Petice za udělení administrativní maturity ve školním roce 2020/2021

Komentáře

#31401

Souhlasím.

Daniel Knopp (Brno, 2021-03-09)

#31402

Podepisuji, protože se mi to v momentální době zdá jako nejlepší řešení

Michal Pradeniak (Karlovice, 2021-03-09)

#31404

Cítím že nejsem dostatečně připraven na maturitní zkoušku z předmětů které mám na škole z důvodu nedostatečného vyučování přes online hodiny. Hodiny z odborných předmětů jsou vyucovany max 3x v týdnu, což na moji maturitní zkoušku opravdu nestačí.

Vojtěch Žižka (Choceň , 2021-03-09)

#31406

Výuka byl prakticky nulová v posledním roce

Jaroslav Nedvěd (Mladá Boleslav, 2021-03-09)

#31407

Stručně o mně: Jsem studentem prestižního gymnázia a věřím, že jsem schopen se na maturitní zkoušku připravit. Na své škole jsem spíše průměrným studentem. Plně souhlasím s udělením úřední maturity. Mířím na vysokou školu, na kterou budu dělat přijímačky. Proč souhlasím s udělením úřední maturity se dozvíte níže.

Maturitní zkouška je přežitek z dob před Rakousko-Uherskem a v dnešní době již nemá žádný význam. Pro ukončení základní školy se také žádná zkouška neskládá - kdo chce dál, udělá přijímačky, kdo nechce dál, nemusí. Se střední školou by to mělo být stejné. Lpět v této pro (skoro) všechny těžké situaci na složení zastaralé nic neříkající zkoušky je pošetilé. U maturity musí člověk dosáhnout minima, aby ji složil a to pro většinu maturantů může být obtížné, z důvodu distanční výuky. Je to problém nesrovnatelný s přijímacími zkouškami, kde minima dosáhnout nemusíte a porovnávají se výsledky studentů mezi sebou, tudíž jsou na tom všichni stejně dobře/špatně. Otevřený dopis Andreji Babišovi byl vskutku perličkou. Když podle všech těch asociací vše tak dokonale funguje, proč bychom se tedy někdy měli vracet do škol? Jestliže je distanční výuka schopna plnohodnotně nahradit prezenční výuku, pak tedy můžeme prezenční výuku zrušit, jelikož pokud je kvalita studia stejná, zbytečně přibývají starosti a výdaje studenta - cesta do a ze školy, která může být jak časově, tak finančně náročná; příspěvek na udržování školní budovy; chod školní jídelny atd.... Tento otevřený dopis neobsahuje jediný argument, proč by se měla maturitní zkouška konat. Je to pouze sebeobrana, která nemá nic společného se studenty. Jde jednoduše o to, že nemohou přiznat nekvalitu distanční výuky. Sypali by si tak popel na vlastní hlavu. Kdokoliv kdo tvrdí, že je maturita důležitá, neumí podat jediný rozumný důvod proč. (Jediné argumenty, které jsem k celé kauze viděl, byly argumenty typu - já to zvládl, vy musíte taky; bez maturity budeš blbej; úřední maturita ti zničí život; nebrečte, maturita je hračka... vše žvásty, které snad ani neni třeba dále komentovat.)
Model zakončení střední školy by měl fungovat stejně, jako zakončení školy základní - důkazem mého studia jsou všechna pololetní vysvědčení a pokud chci ve studiu pokračovat, udělám přijímací zkoušky na další školu. Proč má tedy střední škola tuto svou kuriozitu v podobě maturity, která absolutně postrádá jakýkoliv význam? Jednoduše proto, že jsme zaostalí a nejsme schopni ji zrušit. Maturita je tu s námi už skoro 200 let.. ano, tak moc zaostalí jsme.
Dále bych rád zmínil část dopisu, která byla z mého pohledu vrcholem drzosti. Asociace zde tvrdí, že pokud nebyla kvalita distanční výuky dostatečná, měli se studenti ozvat. To považuji za nehoráznost a házet vinu za situace, kterou si nikdo nepřál, na studenty, kteří jsou její obětí. Zde by se měl autor dopisu upřímně zastydět. Celá tato vaše politická hra je pouhé mluvení o nás bez nás.
Dále jsou zde argumenty, že ve vyspělejších zemích úřední maturity budou, že lonští maturanti na Slovensku úřední maturity měli (což je naprostý výsměch), že distanční výuka ničí organismus, že distanční výuka vyžaduje od studenta víc úsilí, že distanční výuka nesouvisí pouze se školou, ale i se situací v rodině a to je extrémně důležité si uvěmit, protože pak může u maturity pohořet i ten nejlepší student z mnoha prostých důvodů - hádky v rodině, rozvod rodičů, domácí násilí, chudoba způsobená koronavirovou krizí atd... to vše se na mladém člověku podepíše, když je nucen už rok trávit čas uzavřený doma, bez možnosti sociálního kontaktu. Pojďme projevit lidskost, prosím.
Na závěr tedy.. Pokud distanční výuka opravdu funguje tak, abychom byli schopni složit maturitní zkoušku, jakoby se nechumelilo, zrušte prezenční výuku, protože pak postrádá smysl. Pokud distanční výuka neni rovna té prezenční, přiznejte to a vyvoďte z toho důsledky. Ač jsem opravdu silným odpůrcem Andreje Babiše a jsem si plně vědom, že je toto od něj pouze jednoduchý trik jak získat voliče, neznamená to, že s nim budu už z principu nesouhlasit ve všem co řekne. Poprvé má šanci udělat něco správně, tak mu ji neberme jen proto, že "je to přece Babiš". A vy všichni z asociací, které se podepsaly pod již zmíněný dopis, přestaňte si prosím protiřečit ve snaze vypadat co nejlíp. My vás ze situace neviníme. Neni potřeba žádný boj, ale naopak ukázka solidarity a podpory všem stranám, jelikož jsme v tom všichni společně.

