Obava o směřování zámku Děčín

Komentáře

#2

Děčínský zámek je veden úspěšně. Dokazuje to jak počet návštěvníku, tak i program a aktivity na zámku i okolo něj. Rychlé odvolání paní ředitelky v hlavní turistické sezóně bez udání konkrétních důvodů a s délkou nového výběrového řízení na 10 pracovních dní považuji za účelové!

(Děčín, 2019-05-18)

#4

Protože se mi nelíbí způsob odvolání ředitelky Zámku Děčín, narychlo vypsané výběrové řízení a neinformovanost o tom, jaké záměry jsou s fungováním Zámku Děčín

(Děčín, 2019-05-18)

#8

Zámek za poslední léta vyrostl do obrovských rozměrů, je cílem mnoha výletů. Tenhle krok jsem nepochopil a vyvolává ve mě obavu nad dalším směřováním zámku. Rád bych věděl, zda podkladem pro odvolání bylo např. předložení další koncepce rozvoje. Sednout si a vyhlásit výběrové řízení ve lhůtě 10dní, prostě smrdí. Vyvolává to ve mně dojem, že se jedná o xichtovné.

(Děčín, 2019-05-18)

#15

Je to celý podezřelý!

(Děčín, 2019-05-18)

#18

Podepisuji, protože jsem měla tu čest poznat fungování Zámku Děčín zevnitř. Paní ředitelky Krupičkové si velice vážím. Pokud by odcházela ze své vůle, bylo by to velice smutné. Toto je však nejen smutné, ale především krok hodně špatným směrem. Nejen pro zámek, ale pro celé město.

(Děčín 6, 2019-05-18)

#19

Podepisuji, protože jsem přesvědčen, že nové výběrové řízení je fraška a současná ředitelka by měla mít možnost svou funkci obhájit. Takto je pouze obětí politických intrik a prohlášení PRIMAT ORA - "Potřebujeme manažera-ekonoma, někoho, kdo má tah na branku a dokáže zámek propojit s komerčním světem" - je v této souvislosti děsivá!

(Děčín, 2019-05-18)

#25

Jako historik mám velkou obavu o zámek, který kromě toho, že je častým turistickým cílem a může městu přinášet cenné prostředky z pronájmů a pořádání různých společenských akcí, zůstává stále pořád cennou historickou památkou, se zahradami a Mariánskou loukou tvoří ojedinělý komplex a jeho záchrana je pořád v podstatě malý zázrak. Paní Krupičková uměla tento potenciál skvěle uchopit a využít.

(Česká Kamenice, 2019-05-18)

#26

Vzhledem k termínu podání přihlášky to působí celé dost podezřele. Nechápu, proč odvolávat ředitelku, když zámek funguje a vzkvétá.

(Děčín, 2019-05-18)

#30

Iveta Krupičková vede se svým týmem náš zámek systematicky, zodpovědně a s láskou jako kdyby pečovala o svůj dům. Své práci je oddána a výsledky její práce ohromně pomáhají rozvoji Děčína. Proč uvrhnout do nejistoty něco co výborně funguje?

(Děčín, 2019-05-18)

#33

Nevidím důvod k tomuto kroku. Zámek je veřejnosti přístupný a nabízí vyžití, jako málokterá památka v kraji. Za posledních 15 let se změnil k nepoznání a je vidět kus práce.

(Jílové, 2019-05-18)

#34

Nesouhlasím s rozhodnutím vedení města.

(Děčín, 2019-05-18)

#43

Souhlasím s výše uvedeným

(Děčín, 2019-05-18)

#47

Nesouhlasím s odvoláním!

(Děčín, 2019-05-18)

#48

Nesouhlasím s odvoláním p.ř. Krupičkové

(Děčín, 2019-05-18)

#51

Podepisují, protože se mi nelibi náhle odvolání paní Krupickove.

(Arnoltice, 2019-05-18)

#59

Je to prasárna. Hnus

(Děčín, 2019-05-18)

#61

Nelíbí se mi způsob odvolání stávající ředitelky a způsob a délka výběrového řízení na pozici nové/ho ředitele/ky...

(Jílové, 2019-05-18)

#64

Podepisuji, protože mi rozhodně to, co se v současné době děje v Děčíně, není lhostejné. Současné vedení města, v čele s primátorem Hroudou, se opakovaně chová hanebně (kauza primátorské auto, kauza knihovna v Podmoklech), v případě skandálního odvolání paní ing. Krupičkové hrozí znehodnocení veškeré předchozí činnosti a mezinárodní ostuda - přinejmenším v rámci spolupráce v euroregionu Labe.

(Chabarovice, 2019-05-19)

#65

Podepisuji, protože ředitelku Zámku Děčín považuji za vysoce kompetentní osobu, k jejímuž odvolání nevidím jediný důvod a zbytečnou a hektickou změnou vedení může dojít k ochromení aktivit, které z dominantní památky města činí srdce kulturních akcí.

(Děčín, 2019-05-19)

#71

Lidé od Babiše a z Našeho Děčína nemají moji důvěru.

(Děčín, 2019-05-19)

#77

Podepisuji, protože zámecké zahrady jsou v nejlepším stavu v jakém kdy v posledních letech byly. Navíc vypsané výběrové řízení je naprosto účelové, když má někdo na koncept pouze 14dni, je jasné, že ho už někdo má hotový

(Děčín, 2019-05-19)

#85

Absolutně nesouhlasím s nahrazovánim schopných lidí, stranickými kádry. To už tu bylo a bylo to špatně.

