Petice proti rušení praktických škol


Nepřihlášený uživatel

#326

2013-11-17 19:04

Pro spoustu postižených je takové zařízení, jako je Kociánka, jediná možnost kde mohou získat vzdělání a do života si odnesou nejen krásné vzpomínky, ale především základy pro samostatný plnohodnotný život. To jsem si z Kociánky odnesla já.

Nepřihlášený uživatel

#327

2013-12-16 04:40

Nesouhlasím a protestují proti zrušení Kociánky,moc mi pomohla,žila jsem tam od malička a dala mi vše co jsem k životu potřebovala a taky mě pro život připravila,jako mnoho dalších,kdyby nebylo Kociánky,tak ze mě byl ležák a lempl.Tak ať teď pomáhá dalším dětem. Marie Spálenková


Nepřihlášený uživatel

#328

2014-01-30 11:29

Zrušení praktických škol je hloupé.Kde se mají ty pomalejší děti učit ? Není možné je dát do škol s vysokými nároky protože to pro ně bude stresující . Tohle nemohou dětem dělat ,děti je třeba podporovat a né jim komplikovat život. To zas ty chytráci sobecký chtějí mít vše perfektní
Voksík

#329 Jsem proti

2014-03-21 08:36

Jsem žák praktické školy proč chtějí zrušit praktické školy je to blbost jsem proti co bude potom s námi kteří nebudou mít praktickéu školu?

Nepřihlášený uživatel

#330 Re:

2014-05-05 19:41

#133: -

nerozumím, pokusy již dávno probíhají; po počáteční euforii ředitelů škol a rodičů přichází v případě MP dětí nejpozději na konci 1.stupně kruté vystřízlivění, a to od jejich spolužáků; mimochodem, máme podle Vás někde jeskyni "komenských" rytířů s financemi, které zase nastartují systém, tomu přece sám nevěříte?


Nepřihlášený uživatel

#331

2015-01-23 19:19

Po vystudování pedagogické školy v oboru vychovatelství jsem dostala místo vychovatelky nejdřív ve výchovném ústavu a poté ve zvláštní škole internátní. Později jsem se rozhodla pro magisterské studium speciální pedagogiky na UP v OLOMOUCI a působila jako učitelka a logopedka. JSEM Již v důchodu ale jsem nadále členkou LSMS v Praze,kde mohu průběžně doplnit znalosti z logopedie.URČITĚ JSOU A BUDOU DĚTI, KTERÉ ZVÝŠENOU PÉČI A VÝUKU BUDOU POTŘEBOVAT, TAKŽE RUŠENÍ TĚCHTO ZAŘÍZENÍ JE NEDOMYŠLENOST A DALŠÍ KROK MIMO REALITU. MGR. JANA LOBPREISOVÁ

Nepřihlášený uživatel

#332

2015-03-05 21:37

Zvláštní školy nemají být pro žáky fyzicky, ale jen mentálně handicapované, tzv. "obtížně vzdělatelné".

Anonymous

#333

2015-03-29 16:57

Je mi 15, trpím Aspergerovým syndromem. Jsem pro zvýšení počtu škol praktických, ale taky škol "vědomostních". Petice na ně je http://www.petice24.com/vytvoeni_vdomostnich_kol.


Anonymous

#334 Re:

2015-03-29 16:59

#332: -  

 Ano.

Každopádně "prezident" Miloš Zeman má v úmyslu psychicky handicapované přímo diskriminovat, což je však proti OSN. Doufat budeme všichni, že se mu nepovede ani stéblo utrhnout.

zelí

#335 Re:

2015-06-11 11:09

#26: Alena -  

 Tohle je hnusny Děti zato nemužou jsou nemocný 20 dětí sepomalu do jedné třídy nevejdde

zelí

#336 Re:

2015-06-11 11:11

#332: -  

 no děti fizické ho rázu by sem měli taky chodit a hlavně děti kterým nejde učivo základky