Matyáš Slavkovský (Praha, 2021-03-09)

#31409

Podepisuji, protože zásadně z mnoha důvodů nesouhlasím s konáním zkoušky.

Ondřej Čálek (Police nad Metují, 2021-03-09)

#31410

Letos maturuji.

Antonín Konečný (Brušperk , 2021-03-09)

#31411

Jsem studentka zdravotnické školy a jsem ve čtvrtém ročníku

Helena Konopová (České Budějovice , 2021-03-09)

#31413

Plně souhlasím

Petr Kolář (Příchovice, 2021-03-09)

#31421

Souhlasím s úředními maturitami z důvodu velkého tlaku na žáky a nemožnost se učit na maturity například i ze zhoršené situace distanční výuky. Zároveň mi přijde upravení maturit nedostatečné a komunikace ministerstva je nedostatečné.

Richard Kubík (Fryšava pod Žákovou Horou , 2021-03-09)

#31425

Jsem maturant a nejsme vůbec připraveni ke zkoušce. A vážený pan Plaga je maximální debil.

Jakub Iltis (Mělník, 2021-03-09)

#31427

Souhlasím s úředním udělením maturity

Vojtěch Pelikán (Chrást, 2021-03-09)

#31428

Podepisuji, protože jsem byl v maturitním ročníku minulým rokem... K maturitní zkoušce jsem dostal na jediný předmět učitele, kterého jsem nikdy neměl a 2x mě nenechal projít. Mě plnohodnotné věnování ke zkouškám mi bylo k ničemu zvlášť v tomhle jediném předmětů. Nyní jsem zaměstnaný ve společnosti s balikovou přepravou. V mém úsilí je maturitu dodělat, ale po konzultaci na maturu s ostatními žáky nynějšího maturitního ročníku mi není schopen normálně pomoct.Zvlast z ohledu na jejich stížnosti v ohledu distanční výuky... Z toho vyplývá, že taky prosím o zrušení maturitních zkoušek.

Dominik Karpov (Benešov u Prahy , 2021-03-09)

#31430

...

Daniel Roubek (Chomutov, 2021-03-09)

#31431

Spousta maturitních oborů není připravena složit maturitní zkoušku z praktických předmětů, které skoro rok neměli.

