachatice, 2018-04-26)
#3940
Souhlasím se zněním petice. Není možné překračovat jiste hranice slušnosti.Richard Novák (Praha 9, 2018-04-26)
#3941
Národní divadlo Brno by nemělo takovou hru hrát. Jsme Češi a měli bychom býti hrdí na svoje křesťanské kořeny, a ne je pošlapávat.Jana Sýkorová (Valašské Klobouky, 2018-04-26)
#3943
Nesouhlasím s urážkami Boha a křesťanství ani s podněcováním nenávisti pod rouškou svobody slova.Iva Vítková (Zlín, 2018-04-26)
#3948
Satanismus zde strhává do propasti chaosu stále více duší a my mu pomáháme tím, že kvůli žvanci pošpiníme odkaz jediného Člověka, který na zemi dosud byl.....jeho i naše Světlo, jež je i v nás. Alespoň prozatím.Pavel Braniš (Praha, 2018-04-26)
#3949
Podepisuji, protože je urážena osoba Ježíše Krista, která je mi velmi drahá. Protože svoboda, a to i tvůrčí, není možností bezmezných postojů, ale je voláním k zodpovědnosti, úctě a lásce k Bohu i člověku.Lenka Baroňová (Otrokovice, 2018-04-26)
#3950
Velmi ráda chodím do divadla, jsem pravidelnou návštěvnicí zejména divadla ve Zlíně, ale když jsem si přečetla, obsah divadelní hry z repertoáru divadla Brno "Naše násilí a vaše násilí", tak mě to velmi nepříjemně překvapilo a byla jsem znechucená. Nevím, co tím divadlo v Brně sleduje, proč chce na sebe takovým způsobem upozornit. Mě osobně by to odradilo od dalších návštěv divadla.Elena Fuksová (Vizovice, 2018-04-26)
#3951
Podpisujem, pretože sa to týka aj mňa, katolického kňaza. Ľudská sloboda musí mať svoje hranice...Ján Barník (Znojmo, 2018-04-26)
#3953
protože je potřeba se postavit šíření dalšího zla a nenávisti v naši vlasti a tím i ve světěLucie Stránská (Stružinec, 2018-04-26)
#3956
Podepisují, protože to uráží mé křesťanské názory. Tvůrce neví, že tvořit lež je špatné? Fakta mluví jasně, Ježíš žil mnohem dřív než vůbec vzniklo muslimské náboženství, ale někteří to jistě vědět nebudou. Znásilnění je trestný čin a tvůrci ho můžou propagovat?Antonín Brázdil (Lomnice nad Popelkou, 2018-04-26)
#3958
Věřím Pánu Bohu a Pánu Ježíši a nechci aby ho haněli!Žaneta Hrabáková (Třinec, 2018-04-26)
#3959
Podepisují, protože toto už není uměníAnna Tomášková (Zdíkov, 2018-04-26)
#3960
Hru jsem sice neviděl, ale jestli je v ní Ježíš zobrazen jako násilník, je to daleko za hranicí úcty, kterou si zaslouží. Jeho učení je láska a odpuštění a ne znásilňování a zabíjení. Pro zamýšlenou provokaci si autor mohl najít jakoukoli jinou osobu z dějin.Bohuslav Čáp (Hradec Králové, 2018-04-26)
#3963
Režiséra by měli zavřít!!!!!Aleš Vincenc (Brno, 2018-04-26)
#3968
Podepisuji, protože jako věřící člověk nemohu souhlasit, aby se toto dělo ve slušné společnosti. Nechť se prosím autor a všichni, kteří tomuto odsouzení hodnému činu fandí laskavě zamyslí nad tím, kam naše společnost spěje.Ludmila Špérová (Šardice, 2018-04-26)
#3969
Podepisuji, protože se mne toto téma osobně hluboce dotýká a s uvedením hry nesouhlasím. Je to naprostá demagogie, která rozpoutává zbytečné vášně. Je to bohužel jen další projev úpadku naší civilizace. Naše civilizace vychází z kořenů křesťanství a na nich by měla i nadále stavět. Kristus je symbol morálky a navíc žil dříve, než vznikl islám. (To myslím ví každý ateista.) Nikdy by se tedy s žádnou muslimkou nemohl potkat. Vůbec nechápu, že někdo kdo by měl mít trochu rozhled může něco takového ve svém divadle nechat nastudovat, chtít uvádět a ještě přede všemi obhajovat. Pan ředitel by měl být odvolán, není to člověk na svém místě. Nemám k němu důvěru ani jako k člověku.Petr Páv (Praha, 2018-04-26)
#3972
Podepisiji, protože tato divadelní hra znevažuje křesťany a samotného Ježíše.Hana Křížová (Zlín, 2018-04-26)
#3973
Podepisuji, protože nesouhlasím s bezbřehým liberalismem vydávajícím se za skutečnou svobodu.František Urban (Tovačov, 2018-04-26)
#3974
1.Mluví se o tom, jak je naše společnost rozdělená. Toto je další příspěvek k rozdělování lidí.2.Ježíš je pro mnoho lidí symbolem dobra, takto ho představovat je nejen nesmysl, ale i urážka křesťanů. Možná i muslimů, záleží jak je celá hra pojata.
