PETICE PROTI PLOŠNÉMU ŠÍŘENÍ JEDU V KRAJINĚ

Komentáře

#5601

Podepisuji, protože chci aby naše země, myšleno ČR, a také naše planeta mohla být domovem pro další generace

(Zlín , 2019-08-08)

#5605

Mám psa a nestojím o to, aby při procházkách něco sežral a nechci vidět po polích a cestách jiná mrtvá zvířata. Tohle je šílené!!!

(Brandýs nad Labem , 2019-08-08)

#5610

Jsem proti šíření jedu!

(Pustiměř, 2019-08-08)

#5611

Schválený postup je naprosto nelogický. Zdravý rozum přeci nemůže připustit plošné hubení jednoho druhu, které přímo ohrožuje další pro ekosystém nepostradatelné druhy zvířat. Pane ministře, probuďte se!!!

(Praha 6, 2019-08-08)

#5612

Protože mi není lhostejný osud české zemědělské krajiny a zvířat, která v ní (zatím) žijí.

(Znojmo, 2019-08-08)

#5613

Zásadně s povolením jedů nesouhlasím!! Ničíme naší krásnou přírodu (to co z ní zbylo)! Lidé se musejí už konečně probrat

(Jihlava, 2019-08-08)

#5616

Jsem proti užívání jakýchkoliv jedů v přírodě a postupnému trávení lidí i živočichů.

(Velké Meziříčí, 2019-08-08)

#5623

Podepisuji protože je nemyslitelná představa, ž muže žít lidstvo na otrávené půdě! Místo podpory ekozemedéstvi, hledání alternativního řešení nás chtějí všechny otrávit...

(Praha, 2019-08-08)

#5624

Podepisuji, neboť nechci, aby např. má či jiná zvířata jed pozřela a pak zemřela.

(Hroznová Lhota, 2019-08-08)

#5626

Podepisují, protože co se děje ohledně přírody není normální !

(Jihlava, 2019-08-08)

#5627

V době, kdy celý svět bojuje za ochranu klimatu a přírody nebude přeci Česká republika začínat s trávením živých tvorů jedy!

(Olomouc, 2019-08-08)

#5631

To nadela vic skody nez uzitku...

(Nehvizdy, 2019-08-08)

#5634

protože naše vláda už napáchala hodně zvěrstev na naší zemi.

(Praha, 2019-08-08)

#5636

Protože se mi nelíbí, jak zemědělci obhospodařují půdu a kvůli nim se pak opět chemicky ničí vše živé. Ani hraboši si nezaslouží takovou smrt, natož tak dravci, kteří je uloví. Na polích kolem nás snad nikdy hloubkově neorali, není se pak co divit, že se přemnožují. A to už vůbec nemluvím o tom, že se nasypou další jedy do půdy! Hrozné jak se lidé chovají k této planetě!

(Holešov, 2019-08-08)

#5641

Podepisuji a podepsala bych jakoukoliv petici, která pomůže zachránit jakýkoliv byť i jeden život, už tak těžce zkoušených zvířat na naší planetě. My lidé, jsme ti, kteří jim berou jejich prostor, který patří jim, nikoliv nám. Považuji to za občanskou povinnost.

(Vojkovice nad Ohří, 2019-08-08)

#5645

Absolutně nesouhlasím co se děje se zvířaty jsou to živý tvorové a měli bychom je chránit ne zabíjet

(Nový Malín, 2019-08-08)

#5666

Protoze s tim nesouhlasim uz tak jsou pole bez zivota a ted umre i ten posledni zbytek zvirat.

(Holýšov, 2019-08-08)

#5672

Podepisuji, protože nekompetentnost zodpovědných úředníků překonala hranici pouhého neumětelství a amatérismu. Touto krátkozrakou pošetilostí se úzká skupina lidí s domělou mocí dopouští obrovského zásahu do životů široké řady obyvatel ČR (nejenom lidských).

(Kelowna, 2019-08-08)

#5673

Je nemyslitelné, aby se kvůli přemnožení hrabošů zahubilo plno jiných ptáků a zvířat, Příroda si vždy poradí sama, je plno jiných druhů ptactva a zvířat, které se právě hraboši živí, nechápu jak to mohl někdo vymyslet, natož to realizovat. Věřím, že zdravý rozum vyhraje.

(Rakovník, 2019-08-08)

#5674

Protože jsem proti takovémuto řešení. Příroda si umí poradit sama, nepotřebuje k tomu jedy. Takovou krutost přece nemůže schválit člověk se zdravým rozumem.

(Zliv, 2019-08-08)

#5679

Protože to co vymyslel nějaký rádoby chytrolin z ministerstva,mě neuvěřitelně naštvalo.Vážně si myslí že to pomůže? To může rovnou nasypat jedy do všech potravin a otrávit nás všechny!

