Záchrana řidiče kamionů

Komentáře

#1

Nesouhlasím s vydáním českého řidiče do Německa..!!!!!

(El Puig Santa Maria, 2019-05-30)

#2

Protože nesouhlasím s vydáním českého řidiče k trestnímu stíhání do německa

(KUTNÁ HORA, 2019-05-30)

#3

Protože udělal přestupek,ne pokus o vraždu

(Písek, 2019-05-30)

#5

Podepusuji, protože mi to celé přijde nesmyslné!!

(Mělník, 2019-05-30)

#6

Podepisuji, protože výrok "pokus o vraždu je blbost"! Ano ohrozil a omezil ale nezabil a nehodu taktéž nezpůsobil

(Český Krumlov, 2019-05-30)

#11

Udělal velkou chybu to je bez debat, ať dostane trest. Ale doživotí ..? To je přes čáru, to nemá se spravedlivým trestem nic společného.

(Bílý kostel nad Nisou, 2019-05-30)

#17

Je to nespravedlivé

(Brno, 2019-05-30)

#19

Majernik 8.4.1970 Martin

(Bratislava, 2019-05-30)

#20

Každý delame chyby. Sice ano prasárna to byla ale nikomu se nic nestalo. A dělat z toho exemplární případ by bylo děsný a hodně nespravedlivé vůči řidiči.

(Praha, 2019-05-30)

#22

Nikdo s nás není neomilny a chybovat je lidský.. Jen je potřeba vzít veškeré aspekty v úvahu. Nikoho nezranil a ani nezpůsobil žádnou škodu. Tlak ze strany dispa na nás řidiče je čím dál tím větší!! Tím jej neomlovam jen poukazují na to že je i někde jinde hledat příčinu.

(Kroměříž, 2019-05-30)

#23

Nesouhlasím s vydáním do německa, trest si určitě zaslouží, ale není vrah. A ani sním nemají tak zacházet, vodit ho v řetězech a podobně.

(Světlá nad Sázavou, 2019-05-30)

#25

Přehnaný trest.

(Lenora, 2019-05-30)

#27

Soucitim s kolegou, ale s tím co mu hrozí v D nesouhlasím

(Uherské Hradiště, 2019-05-31)

#29

Je smutné jak s ním zachází.. Udělal chybu, ale vidím i horší kousky u nás a těm se nic nestane protože ho nikdo nenabonzuje? Jsem pro trest řidiče, ale určitě nesouhlasím s tím, aby byl stíhán v Německu... Doba je zlá na silnicích.. Nikdo vám neumožní předjet i když ví že jede rychleji než on... V kamionu je to těžký když jede maximálně 90.. Pokud chcete někoho soudit začnete u řidiče kamionu který byl předjížděn. (neumoznil bezpečné předjeti rychlejšímu vozidlu... Stát by měl místo těch kravin co řeší postavit kontroly na hranice jako naši sousedi z Německa... A dávat tresty cizím řidičům jako oni nám.

(Radešínská Svratka, 2019-05-31)

#33

Podepisují, protože chyba je lidskost a nejsem si vědom že by někdo někde řešil otáčení německého autobusu u nás na dálnici.Takze jedním metrem a otáčení na dálnici řidiče autobusu považuji za daleko větší pitomost.Uvedomte si, že tenhle člověk pro vás 20let vozil zboží.

(Čistá u Horek, 2019-05-31)

#38

Podepisují protože, ne že bych souhlasila s tím co udělal. Jen si Nemyslim že za přejetí zebry a naštěstí se nic nestalo by měl být horší trest jak třeba za znásilnění nebo vraždu takovou.

(Kroměříž, 2019-05-31)

#39

Myslím si, že trest, který mu hrozí je neadekvátní.

(Praha 8, 2019-05-31)

#42

Nesouhlasím s vydáním do cizí země. Udělal chybu, ale určitě to nebyl pokus o vraždu. Řidič, který mi zabil tátu také dostal "jen" podmínku. Nedal přednost při vyjíždění na hlavní a naboural do mého táty z boku, a ten si zlomil vaz. Řidič, udělal chybu, nebyl opilý ani zdrogovaný. Prostě udělal chybu a zmařil jeden život. Proč tedy mařit život další? Myslím, že si to ten řidič dodnes vyčítá a podmínka stačí. Tento řidič udělal chybu to uznávám, naštěstí se nikomu nic nestalo, tak bych ho soudil u nás na podmínku za obecné ohrožení nebo tak něco, ale ne za pokus o vraždu sakra. Vždyť tomu člověkovy zničíte život ...

(Řehlovice, 2019-05-31)

#43

Nesouhlasím z výši trestu..

