Petice proti postupu vedoucího oddělení vztahy s veřejností Památníku Lidice.

Komentáře

#1001

To co předvedl neskutečně přihlouplý a zbabělý úředníček, by mělo vést k řádnému prošetření a vyvolat striktní personální důsledky

(Příbor, 2019-06-17)

#1002

...pretože som normálny..

(Bánovce n/B, 2019-06-17)

#1004

Podepisuji, protože jsem pobouřena chováním státního úředníka! A nesouhlasím s přepisováním historie.

(Praha, 2019-06-17)

#1005

Nesouhlasím s postupem FilipaPetličky

(KAPLICE, 2019-06-17)

#1006

Nesouhlasím s tím, aby nacisti typu Petličky měli jakékoli pravomoce cokoli komukoli zakazovat (zejména pokládat květiny k památníku!). Lidický památník nesmí nikdy patřit takovýmto kreaturám.

(Ústí nad Labem, 2019-06-17)

#1007

odsuzuji chovani Petlicky

(Praha, 2019-06-17)

#1012

Štvou mě tito taky demokrati, proto podepisuji

(Adamov, 2019-06-17)

#1016

Podepisuji, protože jsem pobouřen chováním státního úředníka!

(Tmaň, 2019-06-17)

#1017

Je to nehorázné a neakceptovatelné.

(Teplice, 2019-06-17)

#1018

Podepisuji, protože to, co se stalo, považuji za vrchol drzosti, pokrytectví, vlastizrady a hnusu tohoto již třicet let trvajícího liberálního svinstva.

(Náměšť nad Oslavou, 2019-06-17)

#1024

stále považuji přínos ruských vojáků na osvobození naší země za veliký

(Hradec nad Moravicí, 2019-06-17)

#1026

PODEPISUJI,JEŽTO NEPOCHOPÍM CHOVÁNÍ A HLAVNĚ VÝCHOVU TAKOVÝCHTO ............

(Hradec Králové, 2019-06-17)

#1028

Nesouhlasím s jednáním pana Petličky vůči lidem, kteří chtěli uctít Lidické oběti německých fašistů.

(Trutnov, 2019-06-17)

#1029

Jakýkoliv projev úcty k obětem války považuji za lidsky správný, i když nemáte právě kravatu.

(Jablonec nad Nisou, 2019-06-17)

#1030

Podepisuji, protože se mi hnusí prohlášení tohoto člověka, že nestudoval historii a proto neví kdo nás osvobodil v roce 1945 od německého fašismu. Já jsem historii taky nestudoval, ale chodil jsem na začátku i na základní školu. Již tam jsem tuto informaci dostal. A nejen to, tato informace bývala dříve a je i dnes k dispozici na mnoha místech. Pan Petlička nemá ani základní vzdělání? Pak na této funkci nemá co dělat.

(Děčín 6, 2019-06-17)

#1035

Nesouhlasím s přepisováním dějin tak jak se to komu momentálně hodí. Je to velice hrubý příklad arogance v přístupu k lidem kteří položili své životy aby my jsme tady mohli být.

(Český Těšín, 2019-06-17)

#1036

Pane petličko, Vy jste nenávist sama!!

(Přerov, 2019-06-17)

#1037

Podepisuji protože nehorázné, neprofesionální chováni tkzv. vedoucího památniku je projevem nekompetentnosti tohoto člověka ! Tato zrůda nemá co dělat na tomto místě !!!!

(Pelhřimov, 2019-06-17)

#1039

Nebylo umožněno Nočním vlkum položit věnce k památníku

(Praha, 2019-06-17)

#1041

Každý má právo uctít památku tak strašného masakru.Pokud zástupce Německa oslavuje Den D pak mě nedochází proč nemohou Rusové uctít oběti Němců......

(Mratín, 2019-06-17)

#1044

Souhlasím s obsahem petice.

(Jindřichův Hradec, 2019-06-17)

#1046

Je to člověk který udělal Česke republice větši ostudu než kdo jiný.Jaké má právo zakázat někomu komukoly uctit památku nevinný oběti.Je to stejné jako zákzat uctit památku lidem v koncentračních táborech nebo jiným obětem nej€strašhorši války v historii lidstva.Pro mně je to stejné jako kdyby popřel že Lidice byli vlastně vyhlazeny.

