Petice za udělení administrativní maturity ve školním roce 2020/2021

Komentáře

#30201

Si myslím, že se k nám pan Plaga nechová fér.

Michaela Jánská (Praha, 2021-03-09)

#30202

Nemyslím si, že když jsme byly 2 roky bez školy a většina škol na všechny kašlala, že máme šanci udělat maturitní zkoušku.

David Budín (Praha, 2021-03-09)

#30203

Jsem maturant a výuka za poslední rok nebyla natolik dostačující, abychom zvládli maturitu.

Petra Zmeková (Brno, 2021-03-09)

#30204

Jsem PRO udělení úředních maturit. Už jen samotný smysl maturity mi přijde poněkud nešťastný. Čtyři roky se může člověk snažit a podávat výkony, na které je právoplatně pyšný, ovšem po těch čtyřech letech přijde velká zkouška, která je spíše o náhodě, než o vědomostech. Těch faktorů, které mohou tu zkoušku ovlivnit je nespočet, a když vezmeme v potaz všechny tyto faktory a zároveň ideální podmínky při všech testech a zkouškách za ty 4 roky studia, dojdeme k tomu, že maturitní zkouška není ani zdaleka tak spravedlivá, jako právě ten prospěch ze studia. A to, podotýkám, vůbec nezmiňuji aktuální situaci. Taky mi připadá nesmyslné, aby zaměstnavatel, když si chce ověřit spolehlivost a pracovitost člověka, raději přihlížel k výsledku maturitní zkoušky, když známky za 4 roky studia přeci vypovídají mnohem víc, a to dokonce z dlouhodobého hlediska. Tudíž se mi maturitní zkouška jeví spíše jako zvyk, od kterého někteří konzervativci nejsou schopni upustit. Na pana ministra Plagu byla již několikrát kladena otázka: “A proč to jinde ve světě jde a u nás ne?”. Doposud na ni neodpověděl. Tak doufám, že se jednou dočkáme.

Martin Křiva (Krnov, 2021-03-09)

#30207

Nejsem spokojen s podobou letošních maturit. nejsem spokojen s prací pana ministra školství a také nejsem díky distanční výuce připraven na závěrečnou zkoušku. Chybí mi i základy témat které potřebuji(tudíž samostudium je velice obtížné).
V mém případě 3 letý obor a z něho jsme nebyli polovinu druháku a zatím skoro celý třeták.

Petr Záviš (Chrudim, 2021-03-09)

