MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#151986 Re:

2019-10-09 11:30

#151961: -  

   Bližší rozbor videa ukazuje na... konstrukční chyby auta, kdo by to řekl.

   Při pohledu z boku  je patrné, že náklad má těžiště někde v polovině jeho výšky nad poslední nápravou.

  Příliš daleko vzadu na kultivovanou logistiku. Spád břehu  toto těžiště posouvá za zadní osu... a tím nadlehčuje přední nápravu.

   Těžký a vysoký náklad pak převáží lehkou kabinu.  V tom mu ještě napomůže případná ...  nutná akcelerace. Jakmile se tak stane, situace se ještě zhorší. Těžiště nákladu se otočí.  Octne se ještě dál.  Potíže si přivedou pomocníky. 

    Na zpátečku, v obrácené poloze, působí těžiště někde blíž k prostřední ose. Tam to také má být, a proto výjezd do strmého kopce na  zpátečku funguje.

    Video názorně předvádí nedostatek pick-upů. Důvod, proč  novější náklaďáky mají kabinu řidiče tak daleko vpředu, jak jen je možné. 

   Dále je vidět, že odstup korby od kabiny potíže ještě dál zhoršuje. Sloupek jeřábu by měl být, pokud možno,... až někde v kabině. Závozník si sedne obráceně,  kabina  za ním dostane průhledné okno, a bude. 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#152020 Re: Re:

2019-10-10 08:30:35

#151986: - Re:  

Obrázky náklaďáku s minijeřábem  na kabině se na internetu nevyskytují. 

 Něco tomu brání. Předpisy, konstrukční  či provozní konflikty. Jeřáb v kabině nemůže být jen  sloupek ve stěně... či za rohem kabiny. Nejasno proč. Možná  kabina pod jeřábem být nesmí.