Stanislav Pekař (Šumperk , 2021-03-09)

#31432

Nemají k nám ani špetku respektu, porozumění a soucitu. Nikdo nebere v potaz naše zdraví a to především psychické. Nežijeme pouze školou, ale máme svůj život s jinými starostmi, povinnostmi, atd.. Mohl by někdo konečně vyslechnout nás a ne ty, kterých se to netýká ? Jediné co chceme je, aby nás vyslechli, pomohli nám třeba a věnovali nám, byť malou, pozornost.

Barbora Koblischke (Kutná Hora, 2021-03-09)

#31433

Studenti nemeli dostacujici kontakt s vyucujicimi maturitnich predmetu.

Eva Vlčková (Psáry - Dolní Jirčany, 2021-03-09)

#31436

Je to jediná správná a spravedlivá možnost. Tenhle rok je pro nás všechny i tak velmi náročný. Už jsme přišli o vše, o ples, o výlety, stáže...

Sabrina Špylková (Praha, 2021-03-09)

#31437

Velmi si vážím práce pedagogů, kteří dělají v rámci on-line výuky maximum pro své studenty, nicméně jako matka maturantky sleduji jak velký problém je, že děti jsou více než rok ( skoro rok a půl) bez osobního kontaktu s výukou a jak je tato skutečnost stresuje a znevýhodňuje. Pokud mohou mít různé úlevy a kompenzace podniky, a pokud se model úředních maturit řeší i v jiných státech, proč by tuto možnost nemohly mít i naše děti?

Dana Procházková (Chocerady, 2021-03-09)

#31438

epické

Miroslav Pelda (Doksy, 2021-03-09)

#31439

Je to zbytečný

Libor Šabaka (Česká Lípa, 2021-03-09)

#31440

Podepisuji protože jsem student, na kterého má tato situace velký vliv a distanční výuka mi spíše vzala, než dala.

Kateřina Gernešová (Velká Hleďsebe , 2021-03-09)

#31443

Přišel jsem o 1,5 rok učiva. Nevím skoro nic.

Zakhar Iarosh (Teplice, 2021-03-09)

#31445

Souhlasím s udělením úřední maturity.

Simona Gabrielová (Vraňany, 2021-03-09)

#31446

Jsem student zdravotnické školy ktery chodil na pracovní povinnost a ještě chodit nejspíš bude a proto si myslím že by maturita měla být úředně

Kryštof Petr (Valašské Meziříčí, 2021-03-09)

#31448

Maturanti nemají možnost dostatečnému připravení se na maturitu skrze pandemii, která trvá už déle než rok.

Natálie Novotná (Brno, 2021-03-09)

#31450

protože je to pro nás teď náročné

Kateřina Tomanová (Domažlice, 2021-03-09)

#31451

Chci

Sára Battya (Jílové , 2021-03-09)

#31452

Protože by to bylo spravedlivé

Radek Černý (Církvice, 2021-03-09)

#31453

Maturujiii

Renata Colombo (Praha , 2021-03-09)

#31454

souhlasím

Aleš Brůžek (Praha, 2021-03-09)

#31455

J

Kristýna Pörsöková (Olomouc , 2021-03-09)

#31457

Podepisuji, protože vzhledem k aktuální situaci je úřední maturita jediné možné spravedlivé řešení.

Jan Šitina (Bukovina nad Labem, 2021-03-09)

#31458

Patřím mezi letošní maturanty a naprosto souhlasím s tím, co se tam píše.

Barča Vencovská (Liberec, 2021-03-09)

#31460

Protože si nepřijdu dostatečně vzdělaná na to dělat maturitu normálním způsobem jako ročníky, které odchodili 4 roky a já jen 2

Aneta Dubová (Brno, 2021-03-09)

#31461

Chci úřední maturitu

Majda Andršová (Nový Bor, 2021-03-09)

#31464

Na naší škole máme on-line hodiny od Prosince minulého roku tj. 12/2020. A teď máme každý týden 6-7 hodin. Myslím si, že pro nás dost nedostatečný.
Další věcí, je zajímavá myšlenka. Kdyby jsme normálně maturovali a měli stejný nebo podobný procentuální úspěch jako předešlé ročníky. Znamenalo by to jen, že české školství je zastaralé a studenti by se mohli učit z domova a do školy by vůbec nemuseli chodit .

