Autobus232
Honza |
#1 Podpisy od všech2012-11-09 18:59Zdravím Vás, díky za podpisy. Bylo by super, kdyby se podepsal každý z domácnosti - manžel, manželka, nájemník..., ale i Vaši známí bydlící v blízkém okolí. Jsou to pořád voliči, i když nebydlí přímo v Jurkovičově. Frýdek-Místek asi nebude důvěryhodný, ale Praha 11 určitě ano! Jdeme za společnou věcí - ovlivněte komfort svého bydlení, a to ať už se rozhodnete pro zachování v umírněné podobě nebo kompletní zrušení. Díky |
Anonymous |
#2 Někteří sousedé, nevědí co chtějí, viz signatářka 43, která sama sobě odporuje.2012-11-10 13:06 |
Honza |
#3 Antipatie vítězí nad bezpečností vlastních dětí... Škoda...2012-11-10 21:41Obávám se, že v případě výše odkazované signatářky (a jejího manžela) s dvojím negativním vyjádřením k petici jde o vítězství antipatií vůči některým z lidí, kteří za peticí stojí, nad zájmy, ale především bezpečností vlastní, ale i vlastních dětí. Je to samozřejmě jen domněnka, ale kdo zná pozadí a přečte si diskusi na portálu Prahy 11, ten ji jistě potvrdí jako jednu z nejpravděpodobnějších. A i když je petice výsledkem kompromisu mezi lidmi zastupujícími více názorů, prosazení potřebných dopravních opatření zvýší bezpečnost nás všech... A o to tady jde asi nejvíc. |
Nepřihlášený uživatel |
#42012-11-11 12:57#3: Honza - Antipatie vítězí nad bezpečností vlastních dětí... Škoda... Vážený anonyme a Honzo. Bylo by na místě, odpustit si výše uvedené invektivy vůči mě mojí manželce. Vyplývá z toho jediné - pokud někdo vyjádří jiný názor než je ten Váš, stane terčem nechutných a trapných nařčení. Uvádět, že stavíme své antipatie nad bezpečností svých dětí, je opravdu ubohé. Důvody pro nezrušení autobusové linky jsou úplně jiné, než uvádíte. Např. za námi jezdí rodiče /mimochodem třeba za dětmi/, kteří vzhledem ke svému věku, rádi vyautobus využijí, ne každý obyvatel v naší lokalitě je plně mobilní. Dále si myslím, že kvalita bydlení, se v přítomnosti MHD v místě bydliště zvyšuje a ne naopak. Zvýšení bezpečnosti v ulici Jurkovičova vyřeší změna dopravního režimu. Např. zřízení stáleho přechodu pro chodce(mimochodem za který bojuje má manželka již od 2.října 2012 a docela úspěšně, přechod bude realizován), instalování zpomalovacích prahů, snížením rychlosti, zákazem zastavení po obou stranách ulice apod. Myslím, že zrušením autobusu tohoto nedosáhneme. L. Feryna P.S. Pro další diskuzi bych uvítal, abyste se pod své příspěvky podepisovali, neboť tím diskreditujete nejen diskuzi, ale celou petici. |
Jarda |
#5 Re:2012-11-11 14:08Pročítám si diskusi a podivuji se nad tím, že Ferynovi zřejmě nepochopili účel této petice, nebo si nepřečetli dostatečně pozorně její název a obsah. Petice totiž není evidentně určena skalním fanouškům autobusové linky, jak se zřejmě oni domnívají, ale lidem, kteří s autobusem chtějí vyjádřit svůj nesouhlas. Nicméně jak tuto paní známe, její zášť a lidská nenávist vůči sousedům, o níž si šuškají i vrabci na střeše, a jenž padli u paní Ferynové do nemilosti, ji zcela oslepily, ovládly