Petice proti razantnímu navýšení cen rezidentního parkování v Praze

Komentáře

#402

Podepisuji, protože parkovací zóny a s tím spojené ceny s ročním parkováním se dotýkají především obyvatelů Prahy, které absolutně nezvýhodňují - naopak velmi znepříjemňují při běžném životě. A ještě zdražení? Za co? Proč? Nenabízí žádné nové služby nebo nové úlevy pro obyvatele Prahy ... tak nevidím vůbec žádný důvod ke zdražení....

Veronika Tesařová (Praha 4, 2021-10-18)

#407

Rezidentní parkování nezlepší podmínky pro rezidenty, je to pouze snaha o přesun peněz z jejich stále prázdnějších kapes do jiných a stále plnějších kapes. V zemích, které jsou nám dávány za vzor, staví ve městech vícepodlažní garáže, v Praze od občanů za "zkasírované" peníze zvládají radnice jen modré čáry a dopravní značky. A ještě se tváří jako dobrodinci!

Miloslav Kouba (Praha, 2021-10-18)

#412

Podepisuji protože jsem proti razantnímu navýšení cen rezidentního parkování v Praze a vůbec modrým zónám.

Jiří Nussbauer (Praha 4, 2021-10-18)

#417

Petici podepisuji, protože se zvýšením cena zásadně nesouhlasím. I 1 200 Kč ročně je moc. Rezident za to dostane jen zvýšení naděje na zaparkování. Pokud dojde ke zvýšení, tak to budu brát v úvahu až půjdu příští rok volit.

Radovan Kubát (Praha, 2021-10-19)

#427

Podepisuji, protože parkovací zóny jsou obrovský nesmysl blbých demokratů, kterým nikdo nemůže dát pořádně po hlavě !!!

Zdeněk Johanovský (Praha 4, 2021-10-20)

#430

Podepisuji, protože je to nehoráznost a zvlášť pro ty, co auto používají jen v nutném případě!

Petr Benedikt (Praha, 2021-10-20)

#442

Rozhodně nesouhlasím s jakýmkoliv rozšířením parkovacích / modrých zón v Praze!

Pavel Drbal (Praha, 2021-10-21)

#444

Podepisuji, protože i takto stejně mnohdy nejde zaparkovat

Vera Nováková (Praha 4, 2021-10-21)

#453

Souhlasím

Miloš Koděra (Praha, 2021-10-22)

#455

Protože to je jen útok na peněženky lidí. Místo k parkování tímto ani zaručeno nebude.

Miroslav Fišera (Praha 12 Kamýk, 2021-10-23)

#466

Už tak není místo na parkování. Nač budu platit za něco, co tu není a rozhodně s tím nesouhlasím, protože v tom nevidím budoucnost, když tu není ani místo, kde udělat parkoviště. Už tak tu lidi parkují okolo pošty a daleko od svých bytu. ROZHODNĚ S TÍM NESOUHLASÍM

Margaret Pandejanová (Praha 4, 2021-10-25)

#470

Nesouhlasím s plánováním modrých zón. Místo toho, aby Praha řešila nedostatek parkovacích míst, tak bude i za tento nedostatek vybírat peníze. Kolem 19 hodiny není kde zaparkovat a jenom hlupák si může myslet, že to jsou to např. odložena auto mimopražských. Řešte spádové části Prahy!!!

Michal Růžička (Praha, 2021-10-26)

#471

Podepisuji, protože mi to přijde předražené.

Diana Radostová (Praha, 2021-10-26)

#472

Vlastníme více vozů a nechci platit nehorázné peníze za to, že stejně nezaparkuju

Tomáš Hlaváček (Praha, 2021-10-26)

#474

Praha Pražanům, jestli zóna, tak jedna jediná pro celé město, v městech nežijí izolovaní jednotlivci ale celé rodiny, skupiny přátel atd... Tito lidé někde bydlí, jinde pracují, jinde nakupují, jinde se scházejí a navštěvují, jinde řeší volnočasové aktivity atd... Segregace zon je segregací všeho výše uvedeného.