Tomáš Pruner (Starý Plzenec, 2021-03-09)

#31468

Jsem letošní maturant a plně souhlasím.

Alena Novotná (Turnov, 2021-03-09)

#31469

Není za těchto podmínek šance maturovat.

Adam Mareš (Děčín, 2021-03-09)

#31470

Souhlasím s udělením úřední maturity, protože výuka a příprava na distanční výuce není dostačující.

Karolína Vilímková (Hradec Králové , 2021-03-09)

#31471

Souhlasím s úřední maturitou

Ondřej Čihák (Černíkovice, 2021-03-09)

#31472

Podepisuji, protože souhlasím a zastávám názoru, že by se maturity měli zrušit nebo více zmírnit. Učitelé se nám nevěnují tak jak by měli.

Nela Otrubová (Svitavy, 2021-03-09)

#31473

Distanční výuka nebyla dostačující pro to, abych se mohl na maturitu připravit a nové látky se naučit, či si je zopakovat.

Marek Kopecký (Trhové Sviny, 2021-03-09)

#31475

Uredni maturita je v tuto chvili spravedliva

Michaela Cerna (Nupaky, 2021-03-09)

#31477

Podepisují, protože mi udělení úředních maturit přijde zcela adekvátní

Vojta Mauer (Pardubice , 2021-03-09)

#31478

Podepisuji,protože my studenti za tuhle situaci nemůžeme, nemůžeme se plnohodnotně vzdělávat místo 4 let řádného studia jsme ve školy byli 2,5 roku. Přišli jsme o praxe ve 3.ročníku a i ve 4.ročníku za měsíc má být praktická maturita a my ani nevíme jestli bude jestli vůbec půjdeme do školy. Jsme ve velkém stresu v nejistotě vůbec nevíme kdy a jak bude maturita probíhat. Představte si že v téhle době se musíte připravovat k maturitě! Opravdu 10 minut navíc nám nepomůže. A studenti nástavby? Místo 2.ročníku byli ve škole jen 6 měsíců. Myslíte si že budou připraveni?
Jsem z téhle situace naštvaná v jiných zemích to šlo loni i letos a mohli si najít práci nebo také studovat dál...
Tak nevidím jediný důvod proč by to tak nemohlo být i u nás úřední maturita.
A nebo aby si každý mohl vybrat.

Barbora Heiningerová (Turnov , 2021-03-09)

#31479

Podepisuji, protože jsem maturantka.

Kristýna Bartošová (Brno, 2021-03-09)

#31480

X

Petr Bartošík (Břeclav, 2021-03-09)

#31481

Není možné odmaturovat za těchto podmínek, za této těžké situace.

Andrea Marešová (Praha, 2021-03-09)

#31483

Podepisuji, protože mi příjde absurdní maturovat v téhle době. Taky bych si přála maturovat a chodit do školy za normálních podmínek, jako maturanti před námi. Ale už jsme rok doma a takovým samostudiem se odmaturovat opravdu nedá.

Jana Maňáková (Nový Jičín, 2021-03-09)

#31485

Podepisuju, protože není možné, aby se dalo maturovat z praktické částo MZ, když 2 roky máme polovinu POUZE TEORETICKÝCH HODIN

Jaroslav Pabián (Ryžoviště, 2021-03-09)

#31487

Protože by toto rozhodnutí bylo spravedlivé.

Daniel Štefík (Olomouc, 2021-03-09)

#31489

Jsem maturant a nemám dostatečnou přípravu k maturitní zkoušce

Kateřina Šubrtová (Chomutice, 2021-03-09)

#31490

Podepisuji, protože dle mého názoru je úřední maturita pro studenty v této aktuální situaci to nejlepší řešení. Studenti nejsou připraveni maturovat klasickou formou.

Marie Pešková (Prachatice , 2021-03-09)

#31491

Jsem student, který byl ve škole asi jenom měsíc. A online výuka mě na maturitu nepřipraví. Ani pořádně nevím z čeho maturuji nebo jakým způsobem.

