Petice pro zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany

Komentáře

#202

Protože se jedná o provokaci vůči Ruskému prezidentu Putinovi, neboť je veřejně známo, co byl Němcov zač. Rozkrádal ruské národní bohatství a prodával ho na západ. Ani Putin po vraždě Němcova téměř slzu neuronil....je to úmysl poškodit ruského prezidenta a vyprovokovat tím spory s Ruskem. A vyprovokování politických tahanic s Ruskem by mělo za následek zhoršení vztahů s naším skutečným spojencem, přinejmenším co se týká nelegálních imigrantů, čili našeho skutečného společného nepřítele, a s tím nelze souhlasit.

Petr Hrušovský (Úvaly, 2020-02-16)

#203

1/ historické a vžité názvy netreba meniť, 2/ zmena pripraví miestnym obyvateľom admin. úlohy naviac (výmena OP, apod.), 3/ nesprávna politická motivácia a provokácia, zrejme aby starostovia Prahy 6 a Řeporyjí neostali osamotení vo svojom protiruskom ´boji´.

Peter Kučera (MALACKY, 2020-02-16)

#204

prtože je to správné jak je a pan primátor se asi zbláznil

Adolf Pytela (Hranice, 2020-02-16)

#205

Už těch nehorázností je přespříliš.Drzost namyšlenců nezná mezí.

Eva Kaclová (Praha, 2020-02-16)

#207

Podepisuji, protože nesouhlasím s provokativním chováním pana Hřiba.

Marie Šťastná (Havířov, 2020-02-16)

#208

Podepisuji, protože nesouhlasím se změnou názvu.

Marek Kubík (Stochov, 2020-02-16)

#209

Podepisuji, protože není žádný rozumný důvod přejmenovat náměstí s indiferentnim nikomu neskodicim názvem na náměstí po někom, kdo nemá na rozvoji České republiky a už vůbec ne hl. m. Prahy vůbec žádnou zásluhu jenom proto, že si pár omezenců ducha mdleho usmysli, že přemenují náměstí jenom pro to, aby naštvali Rusy. Hanba jim.

Vojtech Slówik (Praha , 2020-02-16)

#212

Považuji za nesmysl měnit zažitý dlouholetý název přesně vystihující toto místo, jen kvůli potřebě nějakého zcela zbytečného ouřady (po kterém nepochybně za pár let ani pes neštěkne) provokovat v té lokalitě sídlící zastupitelský úřad Ruské federace.

Roman Řepa (Praha, 2020-02-16)

#213

Ppdepisuji, protože nesouhlasím s přejmenováním náměstí Pod Kaštany...

Anna Čermáková (Praha 6, 2020-02-16)

#214

Neutrální název Pod Kaštany sto let nikomu nevadil a tak by to mělo i zůstat. Boris Němcov nebyl s Prahou 6 nijak spojen a před svým zavražděním nebyl v Česku ani zvlášť známý.
Zpolitizovaný název přijatý na vlně protiruské hysterie bude jen vyvolávat další kontroverze a není vyloučeno, že se bude dále měnit a budou se pak vyhazovat další prostředky.

Adam Falbr (Praha 6, 2020-02-16)

#216

Podepisuji, protože jsem přesvědčena, že vedení hlavního města by se mělo soustředit na řešení aktuálních problémů Prahy a ne na zoufalá a nesmyslná gesta.

Marie Ptáčková (Dolní Břežany, 2020-02-16)

#218

Podepisuji proto, že jen hlupáci mohou přejmenovávat tradiční pojmenování na provokační protiruské.
Jan Miška, spisovatel

jan miška (praha, 2020-02-16)

#220

je to nesmysl....

Pavel Křivan (Praha, 2020-02-16)

#222

Hloupost a z ní vyplývající lež a nenávist nemá jakékoli právo mluvit za kohokoli jiného.

Radek Volf (Ústí nad Labem, 2020-02-16)

#224

souhlasím s textem petice

Bernard Hvolka (Praha 6, 2020-02-16)

#227

Ať se věnují komunální politice a NE mezinárodní. Škod již nadělali více než dost.

Tomáš Valeš (Červený Kostelec, 2020-02-16)

#228

Nesouhlasím s nesmyslnými a zbytečnými gesty primátora Hřiba. Jeho pitomé výstřelky stojí Pražany peníze, které potom jinde chybí.

Miloslava Potužníková (Praha , 2020-02-16)

#231

dlouho jsem na Praze 6 bydlela, a i když už žiji jinde, záleží mi na ní..a to nemluvím o zbytečném vyvolávání nenávisti vůči současnému Rusku

Blanka Hrbková (Hvozd, 2020-02-16)

#233

Souhlasím se zněním petice.