Lukáš Rus (Praha 3, 2021-10-27)

#476

... už mě to ..., jak se k nám chovají. Jen platit, platit, platit

Jana Langrová (Praha, 2021-10-27)

#479

Nechci žádné zóny na Novodvorské a v okolí.

Lubomír Novotný (Praha 4, 2021-10-28)

#480

Podepisuji petici proti navýšení ceny ročního parkovacího oprávnění pro rezidenty Prahy, protože parkovací zóny problém s parkováním neřeší, jen ho přesouvají k sousedům - viz. nejprve zřízení zón na Praze 1, 2 a postupně do dalších částí města se stále stejným odůvodněním. Naopak, jsem pro jejich zrušení na území celého města Prahy. Není garantováno, že vždy zaparkuji, na parkovištích nejsou vyznačena po desetiletí parkovací místa, lidé si kupují stále větší a větší auta, přičemž parkovacích míst ubývá i vinou úředníků, kteří schválili zrušení celé řady parkovacích míst nejen v mém okolí či prodej/pronájem parkovišť do soukromých rukou a jsou nyní znepřístupněna pro veřejnost či zpoplatněna, a nikdo neřeší nové parkování či to, že i velká nákladní auta a dodávky parkují klidně na parkovištích před domem určená pro osobní auta, což zpoplatnění nevyřeší. Novostavby nemají povinnost postavit v rámci projektu pro každý nový byt aspoň 1 parkovací místo a plán Prahy je nadále zahušťovat výstavbou nových domů stávající město. V parkovacích zónách je problém s návštěvami bydlících či u lékaře, nákupu, řemeslníky (přenáší náklady parkovného na zákazníka), zásobování malých obchodů atd. O tom, že by řemeslník měl jednu parkovací známku pro území celého města Prahy se jim může jen zdát, ač někdy do roku cca 1995-96 takový systém fungoval, než byl Magistrátem zrušen a zavedly se první parkovací zóny v centru Prahy. Pokud by se takto zachovaly i Střední Čechy a zbytek republiky, tak si nezastavíte ani u lesa si odskočit, natož na procházku či na houby, leda byste zaplatili za parkování. Chápu, že politici hledají další zdroje financování, ale toto přinese pouze další nároky na nová pracovní místa a přitom lze najít, dle mého názoru, jistě řadu peněz např. tím, že se zoptimalizuje chod řady agend, např. pouliční lampy budou svítit jen za tmy a více účinnými světly, čímž poklesne spotřeba a ušetří se, nebudou se sekat trávníky po celé ploše každé 3 týdny, ale jen u chodníku a dále vybrané plochy, čímž se v létě udrží ve městě více vlhka, takže se nebude muset tolik kropit. Nezřizovat zbytečně pruhy pro cyklisty na silnicích, protože tam stejně žádní nejezdí a nejspíš ani nebudou (Praha je kopcovité město a lidé mají jiný životní styl a potřeby) a peníze z dotací lze jistě utratit i za jiné a více prospěšné projekty. Věřím, že je spousta prostoru i v jiných agendách města, kde hledat prostředky. Závěrem konstatuji, že zřízení parkovacích zón mi nepřináší žádný užitek, pouze problémy a náklady, a proto s nimi NESOUHLASÍM, což zohledním i u příštích voleb do zastupitelstva (mj. jako obdobně nesmyslný nápad na zpoplatnění průjezdu/vjezdu do Prahy či mýtného (při existenci celého obchvatu Prahy by kamiony a spousta aut do města vůbec nejezdila), příp. pruhů pro cyklisty, kde žádný nejezdí).
S pozdravem,
Tomáš Borecký
občan Prahy 4

Tomáš Borecký (Praha 4, 2021-10-29)

#484

Jedná se pouze o další daň z vozu, o žádnou ochranu parkovacích míst pro rezidenty před mimopražskými auty nejde.

Václav Špác (Praha 4, 2021-10-29)

#492

Podepisuji, protože nesouhlasím s navyšováním ceny ročního parkovacího oprávnění ze současných 1200,-..

