Petice pro zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany

Komentáře

#1004

Protože považuji tuto akci Pirátů (jako morálního odpadu společnosti a vlastizrádců ČR) za provokaci a štvaní proti jinému národu, zde Ruskému

Josef Prokeš (Heanuce, 2020-02-19)

#1006

Nesouhlasím s přejmenováním jen z toho důvodu, aby se primátor zviditelnil a vylepšil si ego!

Vlastimil Skoumal (Praha 4, 2020-02-19)

#1017

je nejvyšší čas zastavit řádění podobných hulvátů

Antonín Bárek (Havlíčkův Brod, 2020-02-19)

#1021

Protože už jsem vrcholně znechucená tím svinstvem, které se tady 30 roků dělá.

Anna Tvarůžková (Ostrava, 2020-02-19)

#1022

Podepisuji, páč trvám na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany... Americký špion Němcov neučinil nic, za co by si zasloužil pojmenování byť i jen té nejmenší uličky v jakémkoliv českém zapadákově, natož pražského náměstí..

Marie Coufalová (Praha, 2020-02-19)

#1024

Trvám na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany

boris suchy (Horní Bříza, 2020-02-19)

#1026

Je to nenávistná akce zrádců Českého národa - Pirátské strany proti osvoboditelům našeho národa v II. světové válce. Bez Rudé armády by tady dnes z nás byl málokdo. Leda tak ti Piráti by tady se svými príznivci a milionem chvilek radostně hailovali.

Jan Pyrgal (Dobřany, 2020-02-19)

#1027

I když již nejsem obyvatelkou Prahy, jako rodilá Pražačka, žijící v Praze více jak 50 let, nemohu mlčet k nehoráznostem, které v poslední době předvádí tento aktivista místo toho, aby řešil palčivé problémy Pražanů, jako je doprava, parkování, stav nemocnic apod. Změny názvu ulic rozhodně nepatří mezi priority a tento konkrétní záměr,nikoliv první z pera tohoto šílence dokonce poškozuje Prahu! Odstavte ho konečně od koryta!

Jana Chrudimská (Kamenný Přívoz, 2020-02-19)

#1028

Podepisuji, jako rodilý Pražák.

Eva Machková (Vilémov , 2020-02-19)

#1031

Kvůli neustálým provokacím proti zemi od které nám nehrozí žádné nebezpečí,a přejmenování po člověku,který ve své zemi byl simbolem vlastizrady,a vůbec snahy o devastaci své země.

Ivan Průša (Křenovice, 2020-02-19)

#1032

Protože zase jméno, politik, vždyť po určité době se bude opět přejmenovávat. Debilita pražských politiků!

Jiří Česák (Nový Bydžov, 2020-02-19)

#1035

Podepisuji, protože nesouhlasím, aby zhovadilí a drtivou menšinou národa zvolení politici prosazovali své zločinecké a rozeštvávající aktivity.

František Šimorda (Benátky nad Jizerou, 2020-02-19)

#1036

Podepisuji, neboť neustálé změny desetiletí zažitých názvů ulic, náměstí považuji za hloupost novodobých ,,politiků", kteří se těmito blbostmi snaží zviditelnit.

Blanka Hostačná (Hodonín, 2020-02-19)

#1037

Hrib je proti vetsine obcanu Prahy 6, obcanum CR. Hrib slouzi cizim zajmum!

Miroslav Gereg (Hluboka n/Vlt., 2020-02-19)

#1038

Nesnasim provokace...

Bc. Lukáš Rejnek (Háj u Duchcova , 2020-02-19)

#1039

Protože je to čistě politická schválnost, zbytečně hrotí a rozděluje lidi. Magistrát se chová jak si to pamatuji z dob staré totality. A tohle jsou stejné praktiky ,arogance a pohrdání názory lidí.

Eva Srbová (Tišnov, 2020-02-19)

#1045

Jsem pro zachování původního názvu náměstí .!

Jaroslav Seifert (Staré 17 . Třebívlice 41115, 2020-02-19)

#1049

Nesmyslná změna názvu.

Alena Čechová (Havlíčkův Brod, 2020-02-19)

#1051

Podepisuji, nesouhlasím s přejmenováním.

Jaroslav Novák (Praha, 2020-02-19)

#1054

V Praze vzniká dostatek nových náměstí a ulic,které lze pojmenovat po B.Němcovi. Nechápu proč by historický název Pod Kaštany měl být změněn !!!