Patrik Jaroušek (Beroun, 2021-03-09)

#31493

Nechci maturitu

Radek Porš (Bříství, 2021-03-09)

#31494

Látka přes online výuku , je občas více než zkrácená a k nepochopení

Pavel Černý (Ústí nad Labem , 2021-03-09)

#31495

Organizace maturit je podle mě v této situaci nemožná. Lidé se nemohou scházet na ulicích, nemohou nakupovat v některých obchodech, veškerý lidský kontakt je zakázán a naproti tomu chcete uskutečnit maturity, kde se v jedné místnosti sejdou vždy min. 3 osoby najednou, s tím že vždy 2 jsou stále a na místě třetí se prostřídá kolem 30 lidí. Čistý nesmysl. Vžijme se do situace starších učitelů, kteří ačkoliv mají za sebou pro příklad jedno očkování, nejsou na 100% chráněni a tímto způsobem je vystavujeme riziku nákazy. Nejde o ulehčení, ale o ochranu zdraví a leckdy i života nás a učitelů!

Vojtěch Procházka (Sadská , 2021-03-09)

#31496

Podepisuji, protože si myslím že by to tak bylo fér. Ve škole jsme skoro vůbec nebyli

Matyáš Hölzel (Praha 6, 2021-03-09)

#31497

Podepisuji protože jsem ve čtvrtém ročníku ekonomie a podnikání a během distanční výuky jako slabší student jsem nepochytila tolik informací

Dana Pejcharová (Světlá nad Sázavou, 2021-03-09)

#31499

Podepisuji, protože tento systém vyučování je pro nás, maturanty maturující v roce 2021, zcela nedostatečný.

Žaneta Barošová (Valašské Meziříčí, 2021-03-09)

#31504

Podepisuji, protože jsme nebyli rok ve škole a nejsme připraveni na MZ.

Richard Miltr (Zlonice, 2021-03-09)

#31507

Protože jsem studentkou čtvrtého, tudíž maturitního ročníku a nejsem na maturitu dostatečně připravena.

Julie Anna Šedivá (Praha, 2021-03-09)

#31508

Letos je to pro maturanty těžké. Školy jsou zavřené a nemohou se připravovat

Martin Smolar (Ostrava, 2021-03-09)

#31509

Podepisuji, protože jsem přesvědčena, že tolik chybějícího studia ve školách se nedá nahradit pouze on-line hodinami, které na naší škole nejsou ani plně zastoupeny. Podepisuje se na nás i to, že jsme pořád zavření doma, naše psychika velice pokulhává a i díky tomu pak nejsme schopni se na maturitu řádně připravit. Soucítím s učilišti, které mají vykonávat závěrečné zkoušky a chybí jim praktická výuka - to vůbec nejdůležitější. Nám například škola žádné úlevy neudělala. Stále máme i předměty, z kterých nematurujeme a je na nás vyvíjen obrovský nátlak ze všech stran. Proto Vás prosím, ať v sobě najdete aspoň trochu lidskosti a ulehčíte nám. Děkuji

Veronika Gergöová (Žamberk, 2021-03-09)

#31510

Podepisuji, protože si myslím, že za daných podmínek není příprava k maturitě dost kvalitní.
Chápu, že se většina učitelů snaží všem vyhovět, ale za takových podmínek prostě nelze složit úspěšně maturitní zkoušku.

Je zajímavý ten český trend, že kvůli ÚŘEDNÍ MATURITĚ, by zaměstnavatel nemusel přijmout čerstvé absolventy. To je dle mého názoru úplná "kravina".

Oproti maturantům z minulého roku máme my letošní maturanti ještě větší znevýhodnění. A mrzí mě, že MŠMT to tak nevidí a nechápu jaký mají problém, když v okolních, daleko vyspělejších zemích to není problém.

ROZHODNĚ STOJÍM ZA ÚŘEDNÍ MATURITOU!!!!

STOJÍM ZA PANEM PREMIÉREM!!!!

Jan Vrzal (Pardubice, 2021-03-09)

#31511

Proč se v ostatních zemích postavali na naše místo a pochopili jak těžké to máme, ale Česko není schopné to pochopit!

Martina Pruchová (Praha, 2021-03-09)

#31512

Souhlasim s udelenim uredni maturity.