(Štěti -Radouň, 2019-06-17)

#1047

Bylo by sprosté a neuctivé přepisovat dějiny. Byla temná 40 tá léta a osvobození větší čàsti Československa Rudou armádou bylo lidmi většinově vnímáno jako spása. A tečka. Už nikomu nehrozil transport do koncentráku či další vypálené vesnice. Proč o tom dal polemizovat? A tím spíše, že mnoho vojàků, jež nás tehdy osvobodili, prostě azbukou píše. Azbuka je přeci většinou pravoslavnà, tak tedy jsme všichni především křesťané. To je přeci to hlavní.

(Beroun, 2019-06-17)

#1049

Podepisuji, protože je to hnus, co se děje. Frank byl sudetský Němec, ten dal rozkaz na likvidaci Lidic a dnes jeho pohrobkové se lísají Landsmanšaftu a rozhlasují, že nás osvobodili Amíci a snaží se vymazat z dějin, že Sovieti krvácali za nás. Fuj rafl...
B

(Šoporňa, 2019-06-17)

#1050

Podepisuji protože se mi nelíbí přepisování historie a vydávání obětí za viníky a viníky za oběti.

(Děčín, 2019-06-17)

#1053

Chování úředníka je naprosto nepřípustné.

(Chomutov, 2019-06-17)

#1055

Podepisuji, protože považuji jednání pana Petličky za ostudné a domnívám se, že by měl být okamžitě odvolán a potrestán. Je smutným příkladem současného prosazování nového výkladu dějin a štvavé protiruské kampaně, která popírá fakta a přepisuje dějiny dle potřeb současného zadání. S tímto jednáním naprosto nesouhlasím a je mi za pana stydno.

(Dolní Lukavice, 2019-06-17)

#1056

Neskutečné,to uráží povražděné ,ale i žijící Čechy.Toto nemůže být tolerováno.Rus nás osvobodil.

(Třemošnice, 2019-06-17)

#1057

Nemám rád, když kdokoliv se snaží bránit, komukoliv k uctění památky.

(Ostrava, 2019-06-17)

#1058

s textem souhlasím

(Fulnek, 2019-06-17)

#1060

Je neuvěřitelné podlé zakázat položit věnce k památníku lidem, jejichž předci Terezín osvobodili, protože jsou to Rusové a mají nápisy v jazyku vojáků, kteří Terezín osvobodili.

(Liberec, 2019-06-17)

#1061

Je to nehoráznost

(Vyšší Brod, 2019-06-17)

#1062

Podepisuji, protože vím, že Rudá armáda Sovětského svazu osvobodila největší území Československa od fašistických vojsk Německa. Ruská federace je státním útvarem, přímým nástupcem SSSR s jiným politickým zřízením. Občané RF, jejichž předkové položili životy za naši svobodu, mají právo přípomenout proti čemu RA bojovala a uctít památku těch, kteří se vítězství jejich předků nedočkali, ač by jej jistě vítali.

(Brno, 2019-06-17)

#1064

Protestují současné proti účasti německého velvyslance na pietním aktu při současném protiprávnímu odepření účasti Nočních vlků.

(Praha, 2019-06-17)

#1065

je to hnus, naprosto nepřijatelný hnus... slovo neúcta je přilis slabé...

(Liberec, 2019-06-17)

#1066

Úcta k mrtvým nemá politickou příslušnost. Toho arogantního zmetka je potřeba ihned vyhodit.

(Rokytnice nad Jizerou, 2019-06-17)

#1071

Chování onoho státního úředníka bylo již za hranou, proto podepisuji. Měl by být odvolán.

(Nýrsko, 2019-06-17)

#1074

Podepisuji, protože něco tak odporného snad ani není možné. Z některých lidí se mi dělá zle a Petlička mezi ně určitě patří.

(Most, 2019-06-17)

#1076

1)viníci porušili zákon 2)hanebné jednáni urazilo lidické oběti i potomky osvoboditelů

(velká štáhle, 2019-06-17)

#1080

Je to ostuda, chování tohoto pána

(Mariánské Lázně, 2019-06-17)

#1081

Podepisuji,protoze se za to debilni hovado stydim a omlouvam se za nej Nocnim vlkum

(Drahlov, 2019-06-17)

#1083

Silně nesouhlasím s tímto ostudným a skandálním jednáním. Jednoznačně odvolat z funkce.