a zvítězily nad zdravým rozumem. A tak těmto lidem škodí a kope do nich, kde může. Docela ty chudáky sousedy lituji. Mít v baráku takovouhle ]:8 A aby toho nebylo málo, ještě se paní Ferynová chlubí cizím peřím, viz přechod, za jehož zřízení zde lobují někteří lidé už 3 roky a díky nim tu byl zřízen aspoň ten provizorní. To že byly doby, kdy ji něco takového vůbec nezajímalo, to si už zřejmě nepamatuje. Takže to čemu, ona říká invektiv, to je smutná pravda. Nechci se do nikoho navážet. Mně osobně nevadí, že někdo tady autobus chce. Já takový názor respektuji a rád si ho vyslechnu. Ale potom očekávám, že takový člověk tuto petici nepodepíše a vyjádří tím jasně svojí preferenci. Považuji však za ubohé, házet tvůrcům klacky pod nohy a škodit jim jen kvůli tomu, že některé ze signatářů nesnáším a můžu je tak aspoň naštvat a odradit. |
Petr Man |
#6 Re:2012-11-11 15:33Pane Feryno, jsem zastance toho, ze zbytecna diskuze a osocovani tu neni prinosne, nicmene me zarazi, jak muzete tady tvrdit, ze autobus chcete, kdyz na strankach MCP11 Vase zena mj pise "Dále by mně zajímalo, jak při nesmyslném zavedení této autobusové linky, které je zcela zbytečné, protože jím nejezdí žádní cestující, bude řešena definitivní podoba doposud provizorního přechodu před domem v Jurkovičově ulici č. 963." pokud bojujete za prechody (doufam ze oficialnim dopisem a ne jen psanim na forum MC aby byl urad vasi zadost nucen projednat, tak jako se stalo u zadosti J. Kaspara - bod 4.5 http://www.praha11.cz/rmzm/komise/2012/10.10.2012/ZAPIS2012101508591187.doc), ale ted jste se zase rozhodli ze autobus ano a to ve zcela neredukovane forme, pak je jedinym vhodnym postojem k petici ji nepodepisovat, protoze jinak pred uredniky svuj postoj v otazce prechodu a dopravnich opatreni (viz vynatek nize) zcela znevazujete. "Žádám o zavedení snížené rychlosti v ul. Jurkovičova, dále zákazu stání, aby bylo možné vůbec autobus vidět na úzké obousměrné ulici zúžené o zaparkovaná auta.Dále by bylo vhodné tuto oblast zahrnou jako obytnou zónu s rychlostí 30 km/h." nezlobte se na me, ale take mam z vasich postoju rozporuplne pocity.
|
Nepřihlášený uživatel |
#7 Re: Re:2012-11-11 18:05
Vážený pane Mane, můj postoj k otázce nezrušení autobusové linky je od začátku neměnný. To co zde uvádíte, je komunikace mé ženy s MČ ohledně zřízení přechodu a změny linky 232 za jinou. Odpověď od MČ byla, že změna linky není možná, zřízení přechodu viz citace níže. "... Odbor správy majetku, oddělení dopravy a silniční správní úřad (dále OSM) vydá po projednání s orgánem Policie ČR povolení ve věci realizace 2 nových přechodů pro chodce v ul. Jurkovičova. Bude se jednat o změnu stávajícího provizorního přechodu pro chodce (žlutého) u nové zastávky MHD v ul. Jurkovičova na definitivní přechod pro chodce včetně varovných a signálních pásů. L.Feryna |
Nepřihlášený uživatel |
