MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post

Alex

#47926 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn

2015-05-11 12:56

#47922: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn 

 Pane, laskavě si odpusťte ty osobní útoky. Pedagog a to v tomto problému jakožto nezaujatý pedagog, má právo říct svůj názor, Vám se jistě líbit nemusí a nemusíte v tom být zajedno, ale to vás prostě neopravňuje se stavět do role, do jaké se stavíte.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#47928 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn

2015-05-11 13:34:24

#47926: Alex - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký idiot otec takový idiot syn 

 Názor? Vyjádření názoru? Ironizování protestu mladých lidí je názor? Kam jste chodil do školy? Kde vám o iroinizování sdělili, že je to názor? To jste se mohl dozvědět tak leda od idioita Klause. Nebo jste snad idiotem, že jste nepochopil, co to je názor a jak se názor vyjadřuje? Ironizování, dokonce bez jasného vysvětlení proč je to špatně, proč je potřeba aby člově žijící v žido-křesťanském prostředí měl alespoň základní znalosti Starého a Nového zákona, je dehonestace postoje mladých lidí, kteří vyjádřili naprosto jasně svůj názor a dokonce i argumetovali v souladu se sekularizovanou společností v ČR a tedy naprosto věcně. Nebyli to mladí lidé, kteří by někoho dehonestovali, správně oponovali, že v sekularizované společnosti by navíc hloupé (ploché, ubohé, sugestivní - ve smyslu Jidáš=zrádce) otázky být u maturit opravdu neměly, pokud školství neposkytuje vzdělání v oblasti žido-křesťanské kultury a klade důraz na sekularizaci, tedy odsouvá křesťanství mimo státně školní vzdělání. 

Vy si člověče při obhajobě idiota Klause nevidíte do úst. On je opravdu bez jakýchkoliv pochyb ubožák, neboť skutečně on vůbec nepochopil argumentaci studentů a není schopen se nad ní zamyslet a to z důvodu, který jsem uvedl - je to analfabet nemá v souladu zalosti "vědecké" znalosti kulturní a morálku. To je podstata jeho problému. 

Platí vše co jsem napsal. Nic z mé argumentace jste dosud dokonce ani nijak nezpochybnil. A především platí toto:

Další je jak píši výše, ironizování chyby žáka pedagogem je dehonestace žáka a usvědčuje pedagoga, že by nikdy pedagogem býti neměl, že je to člověk naprosto nezpůsobilý vyučovat a co více usvědčuje pedagoga z toho, že je lidský ubožák.