Zvýšení rodičovského příspěvku pro každé nejmladší dítě!!!!

Komentáře

#18201

Podepisuji protože o tom vláda mluví již dlouho a nebyla schopná se domluvit...proč my? mám pětiměsíční dítě a dvouletou,máme být bití za to, že jste se nedokázaly domluvit? Když už něco slibujete tak to máte dodržet.

(Týniště nad Orlicí, 2019-03-19)

#18204

Přijde mi sprosté, aby člověk který bude v prosinci přecházet z mateřské dovolená na rodičovskou, nedosáhl od ledna zvýšení jen proto, že se mu dite narodilo v 06/19. A schovávat to za to, že se nepřidavá proto, že je už několik let stejná částka pro maminky na rodičovské dovolené, ale jako motivaci pro zvýšení porodnosti. Je to vážně hnus, alespoň kdyby se přidalo všem, kterých se rodičovská dovolená stále týká a u koho stále probíhá.

(Stráž nad Ohří, 2019-03-19)

#18205

Vláda nás zklamala.

(Horní Libchavy, 2019-03-19)

#18210

Hned po škole jsem šla pracovat, pracuji skoro 6let. Teď sem otěhotněla, jsem prvorodička a cekam to v záři. Je nespravedlivé aby pro nás co budeme čerstvé rodičky nemáme právo na stejnou mateřskou.

(Frýdek-místek, 2019-03-19)

#18213

Pan Babiš si neuvědomuje, že děti nás budou živit v důchodu. Místo toho populisticky volí jednoduší cestu získání většiny hlasů voličů důchodového věku.

(Benešov, 2019-03-19)

#18214

Mám 2 měsíční dite a návrh mi přijde příšerně nefer

(Ostrava, 2019-03-19)

#18218

Podepisuji protože je to nespravedlivé a není možné s tak malým rodičákem vyjít měsíčně.

(Hvězdonice, 2019-03-19)

#18224

Jsem půl roku s miminkem doma. A nepřijde mi fér navyšovat jen některým maminkám. Všechny děti mají mít stejně.

(Chodov, 2019-03-19)

#18225

Každa maminka, která je na rodičovské dovolené, by měla dostat peníze navíc. Když se přidává důchodcům Take dávají všem a ne jen těm novým.

(Most, 2019-03-19)

#18229

Vse se zdrazuje,taktez veskere potreby,jidlo a sluzby pro deti.Bylo by fer si to uvedomit,deti jsou nase budoucnost.Dekuji

(Pardubice, 2019-03-19)

#18233

Podepisují protože jsem též na mateřský chvili

(Olomouc, 2019-03-19)

#18235

Když se něco uzákoní tak to má platit hned a pro všechny maminky,které pobírají rodič.příspěvek nyni.To neni fér,že až od nového roku.Moje nevěsta bude rodit v srpnu.Novy občan, nové pravidla už teď.

(Karviná, 2019-03-19)

#18236

Krausová Miroslava

(Rakovnik, 2019-03-19)

#18239

současná výše rodičovskeho příspěvku je zcela nedostatečná a nestačí nestačí na pokrytí základních potřeb.

(Praha, 2019-03-19)

#18242

Jsem maminka a mám také nárok na peníze.

(Bujesily, 2019-03-19)

#18248

Kdy se zvysovala materska naposledy? Pokud jste matka samozivitelka, tak je kazda koruna dobra.

(Raduň, 2019-03-19)

#18255

Podepisuji, protože nesouhlasím se současným navrhnem zvýšení rodičovské pouze pro narozené děti od roku 2020. Měly by to dostat všechny maminky, které mají děti do 4 let.

(Časy, 2019-03-19)

#18257

Pokud někdo přislíbí navýšení i zpětně, tak to prostě musí dodržet, takhle vyšší porodnosti opravdu stát nedospěje, když se nechá okrádat na veřejných zakázkách a pak šetří na špatném místě

(Plzeň, 2019-03-19)

#18258

Mi nepřijde fér aby v dnešní době jedna maminka pobírala větší i rodičovský příspěvek ek než ta druhá. Dlouho je tato částka stejná a myslím, že ceny už jsou trochu jinde než před 10 lety. Navíc důchodcům se taky bude zvyšovat všem. Ne jen tem kteří teprve do důchodu půjdou tak nevidim důvod proč by pro maminky neměli platit stejná pravidla.

