SPALOVACÍ MOTORY v našich autech CHCEME

Komentáře

#213

Nesouhlasim s utiskovanim mene majetnych lidi, kteri nemaji na draha elektroauta, kterym po case stejne prestane fungovat batetie a nova se neda neekologicky zlikvidovat, ani vyrobit.

Gabriela Petrla (Kopidlno, 2021-08-22)

#227

Odmítám rudozelený fanatický ekomagorismus eu

Karel Matoška (Liptál , 2021-08-23)

#228

zelený fanatismus, stejně jako covid-lžipandemie, gender a podobné kraviny jsou jen zástěrka k likvidaci normálního světa. nedejme se!!!

Yvona Škurková (Olomouc 9, 2021-08-23)

#234

Mám rád stroje

Vít Hron (Nový Jičín, 2021-08-23)

#235

Podepisuji, protože spalovací motory jsou dovedeny téměř k dokonalosti a neustále se zlepšují. A nemám rád, když mě někdo něco přikazuje v jakémsi zájmu. Toho už jsem, si a nejen já, užil dost.

Jiří Lohnický (Brno, 2021-08-23)

#241

Zelený úděl je cesta do pekel

Jana Kupčíková (Horní Slavkov , 2021-08-23)

#246

Tento zakaz prodeje je zcela nesmyslny. Nema ani 1% zaklad podlozeny rozumem, ani ekologii, kdy elektropohon jako celek neni rozhodne vic ekologicky nez bezna nova auta.

Petr Černoch (Olomouc, 2021-08-23)

#250

Green deal je ultralevicový převrat který nás má zotročit. Elektromobilita je toho součástí, je to podvod, EV jsou neekologická, předražená, s malym dojezdem. Cílem je omezit mobilitu běžných lidí.

Jiří Krchov (Ústí nad Labem, 2021-08-23)

#251

Absolutně souhlasím s navrhovateli petice. Brusel se má starat o zabezpečení budoucnosti, rozvoj a celkovou podporu EU.... Bohužel se v mnoha případech setkáváme s šikanou, která hraničí s diktaturou. Ekologie ano, ale prosím restrikce dělejte jinde, kde to má větší smysl....

Pavel Fuxa (Svatá 122, 2021-08-23)

#253

Elektromobil, je jen nafouknutý trend. Pominu-li veškeré věci s tím spojené, jako je infarstruktura tak čistě bateriový pohon nedává smysl. Místo toho, aby se lépe ve městech propagovala MHD a to, že fakt nepotřebují lidé obří SUV, se to přenáší i na ty co mají k motorismu blízký vztah. Proč zase máme my ostatní trpět za to, že blbec s blbcem se sešel a nesmyslný trend SUV doplňuje neudržitelný trend EV... Proč se nevěnovat vodíku, propagaci hybridů. Proč nedělat osvětu - Važně potřebujete auto a to velké SUV? Zákazy, zákazy... Ale informovat lidi a chválit řidiče, že dodržují pravidla, že ví o důsledcích vozů, že k nim mají vztah a tak je respektovat.. To nějak nejde... Proto jsem rád, že může zaznít i další hlas a ne jenom ten z trendu....

Štěpán Baron (Neratovice, 2021-08-23)

#255

Podepisuji, protože elektroautomobily nejsou zdaleka tak výhodné, jak se nás různí " ekologové" snaží přesvědčit.

Irena Steinhauserová (Strmilov, 2021-08-23)

#256

Přál bych si, aby ti, co rozhodují, mysleli. Nejen slepě poslouchali zelené fanatiky z Bruselu.

František Procházka (Česká Lípa , 2021-08-23)

#257

Nedáme Bruselu vaše auta, říkáme na našich billboardech, a proto musím logicky podepsat tuto petici!