(Bzenec, 2019-05-31)

#44

Justice v cr není spravedliva a nebrání ty kteří celej zivot dělali a platili daně

(Kutna hora, 2019-05-31)

#45

Trest není adekvátní a pán je již vytrestaný až až .. neničte mu zbytek života

(Plzeň, 2019-05-31)

#47

Podepisuji jelikoz jsem také řidič kamionu pozor trest si zaslouzi ale ne likvidační co ten polak na přejezdu co autobusak to je furt neco ale z nasich zakonu si nikdo nic nedělá proto podepisuji

(Suchonice, 2019-05-31)

#50

Protože jsem taky řidič a nevidím důvod proč by měli řešit zrovna jej, pokud se denně u nás přehlíží 1000ce takových dalších

(Němčice nad Hanou, 2019-05-31)

#56

Je nesmysl potrestat takto.. kdyby kdyby.. kdyby byly v prdely ryby, nebyly by rybníky.. nechápu že ČR vydá Čecha do Německa ale Němce za podobný pruser jen pokutuji ale dal neřeší (autobusak flixbusu Ústí nad Labem)

(Trebic, 2019-05-31)

#57

Neslucuji se s německými zákony, včera mi bylo doručeno rozhodnutí o trestné činu na základě udání, kde v tom udání byla pravdivá jen jedna věc... A to pouze probliknutí blbky co jela po dálnici 50 :D

(Dolní Bečva, 2019-05-31)

#58

podepisuji.. protože je to cely nesmysl.. omezil ohrozil.. nezabil...

(Bzenec, 2019-05-31)

#60

Podepisuji protoze mi prijde absolutne prehnane chcit soudit ridice za pokus o vrazdu.Kdyby mel v planu vrazdit tak se mu to povedlo.Udelal chybu a zaslouzi trest ale to co se deje uz je velmi prehnane.

(Frydek Mistek, 2019-05-31)

#64

Podepisuji, protože je to nesmysl. Pokus o vraždu. Vážně??????

(Přibyslav, 2019-05-31)

#71

Nesouhlasím s vydáním českého řidiče do SRN .. Nesouhlasím s právní kvalifikací ,,pokus o vraždu"! .. Ano, opravdu ohrozil ale ve výsledku se nikomu nic nestalo.

(Stavěšice, 2019-05-31)

#72

Nesouhlasím s vydáním do Německa. Je to tady jako za protektorátu!

(STAVĚŠICE, 2019-05-31)

#73

Podepisují protože mě to přijde nefér ,udělal hloupost ano mohlo to vést možná k tragédii ale nestalo se nic,a nezaslouží si už třeba nikdy nevidět svoji rodinu doma kór starší člověk.proto nechci aby byl stíhaný v Německu ale u nás v ČR.

(Archlebov, 2019-05-31)

#77

Nesouhlasím se souzením obviněného řidiče v Německu!

(Jablonec nad Nisou, 2019-05-31)

#79

Nesouhlasím aby byl souzen v Německu!!!!Pošlete Jardu domů!

(Trutnov, 2019-05-31)

#84

Spáchal pouhý přestupek, nikoho přímo neohrozil, do protisměru nevjel a nic se nestalo. Soudit ho jako někoho, kdo má na svědomí několik životů, to je opravdu přes čáru.

(Stavěšice, 2019-05-31)

#87

Jsem proti exemplárnímu potrestání.

(Kladno, 2019-05-31)

#88

Nesouhlasím aby pan Novotný dostal trest jak za vraždu! Nesouhlasím s vydáním do Německa a nesouhlasím ani s takovým trestem co by měl dostat kdyby byl souzen v České republice!!!

(Stavěšice, 2019-05-31)

#92

Je to nesmysl!

(Praha, 2019-05-31)

#98

podepisuji protože trest je otřesný za to že nikomu nic není

(Jeseník, 2019-05-31)

#100

protože na silnici je denně tisice takových řidičů. Kdyby měli všecí sedět tak je čtvrt republiky zavřitá.. Přestupek, pokuta,podmínka ANO ale vězení je přísný trest !!

(kyjov, 2019-05-31)

#104

Nesouhlasím s vydáním řidiče

(Níhov 88, 2019-05-31)

#108

Podepisují, protože nesouhlasím se souzením v Německu a obviněním, které proti této osobě je vedeno.

(Kroměříž, 2019-05-31)

#110

Doživotí je moc

(Oleška, 2019-05-31)

#112

Jsem řidič z povolání a může se to samé stát i mi

(Ostrava, 2019-05-31)

#117

Nesouhlasím s tvrzením "pokusu o vraždu". Nehodu nezpůsobil, provinění se dopustil, ale nikomu neublížil.