#8 Re: Re:2012-11-11 18:23Vážení - Anonymous, Honza, Jarda apod. Domnívala jsem se, že jde o petici,kde signatář sdělí svůj názor tedy ano či ne s peticí, což jsem učinila a dokonce jsem se podepsala i plným jménem, což výše uvedení pánové neudělali. Nicméně v této diskusi z příspěvků výše uvedených neznámých bohužel vyplývá, že si zde někteří řeší své osobní problémy vůči mé osobě a nevedou diskusi k problematice. Zájem o mé příspěvky na stánkách Prahy 11 mě těší, ale je to jen zlomek toho, co jsem kam napsala. Vzhledem ke koncipování petice - tedy souhlas či nesouhlas, tak k nepochopení petice došlo zřejmě na straně organizátorů a každý negativní postoj, mimochodem nejsem sama, je brán jako znevažování a diskreditace petice. Pavla Ferynová
|
xRadimC |
#92012-11-11 19:13Jako předseda petičního výboru bych rád tuto diskusi přerušil s tím, že pán a paní Ferynová neporozumněli obsahu této petice a pojali ji nesprávně jako referendum o celé problematice, což si tato petice neklade a nikdy nekladla za cíl. Za organizáty bych rád sdělil, že od začátku je cílem této petice sjednotit občany usilujicí o společnou věc (viz název petice), což tak obvykle u petic bývá. Pokud mají Ferynovi jiný názor a jiný cíl, např. ponechaní stávajícího stavu, tak si mohou sepsat svojí petici a oslovit s ní své okolí. Není však na místě, aby narušovali průběh této petice a dělali z ní něco, čím tato petice není. Děkuji všem za pochopení a respektování těchto zásad. |
Nepřihlášený uživatel |
#10 Re:2012-11-12 00:37Ještě k významu petice - vzhledem k tomu, že je v petici možnost souhlasit či nesouhlasit, má každý si právo vybrat, což část lidí využila k tomu, že vyjádřila svůj nesouhlas. Pokud jste chtěli pouze souhlasná stanoviska, neměli jste dávat možnost souhlasit či nesouhlasit. Pavla Ferynová
|
Martin Pajtl |
#112012-11-13 11:37Dobrý den, chci jen podotknout na body, která tato petice přehlíží: 1) petice bojuje se současným stavem, aniž by si autor uvědomoval, že v blízkosti zastávky se ještě bude stavět 17 bytových domů, což je velké číslo a obrovský nárůst obyvatel! Z tohoto hlediska vidím do budoucna linku jako atraktivní, jelikož tyto domy to již k metru budou mít cca 750 metrů- 2) autor by se měl zaměřit na problematiku automobilové dopravy, která vzroste více jak pětinásobně oproti nynějšímu stavu. Autobusová doprava bude zcela minoritní. 3) internetová petice je naprosto irelevantní. Kdokoliv si může vymyslet jména i adresy, aniž by byla ověřena jeho identita. I podpis chybí. Proto je tahle petice ještě horší, než petice pro prezidentské kandidáty. Proto bych tuhle petici zrušil a zůstal jen u papírové. Na tuto peticí bych jako kompetentní úředník nebral žádný ohled. 4) nebezpečí pro své děti nevidím v autobuse, vidím ho ve zúženém hrdle při křižovatce Novomeského x Jurkovičova. Naprosto nezáleží, jestli tudy autobusy jezdí nebo nejezdí, vždy se zde bojím projet i osobním autem. Umíte si představit tuto křižovatku při zvýšení dopravy? Opět autobus irelevantní... 5) zarazila mě hodnota vzdálenosti od metra 450m vzdušnou čarou. Bohužel nikdo z nás nelétá. Reálná čísla jsou 600-700 metrů, u nových bytových domů budou ještě vyšší. Což u matek s dětmi, ZTP a důchodců může činit problém. Plus převýšení 25 metrů - to bych vám přál někdy vyjet na invalidním vozíčku. 