PETICE s připomínkami k novému autobusovému dopravci na lince Děč

Quoted post

Michaela Jílková
Autor této petice

#50 Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 17:52

#49: Mates - Výhody x nevýhody 

 Ale do Ústí přes Libouchec už se jezdí dlouhá léta, to není žádná novinka. Problém je především s návazností vlaků, kdy lidem budou vlaky ujíždět těsně před nosem. Popř. autobusy, pokud přijedou do DC vlakem. A lidé, kteří se potřebují dostat např. do Povrlů, jinak než vlakem přes Děčín jet nemohou.

Odpovědi

Jílováček

#52 Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:00:51

#50: Michaela Jílková - Re: Výhody x nevýhody 

 Velmi pozorně nasloucháte. Citlivě vnímáte potřeby lidí. Pracujete bez nároků na odměnu a neočekáváte popularitu. Říká se, že strom se pozná po ovoci. A mě dnes velice mrzí, že jsem nebyl volit. Bohužel až dnes vím, že to byla chyba a komu můj hlas měl jednoznačně patřit. Nechápu, jak si Vás kdosi mohl plést s tou paní z televize. To nemohla být náhoda...

Mates

#55 Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:55:30

#50: Michaela Jílková - Re: Výhody x nevýhody 

 To sice možná jezdí, ale třeba o víkendu to nenavazuje a ve všední dny jen málokterý spoj....

 

Jinak když se na celou problematiku teď dívám, tak hlavní problém je v tom, že Děčín je brán jako jedno pásmo a jelikož je to pásmo "obrovské", tak pokud se člověk chce dostat na okraj sousedního tarifního pásma, tak jízdné vychází draze. Navíc při nepřistoupení DP Děčín do jednotného tarifu je třeba pro MHD Děčín kupovat další jízdenku, která to celé výrazně prodražuje... Nestačilo by Děčín rozdělit právě z důvodu nepřistoupení DP Děčín do více pásem? (ono vychází relativně draze i spojení z Děčína do Ústí)....