Nepřihlášený uživatel

#337

2015-10-14 10:36

nový světový řád

#338 rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi

2016-02-17 09:03

 americky a izraelsky  sionismus

 až budou děti ze specialnich škol přeřazeni do normalnich zakladnich škol tak se spomaly školy v učeni aby učivu rozuměly děti ktere jsou pomale v učeni tohle je take současti nového světového řádu stejně tak jako imigrace s islámských zemi  světova elita chce vytvořit novou světle hnědou rasu ktera bude hloupa aby mohla normalě uvažovat ale dost chytra na to aby mohly otročit pro světovou elitu do toho zapada aji multikulturni vychova alita nepotřebuje chytre lidi ale potřebuje otroky s rfid čipem kteři se nebudou myt jak branit tyranii   za timhle stoji zmrd  david rockefeller  podivejte se na videa od davida icka  rothschildovsky sionismus   a  multikulturalizmus  je to na   you tube


Nepřihlášený uživatel

#339 Re: rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi

2016-02-17 10:41

#338: nový světový řád - rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi 

 A ty jsi z jaké zaostalé školy, že ses ani nenaučil vyjadřovat česky? 


Nepřihlášený uživatel

#340 Re: Re: rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi

2016-02-17 17:30


Nepřihlášený uživatel

#341

2017-01-19 11:22

NA ZRUŠENÍ PRAKTICKÝCH A POMOCNÝCH ŠKOL MŮŽE STÁT UŠETŘIT SPOUSTU PENĚZ, TAK PROČ BY MĚL TYTO ŠKOLY ZACHOVÁVAT A PLÝTVAT PENĚZI ?


Nepřihlášený uživatel

#342 Re: rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi

2017-01-19 12:30

#338: nový světový řád - rušeni specialnich škol je planovane na zničeni školství a hloupnuti lidi 

 Tu světle hnědou rasu nemusí vytvářet, ta už existuje - v USA žijí smíšenci černochů, rudochů a bílých přistěhovalců.

Ano, lidé křížením hloupnou, ale pravým důvodem těchto akcí je snižování populace planety.
Všimni si , že 90% přistěhovalců jsou muži. To znamená, že v Evropě, kam se přistěhovalci valí v masovém měřítkuá, budou v budoucnu jen samí muži a skoro žádné ženy. V oblasti orientu budou naopak samé ženy a vůbec žádní muži.
Co to znamená?
Dva muži spolu rodinu založit nemohou, tak to znamená spoustu bezdětných lidí a redukci populace této planety !!!!!!

Míšení ras je druhotné a nepodstatné, hlavním efektem a také hlavním cílem bude redukce populace.

GEPART A LEV
Nepřihlášený uživatel

#343 Re:

2017-01-19 12:53

#333: -  

 Konečně příspěvek na úrovni, děkuji za něj!

Mezi lidmi, a nejvíce mezi učiteli (protože učitelé jsou idioti), se žvatlá o tom, že "žák potřebuje dvojnásobek hodin matiky aby se naučil to a to" - velké hovno potřebuje žák!!!
Možná mentálně retardovaný žák potřebuje více hodin, ale typický žák nikoliv.
Typický žák chápe všechno, ale nestihne 50 příkladů v krátké 5 minutové písemce.
Navíc mnoho lidí, jako například lidé s aspergerovým syndromem, jsou rychle únavní, a pokud mají psát v jeden den pět písemek, tak to je opravdu HARD CORE, a na tu pátou písemku už se nedokážu soustředit, přestože učivo jsem pochopil ještě dřív, než jsme se ho vůbec začali učit.

Žel lidé a především učitelé jsou idioti. Za celou základní školu, ba ani na střední škole, se nikdy žádný učitel nezeptal žádného žáka co by potřeboval. A měla by to být povinnost se ptát žáků, co potřebují !!!
A když žák sám řekne, že na písemku je málo času (jakožto ne každý to řekně, protože se žáci arogantních učitelů bojí) , tak učitel arogantně odpoví, že si má rychlost natrénovat.
Copak se dá rychlost trénovat???
I slepice je v porovnání s učitelem génius!!!

GEPART A LEV

#344 Re:

2017-01-19 14:00

#333: -  

 OVŠEM, ikdyž souhlasím s vytvořením vědomostních škol, jak si je pojmenoval, tak se musím vyjádřit k seznamu, protože ne všechny položky seznamu se mi nelíbí - nelíbila by se mi plexisklo bunka 1.5 x 1.5 metru.
Proti šikaně se musí bojovat, ale ne takto.

