Kaštanka

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Kaštanka


Nepřihlášený uživatel

#26 Re: Ví signatáři co podepisují?

2016-09-26 22:00

#2: ... - Ví signatáři co podepisují? 

 Zcela souhlasím s přispivatelem #2. Je to manipulace od začátku až do konce . Hned v prvním odstavci se dozvím, že teplota v Kaštance je o několik desítek stupňů nižší než ve městě. Dál už číst nemusím. Jasné, že text není seriózní. Ve video reportážích se mluví o 800 v jiné o 1 200 podepsaných pod peticí. Zde vidím jen přes 400 podpisů. Holt tisíc zní lépe než stovky.  I já jsem chodil od dětství do Kaštanky a často projíždím na kole. Modernizace kolejové dopravy by měla mít maximální podporu, tak jako ve světě, kde spojuje  aglomerace nejefektivnějším způsobem. Vždy je to něco za něco. Rychlá přeprava, kde rozhoduje o úspěšnosti řešení každá uspořená minuta , která se násobí počtem přepravených osob a počtem dnů v roce sebou nese něco nepříjemného pro desítky až stovky  lidí v okolí . Prospějí však tisícům až desetiisícům lidí, kteří zvolí vlak před auty či autobusy. Pro ekologii daleko více, než pár krásných ale starých kaštanů. Alej se ale obnoví a bude sloužit dalším generacím, tak jako obnovené Lipky. Už teď po pár letech jsou zase krásné A co bylo řevu.  Asi dokud nespadne nějaký starý strom někomu na hlavu, což nikomu v okolí Kaštanky samozřejmě nepřeji., bude se bojovat.  Také si ovšem nepřeji druhou Stéblovou. Chci jezdit vlakem, ne autem.  Sám jsem obyvatel Farářství a Kaštanku mám rád, bude mi to líto. Rozum vítězí nad emocemi. Ne vždy a ne u každého.

MS11

#27 Smutné, když pár jedinců obtěžuje život většině

2016-11-25 20:56

Několik nedůležitých aktivistů, obhajujících se ochranou ani ne stovečky místních, hází náhle vidle do jednoho z nejdůležitějších dopravních projektů ve východních Čechách, na který jsou navíc nyní i peníze a projekt, a komplikuje tak cestování tisícovkám lidí z celé republiky. A město jim ještě ustupuje. Bravo!

MS11

#28 Re: Ví signatáři co podepisují?

2016-11-25 21:02

#2: ... - Ví signatáři co podepisují? 

 Zcela se ztotožňuji s pohledem, názorem a argumenty autora příspěvku č.2

S veřejností je manipulováno - a především město by si v žádném případě nemělo nechat mluvit do nakládání se svým pozemkem, navíc ve veřejném zájmu, a ustupovat několika profesionálním potížistům, kteří postrádají jakoukoliv kvalifikaci pro problematiku dopravy (železniční i silniční), geologické i projektové. Je to hanba - apokud budou obyvatelé i představitelé Hradce naslouchat těmto aktivistům, nedopadne to tady dobře...


Nepřihlášený uživatel

#29 Re: Re: Re: Re: Ví signatáři co podepisují?

2017-01-23 10:20

#10: - Re: Re: Re: Ví signatáři co podepisují? 

 Dvoukolejná trať je nová kvalita. Oběma směry současně se může současně pohybovat libovolný počet vlaků. To u jednokolejky nejde, protože by se vraky srážely.

Na silnici se taky nejezdí v jediném pruhu oběma směry ostošest. Kdejaká tramvaj používá dvojkolejnou trať.  Tady jsou na koncích stotisícová města, uprostřed Stéblová.


Nepřihlášený uživatel

#30

2017-01-23 11:24

Mám pocit, že všechny kaštany jsou dneska prolezlé klíněnkou. Uprostřed léta mají všechny listy hnědé. V Praze to listí pálí, v Hradci to nějaký kretén zakázal.


Nepřihlášený uživatel

#31 Re:

2017-01-26 07:41