Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#1828 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rád odpovím2012-12-09 09:31#1827: baz - Re: Re: Re: Re: Re: Rád odpovím Na úvod bych Vám ráda řekla, že nejsem studentka, ale pracující člověk. Jsem velmi ráda, že jste pochopil mou narážku, která vůbec nebyla myšlena tak, jak psal předtím nějaký pán (na kterého ani nemám sílu reagovat). Také jsem ráda, že jsme se shodli na tom, že petice neporušuje zákon. Tak už nám ve shodě zbývá jen pár věcí ;) .... ne, teď jen žertuji :) Dále už se asi shodnout nemůžeme. A to jsou kvality vyučování i kvality osobní pana Rosochy, kterého já znám a vy neznáte (stejně tak nehodnotím kvalitu výuky paní Baborové, jistě dokázala své studenty naučit, ale nemám s ní osobní zkušenost). Jediné, co vím a co je doložitelné je, že paní Baborová, když ještě byla učitelkou, tak byla členkou KSČM - pan Rosocha v žádné straně není. A jak psali ve Strakonických listech (což je ze zápisů školy takédoložitelné a potvrdil to i ředitel školy), tak paní Baborová propagovala komunistickou ideologii přímo ve třídě, za což jí bylo odebráno osobní ohodnocení. Pan Rosocha tuto aktivitu dělá jako soukromá osoba. Nechci tady házet špínu, to jsou jen věci, které jsem se dočetla a které jsou pravdivé. Pan Rosocha přeci nikdy nikoho nenabádal, aby bivakoval před domem paní Baborové...lidé, které znám a jsou tady z Třeboně (včetně pana Rossochy), tohle velmi odsoudili a distancovali se od toho. Přece nemůže být člověk zodpovědný za to, že jsou ve společnosti i lidé, kteří jsou extrémisti nebo jen jednodušší a mají potřebu tohle dělat (stejně tak, jak vidím, dokáží být i na druhé straně ,,barikády,, slušní lidé a ne jen lidé, kteří dokáží urážet a neposlouchat argumenty). A nakonec už je to čistá odlišnost názorů. Mne prostě děsí, že se takováhle strana má vracet na vysoké pozice na krajské úrovni, možná následně i na státní. A to je názor docela dosti lidí. Když jsem četla nebo slyšela