Petice za udělení administrativní maturity ve školním roce 2020/2021
Komentáře
#30601
Podmínky pro složení běžné maturitní zkoušky nejsou dostačující. Situace je u nás oproti loňskému roku závažnější. Jak psychicky, tak i kvalitou výuky jsou maturanti velice znevýhodnění oproti jiným ročníkům.Linda Bártová (Hradec Králové, 2021-03-09)
#30604
Nebyl jsem ve škole přes rok. Nemáme možnost se připravit jako ostatní ročníky.Miroslav Gaži (Josefov , 2021-03-09)
#30605
Úřední maturita minimálně z českého jazyka je nutná, především z literatury. Je to jen ztráta času který můžu věnovat o moc důležitější přípravě na odbornou část maturity.Matěj Semerád (Rumburk, 2021-03-09)
#30606
Vzhledem k současné situaci zcela souhlasím s možností výběru mezi úřední, či klasickou maturitou.Karel Kubinec (Střížov, 2021-03-09)
#30609
Protože mi připadá jako nesmysl maturovat za těchto podmínekDominik Klus (Bystřice, 2021-03-09)
#30610
Jsem maturant a stres nezvládám nejlíp a už teď jsme všichni na pokraji sil. Maturitu teď opravdu nezvládnu.Kateřina Velebová (Vranovice, 2021-03-09)
#30611
ProtožeEliška Hájková (Teplice, 2021-03-09)
#30612
Protože vzhledem k situaci v ČR, by toto řešení bylo velmi zodpovědné. Jsem pracující dálkový student a opravdu bych toto řešení uvítala.Veronika Paulikova (Praha 14, 2021-03-09)
#30613
Jsem proti maturitěSimona Jandová (Krnsko, 2021-03-09)
#30615
Jsem maturant a nevěřím, že za současné situace zvládnu maturitní zkoušku.Kristýna Onderková (Vysoké Mýto, 2021-03-09)
#30617
Jsem pro zrušení MZ,protože jsme nikdo neměli vhodné podmínky k přípravě a nás ze zdravotnických škol stále povolávají do nemocnic na výpomoc-čímž nejsme schopni se připravovat a účastnit se distanční výuky,která není plnohodnotná,ačkoli se kantoři snaží.Michaela Roháčová (Olomouc, 2021-03-09)
#30619
Naše střední škola není schopná nám zajistit online výuku. Online hodiny máme pouze z matematiky a angličtiny. Nedostáváme ani žádné úkoly. Nejsou schopni nám vysvětlit látku, pomoc s projekty apod.Michaela Strašilová (Varnsdorf, 2021-03-09)
#30620
Podepisuji, protože úřední maturita je v této chvíli jediné rozumné východisko.Marťas Pecha (Čáslav, 2021-03-09)
#30621
Protože tato doba je oro nás velmi obtížná. Cítím velký nátlak. Ze začátku dostančni výuky jsem se nemohla ani připravovat, protože jsem se o notebook dělila se sourozenci.Barbora Nováková (Dačice , 2021-03-09)
#30622
Souhlasím s podobou úředních maturitKateřina Kundrátová (Radslavice , 2021-03-09)
#30623
Souhlasím s udělením úřední maturity. Pro odborné školy je to jediná záchrana.Lukáš Vlček (Kudlovice, 2021-03-09)
#30624
Podepisuji, protože nemám možnost se připravit na maturitní zkoušku v téhle těžké situaci.Barbora Šamánková (Brno, 2021-03-09)
#30625
Protože jim vláda vzala rok studiaTomáš Bednarz (Ostrava, 2021-03-09)
#30627
Nestíháme probrat učivo odborných (maturitních) předmětů, které máme pouze ve 3. a 4. ročníku. Jde konkrétně o 3 maturitní předměty. Nelze absolvovat maturitní zkoušku z něčeho, co samotní pedagogové považují za "probrané jen okrajově a zlehka", jelikož není čas na to ty témata probrat do hloubky. 15min hovořit o vylosovaném tématu, které se během distanční výuky probíralo tak maximálně 15min zkrátka není možné. Proto prosím o udělení úřední maturity. Zkuste se vcítit do této situace a nevymlouvejte se na to, že studenti jen pláčou na vavřínech a nechtějí se učit...Natálie Janoušová (Praha, 2021-03-09)
#30628
Vážený pane premiére, poslanci, senátoři a pane ministře školství,formou této petice Vás jménem žáků maturitních ročníků písemně prosím a zároveň žádám, abyste zvážili zrušení maturitních zkoušek ve školním roce 2020/2021 stejně, jako byly zrušeny maturantům na Slovensku ve školním roce 2019/2020. Vzhledem k momentálnímu stavu v naší zemi (COVID- 19) nejsme dostatečně připraveni podstoupit maturitní zkoušku.