Věra Kaňková (Moravské Budějovice 2, 2020-02-16)

#234

Změna názvu je jenom provokace za každou cenu.

Miloslav Michálek (Pardubice, 2020-02-16)

#236

Podepisuji,protože miluji Prahu a na Praze 6 jsem žil a vyrůstal dlouhá desetiletí a odmítám experimenty nablblých levičáků,Praha není jejich hračka.

Petr Hovorka (Praha, 2020-02-16)

#239

Nejsem z Prahy, ale tahle provokace je absolutně zbytečná.

Václav Zvěřina (Cerhenice, 2020-02-16)

#243

Hřib je blb

Mihal Horyna (Chotěboř , 2020-02-16)

#244

Satan už neví co činí,ale hlavně se nestará o to za co je moc dobře placen.

Anna Bambuchová (KOPŘIVNICE, 2020-02-16)

#251

Podepisuji, protože mne to také irituje.

Oldřich Haberle (Praha 6, 2020-02-16)

#253

Podepisují proto, že přejmenování považuji za arogantní provokaci.

Milan Ercoli (Holešov, 2020-02-16)

#255

Ať zůstane původní jméno.

václav vlk (Praha, 2020-02-16)

#256

Jedna z ubohých provokací hordy ubožáků

Vladimír Komárek (Hradec Králové, 2020-02-16)

#258

Přetekl pohár nad zvěrstvy primátora Hřiba !!!

Miloslava Marschalová (Pohoří, 2020-02-16)

#259

skryté pohrdání

Anna Kissová (Kladno-Rozdělov, 2020-02-16)

#262

Protože je to nejen věcný nesmysl, ale jen a jen pouhá a typicky sluníčkářská sprosťárna.

Jiří Soukup (Praha, 2020-02-16)

#265

Pod kaštany zní lépe, než "pod Němcovem"

Vladimír Kříž (Praha, 2020-02-16)

#269

Souhlasím s touto peticí a zároveň ji podepisuji.

Josef Ducháček (Nový Jičín, 2020-02-16)

#272

Je to nehorázná drzost

Iveta Voglová (Mimoň, 2020-02-16)

#273

... radèji bez komentáře...

Eva Urbanová (Praha 8, 2020-02-16)

#274

44 let jsem žil na Praze 6. Myslím, že mám právo také vyjádřit svůj názor. Kdyby nebylo vítězství především Sovětského Svazu ve 2.svět. válce, nikdy bych se nenarodil. Moje babička a strýc zahynuli v Osvětimi, otec naštěstí přežil Terezín. Obávám se, že nám zanedlouho Hřibové, Kolářové a další budou tvrdit, že za všechny zločiny mohou Sověti.

Josef Borský (Praha 4, 2020-02-16)

#276

Bydlím v Bubenči a protestuji proti používání názvů ulic a náměstí pro levné divadýlko extrémistů mezi komunálními politiky!

Radek Adamec (Praha 6 - Bubeneč, Rooseveltova, 2020-02-16)

#282

Nesouhlasím s účelovým přepisováním historie za účelem zakrytí vlastní neschopnosti při řízení hlavního města Prahy.

Tomáš Sláma (Zvoleněves 46, 2020-02-16)

#289

Vadí mi akce hlupáků , kteří nám škodí.

František Bambas (Strakonice, 2020-02-16)

#295

Houba se už nadobro pomátla

Jan Nožina (Lenešice, 2020-02-16)

#297

Protože je to ryze politicky účelové a tím pádem nesmyslné. Pan Hřib a další jemu podobní nemají na magistrátu co dělat a měli by své dobře placené místa přenechat těm, kteří hodlají pracovat pro občany.

Vlastimil Adámek (Zlín, 2020-02-16)

#298

Kelnar

Miroslav Kelnar (Praha, 2020-02-16)

#300

Jsem z Prahy 7 a politické názvy náměstí si nepřeji.

Vlasta Malíková (Praha, 2020-02-16)

#305

Protože se mně politika p. Hřiba a Pirátů nelíbí.

josef Střítecký (praha, 2020-02-16)

#307

Žil jsem v Bubenči do svých 28 let. Náměstí Pod Kaštany patří ke krajině mého mládí...

Antonín Kostlán (Praha, 2020-02-16)

#309

Nesouhlasím s přejmenováním.

Vladimír Zouzalík (České Budějovice, 2020-02-16)

#310

Zachovejte historii a nedělejte nesmysly.

Petr Scribani ( Brno, 2020-02-16)

#312

Podepisuji proto, ze kriminální zločinec si nezaslouží ,aby po měm bylo pojmenováno námestí v Praze.Jestli takto uvažují Vaši radní jsou to osoby ze stejného těsta nebo jsou nemocní na hlavu a potřebují ps.pomoc.