#30208

PANU PLAGOVI
Myslím si, že je spravedlivé, pokud by letošní maturanti maturitu dělali pouze skládající se z didaktických testů (bez ústní zkoušky) a nebo jim byla udělena úředně. Studium střední školy/gymnázia pro mne nebylo o přípravě na maturitu, ale v první řadě se osobně vzdělat a to, že by mi byla udělena úřední maturita nemění nic na kvalitě mého vzdělání. Argument, že studenty čekají další složitější zkoušky na vysokých školách je irelevnatní, jelikož ne všichni letošní maturanti na vysokou školu po střední škole míří.
Přijde mi naprosto zbytečné zrušení slohové práce, ta je společně s didaktickým testem nejjednodušší část maturity. Účinné by bylo zrušit ústní zkoušku či tedy případně udělit maturitu úředně.
Asociace samozřejmě nemůže přiznat, že distanční výuka neprobíhá všude tak, jak by měla. Studenti se pravděpodobně neozvali, jelikož se pravděpodobně jedná o efekt přihlížejícího. (“Někdo už to určitě řeší, tudíž to sám řešit nemusím.”)
Mimochodem - střední škola nás nepřipravuje na překážky v životě. Poskytuje nám vzdělání a nemá účel nás vychovávat, tak, jako to měla za úkol základní škola. (Proto povinná školní docházka pouze na základní škole.)
Opravdu si NEDOKÁŽU představit, jak budou maturovat další ročníky po nás a upřímně je lituji, jelikož každý další ročník tratí logicky více a více látky.
Můžete prosím začít reagovat na dotazy lidí a začít relevantně argumentovat, proč maturitu neudělit úředně či nezrušit ústní zkoušky? Říká Vám něco, pane ministře, psychologie mládeže a mladých studentů všeobecně? Maturita je v tuhle chvíli pomíjivou věcí, proto je potřeba buď obnovit slohové práce a pouze z maturitní zkoušky odebrat ústní zkoušku ČI udělit maturitu úředně. PROSÍM NAPIŠTE ARGUMENT PROČ MATURITU NEUPRAVIT TAK, JAK PÍŠI VÝŠE A JÁ VÁM HO VYVRÁTÍM.
Team je POUZE tak silný, jak je silný jeho nejslabší článek. Teamem zde myslím veškerou distanční výuku na všech maturitních oborech, středních školách a gymnáziích. Nikdy nelze zajistit, že všude bude výuka kvalitní tak, aby stačila maturanty na maturitní zkoušku připravit. Celé roky se studenti kvalitně vzdělávají jen proto, aby přišli do této situace a “vymáchali” se v nesložitelné maturitní zkoušce? Všichni jsme v této situaci poprvé, a zejména pŕavě proto NELZE při rozhodování o maturitě NEVYCHÁZET z pohledu studentů - to je ten nejdůležitější pohled a názor. Nikdo jiný totiž tento druh nátlaku nezažívá a neví, jaké je se jako řadový student učit distanční výukou, protože jednoduše řadový student není.
Dále argument o tom, že maturita je jen zlomkové náročnosti co studium či zkoušky na vysoké škole.
To je možné a nikdo to nepopírá, avšak je důležité si uvědomit, že je vysoká škola koncipována jako samostudium, z marginální části. Střední škola nikoliv, proto je pro studenty maturitních ročníků tak těžké se na maturitu vůbec připravit, nikdy nebyli na samostudium zvyklí a ani s ním na střední škole nepočítali - zase se dostáváme k tomu, že jsme v této situaci všichni poprvé a to musí nevyhnutelně vésti k tomu, co jsem popisoval výše - musí být rozhodnuto ZEJMÉNA na základě většinového názoru studentů.
Nezlobte se, ale už jen to, že musí vznikat studentské kampaně, studentské IG profily, studentské protesty, aby se z maturit ustoupilo je naprosto psychicky zdrcující, čemuž má zrušení maturit předcházet.
Vím, že odkaz na jiné státy, že již zrušily maturitní zkoušky, vyvolá zejména argument, že mají jiný vzdělávací systém. Ale to není opět podstatné - argumentem pro NEZRUŠENÍ maturit je většinou zajištění kvalitní hodnoty maturantů na trhu práce - tak to je přece v ostatních státech, které již maturitu zrušily úplně stejné. Nebo snad kvůli hodnotě studentů na trhu práce budeme psychicky devastovat studenty? Nemyslím si, že by to byl dobrý přístup, byl by to přístup bezohledný a bezcitný - bohužel je momentálně předváděn. Přesně kvůli tomuto všemu nemohu ani z těchto problému ani spát. Jistě také někdy nemůžete spát, kvůli problémum kdekoliv jinde, ale máte možnost studentům odlehčit a konečně z nich sundat ten psychický nátlak. Už tak je situace velice psychicky náročná pro celou společnost. Teď si k tomu přidejte, že jste studentem maturitního ročníku, za poslední školní rok jste strávil kvalitní kontaktní výukou 26 dnů, jste psychicky vyčerpaný z celé COVIDové situace, k tomu klasický maturitní stres, který potkává každoročně maturanty, ale k tomu také stres z toho, že zdaleka nemáte dostatečně kvalitně probranou látku, abyste byl schopen maturitu udělat a máte jít maturovat. (Je ještě xkrát více faktorů, které maturanty stresují.) Opravdu obrovsky rád bych slyšel jakýkoliv argument, proč maturity neupravit tak, že by byla zrušena ústní zkouška či proč maturity neudělit úředně.

Matyáš Löffelmann (Tisá, 2021-03-09)

#30210

Souhlasím se zrušením maturitní zkoušky a nahrazením úřední maturitou.

Michal Ujfaluši (Břidličná, 2021-03-09)

#30211

Si nemyslím že letošní maturanti jsou stejně připraveni na maturitu jako jsme byly minuly rok mi

Jiří Lojda (Praha, 2021-03-09)

#30212

Souhlasím s úředními maturitami

Kristyna Strnadová (Blatná , 2021-03-09)

#30213

Ať si to pan Plaga zkusí sám.

Tereza Novotná (Pavlice, 2021-03-09)

#30214

Nemáme vhodné podmínky k přípravě na maturitu.

Kristýna Nekudová (Domažlice, 2021-03-09)

#30215

Nebyl jsem pořádně rok ve škole, a mít normální maturitu je naprosto absurdní tento školní rok jsme byli ve škole 26 dní

Śimon Kratina (Praha, 2021-03-09)

#30216

Podepisuji, protože jako studentka čtvrtého ročníku souhlasím s úřední maturitou!

Viktorie Peichlová (Pohořelice, 2021-03-09)

#30218

Jsem maturant a nejsem připravena, studuji střední odbornou školu a praktickou maturitu (laboratoře) fakt nezvládnu, je toho na nás hodně a ještě chodíme vypomáhat.