Jelikož se povinně zavřely všechny střední školy, naše vyučování bylo omezeno na úplné minimum. Ve většině případů se některé předměty vůbec nevyučují.
Předměty, které se vyučují ve formě online studia přes platformu typu Microsoft Teams, jsou vysvětleny rychle a s minimální efektivitou. Mnohé z těchto předmětů se vyučují jednou, maximálně dvakrát za týden, což je ve srovnání s klasickým vyučováním pro naše znalosti nedostačující.
Písemné zkoušky jsou oznamovány chaoticky a k dalsím informacím (pracovní listy, prezentace) nemá každý student vždy přístup. Jako příklad uvedu postup nekterých pedagogů, kteří používají ke tvorbě úkolů programy nekompatibilní s běžnými programy jako jsou např. Microsoft Word, PowerPoint; v tom případě je studijní dokument obtížně čitelný.
Proto my, maturanti středních škol, vyjadřujeme obavu, že se všechno učivo, které jsme toto pololetí dostatečně nestihli probrat, se vtlačí do učiva 4. ročníku, případně na jeho doučení nezbyde čas, což bude mít negativní vliv na výsledek maturitních zkoušek.
Rovněž je třeba brát ohled na žáky se zdravotními problémy, kteří z tohoto důvodu mají individuální formu studia.
Dalším problémem je, že v nestandardní situaci naši pedagogové často nereagují na maily, na případné dotazy ohledně učiva nestíhají odepisovat nebo nezvládají včas zkontrolovat úkoly, které nám zadali.
Byli bychom rádi, pokud byste uznali, že tento systém vyučování je pro nás, maturanty maturující v roce 2021, zcela nedostatečný.
Prosíme Vás, abyste přijali naši žádost a pochopili naši momentální situaci, ve které jsme se ocitli.
Děkujeme.
Thu Phuong Tran (Brno, 2021-03-09)
#30630
Podepisuji, protože nejsem dostatečně připraven podrobit se maturitním zkouškám kvůli covid-19 a distanční výuce, která mi nevyhovuje.Matěj Tecza (Hronov , 2021-03-09)
#30631
Myslím si, že úřední maturita je za této situace nejlepším řešením.Sabina Machaloušová (Ústí nad Labem, 2021-03-09)
#30633
Maturanti nejsou schopni matirovat za takových podmínek, neví se jak maturanti budou probíhat, ministerstvo nekomunikuje nic. Zaslouží si na výběr.Luboš Pokorný (Ivančice , 2021-03-09)
#30634
Plně souhlasím s výše uvedeným textemMarkéta Vaculíková (Přerov, 2021-03-09)
#30635
Zrušte to, anebo dejte aspoň na výběr.Daniel Strnad (Brno, 2021-03-09)
#30636
Není fér abychom maturovali z tří let na střední místo čtyř. Distanční výuka není tak efektivní jak si všichni myslí. Úřední maturita je nejlepší řešení!Kristýna Osmančíková (Opava, 2021-03-09)
#30637
Podepisuji, protože jsme neměli dostatečnou přípravu na maturitní zkoušku.Marek Novák (Strakonice, 2021-03-09)
#30638