Pavla Pokorná (Jevíčko, 2021-03-09)

#31514

Nejsem dostatečně připraven na maturitu

Matěj Nevečeřal (Liberec, 2021-03-09)

#31515

Si myslím že zhodnotit známky průměrem za celé studium je dostatečná náhrada

Barbora Pípalová (Mstišov, 2021-03-09)

#31516

Ze 4 roků na škole jsme se řádně učili jen 2 a půl. Distanční výuka je zcela nedostačující. Spousta známých má třeba jen jednu, dvě hodiny denně. Maturita je jen kus papíru, takže je jedno jestli bude úřední. Naopak si myslím, že průměr známek v průběhu celé doby studia bude o studentovi říkat více než jeden test, na který se ke konci naučí. Rozhodně jsem PRO úřední maturitu stejně jako většina přátel a spolužáků. Pokud ne úřední maturity, aspoň odebrat nebo ubrat ústní část.

Lukáš Matoušek (Mladá Boleslav , 2021-03-09)

#31519

protože jsme zavřený rok doma a distancni výuka nenahradí prezencni výuku.

Jan Hornicek (Praha, 2021-03-09)

#31522

Je to v mém zájmu

Radek Votoček (Jablonec nad Nisou, 2021-03-09)

#31523

Přijde mi to nespravedlivé, maturita v téhle situaci. Je to na hovno

Nicole Váňová (Přerov, 2021-03-09)

#31525

Nesouhlasím s vládou

Pavel Vaněk (Mladá Boleslav , 2021-03-09)

#31526

Podepisuji, protože nesouhlasím s Plagou

Jindřich Navrátil (Plumlov, 2021-03-09)

#31528

Podepisuji, protože jsme byli 26dní ve škole, kde jsme se za tech 26 dni nenaučili to co potřebuje. Distancni výuka, mi nic nedala.

Jana Křikavova (Praha, 2021-03-09)

#31529

Podepisuji, protože mi maturity v dnešní době nepřijdou Ok!

Martin Zbořil (Horka nad Moravou, 2021-03-09)

#31531

Souhlasím s udelenim

Kristyna Szturcová (Olomouc, 2021-03-09)

#31533

Nesouhlasím s ulehčením, které představilo MŠMT a souhlasím s návrhem pana premiéra, aby studenti dostali na výběr, jako v ostatních státech Evropy.

Ondřej Plánský (České Budějovice , 2021-03-09)

#31536

Souhlasím s úřední maturitou. Měli by brát na vědomí že né každá škola správně připravuje své žáky na maturu a samouka nenaučí tolik jako být ve škole stejně jako málo naučí online hodiny kde navíc se vyskytují problémy s připojením a zmatením ve funkci. Ano pro ty co se učili během školy to je trochu nefér ale nijak je to nepostihne jelikož budou-li chtít pokračovat na vysokoškolské vzdělání dělají přijímací zkoušky

Robert Fonti (Bohumín, 2021-03-09)

#31537

Podepisuju, protože nesouhlasím s dosavadními úpravy maturitní zkoušky.

Martina Rybková (Kravaře ve Slezsku, 2021-03-09)

#31540

Podepisuji, protože podporuji maturanty v téhle nelehké covidivé době.

Phuong Anh Nguyen l (Brno, 2021-03-09)

#31541

Podepisuji, protože vzdělávání pomoci on-line výuky není dostatečné, nemáme dostatek hodin aby jsme se mohli připravovat s učiteli a hlavně jsme pozadu s učivem. Jsem žákyní odborné střední školy, a nesložím praktickou zkoušku, když se na ni nemůžu připravovat jelikož doma nemám prostředky.
Proto doufám, ze nám letos umožníte možnosti volby.

Kristýna Silná (Mutěnice , 2021-03-09)

#31542

Podepisují, protože s touto petici souhlasím.