Nikola Kopečná (Praha , 2021-03-09)

#30220

Jsem v maturitním ročníku střední zdravotnické školy, máme nedostatečně probrané učivo a během podzimu jsme měli úplně zastavenou distanční výuku z důvodu pracovní povinnosti na různých oddělení ve fakultní nemocnici.

Lucie Buchtová (Žerotín , 2021-03-09)

#30221

Podepisuji, protože v této situaci není možné se připravit na maturitní zkoušku pořádně. Je opravdu těžké zvládat distanční výuku, která je velmi nekvalitní oproti normální prezenční výuce. Náš ctěný ministr školství sice předstírá, že je všechno v pořádku, ale nejspíše to tak bude protože nevidí, co se při distanční výuce opravdu děje a jak těžká tato situace je. Nelze srovnávat naší situaci s minulými čtvrťáky, kteří byli doma před maturitou asi 3-4 týdny.

Dominik Bockstefel (Mariánské Lázně 1, 2021-03-09)

#30222

Protože souhlasím

Michal Huňa (Zbýšov u Brna, 2021-03-09)

#30223

Je to těžká situace, která se snad správně rozhodne.

Daniel Zahálka (Děčín, 2021-03-09)

#30224

Podepisuji, protože normální odmaturování v těchto podmínkách je téměř nemožné.

Michaela Adámková (Znojmo, 2021-03-09)

#30225

Nedostatečná příprava, učitelé veřejně nikdy nepřiznají že distancni výuka není dostatečná!

Jiří Zubryckyj (Kadaň, 2021-03-09)

#30226

Podepisuji, protože jsem studentka nástavbového studia, ve škole jsem byla dohromady zhruba 7 měsíců a letos maturuji.

Klára Lišková (Horní Jelení, 2021-03-09)

#30228

Podepisuji tuto petici, protože jsem ve velice těžké době a nemáme tolik času na přípravu k maturitě. V ostatních státech maturity ruší a u nás fůrt nic. Přijde mi, že nikdo nechápe vážnost situace.

Eva Toušová (Mlada Boleslav, 2021-03-09)

#30230

Podepisuji, protože letos maturuji a nemyslím si, že jsem dostatečně přípravená. Tato situace je vážná a už velmi dlouho trvá, dělám obor, kde je důležité se učit prakticky a za celý školní rok jsme neměli možnost praktického vyučování.

Petra Tomanová (Písek , 2021-03-09)

#30232

Jsem maturant a nedokážu si představit mé úspěšné vykonání této zkoušky, distanční výuka moc nefunguje, i když učitelé ze sebe vyndají spoustu informací, chybí osobní kontakt, kde se lépe můžeme kantorů zeptat na nejasnosti. V poslední době se vůbec na učení nedokážu zaměřit a jsem velmi nešťastný ze současné situace. Prosím o udělení úřední maturity, ušetření spousty nervů v dnešní nelehké době. Líbí se mi názor na dvojí zkoušky, ten kdo by chtěl pokračovat dále studiem by si určitou zkoušku vykonal, a ten kdo chce jít rovnou po škole pracovat a pomáhat rodině, tak by dostal maturitu úředně ale s nějakou poznámkou na vysvědčení. Děkuji

Daniel Šmejkal (Praha, 2021-03-09)

#30234

Děkujeme!!

Eva Kohoutková (Praha, 2021-03-09)

#30235

Si myslím,že distanční výuka není efektivní jako povinná školní docházka. Byli jsme ve škole v tomto školním roce 29 dní.
Hodiny probíhají způsobem,udělej úkol a když ho máme špatně,tak ani nevíme co máme špatně. Komunikace na bodu mrazu.
Chodím na střední už 8 let. Za tu dobu jsem se dvakrát vyučila s ukončením závěrečné zkoušky.

Iveta Vosecká (Tatce , 2021-03-09)

#30236

Podepisuji petici, protože jako student nástavbového studia, který si vybral denní formu studia jí už rok nemá tak jak má mít. Distanční výuka se absolutně nedá srovnat s klasickou výukou.

Barbora Švarcová (Česká Lípa, 2021-03-09)

#30237

Jsme nebyli skoro rok ve škole a maturita pro nás není reálná.