Nepovažuji distanční výuku za dostatečnou a né vždy probíhá tak, jak má. 26 dní ve škole za tento školní rok opravdu nepovažuji za dostatečné. Maturanti nejsou dostatečně připravení ke složení maturitní zkoušky. Čas navíc nebo oddálení nám opravdu nepomůže. A zrušení sloh. prací taky ne:) Na tomto by právě většina z nás body nahnala...Vojtěch Stehlík (Hostěnice, 2021-03-09)
#30645
Podepisuji protože, tato doba je opravdu těžká. Po skoro rok a půl byla znemožněna docházka do školy. I když se učitelé snaží poskytnout kvalitní výuku. Na mnohých školách na to učitelé neberou ohled a maturitní předměty se vyučují 2x do týdne. Je to absolutně nemyslitelné aby se konala maturitní zkouška. Přípustné jsou maximálně jen didaktické testy. Maturanti se musí potýkat s mnoha věcmi a ne jen s maturitou. Péče o rodinu, finanční pomoc rodině, onemocnění covidem, pomoc v nemocnicích. Pan Plaga selhal ve své profesi.Anett Zítková (Mladá Boleslav, 2021-03-09)
#30648
DIstanční výuka nefunguje tak jak by měla, přišli jsme o všechnu praxi a navíc to je všem jedno.Pavel Soukal (Zdíky , 2021-03-09)
#30650
Je to jedine rozumné řešení v této době.Petr Kanaloš (Plzeň , 2021-03-09)
#30651
Nemáme dostatečné vzdělání k vykonání maturity narozdíl od předešlých ročníků.Nikola Kolenata (Křenice, 2021-03-09)
#30652
Souhlasím s udělením úřední maturityKarolína Vorlíčková (Mohelnice, 2021-03-09)
#30653
Distanční výuka pro nás není dostatečná. Promeškali jsme to nejdůležitější a teď máme maturovat?Jan Kubíček (Vejprnice, 2021-03-09)
#30654
Maturitní předměty jsme měli brát hlavně ve třetím a čtvrtém ročníku, což znamená, že o většinu tohoto vyučování jsme do určité míry přišli. Zároveň tvorba maturitního výrobků v domácím prostředí je pro někoho šíleně náročné, ne-li dokonce nemožné. A celkový stres okolo tohoto všeho je taky dost velký.Tomáš Valentíny (Svitavy, 2021-03-09)
#30656
Distatnční výuka během skoro celého školního roku byla nedostatečná. Zároveň, zhlediska pandemické situace, vůbec nevíme, jakou budou mít závěrečné zkoušky podobu.Kristýna Lundáková (Příbram, 2021-03-09)
#30658
Jsem student a opravdu jsme velmi zameškali, MZ nemůže byt reálná v těchto podmínkách a spousta hodin a látky se nestihlo oducit a probrat.Pavel Vrána (Kralovice, 2021-03-09)
#30662
Maturanti jsou nedostatečně připraveniHana Nevěčná (Olomouc, 2021-03-09)
#30665
Souhlasím s úřední maturitouHonza Deus (Lovosice, 2021-03-09)
#30666
Nesouhlasím s normální maturitou!Jan Hellebrand (Zlín, 2021-03-09)
#30667
Protože, jsem přišel o několik měsíců studia a když to šlo bez problémů na Slovensku nevidím problém proč by to jeden rok nemohlo být u násLukáš Chromý (Pozořice, 2021-03-09)
#30668
JonášRadim Jonáš (Písek, 2021-03-09)
#30669
Tato situace je pro studenty obtížná a například má škola a má třída, která tento rok maturuje má online hodiny 3x za týden! Škola nám úlevu na odborné předměty nedala a nechala je tak jak byly. Učitele nám neodepisují a kašlou na nás, jsem jim úplně ukradený.Libor Pavlíček (Krhov, 2021-03-09)