(Jihlava, 2019-05-31)

#120

Přijde mi to pravdivý.

(Brno, 2019-05-31)

#123

Podepisuji, protože se nic nestalo (naštěstí) a i přes to byl předán do Německa kde jsou vyšší tresty. ČR má stát za svými občany aa ne je vydávat. Ženská někde v Kazachstánu s drogamaa, podotýkám prostitutka, tu ČR chce zpět. Ale někoho, kdo pro ČR dělá alespoň něco, toho jen tak hoděj do Říše? Hnus.

(Kolín, 2019-05-31)

#125

Trest je absolutně přehnaný !!!! Žijeme v kocourkově

(Kyjob, 2019-05-31)

#129

Podepisují, protože nesouhlasím s vydáním do Německa.Tohle si nezaslouží.

(Sokolov, 2019-05-31)

#143

Podepisují, protože si myslím že tenhle člověk si to nazaslouží

(Senice na Hané, 2019-05-31)

#144

Česká republika by měla stát za občany ČR!
Pán řidič nikomu neublížil a soudit za něco co se nestalo je nesmysl! Každý udělá chybu někdy každý!

(Ostrava, 2019-05-31)

#146

podepisuji, protože nesouhlasím s vydáním řidiče do německa

(rokycany, 2019-05-31)

#148

Nesouhlasim s tim, aby byl Cesky ridic souzeny v Nemecku za zlocin, ktery nespachal. Souhlasim s prestupkem, klidne s odebranim ridicskeho prukazu, ale ne s pokusem o vratdu apod.

(Berou, 2019-05-31)

#149

Byla to hloupost ale trest se mi zdá příliš vysoký.

(Kolin, 2019-05-31)

#154

Nepřiměřený trest . Řidič nejednal s úmyslem někomu ublížit .

(Beroun, 2019-05-31)

#156

nesouhlasim z vysi trestu

(bzenec, 2019-05-31)

#161

Pokus o vraždu se mi zdá neadekvátní.

(Branany, 2019-05-31)

#166

Každý jsme chybujici, udělal hloupost ale soudit člověka pro vraždu nebo o pokus vraždy v tomto případě je hloupost nevyššího kalibru. Němci vidí priležitost udělat z něj exemplární připad. Navic toho člověka vodit k soudu jako vraha

(Kralupy nad Vltavou, 2019-05-31)

#167

Nesouhlasím s vydáním do Německa a popisem obvinění.

(M. Boleslav, 2019-05-31)

#168

Podepisuji.

(Klatovy, 2019-05-31)

#171

Podepisuji protože se mi zdá hrozící trest pro řidiče značně neúměrný, a kdyby tohle udělal německý řidič u nás tak nedostane ani pokutu natož aby ho němci vydali k nám ke stíhání. Nelíbí se mi tento dvojí metr!!!!

(Hodonín, 2019-05-31)

#177

Nesouhlasím s obviněním

(Chomutov, 2019-05-31)

#179

Nikomu neublížil, soudit ho za "pokus o vraždu" je absolutní nesmysl. Za jednu chybu česká justice zničí život nevinnýmu člověku, který si takovou hrůzu nezaslouží! Stát by měl za něj bojovat a ne se podvolit.

(Kyjov, 2019-05-31)

#182

Jsem ridic 25 let kazdy jsme v zivote udelali nejakou chybu byli jsme radi ze to dobre dopadlo a nikomi se nic nestal kdyby se stalo byl by to pruser tak nevim proc by mel byt odsouzeny. A tomu ridici co to dal na verejne site a udelal stoho takovy pruser by jsem vzkazal ze bozi mlyny melou a na kazdeho jednou dojde nebudu ho jmenovat i kdyz vim o koho jde drzim pesti at to dobre dopadne a pan Jaroslav se brzo vrati domu

(Roznov pod Radhostem, 2019-05-31)

#183

Nepřiměřené a snaha z něj udělat za každou cenu odstrašující příklad.

(Moravany, 2019-05-31)

#185

Je to hnus.

(Písek, 2019-05-31)

#187

Absolutně nesouhlasím z rozhodnutím soudu. Člověk udělal chybu ale nikomu neublížil. Je to likvidace člověka. A lezení do zadku Němcům

(Kyjov, 2019-05-31)

#191

Protože obvinění je neadekvátní.

(Kladno, 2019-05-31)

#198

Podepisuji protože, je potřeba, aby bylo spravedlivosti učiněno za dost.

(Humpolec, 2019-05-31)

#199

Podepisuji, protože je to nespravedlivý trest

(Jihlava, 2019-05-31)