Pavel Ptáček (Varnsdorf, 2020-02-16)

#313

Nesouhlasím se štvanicí našich politiků proti Rusku, Číně, ...

Ivan Pleninger (Neratovice, 2020-02-16)

#314

Už je čas k zastavení těchto protičeských živlů, reprezentovaných převážnou většinou "nových" pražských politiků !!

Josef Chocholouš (Ústí nad Laem, 2020-02-16)

#315

Vzpomínám si na to jak se před pár desítkami let překotně přejmenovávaly ulice či náměstí a argumentovalo se tím, že uvedená jména stejně lidem za pár let nic neřeknou.
Že by se kruh uzavíral .... ?
V Praze jsem bydlel 55 let a stále mi není obecně lhostejné chování některých rádoby vykladačů čehokoliv majících pocit, že můžou všechno.
Za jak dlouho se náměstí bude opět přejmenovávat?

Václav Stránský (Měšice, 2020-02-16)

#317

Podepisuji, protože souhlasím.

Veronika Skalová (Praha, 2020-02-16)

#324

Samozřejmě podepisuji, protože NENÁVIDÍM a NESNÁŠÍM všechny úmyslně vyvolávané provokace fašistů, tedy i všech těch odporných fašistických radnic hlavního města Prahy směřované proti našim slovanským bratrům, proti Rusku!

Petr Michalů, Mgr. (Sankt-Petěrburg, 2020-02-16)

#325

1. Němcov byl prozápadní kolaborant pracující proti Rusku
2. Nesnáším podlézavost, obzvláště politickou

Martin Hill (Slaný, 2020-02-16)

#331

Tu štvavou liberální Žumpu už chci vidět na smetišti dějin. ☯️

Radek Štěpán (Kopřivnice, 2020-02-16)

#333

Jde o historický a vžitý název, navrhovatelé tak mohou pojmenovat ulici, ve které bydlí sami. Náklady na přejmenování ulice Pod Kaštany by byly velmi vysoké a pán, jehož jménem ji chtějí pojmenovat není tak důležitá osobnost, aby za tak vysoké náklady stála.

Hana Palánová (Most, 2020-02-16)

#334

Podepisuji petici, protože nesouhlasím s narůstajícími provokacemi vůči RF! Jsou to trapné a ubohé akce pražských korzárů a jim podobných, ale bohužel mezinárodně škodící. Nejsou schopni řídit Prahu a tak se snaží zachránit okopáváním kotníků naším osvoboditelům.

Pavel Holý (Frýdek-Místek, 2020-02-16)

#335

Politici se nás musí zeptat na náš názor jelikož se tak nestalo vyjadřuji svůj názor touto cestou.

Pavel Mádle (Mladá Boleslav, 2020-02-16)

#338

Podepisuji, protože s debilitou se musí bojovat. A Hřib a jeho klaka jsou sbírka exkluzivních debilů páchajících debility.

Karel Fišer (Karlovy Vary, 2020-02-16)

#339

Trvám na zachování historického názvu náměstí Pod Kaštany.
Zdůvodnění nebudu uvádět, protože bych se též musel vyjádřit k duševnímu stavu navrhovatelů.

Mgr. Miloslav Beránek (Praha 10 - Vršovice, 2020-02-16)

#340

V Bubenči jsem dlouhá léta žila, se změnou názvu naprosto nesouhlasím. Proc by měl o změně názvu rozhodovat Hřib, který naprosto ignoruje dějiny!

Ivana Hribalova (Holubice, 2020-02-16)

#343

Protože to považuji za nesmyslnou a zbytečnou provokaci

Eva Rybnikarova (Praha, 2020-02-16)

#344

Vrchol arogance

Oldrich Vavra (Brno, 2020-02-16)

#346

Podepisují protože trvám na původním názvu náměstí Pod Kaštany.

Jaroslav Šindler (Rajhradice , 2020-02-16)

#347

Jsme nepoučitelní, kolikráte se už měnili jména ulic,náměstí i měst jen proto,že daný politik !vyšel z módy". Pan Němcov nebyl žádný vynikající politik, jež by se zasloužil výzamně ve prospěch Ruské federace, spíše naopak.

Josef Černý (Sedliště, 2020-02-16)

#348

ČESKOSLOVENSKO A JEHO HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, NIKDY NEBUDE SATELITEM USSA...!!!!!

Martin Jlouda (Semanín, 2020-02-16)

#350

Návrh za přejmenování je pouze provokací ze strany primátora Hřiba a koalice vládnoucí v současné době na magistrátu. Na řešení skutečných problémů obyvatel Prahy potom nezbývá čas a není zřejmě ani chuť se jimi zabývat.

Alena Šlemrová (Praha, 2020-02-16)

#352

Protože už mě sere ta provokace proti RF !!!!