Šárka Helichová (Oseček, 2020-02-19)

#1057

Pod Kaštanu je obecný název a nebude se měnit vůli blbů

Ivana Stupkova (Praha, 2020-02-19)

#1058

JSME NA TO ZVIKLÍ !!!!!!

JOSEF TUMA (BUDĚJCE, 2020-02-19)

#1059

Reakce na hloupé rozhodnutí primátora Hřiba.

Roman Mach (Chomutov, 2020-02-19)

#1061

Pokud chtějí Piráti měnit názvy podle velvyslanectví,mohou začít u velvyslanectví USA-např. Ulice My-lai..

Ladislava Blažková (Nové Město na Moravě, 2020-02-19)

#1062

Podepisuji, protože na Praze je cenný i místopis, a ne politické osobnosti, a ještě navíc cizí. Praha tak ztrácí kouzlo nejen pro své občany, ale i pro turisty, kteří jezdí do Prahy kvůli její kráse, a ne se učit jména politiků.

Zdenka Tomešová (Praha 9, 2020-02-20)

#1063

Pan Hřib je psychicky nemocný člověk.

Daniel Petro (Hrušky, 2020-02-20)

#1066

Nelze měnit místopisné názvy jen pro léčení ega sebestředných psychopatů. K tomu slouží psychiatrické léčebny.

Dušan Vymazal (Brandýsek, 2020-02-20)

#1067

Nepřeji si, aby se ulice přejmenovávali po každých volbách znovu a znovu podle toho, jak si ten který nýmand usmyslí!

Danuše Chadimová (Nižbor, 2020-02-20)

#1071

Podepisuji, protože mi vadí nesmyslné změny názvů ulic atd., překrucování historie a také šíření nenávistivůči Rusku.

Miluše Dekojová (Praha, 2020-02-20)

#1072

podepisuji proti směšným a trapným "politikům", zoufalcům, kteří melou nesmysly o ruské hrozbě a přitom otevírají naši zemi migrantům a parazitům.

yvona škurková (Olomouc, 2020-02-20)

#1075

... mám ráda klid a mír. Podporuji zdravý rozum a morální hodnoty před aktivistických vlezdoprdelnictvím a tupým kariérismem.

Barbora Bínová (Praha, 2020-02-20)

#1076

Podepisuji, protože u toho mám dost. Všech těch psychopatů z MHMP !!!

Petr Vašák (Praha, 2020-02-20)

#1077

Nepřepisovat historii, konec Hřibizmu!!!!

Michal Novotný (Praha, 2020-02-20)

#1078

To, co se děje v Praze, je už opravdu neúnosné. Jsem zásadně proti přejmenování.

Darja Rácová (Plzeň, 2020-02-20)

#1080

Nesouhlasím s přepisováním dějin, přejmenováváním historických názvů oblíbených míst a stavěním soch nebo pomníků vrahům z II. světové války v Řeporyjích nebo kdekoliv jinde !

Petr Šesták (Praha, 2020-02-20)

#1081

Podepisuji protože jsem se zde před 68mi lety nedaleko narodil a mí prarodiče v ulici Pod kaštany léta bydleli . A obecně -přejmenovávání čehokoli se mi nelíbí...

Jan Křížek (Šumperk, 2020-02-20)

#1083

Nechci, aby se přejmenovalo náměstí Pod Kaštany. Je to vžitý starý název a takové novinky, které předvádí primátor Hřib se mi nelíbí.

Dagmar Svejkovská (Praha, 2020-02-20)

#1088

Podepisuji, protože se jedná o další z mnoha jedovatých činů Hřiba Satana. jde mu pouze o další poškozování mezinárodních vztahů.

Karel Lang (Praha, 2020-02-20)

#1090

Motto:
"MOUŘENÍN POSLOUŽIL, MOUŘENÍN MŮŽE JÍT"




Pirátský neo-soudruhu primátore Hřibe,

chystáte se vyslyšet - dle Vašich slov v UK ČT - 4,500 podpisů jakýchsi neznámých signatářů podporujících nesmyslnou pubertální provokaci válečných štváčů, kteří svou vytrvalou špinavou psychologickou válkou chtějí za každou cenu vyprovokovat vojenský konflikt s RF, protože za to dostali mrzký jidášský žold od svých zločineckých loutkářů. A Vy jste jen politováníhodná loutka v jejich spárech. Až vykonáte, co se od Vás očekává, odkopnou Vás jako shnilý brambor. Ostatně jako Borise Němcova, neboť v jejich strategii platí stále stejné pravidlo:


"Mouřenín posloužil, mouřenín může jít".