(Děčín, 2019-05-19)

#88

Nesouhlasím s odvoláním ředitelky zámeckých zahrad

(Dobkovice, 2019-05-19)

#92

Nesouhlasím se postupem radnice! Paní Iveta Krupičková byla PANÍ ŘEDITELKA, ředitelka na svém místě a zámek se za jejího řízení stal opravdovou dominantou města!

(Klášterec nad Ohří, 2019-05-19)

#93

Protože zámek v posledních letech fungoval na výbornou.

(Jílové, 2019-05-19)

#95

Nesouhlasím s odvoláním ředitelky zámku paní Krupičkové. Nevidím žádné pádné důvody k jejímu odvolání.

(Děčín, 2019-05-19)

#97

Paní Krupičková jako ředitelka zámku, byla člověk na svém místě. Její náhlé odvolání je nehoráznost. Odůvodnění odvolání je ukázkou stavu dnešní politiky.

(Luční Chvojno, 2019-05-19)

#98

Mám ráda své rodné město a nesmírně si vážím práce, která je za současným vedením zámku vidět.

(Le Perreux sur Marne, 2019-05-19)

#101

Nepreji si jiné využití zámku a hlavně Mariánské louky,nechci aby se zámek ridil jako firma.

(Děčín, 2019-05-19)

#110

Podepisuji, protože nechci, aby se děčínský zámek opět stal latrínou.

(Ústí nad Labem, 2019-05-19)

#111

Za skvěle odvedenou práci se má dát prémie, nikoliv vyhazov!

(Děčín 6, 2019-05-19)

#113

Podepisuji, protože transparentnost celého průběhu odvolání je velmi nedostatečná a podezřelá. Záveň jsem s fungováním Zámku Děčín jsem jako návštěvník a členka MAS LS velmi spokojená.

(Merboltice, 2019-05-19)

#114

Podle informací, které mám, je odvolání paní ředitelky nesmyslné.

(Praha, 2019-05-19)

#118

Protože dlouhodobě nesouhlasím se zkorumpovanou vládou v našem městě. Není nikdo fundovanější, kdo by vedl děčínský zámek než ing. Krupičková. Tyto kroky pro odvolání jsou velmi podezřelé a nabádají tezím, že má toto místo někdo již dávno slíbené.

(Děčín, 2019-05-19)

#121

... neni zadny duvod si nemyslet, ze se opakuje diletantstvi, ktere rada mesta predvedla pri ad hoc rozdelovani dotaci na soc. sluzby, kdy teprve pote, co se spustil rev, jala se seznamovat, jak,
proc, pro koho a na zaklade ceho socialni sluzby ve meste vlastne funguji. rade lze proto vrele doporucit zkusit tentokrat pristup opacny: nejdriv se dukladne seznamit s tim, v jakych vsech rovinach zamek funguje a proc, co a pro koho se tam dela, a teprve pote, tedy na zaklade znalosti kontextu a faktu, opatrne a realisticky promyslet zmeny ve vedeni, dalsi napojeni na byznys ci cokoliv jineho. mila rado, zamek neni vas, ale mesta, jehoz spravou jste nastesti povreni pouze docasne. uz z tohoto duvodu nemate nejmensi moralni opravneni vrtat se tu do systemu, ktery tady organicky rostou a uspesne fungujou, s vasim nulovym pricinenim, treba 30 let.

(decin, 2019-05-19)

#131

Nesouhlasim z odvoláním paní ředitelky

(Děčín, 2019-05-19)

#137

Prasárny se netolerují

(Usti nad Labem, 2019-05-19)

#145

Nesouhlasim s rozhodnutím vedeni mesta o odvolani reditelky zamku děčín.

(Děčín, 2019-05-19)

#149

Podepisují se pod tuto petici, protože nesouhlasím s odvoláním paní Ivety Krupičkové z vedení děčínského zámku.

(Ptaha, 2019-05-19)

#152

Okolnosti odvolání a hlavně velmi krátké výběrové řízení...to prostě smrdí. Zámek za poslední roky vzkvétá, pořádá akce, na které se sjíždějí lidé z širokého okolí. Děčín není firma. Ale i ve firmě by současná ředitelka za svou práci dostala spíš prémie, než vyhazov.

(Jílové, 2019-05-19)

#159

Neni duvod tak výbornou zenu dávat pryč ze svoji funkce ve které je vynikající

(Decin, 2019-05-19)

#172

Současná ředitelka odvedla neuvěřitelnou práci a vybudovala nádherné místo v centru kraje. Přál bych si, aby v tom pokračovala, abychom se zase za pár let za toto místo nemuseli stydět.

(Rumburk, 2019-05-19)

#176

Souhlasim s vyse uvedenym komentarem.

(Canmore, 2019-05-19)

#192

Paní Krupičkovou považuji za velmi schopnou ředitelku, která se výraznou měrou zasloužila o to, že se zámek i město Děčín samotné staly místem hojně navštěvovaným nejen českými turisty. Je to člověk na svém místě, proto nesouhlasím s jejím odvoláním a narychlo vypsaným výběrovým řízením!

(Děčín, 2019-05-19)

#194

Podepisuji, protože nesouhlasím s odvoláním paní Krupičkové z pozice ředitelky zámku. Zároveň se pozastavuji na velice zvláštní délce nového výběrového řízení.

(Děčín, 2019-05-19)

#199

arogance

(Děčín, 2019-05-19)