MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#168919 Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-08 10:10

Z problematiky konzervace dráhy se stala mimořádně politicky diskutovaná událost. Plán představil poslanec ANO 2011 a člen správní rady SŽ Martin Kolovratník už v závěru roku 2019 na zasedání asociace českého železničního průmyslu ACRI. Pak plán usnul, až se letos objevil jako pozměňovací návrh zákona o drahách. Kolovratníkův plán kritizovali i jeho straničtí kolegové v krajích nebo například železniční odboráři. Kolovratník v reakci na usnesení odborářů napsal místopředsedovi Odborového sdružení železničářů Vladislavovi Vokounovi dopis, ve kterém jejich usnesení kritizuje a označuje za skandální.

„Troufám si tvrdit, že rozvoji české moderní železnice jsem mezi poslanci Parlamentu ČR pomohl jako nikdo jiný,“ uvedl Kolovratník v dopise, ve kterém označuje svůj návrh jako prospěšný a který lokálním tratím pomáhá. „Konstatuji, že ten, kdo odmítá zmíněný pozměňovací návrh, prakticky škodí lokálkám a odmítá jejich ochranu před zničením,“ napsal Kolovratník v dopise, který má redakce k dispozici.

Jeho návrh už prošel hospodářským výborem, celý návrh je aktuálně na programu jednání plenární schůzce. Snaží se ho zrušit opoziční poslanci, pozměnovací návrhy už podali poslanci Ondřej Polanský (Piráti) a Věra Kolářová (STAN).

„Pokud takový návrh projde, může to v praxi znamenat zrušení desítek tratí, úspory jsou přitom diskutabilní,“ vysvětluje své námitky autor pozměňovacích návrhů a pirátský poslanec zodpovědný za resort dopravy Ondřej Polanský.

Odpovědi

Martin

#169198 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-17 07:58:38

 Když jsem toho Kolovratníka viděl jak debatovali o nouzovém stavu tak mi stačila chvíle, abych měl 100 chutí ho praštit, arogance a namyšlenost… To že se někdo stane Andyho kamarád, vylosuje si na kole štěstí obor ve kterém si bude vladařit ještě z něj neudělá odborníka. Pokud je nějaký odborník tak ale někde asi má trochu za zkratováno. Myslím že lokálkám by nejvíce pomohlo kdyby se snažil hledat návrh jak lokální tratě využít a zeefektivnit. Namísto toho vyrobí trapný návrh 12 nákladu 1500 osobáků. S odstupem času mě to fakt drbe čím dál víc. Toto je jak návrh dítěte z mateřské školky… To je jak kdyby po silnici kde jezdí 35 aut za den se řeklo že tam stačí polňačka. Vemte si to kdyby nebylo lokálek nebylo by ani těch spoustu vesnic protože lokálky sloužili k rozvoju regionu takže ty vesnice okolo tratí by byly zaostalé. Vlak jim umožnil cestovat, Přepravovat náklad tedy rozvoj pro její práci a kdyby nebylo lokálek tak by nebyla ani spousta z vás protože díky té lokálce se tam vaší pradědci a prabáby přistěhovali / tam zůstali žít.

ČD

#169199 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-17 07:59:40

#168919: - Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

 Máme informace, že Kolovratník se nejspíš pokusí konzervaci dráhy prosadit v jiném návrhu, opět jako přílepek, protože ví, že stávající návrh konzervace dráhy by nemusel projít

Martin

#169410 Re: Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země

2021-04-22 10:33:11

#168919: - Kolovratník je nebezpečný sabotér a škůdce země 

 Když jsem toho Kolovratníka viděl jak debatovali o nouzovém stavu tak mi stačila chvíle, abych měl 100 chutí ho praštit, arogance a namyšlenost… To že se někdo stane Andyho kamarád, vylosuje si na kole štěstí obor ve kterém si bude vladařit ještě z něj neudělá odborníka. Pokud je nějaký odborník tak ale někde asi má trochu za zkratováno. Myslím že lokálkám by nejvíce pomohlo kdyby se snažil hledat návrh jak lokální tratě využít a zeefektivnit. Namísto toho vyrobí trapný návrh 12 nákladu 1500 osobáků. S odstupem času mě to fakt drbe čím dál víc. Toto je jak návrh dítěte z mateřské školky… To je jak kdyby po silnici kde jezdí 35 aut za den se řeklo že tam stačí polňačka. Vemte si to kdyby nebylo lokálek nebylo by ani těch spoustu vesnic protože lokálky sloužili k rozvoju regionu takže ty vesnice okolo tratí by byly zaostalé. Vlak jim umožnil cestovat, Přepravovat náklad tedy rozvoj pro její práci a kdyby nebylo lokálek tak by nebyla ani spousta z vás protože díky té lokálce se tam vaší pradědci a prabáby přistěhovali / tam zůstali žít.