Nikol Slováková (Veselí nad Moravou, 2021-03-09)

#30240

neefektivita distanční výuky, psychický nátlak vyvolaný mnoha jevy spojenými s celosvětovou pandemií

Martin Dlouhý (Praha, 2021-03-09)

#30242

Jsem studentem nástavbového studia, a výuka která probíhá distanční formou už takovou dobu je absolutně nedostatečná.
Přál bych panu ministrovi školství, aby
šel studovat dvouleté nástavbové studium na obor který je pro něj nový z toho mu na většinu studia zavřeli školy, a všechny ty kvanta učiva se musel učit v podstatě sám protože učitelé nemají zájem dělat on-line výuku a veškerá komunikace probíhá přes e-mail.
A potom šel maturovat jako kdyby se nic nestalo. ✌🏽

Jan Tomek (Prostějov , 2021-03-09)

#30243

Souhlasím s úřední maturitou

Markéta Grofková (Olomouc, 2021-03-09)

#30244

Protože jsme už rok na distanční výuce, která nikdy nenahradí normální vyučování. A ten kdo na to nekašlal celé 4 roky, tak by u něho neměl být problém dostat maturitu zdarma. Přece jen se vezmou známky ze všech čtyř roků a udělá se z nich celkový průměr. Což mi přijde smysluplnější než dělat maturitu, na kterou jsme se nemohli 100% připravit jak minulé ročníky, u kterých distanční výuka nebyla a nikdy ji nezažili.

Nela Sehnalová (Hranice, 2021-03-09)

#30245

Jsem student tzv. dálkovou formou. Vzhledem k tomu, ze jsem voják z povolání a zabezpečujeme jak výpomoc v nemocnicích, tak hlídání okresů, opravdu mi na učení nezbývá moc času. Většinou když probíhá distanční výuka s učiteli , jsem někde nasazen.

Zdeněk Dufka (Přerov, 2021-03-09)

#30246

Protože si nemyslím, že v aktuálních podmínkách se můžu dostatečně připravit na maturitní zkoušku.

Jan Vodehnal (Svitavy, 2021-03-09)

#30248

Protoze ji nechci

Vojtech Martišek Martišek (Jasová, 2021-03-09)

#30249

Podepisuji, protože jsem maturantka a souhlasím s úřední maturitou.

Nikola Fantová (Praha , 2021-03-09)

#30250

Maturita je v roce 2021 nereálná ! Hlavně na odborných školách !

Šimon Krátký (Ostrava, 2021-03-09)

#30251

Podepisují,protože žádám o zrušení maturitních zkoušek z důvodu nedostatku učiva studia k složení maturitní zkoušky.

Jan Kubeša (Hranice na Moravě, 2021-03-09)

#30252

Jsem maturant a myslím si, že distanční forma výuky je naprosto nedostacujici

Pavel Holub (Dvůr Králové, 2021-03-09)

#30253

Souhlasím

Roman Nykodým (Nový Bor , 2021-03-09)

#30254

Jsem studentka 3. ročníku herectví a nedokážu si představit, jak bych teď maturovala, když už máme rok distanční výuku. Taky jsem zvědavá jak to bude vypadat za rok s naší maturitou, protože čím déle máme distanční výuku, je to horší a horší. Myslím si, že zrušení je na místě, když to nebyl problém v jiných státech, proč je to problém u nás?

Mariana Kučíková (Zlín, 2021-03-09)

#30258

Tuto petici podepisuji na základě toho, že letošní maturanti byli ve škole za uplynulý rok ve škole cca 1 měsíc. Z toho ne každý se mohl do školy dostavit ať už kvůli COVIDu 19 nebo z jiných důvodů. Dále distanční výuka ani z daleka nesplňuje podmínky k tomu se na maturitu plnohodnotně naučit. Například já osobně studuji Informační technologie, na distanční výuce máme programování 1x týdně, což je předmět, který je těžký na pochopení i za normálních podmínek natož naučit se ho přes obrazovku prostřednictvím Microsoft Teams, nebo jiných forem. Dále se konkrétně na naší škole (nevím jak na jiných) věnujeme nematuritním předmětům (např. Ekonomika) více než např. Českému jazyku, což dle mého názoru není správný postup pro plnohodnotné naučení se na maturitu v době distanční výuky. Žáci zdravotních školy neměli ani tyto nedostačující podmínky, ti pomáhali v nemocnicích, domovech důchodců apod. , byli neustále ve stresu, protože den co den pomáhali zachraňovat lidské životy, a bohužel viděli i umírat lidi, osobně si myslím, že toto je dost veliká nálož stresu. Můj osobní názor na úřední maturitu je takový, že je to spravedlivý návrh, důležité je mít na paměti, že žák má na výběr mezi úřední maturitou a normální maturitou, když by se mu zprůměrované známky z posledních 3 ročníků na maturitním vysvědčení nelíbily, má možnost si udělat normální maturitu. Je to vůči nám studentům spravedlivé.

Ondřej Polák (Sokolov, 2021-03-09)

#30259

Jsem maturant a nesouhlasím s podobou maturit.

Radek Myslík (Prachatice, 2021-03-09)

#30260

Nemyslím si, že za těchto podmínek je nějaká možnost úspěšně složit maturitní zkoušku. Distanční výuka je o ničem, když už teda je a jako studenti jsme v takovým stresu, že se na to pořádně nedá připravit.