(Kopřivnice, 2019-06-17)

#1084

Nesouhlasím s postupem pana Filipa Petličky v Památníků v Lidicích. Nikdo nemá nárok rozhodovat o takových věcech.

(hlinsko v č., 2019-06-17)

#1088

Nesnáším podobné praktiky jaké jsem zažívali před rokem 1989 !

(Orlová, 2019-06-17)

#1089

Jsi hnus Petličko!Kdo Ti dal právo rozhodovat o tom,kdo může a nemůže uctít památku obětí Německých nacistů!Okamžitě vyhodit,na tom postu nemáš co pohledávat!

(Rychnov nad Kněžnou, 2019-06-17)

#1095

Takové jednání je nepřijatelné.

(Trutnov, 2019-06-17)

#1096

Neskutecne ubohy postup "Zastupitele" lidickeho pamatniku! Ten musi neuveritelne smrdet, jeste hur, nez ta dira, do ktere se nasoukal. Stydim se za toho ubozaka a omlouvam se za nej nocnim vlkum a vsem, kteri si uctu a pamatku zasluhuji nejvic - hlavne obyvatelum Lidic.

(Straubing, 2019-06-17)

#1098

Nesnáším tyto figurky,l
které se chtějí zavděčit rozvracečům národa a chtějí změnit historii.Je to neúcta k těm zemřelým a neúcta k lidem,kteří nás osvobodili.

(Brno, 2019-06-17)

#1099

NEUZNAVAM FAŠISTICKÉ JEDNÁNÍ PROTO PODEPISUJI , TAKÉ PROTO ŽE JE TO PRO MĚ OSOBNÍ PROTOŽE JSEM ETNICKÝ RUS..

(Ostrava-Stalingrad, 2019-06-17)

#1100

Podepisuji, neboť není možné aby tu vládla cenzura a diskriminace.

(Slavkov u Brna, 2019-06-17)

#1101

Je nepochopitelné, jak se může takto arogantně chovat člověk spravující pietní místo. Jak je možné, že člověk, který nemá ponětí o tragických událostech druhé světové války, o zvěrstvech, kterých se Němci dopouštěli na jim nepohodlných lidech, vykonává tuto funkci a je za ni odměňován? To je výsměch obětem nacistického Německa.

(Mukařov, 2019-06-17)

#1109

Protože jsem vděčná našim osvoboditelům

(Praha, 2019-06-17)

#1110

Protože je to neúcta k lidem kteří chtějí projevit svou úctu všem obětem Lidického masakru !

(Liberec, 2019-06-17)

#1112

Podepisují, protože se jedná o zneuctění památky padlých ruských vojáků za svobodu naší země.

(Knínice, 2019-06-17)

#1114

Podepisuji, protože to co se stalo je nezákonné. Mezinárodní ostuda. V demokratické zemi může přece položit věnce na hrob, kdo chce. Pokud nezpůsobí nějakou škodu. A ta zde nemohla být způsobená.

(Komárov, 2019-06-17)

#1116

Podepisuji, protože nesouhlasím s přepisovaním historie...!!

(Praha, 2019-06-18)

#1117

Uz je to vrchol, co si ti hujeri dovoluji!!

(Duluth, 2019-06-18)

#1118

Viz výše uvedeno

(Karvina, 2019-06-18)

#1120

Těm vlastizrádným hajzlům to NESMÍ PROJÍT ! " " "

(Bohumín, 2019-06-18)

#1121

Takovej arogantni a neznalej historie nem co delat ve vlade..

(Dub, 2019-06-18)

#1123

s obsahem petice souhlasím

(Poděbrady, 2019-06-18)

#1124

Nedovolit položit věnce vnukům Rudé armády která nás osvobodila, může jen fašista. Lidické oběti se musí v hrobech obracet. Tohle nesmí zůstat bez odezvy, protože za pár roků nám budou Petličkovi podobní tvrdit, že Lidice vyvraždili Rusové.

(Brno, 2019-06-18)

#1129

Podepisují , protože nesouhlasím s jednáním pana Perlička , potažmo vedení památníku proti nočním vlkům..

(Nové Město nad Metuji, 2019-06-18)

#1133

Takové věci se nesmí dít.