6) přál bych si, aby jste bojovali za opravdové problémy, což je chybějící dětské hřiště, neudržovaný chodník mezi ulicemi Jurkovičova a Stříbrského v zimním období, vytvoření dvou přechodů pro chodce, příčné prahy na ulicích, umístění značky Obytná zóna. 7) souhlasím s paní Ferynovou, v petici je možnost vyjádřit i jiný názor a ovlivnit tak své spolubydlící, kteří v autobusech pozitivum neviděli |
Petra |
#12 Nesouhlas s peticí2012-11-13 21:11Asi jsem nepochopila význam této petice, protože autobus který jezdí většinou 2x do hodiny mi nijak ohrožující ani rušící opravdu nepřijde. Jsem matka na mateřské, mám 19.měsíčního syna a jsem v 7.měsíci těhotenství, jsem opravdu ráda za možnost jet autobusem.Vy co jste vytvořili tuto petici určitě nechodíte několikrát za den tuto "krátkou vzdálenost"! |
Robert Toth |
#13 Re: Nesouhlas s peticí2012-11-13 22:43#12: Petra - Nesouhlas s peticí Vazena pani Petro, kdyby jste petici cetla pozorne, jakoze zrejme ne, tak by jste se mohla prostrednictvim petice vyjadrit i v tom smyslu, ze podporite jen omezeni provozu. Prectete si, prosim, petici pozorne ! Nebo snad hodlate v 7. mesici s Vasim 19. mesicnim synem cestovat pred 6. hodinou ranni, nebo snad po 22. hodine ? Vam asi pod okny od 4:50 rano autobus hluk nedela, ze ? A to takovym zpusobem, ze pri otevrenem okne jsou exhalaty citit az do bytu a jeste clovek neslysi vlastniho slova. To by jste asi mluvila jinak. Uvedomte si laskave, ze Vas komfort jde na ucet nekomfortu bydleni lidi, kterym autobusova doprava otravuje zivot od casnych rannich hodin, jak hlukem tak zapachem z vyfuku, samozrejme opet do pozdnich vecernich hodin. To, ze podle Vas, autobus jezdi "vetsinou 2x do hodiny" svedci pouze o tom , ze nemate naprosto prehled o situaci a jizdnim radu. Budte tak laskava, stejne tak jako Ferynovi a pan Pajtl a prectete si petici od A do Z a nikdo Vam vsem nebrani dat hlas preferovane variante. Myslim, ze formulace petice, je vice nez kompromisni prave v tom smyslu, ze se text striktne nevyhranuje pouze k jedne variante a dava moznost se vyjadrit i obyvatelum, kterym autobus vyhovuje.
|
xRadimC |
#14 Re:2012-11-13 23:58Nechť názor čtenáře pomůže objasnit i tento článek: http://www.eps.cz/poradna/kategorie/petice-shromazdovani/dotaz/elektronicka-petice a nikoliv jen subjektivní názor oponenta. Je jistě zřejmé, že petice bude doplněna i skutečnými podpisy a bude mít tedy obě formy, tudíž posouzení jejich významu bych nechal s dovolením na adresátech a nikoliv na jejím odpůrci. Co se týká ostatních názorů pana Pajtla a jiných, s některými nelze nic jiného než souhlasit. Např. body 4 a 6, rád ho podpořím při jejich prosazení v jeho petici. Nicméně tato konkrétní petice nemá za úkol řešit všechny problémy lidstva a nelze ani očekávat, že se k ní podpoří všichni její čtenáři. Tím spíše ne ti, kteří tak dobře rozumí důvodům, proč do obytné části zajíždí