(Chabařovice, 2019-03-19)

#18265

Kupska

(Dolní Rožínka, 2019-03-19)

#18267

Jsem samozivitelka, many se narodil v květnu 2017 a stát, co si budeme namlouvat, samoživitelky absolutně nijak nepodpoří. Co treba takové porodne, to by snad take měla dostat každá matka, která porodí! Prijde mi jako naprostý vrchol, ze bychom nemeli mít nárok ani na zvýšení rodičovského prispevku!

(Praha 4, 2019-03-19)

#18280

Podepisuji, protože to není fér. Na úřadech nám řeknou že v roce 2020 se nám rodičovská přepočítá podle navýšení a teď tohle? A to má být jako motivační opatření pro zvýšení porodnosti?! Tolik naštvaných rodin, všichni nemáme platy jako naši poslanečci, ale když oni potřebují, to joooo, to si přidají několik tisíc s platností nejlépe teď hned. Rodičovská se nezvyšovala spoustu let, pak se o tom dobu jedná než to vejde v platnost a pak toto? Trošku se nad sebou zamyslete co vytváříte tyhle novely, zákony a tak. Nejdřív nám slíbíte jak se zvýší rodičovská všem. A popravdě bych nechtěla být maminkou která porodí 31. prosince před půlnocí. Kvůli penězům to nedělá snad asi nikdo, ale tohle je docela příliš, nemyslíte? Už od ukončení školy (2004) jsem zaměstnaná, nikdy jsem nebyla nezaměstnaná. Teď máme hypotéku a úvěry na barák, který máme hlavně kvůli dětem, ty máme dvě a čekáme třetí a nárok abych měla vyšší rodičovskou nemám, protože porodím ještě letos v říjnu?! je to dost nefér.

(Lukavec u Hořic, 2019-03-19)

#18283

Mezi dětmi mám téměř 12letý rozdíl a peníze (rodičovský příspěvek) od státu se od té doby vůbec nezměnily.hlavně, že služby,potraviny a energie zdražují pořád! Už 2019 slibovali zvýšení,nakonec 2020 a ve finále nic??? Stejně jako jsme se těšili na tatínkovskou dovolenou.Sorry, vám to nevyšlo..tak si manžel vzal aspoň dva dny dovču aby byl s námi.

(Horní Suchá, 2019-03-19)

#18288

Když se něco slíbí mělo by se to dodržet a proto by měli dostat příspěvek i narozené děti v roce 2018

(Mokrouse, 2019-03-19)

#18289

Protože je to pěkná sviňárna.

(Dubí-Běhánky, 2019-03-19)

#18291

Se mi nelíbí, že se o tom už delší dobu diskutuje, konečně v nás matkách vzbudili naději navýšení částky a pak záhy je vše jinak.

(Jeseník, 2019-03-19)

#18292

Je to vážně směšné, mladí lidé odkládají rození dětí právě z důvodu nedostatku finanční podpory od státu a stále se nic nemění!

(Plzeň, 2019-03-19)

#18304

Naštvalo mě rozhodnutí vlády, že nedostaneme doplatek rodičovského příspěvku

(Plzeň, 2019-03-19)

#18307

Podepisují, protože nesouhlasím s tímto rozhodnutím, které nebylo před volbami vůbec uveřejněno jako jedna z moznosti

(Usti nad Labem, 2019-03-19)

#18310

Protože máme, pětiměsíční miminko a nevím proč by jsme měli dostávat méně než děti narozené po 1.1.2020 je to diskriminace pro lidi, kterým pomůže každá koruna na víc.

(Praha, 2019-03-19)

#18311

Podepisují. Mazat nám med kolem pusy a opět nic je drzost. 10bpet se s rodičovský příspěvkem nebývalo ale ,ale aby si sami navyšování naší paní poslanci ministři vláda prachy to jo jo.

(Trebic, 2019-03-19)

#18318

Podepisují protože je to nehoraznost.Dite narozené 31.12.2019 nemá nárok na zvýšené porodné a dítě narozené 1.1.2020 už ano?děláte si srandu.stydte se.Halenarova

(Sukirady, 2019-03-19)

#18321

Protože se mě to týká

(Praha 15, 2019-03-19)

#18323

Podepisuji, protože nesouhlasím s rozhodnutím našich politiků !!!!

(Martínkovice, 2019-03-19)

#18324

v první zprávě o této události naši zákonodárci naslibovali hory doly a najednou to ruší protože někoho napadlo si to spočítat až po tom co vydali prohlášení tak ať se teď chytají za nos

(Bohumín, 2019-03-19)

#18329

Nesouhlasim s novým návrhem!