Ti "Vaši" tzv. nebo i skuteční signatáři jsou reálným rizikem pro národní a státní zájmy ČR - pro zhoršení našich bilaterálních vztahů s RF. Existuje mnoho způsobů, jak vylákat medvěda z brlohu, ale ani jediný, jak ho přimět, aby se tam vrátil.

Až se to mezinárodním válečným jestřábům podaří, myslíte si, že Vás ochrání takové nuly, jakými jsou různí ondřejové, petrové nebo pavlové, ať už sedí na radnicích nebo pobíhají po školách, vymývají hlavy studentům a přitom kandidují na prezidenty?? Ubohý slepec vede slepce - a oba spadnou do jámy (Bible).



Víte, kdyby šlo jen o Vás, neomarxistický soudruhu piráte, příliš by mne to neznepokojovalo.. Jenže Vy jste spolu-nástrojem zničení celé naší vlasti a jejích obyvatel - včetně Vašeho otce a matky, Vaší manželky a dětí, Vašich příbuzných, přátel a známých,... Nebo si snad ve své zpupné omezené nevědomosti ("Pýcha a hloupost rostou na jednom stromě") bláhově myslíte, že až se Rusko začne plným PRÁVEM SPRAVEDLIVĚ BRÁNIT, a k tomu bude muset použít jaderných střel, neboť k úspěšné konvenční válce s nejagresivněšími teroristy světa nemá dost početnou armádu (NATO, jehož celkové armádní výdaje tvoří přes 70 % celosvětových armádních výdajů, disponuje více než 3,5 mil vojáků), Vy se někam schováte? Můžete mi prozradit kam? Ale především: kam hodláte schovat 10 milionů svých spoluobčanů, Vy nešťastný zakomplexovaný válečníku?!


P. S.

Mám ještě poslední otázku: Je-li pro Vás 4,500 podpisů podporujících zničení naší vlasti i celé planety morálním imperativem, jemuž "musíte" vyhovět, jak to, že ignorujete 30,000 podpisů moudrých lidí dobré vůle, kteří po dlohých 20 let s trpělivou kultivovanou vytrvalostí naopak usilují o humánní narovnání surové historické křivdy způsobené bandou opilců a zfanatizovaným davem jedinečnému bezbrannému uměleckému dílu, navíc vyjadřujícímu vděčnou lásku tisíců Pražanů k Té Paní, jež pomohla zachránit jejich životy a majetky před bestiální krutostí rabování, znásilňování, vraždění a vypalování, jimž by bývala padla za oběť pravobřežní pražská města, kdyby byla v r. 1648 armáda 18,000 švédských okupantů generála Koenigsmarcka prorazila domobranu na Karlově mostě a překročila Vltavu??


Vidíte, vnímáte svou zodpovědnost pane doktore, před očima lidské a především Boží spravedlnosti? Skutečně věříte svému bludu, že Vás spasí Vaše ateistická víra v její neexistenci a v totální zánik Vaší bytosti po smrti fyzického těla? A kdo Vám dá 100% garanci, že se Vaše víra nemýlí, Vy pyšný "suveréne"??


Neměl byste se proto raději držet Hippokratovy přísahy CHRÁNIT ŽIVOT, kterou jste jako lékař složil?!?



K tomu Vám přeji hodně pokory, světla rozumu a sil,




Ing. Jiří Pavel Pešek

pedagog, ex-diplomat

Jiří P. Pešek (Praha, 2020-02-20)

#1091

Pan primátor Hřib se zabývá záležitostmi, které mu nepřísluší a naopak nekoná v zájmu Pražanů, vyplývajících z jeho funkce.

Václav Jelínek (Praha, 2020-02-20)

#1094

Pod Kaštany je krásné a přiléhavé jméno danému místu. Přejmenovat jej po jednom politickém hochštaplerovi a podvodníkovi v jakési ujeté představě, že z toho bude mít Putin nějaký mindrák, je projev čiré zhovadilosti.

Jan Červenka (Středokluky, 2020-02-20)

#1095

Proti pirátské a zelené demenci !!