Iveta Slabyhoudková (Dubí 1, 2021-03-09)

#30262

Maturuji tento rok a ve škole jsme byli jen cca půl roku, není možné to zvladnout.

Adéla Dřímalková (Štěpánov, 2021-03-09)

#30263

Podepisuji, protože jsme nedostatečně připraveni k Maturitní zkoušce. Distanční výuka ani z daleka nenahradí prezenční. Nenahradí nám praxe ani osobní přítomnost v hodinách.

Michaela Karčáková (Nejdek, 2021-03-09)

#30264

Je to nejlepší řešení.

Matyáš Vojtěch (Liberec , 2021-03-09)

#30267

Protože jsme téměř rok strávili na distanční výuce.

Rozárka Vejražková (Jičín, 2021-03-09)

#30269

Nesouhlasim s ministrem školstvi

Václav Karásek (Rosice, 2021-03-09)

#30270

Nemám vhodné podmínky pro vykonaní maturity v nynější podobě.

Daniel Bartos (Pardubice, 2021-03-09)

#30271

Naprosto souhlasím s uvedeným návrhem . Rozhodnutí pana Plagy jsou nedostačující.

Kristýna Dvořáková (Brušperk, 2021-03-09)

#30273

Je kritická situace.

Martin Zídek (Praha, 2021-03-09)

#30275

Funguje je to v jiných zemích, proč by to mělo vadit v ČR.

Robin Moroz (Strakonice, 2021-03-09)

#30277

Podepisuji, protože souhlasím

Martina Vašíčková (Břeclav, 2021-03-09)

#30278

.

Kateřina Čermáková (Beroun, 2021-03-09)

#30280

Jsem maturant a ve škole jsem nebyla rok a půl a myslím si ,že nemám vhodné podmínky k tomu abych mohla maturovat plnohodnotně jako ostatní žáci v jiných letech .

Daniela Urbanová (Prostějov, 2021-03-09)

#30281

Protože si myslím, že Plaga je totální kokot a mele totální hovna a nedodrží to co slíbí tečka

Jiří Derco (Olomouc , 2021-03-09)

#30282

Myslím že si v této situaci úřední maturitu zasloužíme. Chybí nám rok normální výuky, naše psychika na tom není úplně nejlépe, pořád nevíme zda se dostaneme ještě tento rok do školy a kdy vůbec budeme maturovat. Není to moc příjemná situace, úřední maturita by nám hodně ulehčila tuto situaci. Už tak se skoro všichni musíme připravovat na přijímačky na vysoké školy a to také není úplně nejjednodušší záležitost.

Veronika Vosolsobě (Vyškov, 2021-03-09)

#30283

Maturanti nejsou dostatečně připraveni a žáci ze zdravotních škol jsou povoláni do nemocnic, neumím si připravit, jak by to zvládli.

Štěrbanová Veronika (Chomutov, 2021-03-09)

#30284

Nesouhlasili s konáním maturitní zkoušky.

Petr Dokoupil (Praha, 2021-03-09)

#30287

Nesouhlasím v této době s normálním průběhem maturit.

Jindřich Jarcovják (Kašava, 2021-03-09)

#30289

Podepisuji protože to dává smysl.

Jáchym Svoboda (Praha, 2021-03-09)

#30292

Šílený zmatek co se maturit týče...všechno se mění na poslední chvíli. Od prváku počítáme s povinnou maturitou z matematiky. Od té doby jsme dostali přidáno enormní množství matematiky týdně. Nakonec byla zrušena. Poté nám zakázali dvojení předmětů u ústní zkoušky a to pár týdnů před Vánocemi. Museli jsme si v polovině čtvrtého ročníku volit úplně jiný předmět navíc, než s kterým jsme 3 roky předtím počítali. Poté úplně změnily podobu státních maturit. V didaktickém testu z Anglického jazyka se zrušila část s například popisy obrázků, na kterou jsme byli připravováni už od základní školy a byla nahrazena složitější částí s rozborem textu. Tyto rozbory anglických textu jsme viděli prvně v životě a jsme tudíž nuceni toto učivo dohnat za poslední půlrok čtvrtého ročníku, místo 3 předchozích let. I z tohoto důvodu očekávám plošně zhoršené výsledky maturit. Měla jsem z toho pocit, že místo aby nám školství pomohlo, tak se nám spíse naopak snaží zhoršit vysledky jak jen to jde. Nejhorší je, že nevíme nic jistě. Všechno se neustále mění. Až v poslední době se začíná situace obracet příznivějším směrem...a to pro studenty.