(Javorník, 2019-06-18)

#1136

Nesouhlasím s postojem organizátora. Na den D v Normandui normálně pustili Merkelovou

(Krupka, 2019-06-18)

#1137

Podle mého jde o porušení listiny základních práv a svobod.

(České Budějovice, 2019-06-18)

#1140

MĚL BY BÝT ODVOLÁN ZE SVÉ FUNKCE.

(Hradec nad Moravicí, 2019-06-18)

#1141

Nesouhlasím s tímto kastováním že někdo smí a jiný nikoliv.

(Praha 1 Hradčany, 2019-06-18)

#1143

NESOUHLASÍM S CHOVÁNÍM FILIPA PETLIČKY,CHCI JEHO POTRESTÁNÍ...!

(Přepychy, 2019-06-18)

#1146

Podepisuji, protože je nepřípustná segregace, při uctění památky obětí německého teroru na civilním obyvatelstvu.

(Ostrava, 2019-06-18)

#1152

Nemám rád překrucování dějin dvojí metr a s tím spojené přikrčené patolízaly.
PS, Němci u památníku panu Petličkovi nevadí ?

(Praha, 2019-06-18)

#1153

Protestujeme proti postupu Filipa Petličky, který dne 15. 6. 2019 při pietním kladení věnců neumožnil Nočním vlkům položit věnce k památníku. Požadujeme jeho odvolání. Nesouhlasíme s přepisováním historie.

(Josefov, 2019-06-18)

#1156

Fandím vlkům

(Brno, 2019-06-18)

#1163

Klatovská Věra - ostuda jak se někteří Češi chovají a ještě si připadají jako hrdinové.

(Kostomlaty pod Milešovkou, 2019-06-18)

#1165

takové hnusné jednání je neomluvitelné.

(Ústí nad Labem, 2019-06-18)

#1167

nelze zapomenout na to, že nás osvobodila Rudá armáda, která zde zanechala velké množství životů vojáků pro naše osvobození

(Dubicko, 2019-06-18)

#1169

nesouhlasím s postupem p.Petličky, je to urážka všech obětí nacismu.

(Kopřivnice, 2019-06-18)

#1170

Historie Česka je neměnná a ti, kteří se jí dnes snaží změnit, se velmi podobají těm německým politikům z 2.světové války. Nezapomeňme!

(Turnov, 2019-06-18)

#1181

Protože nesouhlasím s přepisováním historie. Je to hrubá neúcta k padlým a zavražděným.

(Žďár nad Sázavou, 2019-06-18)

#1182

Byl to akt politicky motivované byrokratické zvůle, kterou v tak čisté podobě od doby stranických tajemníků KSČ nikdo nepamatuje.

(Mírová pod Kozákovem, 2019-06-18)

#1183

Historie je jenom jedna.

(Brno, 2019-06-18)

#1185

Nesouhlasísím s postuoem Filipa Petličky.

(Mohelnice, 2019-06-18)

#1188

Jedině díky SSSR, jehož zákonným nástupnickým státem je Rusko jsme byli osvobozeni hrdinnou Rudou Armádou a přežili jsme fašistický holocaust válečného zločince Adolfa Hitlera. Bránit nočním vlkům položit věnce za zavražděné obyvatele Lidic je skandál a mezinárodní ostuda !!!

(Ostrava, 2019-06-18)

#1192

Souhlasím s obsahem petice

(Dobrovice, 2019-06-18)

#1193

Připomíná mi to praktiky minulého režimu, že vše co bylo ze západu je špatné a z východu dobré, jenom se to akurat o 180° otočilo.

(Liberec, 2019-06-18)

#1194

Miksik Jaromir

(Hranice, 2019-06-18)

#1197

Státní úředník se nemůže chovat jako prase a pokud jo tak na tom úřadě nemá co dělat.

(Kopřivnice, 2019-06-18)

#1198

Tyhle politické kreatury, které chtějí překrucovat dějiny, se musejí co nejdříve odstranit. Začít se musí "NEZISKOVKAMA", havloidama, sluníčkářema, židovskou kavárnou a dalšími probruselskými řiťolezci ! Také je třeba co nejdříve vystoupit z fašistické EU a z teroristického NATO....

(Praha 4, 2019-06-18)