#30672
Jsem studentem maturitního ročníku na obchodní škole a plně souhlasím s úřední maturitou jelikož v této době která trvá již přes rok, není možné se dostatečně připravit na něco tak psychicky náročného jako je zmiňovaná maturita.Marek Proks (Brno, 2021-03-09)
#30674
Podepisuji, protože jsem studentem 4. ročníku a distanční výuka mě dostatečně nepřipraví na maturitní zkoušku i přesto, že se snažím učit, nedosáhnu ale takových znalostí jako bych byla ve škole.Kristýna Brychtová (Rosice u Chrasti, 2021-03-09)
#30679
Nesouhlasím s letošní podobou maturitDavid Kaplan (Praha, 2021-03-09)
#30680
Nechci maturovatJosef Čáslavský (Chrudim , 2021-03-09)
#30681
Chci zrušení maturity.Tereza Hrušková (Nový Bor, 2021-03-09)
#30682
Podepisuji, protože jsme za celý čtvrtý ročník zatím nic neprocvičili k maturitní zkoušce. Půlku třetího ročníku jsme se nenaučili prakticky vůbec nic. Úřední maturita je teď v tomto okamžiku na místě. Celé 3 roky studia jsem se učila na 2 a teď? Nechápu látku, kterou budu mít u maturity. Z odborných předmětů se vše máme naučit sami podle internetu. Jak máme zvládnout maturitu, když ani nevíme, jestli je to na internetu napsané správně?Monča Merglová (Říčany, 2021-03-09)
#30684
Podepisuji protože souhlasím s udělením úředních maturit, díky této těžké doběPetr Janda (Most, 2021-03-09)
#30685
Nejsem dostatečně připraveny na složení maturitních zkoušek. Distanční výuka je fajn ale nelze se tímto způsobem připravit na úspěšné složení maturitních zkoušek.Josef Brotánek (Sokolov, 2021-03-09)
#30686
Jelikož se mě letos maturita také týká a nejsme dostatečně příraveniBarbora Fazekasová (Chodov, 2021-03-09)
#30687
Jsem letošní maturant a souhlasím s touto peticíSabina Zahrádková (Kytlice , 2021-03-09)
#30688
Podepisuji, protože maturita není cely svět a 4 roky studia by měly stačit k tomu, abychom měli nějaké znalosti. Všem je stejně jedno, co jsme studovali a jestli jsme jen prolezli, nebo se šprtali na jedničky. I na vš je zajima v podstatě jen prospěch během jednotlivých ročníků a jestli mate papír =maturita. Nezajímá je, co jste z maturit měli. Všem i většině učitelů jde jen o to, aby jsme prolezli, ne o to aby jsme měli nějaké kvalitní znalosti. Je to vše špatné už od samotných základů vzdělávání v ČR.Mame poslouchat, ze jsme dostali maturitu zadarmo od učitelů, protože jim nás bylo líto, nebo zadarmo od vlády. Jsme vyvrhelové tak či onak.
Valerie Velemanová (Mladá Boleslav , 2021-03-09)
#30690
Protože nebyl čas se učitLucie Křížová (Karlovy Vary, 2021-03-09)
#30691
Protože si myslím že to chce většina lidí a ulehčili by nám starostiJakub Míšanec (Ostrava, 2021-03-09)
#30694
Dostatečně jsem nebyl připraven na maturitní zkoušku.Hlavní důvod je, že většina učitelů to moc nezajímá a přípravu zanedbávají.
