MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post

Asenad

#19983 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :-)

2014-11-30 08:49

#19979: Roman Skácel - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :

ČSSD má voliče co dost lavírují . Ted momentálně nepochopitelně nekteří dávají svůj hlas ANO 2011

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#19989 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :-)

2014-11-30 09:07:14

#19983: Asenad - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :-) 

 ANO spobíralo především voliče ODS. Voličská základna se pravděpodobnému KGBákovi po revoluci přímo nabízela a to dětičky z bolševických rodin, proto také založil post bolševickou zlodějskou bandu ODS, kterou přímo postavil na rozkrádání státu a především oné post bolševické voličské základně.  

Post bolševici (dětičky bolševiků a prospěcháří z KSČ) potřebovali "rozhřešení" že se nepodíleli na zločinech, že prostě jen "přežívali" a že vastně byli "oběti" toho se jim od ODS dostalo mírou vrchovatou a odměnili se za to hlasy a tolerancí ke zlodějinám po heslem - ať si nakradou, platy mají velmi malé, hlavně když budou "bojovat proti bolševickům" a "nás nebudou otravovat". 

Tito se logicky nyní přesunuli k ANO, dnes chtějí "dělat pořádek" :-), trochu bolševismu přece nikoho nezabije, hlavně když se v politice přestane krást :-), byť ještě nidky neviděli StBáka který by nekradl, Nebureš je pro symbolem mravnosti, slušnosti, vzdělanosi a kutlury - bohužel tak trochu pořád té bolševické, proto je pro ně tak přitažliví, znají tuto kulturu, morálku, "vzdělanost" z domova, už dávno se smířili s tím, že jejich bolševičtí rodiče donášeli StB, že byli v bolševické partaji, že byli prospěcháři, Mnohým už rodiče také zeměřil, tedy proč být s nimi komunistickými rodiči ve sporu, dkyž su nabízí z ANO "tolik dobra". 

Roman Skácel
Hodonín

#19994 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :-)

2014-11-30 09:32:23

#19983: Asenad - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je logické, že se shoda hledá obtížně :-) 

Lavírují, ale k volbám chodí, stejně jako voliči komunističtí, jinak už by Komouši dávno v parlamentu nebyli a přestěhovali by se do jiných stran. Zaplať pánbůh, že jsou, kde jsou...

Hlas voličů ČSSD pro hnutí ANO chápu, nebude dlouho tvrvat a dojde jim, že tentokrát naletěli pro změnu parádnímu marketingu. :-)

Jsou to vesměs lidé, kteří se vymezují, díky své ideologické orientaci, nedílné součásti jejich osobností, výhradně vůči pravici, volit komunisty, nebo ANO, nebo kohokoli, kdo bude antipravicový, už je pro ně prašť, jako uder...

P.S. Je to stejné, jako když se podíváme na běžnou firmu. Jen jeden, nebo několik málo majitelů, menší management a velká síla dělníků.

P.P.S. Nebo se na to podívejme přes Paretovo pravidlo 80/20, v tržně kapitalistických ekonomikých společnostech, tam prostě musí být objektivně 80% kapitálu v rukou pouze 20% lidí a zbylých 80% lidí si musí vystačit pouze s 20% zbylého kapitálu.

Demokracie potřebuje kreativní a ty ostatní, problém je, že ti "ostatní" většinou požadují společenskou spotřebu, kterou ale vesměs neumí vytvořit, kreativní by rádi dále tvořili, ovšem spotřeba jim to neumožňuje přímo, pouze zprostředkovaně a odtud všechny sociální potíže aktuálního vyspělého světa. Zvláště, když se nám tzv. Kreativní mění davově v psychopaty a jejich např. politická kreativita začíná být pofiderní...

Dokonalým příkladem je Zeman, který hledá možnost odbytu našeho zboží na Východě, když drtivou většinu zboží udáváme na Západ (jistě přes 90%).

On nejen, že na Východě nemůže uspět, ale dokonce ohrožuje svojí politikou i ty naše šance na Západě. Tohle je fakt už na pováženou, západní firmy si dnes mohou vybírat. Proč nevzít z Polska (které má vcelku jasno), když Češi ani nevědí, na čí jsou vlastně straně a je možné rovnou mluvit o politické nečitelnosti, tedy i o ekonomické výhledové nestabilitě, takového partnera, který nemá příliš jasno.

Jsem ekonom, vím o čem mluvím, marketingová logika prosperity (i výhledové) je zřetelně o portfóliu stabilních partnerů, žádných podivných existencí.

Důsledky Zemanovy Východní mise ekonomicky pocítíme objektivně, o tom se nedá moc pochybovat...