Zuzana Šrubařová (Vítkov, 2021-03-09)

#30293

Maturita je výsledek celého období ve škole, každý kdo se dokázal dostat do závěrečného ročníku střední školy si zaslouží dostat “potvrzení” za věnovaný čas a úsilí. Stresu už jsme si zažili dost!

sára isaidová (Brno, 2021-03-09)

#30294

Podepisuji, protože nesouhlasím, abychom maturovali za stejných podmínek jako bývalí maturanti, kteří chodili celé 4 roky do školy, kdežto my jsme de facto rok doma a domácí příprava nám nestačí.

Stella Holušová (Prostějov, 2021-03-09)

#30295

Bez prezenční školy je těžké se připravit a soustředit.

Darina Pouvová (Jihlava , 2021-03-09)

#30298

Souhlasím s návrhem

Filip Rehak (Děčín , 2021-03-09)

#30299

Distanční výuka se mě jako matce zdá nedostatečná, trvá nejdůležitější část studia, tj.druhé pololetí třetího ročníku a v podstatě celý čtvrtý ročník. Přístup některých učitelů po dobu distanční výuky je slušně řečeno zajímavý.

Petra Šimečková (Předboř 40, 2021-03-09)

#30300

Nejsem dostatečnou kvalitu výuky.

Martin Škoda (Rokycany, 2021-03-09)

#30302

Je nesmysl maturovat po 26 dnech ve škole

Richard Kocourek (Olomouc, 2021-03-09)

#30303

Podepisuji, protože jsem maturant a souhlasim s udělení úřední maturity.

Libor Šilha (Suchdol nad Lužnicí, 2021-03-09)

#30305

Protože tato situace to vyžaduje 🙏🏼

Klara Blahoutová (Proboštov , 2021-03-09)

#30306

Podepisují, protože dodělavám maturitu s malým dítětem a nebylo mi umožněno se dostatečně připravit. Distanční výuka s malým dítětem doma ( uzavřené školky ) není pro mě vyhovující.

Aneta Malochová (Ostrava, 2021-03-09)

#30307

Podepisuji, protože výuka nebyla plnohodnotná.

Pavla Bartková (Frýdek-Místek, 2021-03-09)

#30309

Jako studenti to nemáme vůbec jednoduché, jelikož jsme celý 4. ročník byli doma. Přijde mi to vzhledem k situaci zcela adekvátním řešením.

Adéla Pohanková (Tišnov, 2021-03-09)

#30310

Jsem pro úřední maturitu

Marek Bětík (Vsetín , 2021-03-09)

#30311

Nedostatečná příprava na maturitu.

Tamara Brusáková (Praha , 2021-03-09)

#30312

jako maturanti nemáme vůbec šanci odmaturovat, jsme rok doma

Aneta Chrastinová (Hranice , 2021-03-09)

#30314

Podepisuju, protože jsem maturantka 2021

Markéta Kněbortová (Liberec, 2021-03-09)

#30317

Nevhodné podmínky kvůli covidu-19, nemáme dostatek výkladů jako ve škole, malá komunikace při učení menší stres jako ve škole, podle mě jsme málo připraveni na maturitní zkoušku. P

Petr Foerster (Mlada Boleslav, 2021-03-09)

#30319

Souhlasím se zrušením letošních maturit.

Antonín Kazda (Řepníky, 2021-03-09)

#30321

Veselý

David Veselý (Mělník, 2021-03-09)

#30322

Kvůli distanční výuce nemáme šanci se dostatečně naučit zbylé učivo zadané v osnovách

Jan Hudeček (Lelekovice, 2021-03-09)

#30325

SOUHLASÍM

Erika Bolková (Praha, 2021-03-09)

#30327

Naprosto souhlasím s výše uvedeným

Markéta Trnková (Praha, 2021-03-09)

#30328

Nejsme připraveni vykonat maturitní zkoušku, protože jsme byli celý rok a půl doma a distanční výuka opravdu nestačí na naučení se...

Nela Zeithammerová (Kladno , 2021-03-09)

#30329

Prototze jsem už přes rok na distanční výuce a nemáme v žádném případě splněnou praktickou výuku. Mě osobně nevyhovuje distanční formy výuky a nedokážu si představit že budu maximálně měsíc ve škole a jdu na maturitní zkoušku. Za mě je ten názor že ať si maturant může vybrat, protože ne každý je v této formě schopný se učit a vůbec něco pochytit z výuky. Omlouvám se ale mě tahle forma studia nedává absolutně nic a absolutně nemám motivaci se vůbec začít učit na maturitu, protože víme že je to takřka nemožné.

Kamil kisza (Dobrá u F-M, 2021-03-09)

#30330

Distancni výuka nemůže nahradit výuku prezentační.

Jana Hegerova (Olomouc, 2021-03-09)

#30332

Protože distanční výuka nebyla dostatečná. Místo 5 hodin anglického jazyka jsem měl pouze 1 hodinu týdně.