Barbora Krejčová (Orlova , 2021-03-09)

#31543

Protože maturitní za rok a nedokážu si představit takový tlak, který zažívají letošní studenti

Karolína Kotíková (Hořice, 2021-03-09)

#31544

Se mi nelíbí aktuální situace spojená s maturitou

Jan Pohořelský (Uherské Hradiště, 2021-03-09)

#31545

Jsem učitelka v maturitním ročníku a matka maturanta. Situace v našem školství je dlouhodobě problematická a současná krize jen odkryla spoustu problémů v celé jejich nahotě. Nedopusťme, aby maturanti doplatili na nedostatek fundované práce pedagogů na potřebné celkové reformě školství, kdy se unáhlená rozhodnutí politiků arogantně vměšovala do tohoto procesu. Bez znalosti věcí v terénu kromě jiného dopustili, že se mladí lidé již druhým rokem potácí v systému, kdy se každý z pedagogů na úkor svého volného času "nějak" snaží pomoci jim vyjít z toho se ctí. Rozdíly v distanční a online výuce jsou obrovské. Přístup jednotlivých ředitelů škol také. Proto je volba buď udělení úřednické maturity nebo maturitní zkouška dobrým řešením. Studenti, kteří nepřišli o praxe, kteří se připravují kvalitně pouze na klíčové předměty, si mohou maturitní zkoušku zvolit. Ti, kteří se nebyli schopni připravovat na odborné předměty, kteří mají stále plný rozvrh, kde se i v tomto období trvá na tom, že musí svůj čas investovat i do předmětů jako tělesná výchova, zřejmě zvolí udělené průměrné známky za celou dobu studia. Vidím to, jako jedno z mála rozumných vyjádření, které letos od představitelů vlády vzešlo v souvislosti se vzdělávací situací v naší zemi.

Ivana Pekařová (Liberec, 2021-03-09)

#31551

Výuka on-line je velmi neefektivní, většina lidí si neuvědomuje, kolik studentů si nemůže zajistit tiché zázemí s kvalitním signálem, ve kterém by se na výuku mohli soustředit, pokud tedy mají to štěstí, že nějaká výuka vůbec probíhá

Kateřina Ďásková (Třešť, 2021-03-09)

#31552

Jsem maturant 2021

Tereza Petrová (Hradec Králové , 2021-03-09)

#31553

Souhlasím s řešením prostřednictvím úřední maturity. Mám k tomu ovšem jiné důvody a to takové, že maturitní zkouška je pro mě nesmyslná. Je pro mě ztrátou drahého času, který bych mohl věnovat přípravě na VŠ. Dávno už totiž neplatí, že by střední škola připravila studenty na školu vysokou.
Abych uvedl vše na pravou míru, nejsem student, který se pouze snaží vyhnout maturitě. Jsem vcelku dobře se učící žák a maturity se nijak nebojím. Byla by to pouze velká úleva pro nás, kteří chceme dále studovat. Musil, Gymnázium Jateční.

Matěj Musil (Ústí nad Labem, 2021-03-09)

#31554

Nedá se to stihnout, jsem na dvouletém nástavbovém studiu a za mě si myslím, že zvládnout už jen tak za dva roky maturitu je úctyhodné, ale když člověk do te školy chodi kvůli korone jen půl roku, tak to už je nadlidský výkon. Podle slov pana Plagy je prý distanční výuka dostatečná a prý máme veškeré materiály ke zvládnutí maturity k dispozici, takhle by to spíše mělo vypadat, ale realita je ale vlastně úplně jiná. Když pan ministr školství trvá na tomto názoru, pak přece samotná docházka do školy postrádá smysl a studenti můžou rovnou zůstat doma, když přece mají všechno potřebné ke zvládnutí studia.

Radek Šichor (Ostrava , 2021-03-09)

#31556

Podepisuji, protoze mam sama distancni vyuku a normalni maturitu si s ni nedokazu predstavit

Anna Dufkova (Brno , 2021-03-09)

#31557

Tenhle rok maturuji, jenomže kvůli distanční výuce nejsem připravená na maturitní zkoušku.

Sára Šumná (Olomouc, 2021-03-09)

#31558

Nechci skončit na práškách. Už teď to psychicky nedávám...

Lukáš Špánik (Petřvald, 2021-03-09)

#31560

Souhlasím se zavedením možnosti volby mezi úřední maturitou a nebo složením zkoušek.

Petr Veselý (Olomouc, 2021-03-09)

#31561

Né všichni učitelé zvládají distanční výuku tak, aby bylo možné z daného předmětu odmaturovat.

Ondřej Urban (Lysa nad Labem, 2021-03-09)

#31562

Nejsem kvůli vzniklé situaci s Covidem-19 dostatečně připravena mojí školou na maturitu.