(Praha 2, 2019-03-19)

#18335

Není to opět absolutně spravedlivé

(Klobouky u Brna, 2019-03-19)

#18337

Nesouhlasím s rozhodnutím. Zvýšený příspěvek by měl být vyplacen pro děti do 4 let.. Tak jak bylo v návrhu.

(Praha, 2019-03-19)

#18338

Podepisují tuto petici, protože nesouhlasím s rozhodnutím, že se zvýšení bude týkat pouze nové narozených dětí. To je diskriminace nás maminek, které už máme děti. Proč jste neřekli, že se zvyšování důchodu bude vztahovat jen na lidi, kteří půjdou aktuálně do důchodu? Myslíte, že my ty peníze potřebujeme méně než důchodci? A kdo na Vás vydělává než my a naše děti?

(Cítov, 2019-03-19)

#18340

Je fakt, že nechápu proč se to týká až narozených dětí od r. 2020. Já mám plánovaný porod v září a v únoru 2020 budu ještě stále čerpat mateřský příspěvek. Rodičovský příspěvek tedy až v březnu 2020. Proč bych neměla mít nárok na vyšší rod. příspěvek?

(Kladno, 2019-03-19)

#18346

Protože mi přijde diskriminační, aby mé dítě, které má termín porodu 2,5 měsíce před 1.1.2020 mělo mít o 80 tis méně. Tím, že porodím dřív porodnost v republice nezvyšuji? 12let pracuji a platím daně, tak proč mám být diskriminována termínem porodu svého dítěte???

(Litoměřice, 2019-03-19)

#18351

chci mít taky nárok na vyšší rodičovskou, řádně jsem chodila do práce a odvaděla zdr.soc pojištění a daně a zase nato mají mít nárok jen ti co se teprve budou rozmnožovat? v tomto státě je opravdu jen a jen diskriminace pracujících

(Olomouc, 2019-03-19)

#18354

Protote rodičovský příspěvek.nebyl zvýšen tolik let, všechny náklady rostou a je naprosto nefér,aby byly znevýhodněny matky,které se starají např. o jednorocni dítě nebo měsíční a měly o 80tisic méně jen proto, že porodily o měsíc či o tři dříve.

(Brno, 2019-03-19)

#18362

Tak jsem si chtela prodlouzit materskou a zase nic jen se slibuje ale plni se neco jineneho ....

(Karvina7, 2019-03-19)

#18363

Podepisuji protože mám taky půlroční dceru a nelibi se mi to

(Prostějov, 2019-03-19)

#18378

Protože mám dceru narozenou v lednu 2019 a tím pádem by se mělo zvýšení týkat i nás, když jsme stále v období kdy by moje žena pobírala rodičovský příspěvek.

(Praha, 2019-03-19)

#18381

Podepisují protože je nefér aby byl navýšeny příspěvek od roku 2020,mám 10 měsíčního syna nepobíram nic jiného než rodičovský příspěvek, prosím o spravedlnost! Rodičovský příspěvek všem!

(Kolín, 2019-03-19)

#18382

Maminky s jedním dostanou 300 000kc a co dvojčata kde je o nich psaný mají jen o 20 000 víc trochu nefér?!

(Blansko, 2019-03-19)

#18385

Protože nesouhlasím! Původní navrh zněl úplně jinak. Prostě žvásty.

(Šumperk, 2019-03-19)

#18386

Poslancům, seniorum se zvyšuje plat každý rok. Maminkám Ne. Rodičovský přípěvek se nezvyšoval x let, za to energie, potraviny se zvyšují.

(Strakonice, 2019-03-19)

#18389

Podepisuji protože jsem maminka synka a v červenci čekáme druhého. Nechápu proč mám pobírat o tolik méně peněz než maminky které porodí v roce 2020. V čem budou tito děti jiné ? Budou mít snad dražší potřeby či náklady než my ? Ne ! Stále se vše jen zdražuje a tak mi přijde adekvátní když už se zvyšují peníze aby se zvýšili nám všem .

(Hranice u Aše, 2019-03-19)

#18397

Podepisuji, protože rozhodnutí dát zvýšení příspěvku jen nově narozeným dětem v roce 2020 je nespravedlivé vůči rodičům, které již děti mají.

(Chodov, 2019-03-19)