Vojtěch Plhal (Hradec Králové, 2021-03-09)
#30696
Podepisuji, protože jsem sama maturantkou a ráda bych už věděla, jak to vše bude, zároveň sedíme již rok za počítači doma, není to ideální.Michaela Bednáriková (Velké Hamry , 2021-03-09)
#30698
jsem maturant a chybí mi prezenční výukaPetr Nováček (Olomouc, 2021-03-09)
#30701
Podepisuji protože, jsme doma už rok a chybí nám dostupné informace, které potřebujeme k maturitě a které si nevyheldame doma.Petra Hirschová (Sušice, 2021-03-09)
#30704
Podepisují se, protože chci zrušit maturitní zkoušky 2021.Vojtěch Tomíček (Rohov , 2021-03-09)
#30705
Jsem maturant, vím že to není možné zvládnout, nejsme dostatečně připraveni.Amálie Knapová (Praha, 2021-03-09)
#30707
Si myslím že by to bylo fér vůči všem letošním maturantům, jelikož jsme ve škole byli pouhých 26 dníNatálie Saettlerová (Sokolov, 2021-03-09)
#30708
Si myslím, že je to správné.Gabriel Pavel (Praha, 2021-03-09)
#30709
Úřední maturita je správné řešení!Matěj Koleček (Sadská, 2021-03-09)
#30710
Podepisuji, protože situace je chaotická. Nikdo neví na co se přpipravit, tím pádem výsledek nebude stoprocentní.Michal Berky (Praha, 2021-03-09)
#30711
Protože 4 roky studia by neměly záviset na jediné zkoušce.Jakub Ruč (Slavkov u Brna, 2021-03-09)
#30712
Si myslím že distanční výuka je nedostatečná, studenti byly tento školní rok ve škole pouze 26 a to opravdu nestačíKristýna Šolínová (Dubí, 2021-03-09)
#30713
Souhlasím s úřední maturitou!Natálie Martausová (Hranice na Moravě , 2021-03-09)
#30714
Jsem rozhořčená a naštvaná matka!Jana Matyáštíková (Bystřice pod Hostýnem, 2021-03-09)
#30715
Podepisuji, protože jsou na mé škole nároky neadekvátní k naším možnostem. Praktickou zkouškou je složit perfektní detailní zájezd, který nám nebylo umožněno si vyzkoušet a ani na jednotlivé prvky nějak trénovat (nebyli ani řádně vysvětleny).Andrea Šilhánková (Plzeň, 2021-03-09)
#30719
Souhlasím s udělením úředních maturit.Adéla Skalová (Praha 14, 2021-03-09)
#30722
Všude jinde to chápu. V Británii to zrušili již 2 rok po sobě a nikdo tam neříká žematurita bude mít nižší váhu, proč by tedy u nás měla mít?Tomáš Hrobař (Řeka, 2021-03-09)
#30723
Jsem maturant a nevidím situaci jako idealni pro úspěšné odmaturováníTamara Čopová (Praha, 2021-03-09)
#30724
Podepisuji, protože nesouhlasím s plněním maturitní zkoušky za současných podmínekDavid Kadlčík (Prostějov, 2021-03-09)
#30726
Podepisuji, protože souhlasím s touto peticí.Veronika Nosková (Nechanice, 2021-03-09)
#30731
Myslím si, že školní systém nebyl a neustále není připravený na plnohodnotné nahrazení prezenční výuky distanční výukou. Proto jsem pro úřední maturitu.Natálie Mošnerová (Nové Město na Moravě, 2021-03-09)
#30732
Pro všechny to bude lepší ☘️Tomáš Kourek (Jihlava, 2021-03-09)
#30733
souhlasím s udělením úřední maturity, v téhle situaci to nemáme jednoduchéSabina Franková (Židlochovice, 2021-03-09)
#30734
Jelikož maturuji z IT, tak musíte uznat, že bez praxe se prostě maturita neudělá a tu praxi doma opravdu nemáme. Podepisuji!Matěj Pelikán (Chotěboř, 2021-03-09)
#30735
MaršíkováIvetka Maršíková (Vyšší Brod, 2021-03-09)
#30738
Distanční výuka nemůže nahradit prezenční. Ve škole jsme byli tak 20 dní. Slovensko udělilo úřední maturitu uz minulý rok a lidi kolem toho nedělali takové drama, jaké tu lidi pouze svými reakcemi vytváří.Adam Dvořáček (Nový Knín, 2021-03-09)