několikrát za hodinu prázdný dálkový autobus z Uhříněvsi a to i v časných/pozdních hodinách ráno 7 dní v týdnu, a ne normální linka, která by lidem poskytla trochu lepší službu, než odvoz o jednu zastávku ke schodům a kopcovité lávce poblíž metra, anebo proč v zastávce mezi obytnými domy stávají 3 nastartované autobusy a řidiči nemají k dispozici ani odpadkový koš. Taky velmi "oceňuji", jak odpůrci petice jsou velmi "kompromisní" vůči jakémukoliv omezení autobusu i přes zjevné minimální vytížení linky a její nesmyslnou trasu, zatímco autoři petice projevili vůli o kompromis a její lepší využítí. "Inu, kdo chce psa bít, hůl si vždy najde." |
Petra |
#15 Nesouhlas s peticí2012-11-14 06:36Já opravdu vím jak autobus jezdí a budete se divit bydlím nad kruhovým objezdem a mnohem víc než autobus který jezdí od 20-23hod 2x do hodiny mě budou rušit jezdící auta až dostaví další etapy Milíčova. |
Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)
2012-11-14 09:29- Date of removal: 2012-11-14
- Důvod odstranění:
Nepřihlášený uživatel |
#172012-11-14 09:50Re: Petra #15 Nesouhlas s peticí Ja se nedivim, protoze jinak bych zrejme nevychazel z udivu... |
Jan Jeřábek |
#18 Podepsáno2012-11-15 21:25Bydlím v Cyprichově a kolem novostaveb chodím ráno a večer se psem. Osobně bych preferoval zrušení autobusu vůbec, ale chápu, že pár lidí tuto linku možná využívá, takže bych byl aspoň pro výrazné omezení provozu. Snížení rychlosti na 30 km/h v Novomeského mi přijde skoro zbytečné, resp. bych ho nechal pro autobusy. U vašich novostaveb by mělo být 20 km/h pro všechny. Většina řidičů MHD tam jezdí jak prasata. Vlastně možná ne, možná je to třeba 40-50 km/h, jenže je rozdíl, když takovou rychlostí jede auto a mnohem těžší autobus.
EDIT: Popravě jak to tak tady čtu, tak jsem rád, že bydlím jinde. Něco jsem o vztazích u vás slyšel a tato diskuze to potvrzuje. |
obyvatel |
#19 Zděšení2012-11-16 11:28Vážení, po důkladném přečtení petice nevycházím z údivu. Pokud hlavním motivem je bezpečnost, tak rozhodně zavedení autobusu 232 bezpečnost zvyšuje. Pokud máte děti, tak je velkým bezpečnostním rizikem jejich cesta ze Střibrského, Jurkovičovi a okolí na metro. Tento autobus umožňuje zejména dětem a starším lidem cestu k metru, je prevencí kriminality a zvyšuje dopravní obslužnost. Nevím, zda autoři petice se pouze nudí, nebo jsou to lidé, kteří bojují proti všemu. Určitě spíše jezdí autem a autobus je obtěžuje, nemají zdravotní problémy, které je hendikepují při chůzi, nemají dospívající děti o které se bojí. Věřím však, že převáží na radnici a ropidu zdravý rozum a linka bude alespoň zachována nebo lépe posílena, přes snahu takovýchto prudičů. RK |
veselym |