Zdeňka Kucková (Praha 4 - Krč, 2021-11-02)

#500

Nesouhlasim za platbu za stání před barakem za 1200kč. Ulice Šípková Praha 4

Josef Cerny (Praha 4 - Krč, 2021-11-04)

#504

Podepisuji, protože nesouhlasím s placeným parkováním, místo to nezajistí, jen budu platit.

Dana Syrová (Praha 4, 2021-11-04)

#507

Podepisuji protože nechci platit za parkování, které stejně negarantuje zaparkování u domu ani bezpečnost zaparkované ho auta.

Lukáš Sedlmajer (Praha, 2021-11-04)

#509

Nepovažuji rezidentní parkování v dané oblasti na Praze 4 za potřebné.

Julie Hrzinová (Praha 4, 2021-11-04)

#511

Nesouhlasím s rozšiřováním modrých zón na Praze 4!

Láďa Zdražil (Mělník, 2021-11-05)

#512

Protože hodnota poskytované služby vlastníkem komunikace neodpovídá ani současné ceně za parkování v modré zóně, kterou je třeba rozšířit na celou Prahu

Petr Kompert (Praha 4, 2021-11-05)

#514

Nic to neřeší. Pouze to stojí peníze, které
ochuzují voliče.

Vít Kaplický (Praha 4, 2021-11-07)

#515

Protože nesouhlasím se zavedení modrých zón. Nepřinese to nic jiného než formu další daně a za tento poplatek nemáte ani jistotu k zaparkování. Před zloději je to nechráněný a můžete přijít za noc například o katalizátor.

Pavel Navrátil (Praha, 2021-11-07)

#516

S tímto postupem nesouhlasím!

Martina Chlandová (Praha 4, 2021-11-08)

#520

neni to reseni problemu a je to jen o vztahovani peney z kapes lidi zijicich v Praze

jiri Noll (Praha 4, 2021-11-10)

#524

Nechci modré zóny,na Praze 4!

Václav Pospichal (Praha 4, 2021-11-11)

#532

Parkovné je příliš drahé .... Jsem starousedlík od roku 1965 bydlím na Praze 2, stále na stejném místě a nevidím důvod, proč toto někdo vůbec vymýšlí ...

Lenka Tvrdíková (Praha 2, 2022-04-12)

#535

Zvýšení cen za parkování není řešením současného stavu.Misto promyšleného a perspektivního plánu.

Vratislav Soukup (Praha 6, 2022-04-12)

#536

Tomáš Mitrovský

Tomáš Mitrovský (Praha, 2022-04-12)

#545

podepisuji, protože zdražování parkování je švejkovštinou

Jan Cee (Praha 3, 2022-04-12)

#551

se vyhazují peníze za značení něčeho,co neexistuje.Viz nábřeží v Holešovicích

václav laube (praha, 2022-04-12)

#557

Je neskutecne co si ta particka Piratu dovoli

Vladimira Pracnova (Praha, 2022-04-13)

#558

Podepisuji, protože již dále nehodlám podporovat darmožrouty.

Michal Erben (Praha 3, 2022-04-13)

#559

Protoze uz nyni mam problem pod domem zaparkovat,byt si vse radne platim.

Ivana Morysova (Praha, 2022-04-13)

#564

Nesouhlasím s navýšením ceny. Neboť se zdražuje vše, od potravin po energie. Nekradu.

Olivie Gůrová (Praha 6, 2022-04-13)

#566

se mi nelíbí toto rozhodnutí.

Marek Boháč (Praha, 2022-04-13)

#569

I přesto, že si platím rezidenční parkování nemohu mnohdy před domem zaparkovat, protože tam není místo.Nevím tedy proč bych měla platit víc za něco co vlastně úplně nefunguje.

Lucie Trávníčková (Praha 6, 2022-04-13)

#571

Podepisuji protože se jedná o další svinskou formu zdaňování. Piráti jsou zločinci a mají se dle námořního práva likvidovat nikoliv volit na radnice a do parlamentu. Bohužel lidská blbost je věčná a lidé nepoučitelní a socialismus vždy najde stejně jako rakovina novou metastázu...