Martin Zajíc (Mimoň, 2020-02-16)

#353

Podepisuji protože nemám rád řiťolezce. A Pod Kaštany je hezké.

Petr Novák (Most, 2020-02-16)

#354

Je to provokace Hřiba a jeho soldatesky.

Milan Pavelka (Brno, 2020-02-16)

#355

Nechte nám už náš Braník tak jak je! Děkujeme

Martina Přivřelová (Praha 4, 2020-02-16)

#356

... mám radši nepolitické názvy a názvy se vztahem k místu než osobám ...

Petr Donatek (Praha, 2020-02-16)

#360

Podepisuji, protože se mi nelíbí přejmenovávání místních názvů podle okamžitého politického zadání z vůle psychopata, který byl nedopatřením zvolen primátorem. Po příštích volbách už určitě primátorem nebude, ale to co napáchal zůstane a místo sympatického názvu Pod kaštany tu budeme mít náměstí pojmenované po dalším mafiánovi. Místopisné názvy by se měly měnit pouze po souhlasu referendem občanů tam žijících nikoli z vůle duševně nedospělé politické nuly.

Pavel Krásný (Praha, 2020-02-16)

#362

Protože nesouhlasinr s nezodpovednym jednáním Hřiba!

Jaromir Pdota (Nový Jičín, 2020-02-16)

#363

Měnit historické a apolitické pojmenování po osobě bez vztahu k místu, považuji za čin, který je typický pro ty nejhorší totalitní režimy.

Miloslav Burdats (Praha, 2020-02-16)

#366

Nesouhlasím se snahou současného vedení Prahy přejmenovat Náměstí Pod kaštany na náměstí Borise Němcova. Je to další cílená provokace primátora Hřiba a jemu podobných rozbít korektní vtahy mezi Českou republikou a Ruskou federací.

Zdeněk Zbytek (Praha, 2020-02-16)

#371

Dosavadní jméno náměstí je zcela vyhovující.

Jan Klepetář (Nový Knín, 2020-02-16)

#377

Jen ubožáci mění názvy ulic z politických důvodů a jen proto, že momentálně můžou.

Jiří Pecher (Kynšperk nad Ohří, 2020-02-16)

#381

Podepisuji, protože je to nechutná provokace a zneuctění památky sovětských vojáků padlých při osvobozování Československa v r. 1944-45. J. Bradávka.

Jaromír Bradávka (Uhřice, 2020-02-16)

#383

Nesouhlasím s kroky magistrátu!Hřib si osobuje větší pravomoce než mu přísluší.

Jaroslava Lonská (Týnec nad Labem, 2020-02-16)

#386

Místopisné názvy by se měly primárně vázat k danému místu, poté k osobnostem, poté k vlastní zemi. Až na závěr lze uvažovat o pojmenování po zahraničních místech nebo osobnostech, pokud měly k ČR konkrétní a pozitivní vztah. Místopisný název nemá řešit lásky ani frustrace dočasných politiků.

Zdeněk Dušek (Praha, 2020-02-16)

#387

Podepisují pro zachování názvu náměstí ......Švácha

Bohuslav Švácha (Kolín, 2020-02-16)

#388

Změna názvu by znamenala nenávistně-konfrontační akt, který by vyvolal zhoršení vzájemných vztahů. Kvůli oné nenávisti se podle mne jedná o trestný čin.

Vladimír Huneš (Kladno, 2020-02-16)

#390

Nestačí , že se mění chování lidí a politiků zvláště? Chovají se jako neurvalci a bohem povolaní, ale proboha starejte se o blaho svých občanů a voličů a ne o zhovadilosti!!

zdeněk zahálka (terezín, 2020-02-16)

#391

Není důvod měnit tento stávající historický název a pokud by se zavedly tyto způsoby, tak by se nakonec nesmyslně a zbytečně měnily názvy třeba co 4 roky, podle složení zastupitelstva a pokud by v nich byly takové typy "geniů" na úrovni p. Hřiba a spol.

Karel Koval (BAŠKA, 2020-02-16)

#396

Nevidím důvod měnit skoro 100 let starý hezký název

Marie Čermáková (Praha, 2020-02-16)

#397

Nenávist vůči Rusku je opravdu ubohá.
Rusové jsou slovani a křesťani, já jsem také slovan a chtě nechtě jsme vzešli z křesťanství a budeme to vše co máme vždy bránit proti nepříteli.

Ivo Novák (Štětí, 2020-02-16)

#400

Podepisuji proto, že přejmenovávání náměstí, ulic, se v zemích Koruny české, dělo/konalo už až moc. A mělo by to konečně přestat.

Vlasta Mokrý (Uhlířské Janovice, 2020-02-16)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...