Martin Zelenka (Praha, 2020-02-20)

#1096

Ruské názvy ulic a náměstí do ČR nepatří.

Ing. Antonín Šulc (Brno, 2020-02-20)

#1097

Ctím hiostorii

Jan Kuchticek (Pustimer, 2020-02-20)

#1100

žila jsem v Praze a důvěrně náměstí znám...nápad přejmenovat toto půvabné místo je nepatřičné...MF

Madeleine Fragnerová (Kobyly, 2020-02-20)

#1102

Přejmenováváním náměstí a ulic to začíná, jak to končí měla naše krásná země tu pochybnou čest již několikrát poznat. Co jste dělal v hodinách dějepisu, pane Hřibe ?

Kateřina Uhrová (Kamenice, 2020-02-20)

#1104

Jsem Slovan a vlastenec a přeji si abychom měli harmonické vztahy s Ruskou federaci....

Jiří Chlebeček (Praha, 2020-02-20)

#1105

Nevidím důvod ke změně názvu, je to nesmyslné.

Miloslav Schenk (Praha, 2020-02-20)

#1106

Neni zadny duvod, proc by se stolety, zazity a navic poeticky nazev namesti ci ulice mel jmenovat jinak. Narodila jsem v Bubenci a ziji tady. Trvam na zachovani nazvu Pod Kastany. Jakakoliv podobna prejmenovani jsou naprosto bezduvodna, stoji (nas - danove poplatniky) penize a navic to je jen odvadeni pozornosti od vaznejsich temat a problemu, ktere by se mely prioritne resit. Neco obdobneho jako nedavne prejmenovani z Czech Republic na Czechia.

Veronika Anzelon (Praha 6, 2020-02-21)

#1108

podepisuji, protože chování a názory p,Hřiba jsou v přímém rozporu s objektivní historií a vysloveně jdou proti zájmům této země

Zdeněk Svatoš (Praha, 2020-02-21)

#1115

Nepřipusťme havloidním fašistům přepisovat dějiny !!!

Stanislav VACULÍK (KOLÍN II, 2020-02-21)

#1119

Ulice by měly mít své historické názvy nebo být pojmenovány po významných osobách, které mají k místu nějaký vztah. Pojmenovat ulici s krásným názvem jménem zahraniční kontroverzní osoby jenom natruc někomu je hloupé (ale v Praze jistě možné).

Jindřich Kesner (Hradec Králové, 2020-02-21)

#1124

Jana Kunšteková

Jana Kunšteková (Horní Stropnice, 2020-02-21)

#1125

Podepisuji protože už jich mám plný zuby.

Tomáš Čada (Praha 6, 2020-02-21)

#1126

Protože je to jasná provokace!!!

Vítězslav Jura (Orlová 4, 2020-02-21)

#1127

Podepisuji, protože nechci být trapným spoluúčastníkem nejapných, hloupých a "hrdinských" výplodů Hřibova proděravělého houbovitého mozku.

MgA. Marie Fulková (Praha, 2020-02-21)

#1135

Pod Kaštany je krásný název a tohle je politicky motivované rozhodnutí, jehož cílem je zbytečná a hloupá provokace. Další z řady záměrného zhoršování vztahů mezi ČR a RF. Je to nedůstojné až trapné, vážená demokracie s přívlastkem, toho času ovládající Prahu.

Miloslav Labský (Plzeň, 2020-02-21)

#1141

Nesouhlasím se zoufalýma aktivitama pražské kavárny

Daniel Šváb (Plzeň, 2020-02-22)

#1142

Jsem Čech Slovan vlastenec a odsuzuji všechny provokace vůči národu, který jako jediný byl vždy v těžkých zkouškách naší zemi na blízku a jeho lidé umírali za naši svobodu

Štěpán Vostatek (Plzeň, 2020-02-22)

#1143

Protože preferuji aby se soustředilo na důležitější věci!

Radek Taborsky (Praha 6, 2020-02-22)

#1144

Jméno Pod Kaštany je historické a není třeba změnou názvu demonstrovat pochybnou akci regionálních politiků, jen aby se zviditelnili.

Jana Procházková (Praha 5 - Hlubočepy, 2020-02-22)

#1146

Podepisují pro to , že mám špatný pocit z toho , co se v tomto volebním období v Praze děje ! Jsem rodili dejvičak a většinu svého života jsem každé ráno chodil kolem sochy Koněva a do centra jezdil přes náměstí Pod kaštany !