(Praha, 2019-08-08)

#5680

Podepisuji protože se nám otrávenou myší otrávil i kocourek. Jsem proti plošnému trávení , příroda si poradí sama i bez jedů!!!

(Lety, 2019-08-08)

#5683

- Chápu, že z přemnožení malých hlodavců se může stát apokalyptická populační exploze nečekaných a překvapivých rozměrů co do míry vzniklé škody nejen pro zemědělce

...
- Chápu, že politici situaci (i tuhle petici) využívají k tomu, aby plivali jeden na druhého namísto konstruktivní spolupráce při hledání efektivního řešení šetrného k přírodě a životnímu prostředí

...
- Chápu, že zemědělci mají urgentní potřebu automaticky sáhnout po ověřeném a v minulosti opakovaně úspěšně vyzkoušeném (a přitom levném) postupu

...
- Chápu, že motivace vzniku této petice je spíše politická a ideologická a je mi líto, že hlavní ambicí autorů není konkrétně přispět ke konstruktivnímu řešení situace, ale spíše vyvolat paniku a poštvat veřejné mínění proti lidem, kteří pod tlakem přijali - podle jejich názoru - to nejlepší rozhodnutí z možných...

...
- Nechápu, že v době supersofistikovaných zbraňových systémů, kdy z družice přečteme nápis na krabičce zápalek v trávě, kdy disponujeme drony s ultra HD optikou a s přesností navádění na centimetry, kdy v komunikačních a informačních sítích umíme sledovat miliardy telefonních hovorů a číst miliardy mailů a v reálném čase analyzovat jejich obsah, kdy jen na území našeho státu za každou minutu vyrobíme 10 automobilů, kdy stále zdokonalujeme zbraně hromadné destrukce, kterými už teď umíme vyhubit celé lidstvo za pár hodin... nechápu. že v takhle technicky pokročilé době se nám jeví plošná aplikace jedu do krajiny jako optimální řešení

...
- Existují studie, podle nichž za posledních 200 let klesl počet ptáků v prostředí, které sami označujeme za kulturní zemědělskou krajinu o 80% . Proč nám to nevadí?

...
- Nabízí se další otázky jako: Proč považujeme za důležitější vynakládat miliardy na dokonalejší zbraně nebo třeba na boj proti imaginárním hybridním hrozbám a nahrazování lživých fake news jinými a ještě prohlanějšími bláboly. Proč se nám zdá normální považovat krajinu, ve které žijeme za zdroj pro průmyslovou výrobu potravin (a bohužel už nejen potravin), když už nejmíň desítky let vídíme, jak se nám křehké ekosystémy hroutí před očima, a to s naším významným přispěním. Proč se nepokoušíme vyjádřit v penězích hodnotu půdy, vody, krajiny? atd...

...
- Připojuji svůj podpis k petici s výhradou, že nijak nepodporuji politické zájmy a cíle jejích autorů a samotný text petice považuji za částečně zavádějící a neúplně informující. I tak se podpisem téhle petice přimlouvám za to, aby zainteresovaní odborníci a odpovědní manažeři hledali jiné možnosti, než je plošná aplikace jedu do krajiny a nepochybuji, že je v možnostech technických i finančních nalézt a aplikovat řešení efektivní a současně šetrné k přírodě a prostředí.

(Třinec, 2019-08-08)

#5686

Není to dobré řešení.

(Hlubočky , 2019-08-08)

#5701

Protoze se obavam dalsich jedu, ktere otravi nejen hlodavce, ale i dalsi zivocichy, rostliny a vodu. Nikdo, kdo se trochu zajima o prostredi, ve kterem zije, nemuze s nicim podobnym souhlasit.

(Praha, 2019-08-08)

#5702

Podepisují, protože mám za to, že lidé v dnešní době mají už dost info i znalosti na to, aby neubližovali, ale pomáhali. Ono vše souvisí se vším...

(Praha 4, 2019-08-08)

#5703

Nesouhlasim s timto hubenim.. Zabije to vic zvere nez by melo..

(Hradec Králové, 2019-08-08)

#5706

Podepisuji, protože nesouhlasím s tak drastickým opatřením. Podle mého názoru je plošné šíření jedu v krajině trestuhodné.

(Praha 5 Zbraslav, 2019-08-08)

#5707

mi není jedno jaká bude naše budoucnost.

(Brno, 2019-08-08)

#5710

Nechci přijít o své péjsky v důsledku otravy😥😭

(Skalice nad Svitavou, 2019-08-08)

#5712

Protoze nase planeta je jen jedna a musime spolecne zamezit jeji likvidaci. Podrezavame si pod sebou vetev....

(Praha, 2019-08-08)

#5713

Nesouhlasím s plošným trávením hlodavců v přírodě. Je to nebezpečné pro další zvěř ať už přimou nebo sekundární otravou.

(Rychnov nad Kněžnou , 2019-08-08)

#5715

Jsem proti tomuto hloupému nesystémovému řešení.