#20 Martin Veselý2012-11-16 15:46Dobrý den, také se upřímně řečeno divím, že se někdo natolik nudí, že řeší podobné "starosti",... Osobně jsem pro linku 232 a proti petici, neboť už jenom argumentace onoho SPAMu, který nám chodí do schránek (tuším že nejúsměvnější byla ta, která se opírala o zvýšení emisí, prašnosti a škodlivin v lokalitě :) mě přijde jako dost dobrý důvod, podobný papír zahodit. ps: pokud tvrdíte, že se zvyšují hodnoty prachu, emisí, škodlivin a bůhví čeho ještě, zkuste si sehnat studii o kterou se můžete opřít. Studii, kde bude jasně uveden a zdokumentován stav před zavedením oné linky a po. Z osobní zkušenosti vím, že změřit hodnoty například CO2 v tunelu na vjezdu a výjezdu, uvažujeme-li o vozidle typu kamion s návěsem, je takřka nemožné, tedy pokud mu nehoří nádrž ;-) Takže vrátím-li se k původnímu,... pro autobus v otevřeném prostředí nemáte prakticky žádnou šanci něco naměřit a obhájit... Lidi, přemýšlejte, prosím vlastní hlavou. Děkuji a přeji hezký den |
bus232 nesouhlas s petici |
#21 Re: Nesouhlas s peticí2012-11-16 19:12 |
Jan Jeřábek |
#22 Cyprichova2012-11-16 21:39Co se týká prašnosti - té si užijete díky dostavbě a těm haldám co vám navršili za domy. Autobus v tom asi moc velkou roli nehraje. Je ale fakt, že by řidiči při přestávce měli vypínat motor. Bezpečnost by podle mne vyřešilo snížení rychlosti na 20 km/h a kontrola dodržování omezení, zejména u velkých a těžkých autobusů. Linka mi v současné chvíli přijde hrubě naddimenzovaná. Cesta by byla omezit a až v případě potřeby posílit. Nebo nasadit Mikrobusy. Mimochodem, za tu dobu co autobusy jezdí jsem neviděl jediný nizkopodlažní spoj., tak nevím, jak je to s těmi kočárky a invalidy. Co se týká argumentace vzdálenosti k metru, ta je mi opravdu k veselí. Od 6ti let jsem chodil od metra Háje na základní školu K Milíčovu 674/1. Je to na deset minut. Jinak mne tady trochu překvapuje argumentace typu "asi máte auto a nepotřebujete MHD" ... podle toho musíte mít v domech spoustu volných garážových stání ... a já si myslel, že to postavili 1 byt = 1 stání :-). |
Nepřihlášený uživatel |
#23 Re: Zděšení2012-11-16 22:24Naprostý souhlas, autoři petice zřejmě nemají děti ve věku, kdy dojíždí sami do školy a je pro ně i pro jejich rodiče bezpečnější, když mohou jezdit ráno i večer za tmy autobusem, než jít po okraji ulice Novomestského nebo skrz sídliště kolem Normy, kde jsou bezdomovci a jiné podezřelé existence, ale to zřejmě autoři petice nemusí řešit a ani je to nenapadlo. Ráno před 7:00 a večer kolem 17:00 hod, kdy se děti jedou do školy a nebo se vrací, je již tma a i když není, tak se zde pohybuje velké množství různých nejasných existencí z okolí pokračující stavby. Také asi žádnému z autorů petice nikdy nepřepadli dítě na cestě ze školy, protože pak by uvažovali jinak. Mluvím z vlastní zkušenosti, a nikomu to nepřeji. Stačí se někdy jen podívat na nástěnky ve školách tady na JM či na stránky policie, a hned jste v realitě. Ne každý rodič má auto a ne každý má časový prostor dítě vozit ráno na metro nebo autobus na Háje. Tato situace byla reálným problémem pro mnoho rodičů a zavedením autobusu na Milíčov byl tento problém vyřešen. Totéž důchodci a nemocní. Také si myslím, že pokud někdo chce konstruovat petici, měl by se zamyslet nad jejím smyslem, protože reálné problémy jsou úplně jinde, než v zavedení autobusu. P.