Takže k tomu seznamu

Spočívaly by na následujících věcech:

- méně praktické a více teoretické výuky (např. místo 20 příkladů 1 typu na vypočítání jen 3)
SOUHLASÍM. Nepotřebuju milion příkladů na tom, abych učivo pochopil. Učivo vždy chápu hned - jen nedokážu vyvinout v písemkách hyper-rychlost.

- max. 15 žáků na třídu
SOUHLASÍM. Třídy by měli být rozhodně co nejmenší (co jen to dovolí finance státu) a navíc je důležité, aby se žáci rozdělovali do tříd podle jejich temperamentu. Je nežádoucí házet do jedné kupy žáky rozdílných temperamentů.

- pedagožky zkušené s lidmi s různými psychickými handicapy a akreditované na jejich specializovanou výuku
SOUHLASÍM. Žen ani psychologové nejsou ( a nechtějí být) odborníci na lidskou duši, natož pak učitelé.

- podstatně menší proklad předmětů (např. v 6. třídě 3 hodiny matematiky v pondělí hned po sobě a v žádný jiný den)
SOUHLAS. Vždycky mě sralo rychlé střídání předmětů, nehledě na to, že jsem měl těžkou brašnu, když bylo v jediný den hned 7 různých předmětů. Také s ohledem na domácí úkoly je těžké si vzpomínat hned na 7 předmětů, jestli v některém z nich nebyla domácí úloha - ale domácí úlohy by se měli správně zrušit a zhodnou se na tom úplně všichni psychologové, kteří mají úroveň a o lidské duši skutečně něco ví.
No a pokud nějaký žák nepochopil učivo ve škole, tak určitě jej nepochopí doma u domácí úlohy, kdy se nemá koho zeptat !!!

Je těžké po 45 minutách pln zážitků a otázek prostě zapípat - jako robot - a začít myslet na něco absolutně jiného.
Proč si musím každých 45 minut vyčistit hlavu???

- méně vyučovacích hodin a kratších (35 minut)
SOUHLASÍM. Ovšem nutno říci, jakou cestu propaguje stát - stát neustále počet hodin jenom navyšuje a navyšuje. A bez ohledu na to, že žáci v honinách spí (a co jiného by měli dělat, když je hodit tolik??? Prostě musí spát!!) tak ministerstvo a propaganda si vytrvale nechá své blbé "kdyby bylo méně hodin, tak žáci budou hloupí". Mraky vyučovacích hodin žákům žádnou chytrost nedávají, ale idiotům z ministerstva a politiky to nikdo nevysvětlí ani za milion let. Marná to snaha!!!
Takže bez ohledu na to, co by žáci skutečně potřebovali, tak je jisté, že se bude neustále navyšovat počet vyučovacích hodin.

- ve vybraný den předměty specializované na zájmy žáků (bez ohledu na třídu žáka, je li v 5. až 9. třídě)
SOUHLASÍM. Tzv všeobecné vzdělání, které považuje za užitečné zcela ignorovat zájmy a přirozené zaměření žáků, by se mělo zrušit.
Avšak vím, že se nezruší, dokud budou lidé od učitele až po ministra idioti.

- více teoretických a méně praktických testů
U nás moc praktických testů nebylo.

- alespoň 4 asistenti na vysvětlení látky a alespoň 2 asistenti sociální pro celou školu - přicházeli by do hodin podle aktuální potřeba, případně by o přestávkách pomáhali
NEVÍM JAK KDO - ALE JÁ JSEM NA VYSVĚTLENÍ LÁTKY NIKOHO NEPOTŘEBOVAL. Naopak , všechno jsem chápal daleko dříve, než ostatní.
* všechno - ne úplně všechno, byly věci, na které nemám přirozené zaměření, jako třeba dějepis. Ale to by se mohlo vyřešit neznámkovaným dějepisem a ne velkou kupou asistentů, kteří by mi stejně nemohli pomoci.