Jan Čejka (Praha, 2021-03-09)

#30334

Nedá se připravit dostatečně ba maturitu a souhlasím s úřední maturitou

Kryštof Kletečka (České Budějovice , 2021-03-09)

#30335

Byl sem ve škole jen pár dní,a za chvíli mě čeká maturita z něčeho,co neznám,protože distanční výuka na HZS neexistuje.

Tomáš Bulín (Neveklov, 2021-03-09)

#30336

Protože jsem student posledního ročníku na gymnáziu a bojuji za to, aby byla úřední maturita.

Marcel Holeš (Ostrava, 2021-03-09)

#30337

Podepisuji, protože již rok jsem doma a nemám opravdu možnost se dostatečně připravit na všechny maturitní zkoušky.

Natálie Šrottová (Zlín , 2021-03-09)

#30339

Žádám o spravedlivou maturitu jako mají v ostatních státech a ne že na nás pan ministr kašle a nestará se o dobro studentů kteří potřebují pomoci.

Petr Donát (Výprachtice, 2021-03-09)

#30340

maturuju tento rok a te skoly vidim na sobe i ostatnich studentech ze nam rozhodne chybi

Zuzana Gorecka (Petrovice u Karvine, 2021-03-09)

#30343

Jsem maturantem odborné školy. Za 4 týdny mám dělat praktickou maturitu z věcí které jsem dělal jednou, na dvě hodiny. Celý svět se přizpůsobusobil proč ne školství?

Bogdan Pyszko (Třinec, 2021-03-09)

#30345

Jsem student a maturant, kterému se tento systém vyučování a zanedbávání nás studentů nelíbí

Vojtěch Janský (Lično , 2021-03-09)

#30346

Podepisuji tuto petici proto, protože jsem žákyně 4. ročníku a souhlasím s úřední maturitou.

Dominika Silovská (Plzeň, 2021-03-09)

#30348

Myslím si, že online výuka je nedostačující ke složení maturitní zkoušky.

Hana Fialová (Jihlava, 2021-03-09)

#30350

Protože na maturitní zkouaku6v této době prostě nejsme řádně připraveni, chybí nám rok.

Kateřina Bílková (Jablonec nad Nisou , 2021-03-09)

#30353

Protože jsem maturantka a toto je správné dothodnuti

Petra Jonáková (Chomutov, 2021-03-09)

#30354

Souhlasím s premiérem Babišem, aby se udělali úřední maturity a závěrečné zkoušky, v této době nejde udělat aby se nic neměnilo.

Václav Vranka (Jihlava , 2021-03-09)

#30355

Situace je velmi vážná, přicházíme o zdraví fyzické a mentální zdraví se mi přímo hroutí... Prosím berte ohled na nás studenty, nevybrali jsme si to. Pomozte mladým lidem.

Ondřej Taitl (Litoměřice, 2021-03-09)

#30356

Nesouhlasím s podobou maturit 2021.

Pavlína Ficová (Nová Říše, 2021-03-09)

#30357

Dvouleté dálkové studium při zaměstnání
Z toho pouze rok prezenční výuky
Pomoc v první linii ve zdravotnictví

Alena Kucerova (Rumburk, 2021-03-09)

#30360

Nejsme adekvátně připravený na skládání klasické maturitní zkoušky, jelikož distanční výuka na naši škole není dostatečná a většina znáš byla povolaná do zařízení. (Studuji obor sociální činnost, což není zdravotní obor a výjimky by se na nás nevztahovali, i když jsme vypomáhali)

Pavlína Konečná (Hradec Králové, 2021-03-09)

#30361

není možné skládat maturitní zkoušku bez necelého roku prezenčního vyučování

Eliška Sádovská (Žamberk, 2021-03-09)

#30363

Nouzový stav - nouzová maturita

Libuše Veselá (Luby, 2021-03-09)

#30364

Nesouhlasím s momentální podobou maturitní zkouzky a s panem Plagou který se studenty absolutne nekomunikuje.

Sebastian Vlk (Kromeriz, 2021-03-09)

#30366

Jsem maturant letošního ročníku. Ve třetím ročníku jsme byly pouze půl roku a ve čtvrtém 27 dní. Není možné maturovat z něčeho o čem nemám ani tušení, jelikož jsme ve škole byly tak krátkou dobu a on-line výuka nenaučí tak jako normální výuka. Učitelé i žáci jsou unavení a nic z toho nemají.

Vanessa Vítovcová (Karlovy Vary, 2021-03-09)

#30367

Podepisuji,protoze souhlasím s úřední maturitou.

Tomáš Bednář (Komořany, 2021-03-09)

#30368

Souhlasím se zrušením maturitních zkoušek.