|
Nepřihlášený uživatel |
#24 Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P.2012-11-16 23:59Dobry den, jak obyvateli RK (prispevek #19), ktery si je sam svymi argumenty jisty tak, ze se radeji anonymizuje, stejne tak dalsimu anonymu (#23), tak vam pane Vesely. Nejdrive tedy k anonymum. Jeste nikdy jsem neslysel, ze by provoz autobusu byl prevenci kriminality. Tomu se musim uprimne zasmat. To, ze autobus zvysuje obsluznost je sice hezke, ale jak uz jsem uvadel drive, mate pocit, ze je bezpodminecne nutne a vubec uzitecne, aby autobus brazdil Milicov uz od 4:50 rano a po 22:00 hodine ? Ja na zastavku v Milicove vidim a verte, ze v brzskych rannich hodinach a po 21:00 se sveze 1 clovek za tyden ale rozhodne jej nevyuzivaji deti a starsi lide v techto casech. Opet se opakuji, ale petice striktne nelpi na zruseni linky. Nazor, ze my "prudici" jezdime jen autem, nema cenu komentovat uz vubec. To co uvadite ve sve posledni vete (anonym RK), aby byla linka jeste posilena, vyzniva ve vasem vyjadreni spise jako zlomyslna skodolibost, nez snaha byt kompromisni, nebo dokonce konstruktivni. Zajimave je, jak se RK a pan Vesely shodujete v tom, ze ti, kdo se snazi udelat neco i pro ostatni (a preference v petici to jen potvrzuji), se nudi a bojuji proti vsemu. To jsou proste jen hloupe reci, nic jineho. My nemame co delat, tak piseme petice - pro zabavu, jak jinak. Pane Vesely, vyzyvate lidi, aby sami premysleli vlastni hlavou ale sam se ohanite studiemi. Nepotrebuji zadnou studii k tomu abych videl, kdyz jdu pesky z metra (taky chodim po svych) a Novomeskeho ulici se riti autobus, jak se za nim zvedaji oblacna prachu a slysel jaky dela kraval. Byvaly primator Bem mel po ruce hned nekolik studii a cela slavna Blanka se stejne prodrazila o nekolik desitek miliard. Takze asi takhle je to se studiemi. Pokud jste si toho jeste nevsiml, tak jakakoliv studie, se dela tak aby vyznela ve prospech zadavatele a toho kdo ji plati, takze objektivita studii je nabiledni. Pokud chcete fakta, tak faktem je: 1. ze Milicov je dle schvaleneho uzemniho planu hl. m. Prahy funkcnim typem tzv. ciste obytnou zonou, kde nema autobusova doprava co delat. 2. dle dokumentace k obytnemu souboru Milicovsky Haj, odpovida dochazkova vzdalenost z Milicova k metru norme, ve vztahu k ciste obytne okrajove zone. Dle teto normy neni zavedeni autobusove dopravy do teto zony nezbytna. 3. ROPID sem zavedl tuto linku v tak intenzivnim intervalu proto, aby zaroven pokryla potreby cestujicich Pitkovic a Kreslic. Myslite, ze je vhodne aby kvuli potrebam jinych mestskych casti byla autobusova doprava na Milicove tak intenzivni a zhorsovala zivotni prostredi tady v okoli ? K poslednim prispevku #23 anonyma P. Samozrejme ze jak autori, tak spousta lidi, kteri petici podepsali, deti maji. Samozrejme me mrzi, pokud vase deti nekdo ohrozoval pri ceste do/ze skoly, ale to prece nevyresi linka autobusu rachotici od 4:50 do 6:00 a po 21:00 hodine ! Opet se budu opakovat ale je videt, ze to je nutne. V petici je moznost vyjadrit se i tak , ze si neprejete zmeny, nebo podporit jen castecne zmeny ve smyslu zklidneni provozu. Nechapu proc napadate autory petice, misto toho aby jste se tedy vyjadrili primo v petici ? A pokud si myslite, ze realne problemy, ktere se neresi, jsou jinde, tak je definujte a udelejte neco pro to aby se resili. Udelejte si treba vlastni petici. Nebo je primo reste s uradem MC. To, ze jste pouze konstatoval/a, ze realne problemy jsou jinde, neni jinak nic jineho, nez zname klise. Problemy jsou prece vsude. R. Toth P.S. Bylo by vhodne, aby jste se pod svoje prispevky "podepisovali" |
Nepřihlášený uživatel |