Petr Kopecký (Praha 10, 2022-04-13)

#572

Je nehorázné platit tisíce, za to že zaparkuji tam kde bydlím.

Jana Messnerová (Praha 6, 2022-04-13)

#574

Nesouhlasím z dražením. Copak kradu???

Markéta Hrabánková (Praha, 2022-04-13)

#579

Nesouhlasím s navýšením cen za parkování!

Lenka Zelinková (Praha 6, 2022-04-13)

#582

Podepisuji, protože s tím zásadně nesouhlasím. Bydlíme zda, tak snad máme nárok parkovat.

Romana Reitermannová (Praha 8, 2022-04-15)

#583

Podepisují protože nesouhlasím se zdražením rezidenčního parkování.

Eliška Schmidová (Praha, 2022-04-15)

#586

Argumenty - průměrně 50% respektování placených zón; parkovacích oprávnění je prodáno mnohem více než je parkovacích míst; neustálé ubírání míst; parkovací oprávnění můžou dostat veškeré firmy se sídlem v Praze i přesto, že jsou to kupovaná sídla a je jich na jedné adrese i sto apod. -> business, kdy se kupují sídla pouze kvůli výhodám - jednoduše bych zavedla pravidlo, reálné sídlo, reálné prostory, nárok na kartu vs. sídlo na papíře, ale reálně žádná kancelář - musí do zón pro návštěvníky; mýto pro vjezd cizích - nízké částky, ale pár korun za každého a věřím, že by byla návratnost investice za kamerový systém a veškerý úřad a tím spojený brzy zpět, rezidenti bez mýta či symbolické, ale zároveň by měli oprávnění k parkování; pokuty by měly jít komplet městu, celá situace s firmou Eltodo je všem opravdu velmi podezřelá, toto by měla být čistě záležitost města a ne soukromé firmy; nesjednocovani pokut, pokud někdo trvale parkuje bez oprávnění, má 100 pokut ročně a sjednotí je do jedné za 500, je to problém - jsme opět u hodu repsektivani zón; nabídka parkování P+R, využití již postavených garáží apod. - lepší motivovat jinými možnostmi, než demontovat místní, kteří tu žijí, studuji, pracují a poctivě vše platí, ale zároveň si připadají, že jsou nejvíc zanedbávaní.

Opravdu považuji momentálně za lepší, aby se kontrolovala současná situace mnohem více, do kasy dostanete za pokuty a odtahy více peněz, bohužel to bude stát více práce, ale přinese to více ovoce, až poté, co bude repktivanost nad 90-95%, můžete považovat za úspěch, určitě budete mít slušný příjem a až poté můžete uvažovat nad zdražením i pro poctivé místní (kteří to ještě nevzdali). Mohla bych pokračovat, ale už tyto argumenty mi připadají dosti důležité. Děkuji za přečtení.

Amálie Kiššová (Praha, 2022-04-15)

#587

Podepisuji protože souhlasím. Wildhaber Jiří

Jiří Wildhaber (Praha, 2022-04-15)

#588

Dosavadní částka je přiměřená v souvislosti se situací, která v mé části Prahy 6 panuje

Anna Vacířová (Praha 6, 2022-04-15)

#591

Nelíbí se i neustálé omezování a znevýhodňování majitelů aut v Praze!

Jiří Sodoma (Praha 4, 2022-04-15)

#593

Jsem rezidentem na Praze 3 a takovyto pristup se mi opravdu nelibi. Radnice schvaluje ohromny uzemni rozvoj oblasti, ale nemysli na tyto zakladni veci a nutnosti pro stavajici obyvatele.

Petr Mudra (Praha, 2022-04-15)

#594

Nesouhlasím s novým návrhem

Leoš Konečný (Praha, 2022-04-15)

#599

Pokud nebude existovat nadřazená dopravní síť, zóny jsou jen slabou náhradou a zdražování teror

Eva Smutná (Praha 6, 2022-04-21)



Placená propagace

Tuto petici propagujeme 3000 lidem.

Zjistit více...