 

- 1 nebo více "boxových" místností po 15 boxech 1,5 x 2,5 metru (uzavřené, určené pro individuální práci šikanovaných a nespolečenských žáků, ohraničení průhledným plexisklem), pro každou takovou místnost 2 univezální asistenti
NESOUHLASÍM. Trpím klaustrofobií a 1.5 x 2.5 metru je příšerně malý prostor !!!
Šikana je hodně velký problém, ale mám své zkušenosti.
Když jela celá základní škola na lyže, tak v praxi samozřejmě neodjely na ty lyže všichni, protože pro mě ten sport moc není, ale - stalo se velké štěstí - všichni šikanátoři, ač jich bylo hodně, odjely na lyže. Ve škole žádní šikanátoři nezůstaly.
Tři třídy se musely sloučit do jedné, ale ta jedna byla obsazená dost, rozhodně nebyla prázdná.
Takže v každé škole, kde jsou 3 třídy v ročníku, není problém vytvořit 1 třídu, ve které nebudou žádní šikanátoři.
A nejde o to, aby měli všichni ve třídě stejné postižení, protože introverti nemají potřebu kohokoliv šikanovat.
Ale žel mezi lidmi dominují extroverti.

A mimochodem pojem nespolečenský žák je zavádějící. Aj introverti jsou společenští, pokud mají s kým, jenže oni ve škole nemají s kým.
A když se náhodou - setkají dva introverti, kteří jsou takříkajíc na stejné vlně, tak se je závistiví extroverti snaží okamitě rozdělit.
Extroverti sice mají hromadu přátel, ale současně jsou si tito extroverti moc dobře vědomi skutečnosti, že všichni jejich přátelé jsou stejně falešní, jako oni sami, a právě proto jsou extroverti tak závistiví.

Extrovert chce mtí za každou cenu co nejvíce přátel, i kdyby byly všichni falešní, s čímž extrovert vlastně počítá a je v kontaktu i se svými největšími přáteli opatrný.
A závistivost je zase další lidská vlastnost, která nemá přimo vazbu na extroverti, ale jelikož je většina lidí závistivých a současně většina lidí je extrovertních, tak se to velmi často překrývá a jsou závistivý extroverti.
A člověk může být na tom mizerně v milionech různých věcí a stačí jen jediná věc, ve které je na tom člověk naopak dobře, a okamžije mu někdo závidí a hodně závidí. A následuje pomsta ze závisti.

- minimalizace odpoledních vyučovacích hodin
SOUHLASÍM. To by potřebovali všichni žáci a to na všech stupních vzdělávání.

- v každém předmětu u každého testu pro každého žáka umožněná konzltace písemky s pedagogem
Přišlo by to vhod, někteří učitelé se vyjadřují totiž takovým způsobem, že to umožnuje dvojí výklad.

- "zvonění" řešené tichou vibrací strojkem na katedře, minimalizující záchvaty dětí s autismem a Aspergerovým syndromem apod.
Zvonení je hodně protivné, pravda, a já navrhují jej nahradit nějakou hezkou melodickou písničkou.
Samozřejmě rozhodně ne jakoukoliv písničkou, protože některé písně jsou hodně blbé a krom protivnosti z nich lidé dostávají epileptické záchvaty.

- žádná specializovaná učebna nesmí být třídou a musí být volná o větších přestávkách
U nás žádná specializovaná učebna třídou nebyla. Ale třeba v satelitních městečkách, no všude tam kde se v poslední době postavilo hodně domů, tak školy jsou kapacitně nedostačující.
Základní škola trvá 9 let, dříve to bylo 8 let a ten devátý ročník nikomu nechyběl. Je nutné zkrátit základní školu a potom se v přeplněných školách uvolní kapacity.

- minimalizace naléhání učitelů na žáky
SOUHLASÍM. Jenže učitelé mají obrovkou radost z toho, že se žáci cítí mizerně. Je nutné odbourat pedagogický sadismus, vyhodit mnoho učitelů, a nedostatek učitlů by se sám vyřešil zkrácením zbytečně dlouhé základní školy.