Miroslav Brátka (Hospozin, 2020-02-22)

#1148

Nesouhlasím se změnou názvu!

Martina Cabáková (Vrchlabí, 2020-02-22)

#1156

Protože Pod Kaštany je apolitický název a nebude zneužit!

Martin Kročil (Praha, 2020-02-22)

#1159

Nemám rád blbé nápady...

Robert Blanda (Praha 6, 2020-02-22)

#1162

Souhlasím s peticí.

Jiří Padevět (Dobruška, 2020-02-22)

#1163

Protože mě štvou takovéhle věci,místo toho aby se dělali potřebné.

Jiří Mačák (Přerov, 2020-02-22)

#1169

Trvám na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany. Přejmenování je tendenční blbost "Myši, která řvala"! Z hřibu se vyklubal satan.

Milan Brož (Praha, 2020-02-23)

#1170

Nesnáším pražskou servilitu kdykoliv a čímkoliv se zavděčit Washingtónským a Bruselským elitám!

Libor Bílek (Jeseník, 2020-02-23)

#1173

Podepisuji protože změna názvu je jen idiotská provokace a zviditelnění tupouna Hřiba.

Věroslav Labanc (Příbram, 2020-02-23)

#1175

Žil jsem v Bubenči , tedy kousíček od náměstí Pod Kaštany . Nic moc se tam nezměnilo , tak proč měnit ! Hřib a Muchomůrka červená taky raději nepřejmenovávat

Jiří Sokola (Jablonec nad Nisou, 2020-02-23)

#1181

Podepisuji, protože jsem přesvědcen, že Bubeneč a jeho místopis není politické pískoviště, na kterém komunální politici mají oprávnění dělat mezinárodní gesta, a trvám na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany.

Richard Elek (Straubing, 2020-02-24)

#1182

protože trapná gesta pana Hřiba opravdu jen škodí celé republice a nelíbí se mi, že do boje o své zamindrákované maxiego ztahuje crlou zem , místo aby řešil skutečné problémy Prahy(kriminalita, bezdomovci, narkomani, špína .... )

Jan Runda (Klatovy, 2020-02-24)

#1183

Podepisuji, protože jsem proti politickému přejmenovávání místních historických názvů. Tak mohli pojmenovat nějakou novou ulici z nové výstavby. Tam ale nesídlí ruská ambasáda. Kdyby se radši zabývali dopravními investicemi či bytovou výstavbou.

Vlastimil Šimek (Praha 3, 2020-02-24)

#1184

pane hřibe ze slavičína , nedělejte v mém městě bordel !

Eva Šedivá (Praha, 2020-02-24)

#1185

Podepisuji, protože přejmenovávání veřejných prostranství k podpoře jakéhokoliv politického směru či názoru považuji za směšné a nedůstojné, a kromě toho osobu Borise Němcova považuji za kontroverzní, nikoliv jednoznačně pozitivní.

Zdeněk Hluštík (Liberec, 2020-02-24)

#1186

Nesouhlasím s projevy neofašistické nenávisti vůči zemi, která byla v Evropě rozhodující silou v odporu proti nacistické expanzi na východ a při osvobozování Evropy koordinovaně vázala na sebe wehrmacht i během operace Overlord.

Petr Antoš (Praha, 2020-02-24)

#1188

Dobu přejmenovávání po "historických" osobnostech (tj. jmény revolucionářů a bojovniků za svobodu) jsem v mládí zažil a věřil jsem, že zmizela v propadlišti dějin

Daniel Noska (Praha, 2020-02-24)

#1189

Miroslav Ježek

Miroslav Ježek (Nepomuk, 2020-02-24)

#1191

Nesouhlasím s přejmenováváním ulic. Tady navíc jde o člověka s rozporuplnou minulostí.

Jiří Bušek (Praha, 2020-02-24)

#1200

Protože pražský primátor Hřib je hanba Moravy ze Slavičína a jako morávák jeho chování a návrh odsuzuji jako naprosto sprostou provokaci vůči národu, který dal světu třeba vědce Mendělejeva, skladatele Čajkovského, nebo spisovatele |Tolstého a mnoho dalších vědců a umělců, ale i třeba toho zatracovaného Putina, který je jednou z mála záruk, že nebude zítra vyprovokována 3. a poslední světová válka.

Artur Hanák (Brno, 2020-02-24)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...