Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi

Quoted post

Tomáš

#214

2015-10-26 20:07

Praktické školy mají svůj smysl! Každému, kdo má rozum a umí ho používat, je nad svět jasné, že zabezpečit bezproblémový chod výuky s tak odlišně intelekčně nadanými žáky je holý nesmysl. Buď se budou jedněm věnovat více a ti nadanější se pak budou nudit a zbytečně se tím plýtvá jejich potenciálem, nebo se pojede podle normálního plánu a potom nebudou ti méně nadaní stíhat, nebudou ničemu rozumět, budou zmatení a zbytečně propadat frustracím a depresím. Proč jsou asi ve všech sportovních odvětvích různé kategorie, ligy, oddíly apod. podle nadání. Protože by se chtěli ti horší diskriminovat? Ani náhodou, přesně naopak - aby si vůbec mohli v kolektivu škrtnout a mít radost z toho, že jsou plnohodnotní a jsou ostatními přijímaní jako sobě rovní. Tím, že všechny napereme do jedné třídy, nejenže uděláme ze vzdělávacího procesu naprostý guláš, v jehož důsledku přitížíme práci pedagogům a zhoršíme dostupnost kvalitního vzdělání standardním žákům základních škol, ale především zkomplikujeme vzdělávací proces dětem z dřívějších praktických škol - tedy právě těm, kvůli nimž je tenhle nesmysl prováděn! To je přece absurdní, to autoři nemohou myslet vážně. Co sedí na MŠMT za hlupáky, že vymýšlí takové šílené koncepty?

Odpovědi

Dr. Chocholoušek
Nepřihlášený uživatel

#220 Re:

2015-10-28 11:19:04

#214: Tomáš -  

 Do svěrací kazajky autory inkluzního vzdělání, než napáchají ještě více škod