Libor Vondráček (Jindřichův Hradec, 2021-08-23)

#259

Elektricke auto je pro moji rodinu financne nedostupne a do budoucna jeste dlouho nebude. Odmitam toto lobby pro hornich 10000

Miroslav Štochl (Jince, 2021-08-23)

#264

Nesmyslné plány EK s elektromobilitou jsou zcela mimo realitu, rozhodují tam zelení šílenci bez ohledu na realitu. Jako měl přirozený vývoj spalovacích motorů, tak by měl i rozvoj elektromobility mít přirozený vývoj (chybějící infrastruktura, baterie s nedostatečnou kapacitou a životností, zdroje pro výrobu elektřiny atd.). Elektromobily patří do města a příměstských oblastí - kdo na to má, ať si je koupí. Na dálnici zcela nevhodné, v zimě radikální pokles reálného dojezdu. Pro lidi na sídlištích nemožné dobíjet.

Miroslav Žák (Litoměřice, 2021-08-24)

#265

Souhlasim

Lenka Dosadilova (Karlovy Vary, 2021-08-24)

#266

Je mi 73.Jezdím na benzin a tak chci taky dojezdit.

Václav Mička (Jihlava, 2021-08-24)

#268

STOP ekofanatismu a EU !

Jan Skalák (Praha , 2021-08-24)

#274

Podepisuji, protože nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů.

Michal šubert (Praha, 2021-08-24)

#276

Podepisuji, protože za stávající situace s elektromobilitou nesouhlasím! Pokud vynechám velmi spornou ba nesmyslnou ekologickou prospěšnost, tak infrastruktura je velmi žalostná a nevěřím, že konkrétně v ČR bude bude za 10let lepší.

Pavel Pečiva (Vsetín , 2021-08-24)

#277

Elektrické automobily stále nejsou schopné plnohodnotně nahradit automobily se spalovacím motorem !

Milan Švamberk (Teplice nad Bečvou, 2021-08-24)

#281

Nesouhlasím s ekofanatismem EU, který je zcela vytržen mimo realitu, nerespektuje vědecké poznatky a obsahuje pouze politické zadání ekofanatiků.

Bohumil Bořecký (Sobůlky, 2021-08-24)

#288

jsem proti jednomu zdroji pohonné energie

Barbora Fleissigová (Praha 8, 2021-08-24)

#290

Kdo vymyslel zákaz spalovacích motorů musí být úplně tupý a nemá špetky rozumu.

Jiří Gold (Životice u Nového Jičína, 2021-08-24)

#291

Je debilita zakazovat auta se spalovacímy motory. To může vymyslet jen idiot.

Ondřej Ciblo (Vejprnice, 2021-08-24)

#292

Souhlasím

Miloš Těsnohlídek (Strážkovice , 2021-08-24)

#299

Plně souhlasím s textem Petice.

Karel Zeman (Praha 9 - Kyje, 2021-08-24)

#303

Souhlasím s peticí

Jiří Zeman (Praha 9, 2021-08-24)

#313

Podepisuji,protože je to absolutní blbost. Z hlediska ekologie ,bezpečnosti akumulátorů , i následného zdražení el. energie, které na to nebude v dnešním stavu zdrojů dostatek. Samozřejmě i stát nebude mít finance z důvodu výpadku daní z PHM , které bude muset nějak nahradit.

Radek Zezula (Slavkov, 2021-08-25)

#319

Se stavím proti násilnému preferování jedné jediné možnosti pohonu aut. Jsem přesvědčen, že by měl rozhodnout trh a zákazníci, ne fanatická EU.

Ondřej Černík (Praha 9 - Horní Počernice, 2021-08-25)

#322

Elektromobilita NENÍ ekologičtější, nikdo neřeší infrastrukturu a zdroje el. energie při nárůstu počtu elektromobilů. A co potom likvidace starých "ekologických" baterií.

Tomáš Vilím (Brno, 2021-08-25)

#333

Konec aut se spalovacím motorem znamená prakticky konec svobodné osobní dopravy. I pro tuto jedinou věc by stálo za to vystoupit z EU.

František Mareš (Včelná, 2021-08-25)

#334

Nechci eko šílenství

Vaclav Bis (Dvůr Králové nad Labem , 2021-08-25)

#335

Protože chceme spalovací motory v našich autech.