3. Neviděla jsem hru, jenom několik fotografií. Můj pocit z nich - ošklivost, strach a hnus. Máme toho všeho dost ve zprávách, proč na takové představení ještě chodit do divadla.
Alena Homolková (Hlinsko, 2018-04-26)
#3975
Nesouhlasím s postupným znevažováním svatých věcí, učení církve, kříže, Ježíše Krista, duchovních, tradičních rodin ve společnosti.Valentin Papazian (Jičín, 2018-04-26)
#3976
Nepřeji si, aby Ježíš byl v naší zemi prezentovánjako násilník. Ježíš je láska, dobro, odpuštění.....
Šárka Trejbalová (Kněžnice - Javornice, 2018-04-26)
#3980
Nesouhlasim s touto hrouMarie Istvankova (Sardice, 2018-04-26)
#3985
Suhlasim plne s peticiouMarta Kruľova (Snina, 2018-04-26)
#3986
Podepisuji, protože souhlasím s obsahem otevřeného dopisu Národnímu divadlu Brno, který napsali Mgr. Ing. Jiří Mrázek, ICLic. Mgr. Jan Rozek10. 4. 2018 v Brně
Martin Hubáček (Šumavské Hoštice, 2018-04-26)
#3987
Podepisuji, protože dle mého názoru má nastavování druhé tváře své limity!Michal Rodr (Milešovice, 2018-04-26)
#3989
Podepisuji proto, že jsem proti tak velkému zneuctění Ježíše Krista. On jistě nikoho neznásilnil. A dále je možné že tato hra vyvolá vlnu odporu ze strany muslimů zvláště extremisticky laděných. Děkuji tvůrcům petice.Michaela Šimková (Město Albrechtice, 2018-04-26)
#3995
Provokaci s Kristovým znásilněním muslimky považuji za přiživování se na dobré pověsti ve smyslu zákona o nekalé soutěži - autor přichází lacino k popularitě, které by jinak nedosáhl, a to za cenu urážky nezanedbatelné části nejen českého národa. Kdyby takto urazil Romy, město by nalezlo způsob, jak reagovat, A kdyby takto urazil muslimy, prožil by zbytek života ve strachu o život, jako Salman Rushdie. Totéž platí i pro inscenátory hry.František Kania (Brno, 2018-04-26)
#3998
nesouhlasím z podněcováním nenávisti a zesmněšněním jakéhokoliv náboženstvíLudmila Jankůjová (šardice, 2018-04-26)
#3999
Podepisuji, protože plně souhlasím s textem petice.Marie Medová (Pelhřimov, 2018-04-26)
#4000
Podepisuji a plně souhlasím s textem této petice. Jako křesťan jsem pobouřen, že někdo chce uvést takovou hanebnou hru. Je to hrozná urážka Syna Božího Pána Ježíše Krista, Krále a Spasitele světa. Je to urážka všech křesťanů. Připojují modlitbu, kterou předal Anděl Portugalska fatimským dětem:„Můj Bože, věřím v Tebe, klaním se Ti, doufám v Tebe a miluji Tě.
Prosím za odpuštění pro ty, kdo v Tebe nevěří, Tobě se neklanějí, v Tebe nedoufají a Tebe nemilují.“
„Nejsvětější Trojice, Otče, Synu a Duchu svatý, hluboce se Ti klaním a obětuji Ti drahocenné Tělo a Krev, duši a Božství Pána Ježíše Krista přítomného ve všech svatostáncích světa, na usmíření
za urážky, rouhání a lhostejnosti, kterými je urážen. A pro nekonečné zásluhy Jeho Nejsvětějšího Srdce a Neposkvrněného Srdce Mariina Tě prosím za obrácení ubohých hříšníků.“
Amen
Vladislav Bednarz (Třinec, 2018-04-26)