Eliška Juřinová (Ostrava, 2021-03-09)

#31563

Protože chci

Robin Hanák (Brno, 2021-03-09)

#31564

Myslím si, že nemáme optimální podmínky. Přišli jsme o více jak rok studia ve škole a je něco jiného když se učíte samy a to když Vám to vysvětlí někdo kdo tomu rozumí. Jsem pro udělení úředních maturit.

Anna Sochorová (Náchod, 2021-03-09)

#31566

Protože jsem maturantka na zdravotnické škole a je to opravdu náročné vypomáhat v nemocnicích, do toho se učit na maturitu a na online výuku.

Marie Mikulková (Nové Strašecí, 2021-03-09)

#31567

Protože jsem studentem střední zdravotnické školy a kvůli pracovní povinnosti jsem se nemohla pořádně připravit na maturitu

Štěpánka Gabrielová (Chomutov, 2021-03-09)

#31572

Souhlasím

Hynek Dvořák (Olomouc , 2021-03-09)

#31575

Plaga je vymrdaná mrdka

Václav Klouda (Praha, 2021-03-09)

#31576

Podepisuji, protože si myslím že je úřední maturita tento rok z cela na místě. Vzhledem k nedostatečné výuce z příčiny roční neplnohodnotné distanční výuky. Nevidím, proč by to nebylo umožnitelné, když to v jiných státech jde, i přes to, že je situace s Covidem 19 v ČR nejhorší v EU, ne-li nejhorší na světě... Myslím si, že šance tento rok odmaturovat je nereálná, nebo velmi malá.

Jakub Vedral (Brno, 2021-03-09)

#31577

Vzhledem k době, kdy nebyla možná prezenční výuka, toho nebylo probrano ani z daleka tolik, abych mohl zkoušky uspěšně zvládnout

Patrik Heider (Kravaře , 2021-03-09)

#31578

Protože by to bylo za současné situace pro studenty nejlepší rozhodnutí, nejlepší by byla možnost volby mezi úřední maturitou a klasickou, pro toho kdo by si ji chtěl udělat

Natálie Sahánková (Rudník, 2021-03-09)

#31579

Jsem pro udělení úřední maturity .

Jana Zámečníková (Drnholec, 2021-03-09)

#31580

Ve škole jsem nebyla skoro rok a půl. Distanční výuka mi nedá ty potřebný znalosti, co k maturitní zkoušce potřebuji.

Nikola Hajzerova (Vrchlabí , 2021-03-09)

#31581

Je tato situace složitá a podmínky pro složení maturity jsou mizerné. Osobně musím ještě pracovat kvůli této situaci aby jsme mohli doma normálně fungovat. Prosím o možnost si napsat maturitu normálně a když někdo chtít nebude ať si vezme úřední maturitu.

Tomáš Szilási (Pchery, 2021-03-09)

#31584

Protoze souhlasim s uredni maturitou

Martin Bánovec (Frýdek Místek, 2021-03-09)

#31587

Souhlasím s udělením úřední maturity 2021

Tomáš Dřímal (Brno, 2021-03-09)

#31589

Jsem maturant 2021 a byla bych ráda, aby si maturanti mohli vybrat, zda chtějí dělat normální maturitní zkoušku nebo dostat úřední maturitu.

Petra Turinková (Strakonice , 2021-03-09)

#31590

Jsem rodič maturanty a myslím, že distanční výuka byla nedostatečná.

Lenka Gernešová (Velká Hleďsebe , 2021-03-09)

#31592

Podepisuji se stejným názorem.

Natalie Mynarova (Praha, 2021-03-09)

#31593

Úřední maturita je na místě.

Vít Šural (Vacenovice, 2021-03-09)

#31594

Souhlasím

Nikola Honová (Opava, 2021-03-09)

#31596

.

Marie Zbořilová (Brno, 2021-03-09)

#31599

Není dostatečná příprava k maturitní zkoušce

Sára Svobodová (Uherské Hradiště, 2021-03-09)

#31600

Protože distanční výuka není dostačující a nedokáže nahradit prezenční výuku.

Lukas Chodora (Praha, 2021-03-09)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...