- školní psycholog k dispozici po celý týden, stejně jako výchovný poradce
SOUHLASÍM. My jsme neměli psychloga k dispozici vůbec. Ne, že by v našem regionu byly psychologové odborníkama na duši a mohli by pomoci - u nás v našem okrese jsou jenom nedoukové v oboru psychologie.

- výchovný poradce nesmí být třídním učitelem
SOUHLASÍM, ale opak je pravidlem.

 

zlatý vlas

#345 Re:

2017-01-19 17:08

#24: Diana -  

 Učitel dostává na platu mnohem více peněz, než asistent pedagoga. Kdyby stát chtěl snížit platy učitelům, tak se okamžitě zvedne vlna nevole a protestů, uslyšíme jak jsou učitelé super-vzdělaní vysokoškoláci a jak mají mít nadprůměrná plat atd.

Ovšem! Když bude stát zaměstnávat méně učitelů a více asistentů učitele, kterým bude dávat jen minimální mzdy, tak všichni budou držet hubu.
Asistent pedagoga nemá ve společnosti takovou pozici, aby mohl protestovat a najít příznivce v řadách důchodců.

Takže ano - stát skutečně ušetří peníze.

Pro stát je levnější zaměstnávat asistenty pedagorů, než pedagogy.


Nepřihlášený uživatel

#346 Re:

2017-01-19 17:16

#2: Monika -  

 Budu upřímný - děti se na základní škole nenaučí vůbec nic.
Nicméně - to jim nebude bránit v tom, aby se vyučili na učňáku.
Učňáky jsou v podstatě od toho, aby měl kam jít člověk, který si odnesl ze základní školy hovno.
Tímpádem je úplně jedno, jestli si žáci ze základní školy či praktické školy odnesou alespon něco nebo absolutně nic.

Tak například kadeřnice:
Potřebuje znalosti přirodopisu ze základní školy?
Potřebuje znalosti zeměpisu ze základní školy?
Potřebuje znalosti dějepisu ze základní školy?
Potřebuje znalosti fyziky ze základní školy?
Potřebuje znalosti chemie ze základní školy?
Já myslím, že kadeřnice nepotřebuje ze základní školy absolutně nic.



Nepřihlášený uživatel

#347

2017-01-22 22:16

Bude potřebovat chirurg či inženýr či architekt tohle :

znalosti zeměpisu ze základní školy?
znalosti dějepisu ze základní školy?
znalosti jazykovědy ze základní školy?


Nepřihlášený uživatel

#348

2017-01-22 22:20

Inteligentní stát by investoval do bydlení pro své občany.
Idiotský stát místo toho investuje do kolosální základní školy s vyučováním jazykovědy a dalších pičovin, kam následně musí povinně docházet děti bezdomovců.
Ano, jazykověda je z pohledu českého státu důležitější, než střecha nad hlavou !!!
K čemu budou dětem bezdomovců jazykověda a dějepis ze základní školy? Postaví pomocí jazykovědy a dějepisu ze základní školy dům?


Nepřihlášený uživatel

#349

2017-01-25 10:33

Základní školy stály vždy za hovno, a o těch zvlášních pomocných či praktických se nebavím.
Normální základní školy stály vždy za hovno.

Teď se mluví o tom, že když se do normálních základních škol nalejou ty pomocné či praktické, tak bude stát ta normální základní škola za hovno.
Jenže ta normální základní škola stojí za hovno již mnoho let.

Chápu obavy rodičů těch děti, které dříve chodili do praktické školy a teď budou chodit do normální školy, a oni neví, co ty děti čeká.
Avšak obavy o zhoršení kvality normálních základních škol oproti minulosti nechápu, protože základní školy stály za hovno dlouhá léta a teď se nemůže nic zhoršit, stejně jako nelze vylét prázdný pohár !!!


Nepřihlášený uživatel

#350 Vlk

2017-02-18 22:26

PODEPIŠTE PETICI ZA ODSTOUPENÍ ANDREJE BABIŠE:

https://www.petice24.com/petice_za_odstoupeni_andreje_babise

BABIŠ MUSÍ BÝT "ODEJIT" Z VLÁDY !!!!!!!!

BABIŠE DO KOŠE !!!!!!!!!!!