Žaneta Harasimová (Bolatice, 2021-03-09)

#30369

Chtěli bychom úřední maturitu. Jelikož jsme už skoro rok doma a distanční výuka nenahradí prezenční. V distanční výuce jsme dost ve skluzu, jelikož máme málo hodin týdně.

Tomáš Holata (Lomnice nad Popelkou , 2021-03-09)

#30370

Podepisuji, protože mě letos maturita čeká a myslím si, že by bylo zcela vhodné v tomhle roce udělit úřední maturitu.

Valentýna Sonnková (Praha, 2021-03-09)

#30374

K nové situaci by se i mělo přistupovat nově, situace si žádá zrušení maturitních zkoušek.

Gabriela Drabantová (Jiřice u Miroslavi, 2021-03-09)

#30376

Neměli jsme normální přípravu, nemůžeme mít normální maturitu.

Barbora Vyhlídová (Rychnovek , 2021-03-09)

#30378

Protože ve škole jsme strávili 26 dní a online výuka není plnohodnotná. Praktická výuka neprobíhá vůbec a jen teorie ke složení úspěšné maturitní zkoušky nestačí. Je toho opravdu hodně.. A nátlak, který je na nás vyvíjen je opravdu velký. Každodenní stres z toho, co bude je také velký.

Eliška Samcová (Písek , 2021-03-09)

#30379

Jsem letošní maturant, jsem ze zdrávky, měli jsme mít praxe ve třeťáku i čtvrťáku, ty jsme neměli, cvičení ve škole na praktickou maturitu jsme měli jen párkrát, takže jsme skoro nic nestihli probrat a většina z nás si už ani nepamatuje, co jsme dělali.

Tereza Krejzová (Ostrov, 2021-03-09)

#30381

Podepisuji protože nemůžeme se přes distanční výuku dostatečně připravit na maturitní zkoušky.

Kateřina Kočí (Znojmo, 2021-03-09)

#30382

Souhlasím s udělením úřední maturity

Helena Küfhaberová (Brno, 2021-03-09)

#30383

Souhlasím, že příprava k maturitní zkoušce je vzhledem k distanční výuce nedostatečná.

Jakub Volný (Ostrava , 2021-03-09)

#30384

Podepisuju, protože chci státní maturitu

Eliška Kněbortová (Liberec , 2021-03-09)

#30386

Podepisují petici, aby byla letošním maturantům udělena úřední maturita

Martin Sedláček (Měník, 2021-03-09)

#30387

Vzhledem k délce domácího vzdělávání nejsme my, jako letošní maturanti,schopni složit maturitní zkoušku a vzhledem. K náročnosti aktuální situace by to po nás nemělo být požadováno.

Klára Dostrašilová (Ústí nad Orlicí, 2021-03-09)

#30388

Maturuji a prijde mi toto jako nejlepsi reseni vzhledem k soucasne situaci

Zuzana Treu (Praha 5, 2021-03-09)

#30389

Dříve bych nesouhlasil s udělením úřední maturity, ale situace i doba se změnila. Po více jak roce absence ve škole, kdy jsme neměli téměř žádné on-line hodiny, minimum úkolů a žádné odborné praxe, nemáme šanci udělat maturitu běžnou formou. Situace je jiná a proto musí být i jiná maturita. Proto souhlasím s úřední maturitou a vidím to jako jediné východisko. Měla by být volba mezi úřední maturitou a maturitou pro toho, kdo si jí chce udělat sám. Ptal jsem se hodně firem a i hodně asociací má k tomu podklady včetně pana Premiéra, že úřední maturita by nebyla pro nás nějaké omezení v budoucnu.

Alois Večeřa (Přerov, 2021-03-09)

#30390

Bez praxí nejsem schopna zvládnout závěrečnou zkoušku.

Tereza Nekvindová (Svitavy, 2021-03-09)

#30392

Jsem na dálkovém studiu, jsme zvyklá se učit doma, ale ne bez výkladu učitele a vysvětlení látky. Teď sice probírané témata maturitní ale je to tak hektické a když člověku vypadne internet tak pak neví která bije. Nebo se nemohu dostavit na hodinu kvůli tomu že mám doma dvouletého syna a musím se mu také věnovat.

Tereza Pokorná (Neratovice , 2021-03-09)

#30393

Letos maturuji a myslím si, ze by se mělo hledět i na psychiku maturantů a ne jen jestli ten papír dostaneme za normálních podmínek. Buď maturity dostaneme “zadarmo” nebo si myslím, že se hodně maturantů nervově zhroutí.

Anna Čapková (Olomouc , 2021-03-09)

#30394

Je to jediné rozumné řešení současné situace maturantů

Pavel Svoboda (Plzeň, 2021-03-09)

#30396

Jsem studentem.

Martin Žůrek (Praha, 2021-03-09)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...