#30739
Naše příprava k maturitní zkoušce je nedostatečná, hovořím hlavně i za studenty zdravotnických škol, kdy naše distančni výuka byla pozastavena, aby jsme mohli pomáhat v nemocnicích.Lucie Kovářova (Ostrava , 2021-03-09)
#30740
Tuhle petici podepisují, protože si myslím, že udělení úřední maturity, pro ty kdo chtějí je správná cesta !Petra Kvapilová (Prostějov, 2021-03-09)
#30742
Žiadam o zrušenie maturít.Mária Robotová (Trenčianske Teplice , 2021-03-09)
#30743
Si myslím že to je pro správnou věc.Petr Kopecký (Kadaň, 2021-03-09)
#30745
Souhlasím s výše uvedeným textem. Ne všichni učitele se k on-line výuce staví správně. Učitele nás radši odbydou, spoji obě skupiny třídy a učivo proberou jednou hodinou. To není v žádném případě dostatečné.Marek Mach (Valašské Meziříčí , 2021-03-09)
#30746
Souhlasím.Martin Zapletal (Hulín, 2021-03-09)
#30749
Vzhledem k události co se děje a my jakožto letošní maturanti jsme přišli o rok učení a nemáme šanci to dohnat je tohle nejlepší řešeníPetra Stuchlíková (Hradec Králové , 2021-03-09)
#30753
Podepisují, protože s peticí souhlasím.Tomáš Kostura (Přerov, 2021-03-09)
#30754
Protože jsem na dvouleté nádstavbě a od prvního ročníku jsou školy zavřenéDarrene Ingrišová (Olomouc, 2021-03-09)
#30755
Studenti nejsou dostatečně připraveni.Simona Osmančíková (Strahovice, 2021-03-09)
#30756
V tomto roce neni vhodné maturovat.Vojtěch Jásek (Praha, 2021-03-09)
#30759
To je potřebaJan Kejval (Pelhřimov , 2021-03-09)
#30762
Podepisují protože, distanční výuka neodpovídá tomu jak to MŠMT prezentuje, přijde mi, že si pan Plaga představuje, že výuka přes internet plně nahrazuje výuku prezenční. Asi by si to měl vyzkoušet jaký to je když 30 lidí se připojí, ale pozor z nich dává tak 10. Zdržujeme se tím že učitel někoho vyvolá a nikdo mu neodpovídá a tak to může být několik dlouhých minut. Doufám že se vzpamatuje. Děkuju za možnost vyjádřit svůj názor.Jan Šmíd (Pardubice, 2021-03-09)
#30763
Jsme zameškali přes rok školy a návrat stále v nedohlednu. Někteří učitelé nevyučují a místo toho jen posílají úkoly, když něco nechápu neodpovídají na emaily a potom dostanu špatnou známku když se snažím najít odpověď jinde a je to špatně.Aneta Svojšová (Pečky, 2021-03-09)
#30764
Jsem maturantka roku 2021 a bohužel musím říci ze nejsme dostatečně připraveni konat normální maturitní zkoušku.Jana Trávníčková (Tyniste nad orlici , 2021-03-09)
#30765
Protoze chci maturitu uredneJana Štěpánková (Valašské Klobouky , 2021-03-09)
#30767
Protože mi nepřijde normální dělat maturitní zkoušku, při které bude zrušen pouze maturitní sloh.Petr Tureček (Rakovník , 2021-03-09)
#30768
Podepisuji, protože jsem pro zrušení maturityJakub Müller (Třebíč, 2021-03-09)
#30769
psychicky to nedavam ...ucitele nejsou vyuceni na to aby ucili distancni vyuku..Dominik Doležal (Plzeň, 2021-03-09)
#30770
Vzhledem k epidemiologicke situaci není možné aby maturitní zkouška proběhla.Petr Šrůtka (Ostrava, 2021-03-09)
#30771
Řešení ani příprava školy mi nepřijde adekvátní. Nejsme schopni maturovat v dubnu (termín stanovený školou) z praktických předmětů.Příprava k ústní maturitě nefunguje, nemáme ponětí, jak jednotlivé zkoušky vypadají.