Dalibor Vaněk (Kladno, 2021-08-25)

#340

Podepisuji protože miluji svůj dvanáctiválec !

Špatz Pavel (Tišice, 2021-08-25)

#342

Elektricka auta zdaleka nejsou ekologicka. Chybi infrastruktura. Neni vyresena otazka zachrannych slozek, pri prechodu na elektro. Neni vyresena zvysena potreba kontejneru na zatapeni aut po nehodach. Neresi se neekologicka tezba ani likvidace baterii - ne vsechny se daji pouzit doma.

Martin Štěpánek (Pyšely, 2021-08-25)

#345

Těm zelenejm krávovinám je potřeba zatnout tipec.

Kateřina Baziková, MUDr (Praha, 2021-08-25)

#348

Nechci drahe elektromobily s horsimi uzitnymi vlastnostmi a kratkou zivotnosti baterii, prosazovane zelenymi fanatiky.

Jiri Pittner (Praha, 2021-08-25)

#349

Podepisuji, protože vláda má chránit bezpečí svých občanů, nikoliv reglementovat jejich životy.

Jan Vyskočil (Nezbavětice, 2021-08-25)

#355

Protože to co za posledních 20 let vrchnosti z Magistrátů a všech MČ Prahy udělaly v odvětví městské dopravy nelze ani nazvat svinstvem, protože by to byla urážka těch domácích tvorů. Zrovna včera jsemposlal datovku "panu" řediteli odboru pro komunikace..... Prahy 10, stran modrých zón na vnitroblokových komunikacích sídlišť v Praze 10.

Vladimír Mikuša (Praha, 2021-08-25)

#362

Souhlasím s textem.

Pavel Janíček (Žerotín, 2021-08-25)

#365

Podepisuji, rozumné, nutné.

Tomáš Novotný (Kunvald, 2021-08-25)

#368

chci si rozhodovat sám, čím budu jezdit a nechci poslouchat diktát nějakých mimozních papalášů

Tomáš Trlica (Slopné, 2021-08-25)

#371

Souhlasím se zněním petice

Jaroslav Pečiva (Praha 15, 2021-08-25)

#372

Je nutno bojovat proti šlapání po zdravém rozumu.

Libor Záhorský (Troubsko, 2021-08-25)

#373

Zásadně nesouhlasím s fanatickými restrikcemi EU směřujícími k zákazu spalovacích motorů a omezování svobody pohybu

Pavel Šustr (Boršice, 2021-08-25)

#374

...už mám těch bolševiků plný zuby.

Martin Chovan (Zbraslavice , 2021-08-25)

#381

Elektromobily nejsou tak ekologické jak z nich dělají a spalovací motory budou stále nutnost každý by měl mýt právo si vybrat auto

Radim Böhm (Mnich, 2021-08-25)

#383

Protože opak je naprostý nesmysl a idiotství.

Ondřej Čada (Nová Ves pod Pleší, 2021-08-25)

#389

Plány EU jsou, co se týče dopravy a tzv. uhlíkové neutrality naprosto mimo realitu, upředňostnují jedno řešení, které je ovšem ekologické jen zdánlivě, ale v případě jeho realizace povede ke zhoršení mobility obyvatel EU a vůbec k propadu životní úrovně obyvatel EU, zhoršení konkurenceschopnosti, růstu nezaměstnanosti a zaostávání Evropy vůči zbytku světa, přičemž ekologický přínos pro světovou ekologii nebude téměř znazelný.

Josef Urban (Mečeříž, 2021-08-26)

#390

Podepisuji protože to cítím stejně. Z principu NESNÁŠÍM,jsem-li k něčemu nucen. Navíc nikým nevolenými,anonymními parazity z Brusele

Jiří Červený (Kutná hora, 2021-08-26)

#393

chci

Jiří Dokoupil (Ruprechtov, 2021-08-26)

#395

protože jsou to zmrdi!

Vitezslav Podivinsky (Svitavy, 2021-08-26)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...