#25 Re: Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P.2012-11-17 15:50#24: - Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P. Vážený pane Tothe, jsem ráda, že by jste uvítal, kdy by se lidé pod své příspěvky podepisovali plným jménem. Ale udivuje mně, že jste tento názor nevyjádřil dříve,zejména u příspěvků, když jakýsi Anonymous a blíže nespecifikovaný Jarda uráželi jiné. Zřejmě zde existuje dvojí měřítko. Z Vašich příspěvků a reakcí jednoznačně vyplývá, že Vy ani někteří další zastánci petice nejste ochotni akceptovat jiný názor než je ten Váš, ale je naštěstí demokracie a ta toto umožňuje. Je jednoznačné, a z Vašich příspěvků to vyplývá, že se snažíte lidem vsugerovat svůj názor, že mají buď oni nebo nebo jejich děti chodi na metro pěšky nebo jezdit autem, případně používat autobu - ale jen v intervalu od 7:00 do 21.00, případně být proti autobusu vůbec. Je vidět, že nemáte děti školou povinné, protože jinak by jste věděl, že mnoho středních i základních škol má výuku od 7:00 hod, takže použítí autobusu od 7:00 je k ničemu. A pokud je škola v jiné městské částí, což je dost obvyklé, tak děti musí jezdi odsud i v 6:00 a někdy i dříve. Také na zastávku vidím a ve večerních hodinách chodím často se psem, takže musím konstatovat, že téměř každý autobu přijíždějící po 21:00 hod má nějakého pasažéra či pasažéry. To bezpečnostní hledisko, které se Vám zdá směšné, je pro mnoho lidí, dost podstatné. Dále bych jen apelovala na to, že když je petice konstruována ANO/NE , mají i zastánci volby NE právo se slušně vyjádřit, což všichni udělali. Jen bych ještě podotkla, že přechod, za který mně na tomto fóru mnozí napadali, byl přesně dle stanoviska MČ uvěřeněné v rubrice Otázky a odpovědi MČ Praha 11 realizován již v úterý 13.11.2012. Takže přesně tak, jak mi na moje opakované otázky slíbili. Je vidět, že opakovaně kladené dotazy v povinně zveřejňované rubrice mají svůj účel a medializace problému je i pro MČ někdy nežádoucí. Netvrdím, že vždy, ale v tomto konkrétním případě tomu velmi napomohla. Totéž i koše na konečných - také po našich neustálých veřejných dotazech a urgencích s p. Moučkovou, byli realizovány. Vím, že to jsou menší problémy, ale radši řeším konkrétní záležitosti, které jsou potřebné a jejich řešení přinese něco každému.
Pavla Ferynová
|
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Exemplární trest pro střelce koček z obory Březka
13178 Vytvořeno: 2024-08-09
Za vyřešení drogové situace na Praze 5
682 Vytvořeno: 2025-01-16
Břehy bez omezení!
1752 Vytvořeno: 2024-01-24
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
2462 Vytvořeno: 2025-01-20
Podpora pro spolek Triangl
248 Vytvořeno: 2025-01-23
Petice za odvolání ředitelky Krajské veterinární správy Karlovarského kraje paní MVDr. Márie Slepičkové
1860 Vytvořeno: 2025-01-22
Petice za přepracování návrhu na rekonstrukci Hlavního nádraží v Praze
10144 Vytvořeno: 2023-11-28
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
3076 Vytvořeno: 2024-07-23
Podpora udělení Ceny města Olomouce Ing. Vilému Švecovi in memoriam, za společenský přínos městu.
143 Vytvořeno: 2025-01-26
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
18144 Vytvořeno: 2023-10-23
Propusťme politické vězně a zastavme kriminalizaci rostlin a hub
147 Vytvořeno: 2025-01-13
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
49562 Vytvořeno: 2022-12-27
Petice proti zjednosměrnění provozu v centru Loun
258 Vytvořeno: 2024-11-29
Žádáme zrušení nákupu letounů F-35
909 Vytvořeno: 2024-03-07
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
1808 Vytvořeno: 2024-10-20
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
15743 Vytvořeno: 2023-10-30
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1453 Vytvořeno: 2024-12-12
Otevřený dopis Radě města Železný Brod ve věci KC Kina
282 Vytvořeno: 2025-01-15
Podpora Simonu Omaníkovi, slovenskému studentovi
2245 Vytvořeno: 2025-01-17
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
3840 Vytvořeno: 2024-12-16