Agáta Horáková (Holešov, 2021-03-09)
#30773
Přijde mi že jsme v mnohém horší situaci než jiné maturitní ročníky. A myslím si že když jsme došli až to čtvrtého ročníku tak že jsme si to vydřeli.David Blecha (Kladno, 2021-03-09)
#30774
BoDavid Juhász (Ostrava, 2021-03-09)
#30776
Těžká dobaVáclav Hojný (Hradec Králové, 2021-03-09)
#30777
Protože, nejde zvládnout odmaturovat za takových podmínek.Alžběta Štramberská (Zlín, 2021-03-09)
#30778
Pač se mne to týká a velký počet lidí má doma například mladší sourozence o které se musí starat, takže nemá ani tak možnost se věnovat 100% přípravě.Jan Ungermann (Praha , 2021-03-09)
#30779
Protože by jsi i Plaga měl uvědomit, že toto vše není fér. Jakto, že u nás to nejde a všude kolem nás ano. Navíc ti, kteří neměli povinnost pracovní, tak neseděli jen doma na zadku. My máme taky své povinnosti. Buď mamka na OČR nebo já doma a mamka v práci. I doma máme plno povinností, ale to už nikdo nevidí! Ke své škole se dostávám až večer, protože přes den nemám kdy.Emilie Zajíčkovská (Znojmo, 2021-03-09)
#30780
Jsem maturant a distanční výuka je k ničemuVladimír Charamza (Most, 2021-03-09)
#30781
Souhlasím s tím, aby maturita proběhla státně. 26 dní ve škole je opravdu málo a on-line výuka nenahradí tu normální ani zdaleka.Ondřej Mánek (Vimperk, 2021-03-09)
#30783
Souhlasím s udělením úřední maturityBabora Kabuďová (Hvozdec, 2021-03-09)
#30785
Jsem maturant roku 2021 a maturitu nemůžeme zvládnout, když nemáme ani pořádnou distanční výuku.Natálie Naujocková (Plzeň, 2021-03-09)
#30787
Podepisuji, protože jsem student závěrečného ročníku.Sedím každý skoro den za obrazovkou a i tak je to nedostačující. Servery mívají problémy, vypadávají, vyhazují nás, vzájemně se neslyšíme, sekáme se a toto se považuje za plnohodnotnou výuku ? Kolikrát hodiny odpadají, kolikrát se hodiny ruší kvůli technickým potížím a my pak máme plnit zkoušku z něčeho, co nemáme na 100%. Utekl nám rok praxí, ale máme z nich maturovat jako by se vlastně nic nedělo. Máme maturovat z jazyka ústně a jak, když jsme to s nikým neprocvičovali. Kolikrát to není ani možné nebo je to velice obtížné, jelikož zvuk přeskakuje, mikrofony se sekají a máme se takhle naučit jazyk se správnou výslovností a gramatikou, když nám utíkají slova z reproduktorů.
Všem bych přála sedět rok za obrazovkou, prát se s technikou, lézt po bytě a zjišťovat důvod, proč mi nejde wifi připojení.
Některé rodiny jsou ze slabších vrstev, mají starší problémová zařízení, někteří je ani neměli a museli si je koupit, ale jak když na ně neměli. Museli si je vzít na splátky a kolikrát ani ta rodina na ty splátky nemá.
Žijeme v ošklivé a kruté době, kdy nikdo neví co a jak bude a hlavně jak dlouho to tak bude.
Umírají nám přátelé, přátelé přátel, babičky a dědové, naši rodinní příslušníci a my jsme je ještě ve stresu, že nevíme, jak to vlastně bude s maturitou. Někteří pomáhají v nemocnicích, tak je na ně vyvíjen psychický i fyzický nátlak a pak se mají doma ještě učit. Jsou studenti, kteří už bydlí od rodičů a mají nějakou domácnost o kterou se musí starat, do toho se učit, řešit, co se děje okolo a tak dále.
Všem kteří už mají po maturitě ať je to rok a nebo 10 let, všem těm kteří s tím nesouhlasí, tak právě těm bych přála si to zkusit.
Proč neudělat maturitu z docházky a ročních průměrů. Proč to v jiných okolních zemích jde a funguje a v naší zemi je to obrovský problém ? Jeden kus papíru. Proč máme zemi plnou zlých, závistivých a nepřejících lidí. Proč se v naší zemi konečně nemůže ukázat lidskost a soucit kort v téhle nelehlé době plné strachu, stresu a nejistoty.
Plno lidí, kteří by tu maturitu dostali, tak by pak mohli jít pomáhat na 100% lidem okolo, kteří to potřebují, nomocnice, domy pro seniory a plno dalších zařízení. Místo toho sedíme doma na zadku a učíme se. Vysoké školy mají přijímací řízení, kde chce na vysokou, mohl by se teď dostatečně připravit, na vysoké škole se stejnak časem ukáže jestli na to ten člověk má nebo ne a nezáleží na tom, jestli dostal úřední maturitu nebo normální klasickou.
Proč se lidi okolo nás nemohou rozhlédnout, v okolních zemích se ruší zkoušky, proč ? Protože jsou lidští, jen u nás jsou všichni zahledění slepě do sebe a prosazují si svou bez žádných ústupků a kompromisů. Občas mám pocit, že nejsem člověk, ale stroj, který má vše zvládnout levou zadní. Ale takhle to bohužel není.
Nikola Kühnlová (Karlovy Vary, 2021-03-09)
#30788
Podepisuji, protože souhlasím.Adam Koniuk (Sadská, 2021-03-09)
#30789
Podepisuji, protože si myslím, že na maturitní zkoušku nejsme řádně připraveni.Radoslava Dvořaková (Ostrov, 2021-03-09)
#30790
Jsem maturantka tohoto roku a studuji na střední zdravotnické škole. Plnila jsem pracovní povinnost a mam odpracovaných 201 hodin. Myslím si, že tohle je vážně nerovný přístup ke vzdělávání a když to pochopily ostatní státy tak může snad i náš.Ivana Jančíková (Prostějov , 2021-03-09)
#30791
Podepisuji, protože v tomto ani v loňském roce neprobíhala výuka dostatečně, abych byl schopen složit maturitní zkoušku. Co se týče odborných předmětů není možné se je efektivně učit pouze teoreticky, tudíž pokládám úřední maturitu za logické řešení, jelikož si každý student může vybrat zda se na maturitu cítí a nebo ne.Karel Eliáš (Brno, 2021-03-09)
#30794
Souhlasím, protože nemáme stejné podmínky jako předchozí ročníky a dosavadní úpravy jsou nedostačující.Marek Tesař (Opava, 2021-03-09)
#30795
Podepisuji, protože si myslím, že většina maturantů neměla dostatečné prostředky a možnosti k tomu, naučit se pořádně na maturitní zkoušku.Denisa Myšková (Kolín , 2021-03-09)
#30796
máme právo na úřední maturitu!!!Tereza K (Ostrava, 2021-03-09)
#30797
Pracovní povinnost a maturita se u žáků zdravotních škol nedá zvládnout. A to ještě se skoro ročním skluzem v učivu.Kateřina Stankušová (Havířov, 2021-03-09)
#30799
Podepisují, protože nesouhlasím s klasickou maturitouJitka Alligerová (Příbram, 2021-03-09)
#30800
Distanční výuka není taková jako si ji Pánové představujíVojtěch Srp (Mělník , 2021-03-09)