(Praha 1, 2019-08-08)

#5734

S plošným šířením jedu nesouhlasím a mám obavy mimo jiné z šíření jedu mezi další čivočichy,kteří se hraboši a jinými hlodavci živí.

(Zlaté Hory, 2019-08-08)

#5740

Nesouhlasím s použiváním jedů na místech,která mohou ohrozit i jiné živočichy...

(Mochov, 2019-08-08)

#5744

Problém přemnožení hraboše polního je třeba řešit správnými zemědělskými postupy a podporou jeho přirozených nepřátel, nikoli trávením všeho živého, včetně právě dravců, kteří populace hrabošů v přírodě regulují.

(Lanžhot, 2019-08-08)

#5745

Jsem přesvědčená, že toto neuvěřitelně špatné rozhodnutí Ministerstva zemědělství způsobí smrt nejen hrabošům, ale též jejich predátorům, ohroženy budou i domácí zvířata. Zásadně protestuji proti takovému chování člověka vůči přírodě. Jistě jsou jiná řešení (hluboká orba např.), avšak nejsou tak pohodlná, jako rozhodit po polích jed. Je neuvěřitelné, že Ministerstvo zemědělství toto schvaluje a požaduje tak rozhodovat.

(Brno, 2019-08-08)

#5746

...protože sypat další jedy do krajiny mi přijde jako opravdu špatný nápad.

(Frýdek-Místek, 2019-08-08)

#5749

Vilhelmová

(Praha, 2019-08-08)

#5753

Tento způsob redukce počtu hraboše ohrozuje mnoho druhů zvířat a to i druhů ohrožených.

(ŽATEC, 2019-08-08)

#5755

Jedy nejsou spravne reseni. Rada bych, aby se resili priciny a ne dusledky problemu takovym fatalnim zpusobem hlavne pro ptaky, a nechci se bat i o sveho psa. Jenze je to o penezich. Lidi si rikaji, co neshrabnu ted nemusim shrabnout nikdy... Pripomina mi to dost divne, ale vtipne prirovnani, ktere jsem dnes nahodou slysela... Je to jakobychom v rece videli kosik s novorozenetem. Postarali se o nej, jenze zachvili po rece pluje dalsi. Dobre, nenechame ho prece umrit a postarame se o nej, jenze pak dalsi a nam uz dosli sily. Spravne bychom meli hned vlezt do vody, plavat proti proudu a zjistit, kde je ten problem a vyresit priciny. Jsem pro zdravou rovnovahu prirody, ekologicke zemedelstvi, ne vyblejt vsechny hnusy na povrch Zeme.

(Žatec, 2019-08-08)

#5759

Není mi lhostejný už tak degradující stav naší přírody a všeho živého,které toto nezodpovědné rozhodnutí přímo bude ovlivňovat.Ststni činitelé vezměte už prosim selský rozum do hrsti, dokud je co v přírodě ochraňovat.

(Soběslav, 2019-08-08)

#5760

Hrušková Marie

(Praha5, 2019-08-08)

#5762

To snad vůbec nemůže nikdo myslet vážně, tady není o čem přemýšlet!!!

(Věteřov , 2019-08-08)

#5763

To jde i bez jedu!!

(Liberec, 2019-08-08)

#5766

Tráví to všechny zvířata a to mi dost vadí!

(Boskovice , 2019-08-08)

#5769

Evidentně nemyslíte mozkem

(Kladno, 2019-08-08)

#5772

Podepisují protože si uvědomuji zodpovědnost za budoucnost země a vše živé na ní. I potomky lidi , kteří v tuto chvíli užívání jedů chtějí povolit.

(Groningen, 2019-08-08)

#5775

Podepisuju z důvodu vztahu ke krajině kde žiju.

(Straky, 2019-08-08)

#5777

Je to proti zdravému rozumu a přírodě

(Zlin, 2019-08-08)

#5781

Podepisuji protože jsem proti rakovinotvorným jedům,které se nakonec obrátí proti nám homo sapiens sapiens.

(Vratimov, 2019-08-08)

#5786

Toto už tu bylo a není důvod to vracet.

(Litomyšl, 2019-08-08)

#5789

Podepisuji, protože nechci, aby umírali další živočichové.

(Bludov, 2019-08-08)

#5790

Jed bude mít dopad na ostatni zvířata a nejen na hlodavce.

(Plzeň , 2019-08-08)

#5792

Chci zdravou krajinu pro sebe a svoje deti

(Velke Mezirici, 2019-08-08)

#5793

Zmíněný zásah je proti zdravému rozumu a přírodě. Je hanebné, že k něčemu takovému "člověk" v důsledku vlastní neschopnosti, kterou způsobil problémy, přistoupí...

(Praha 5 - Stodůlky, 2019-08-08)

#5796

Protože příroda je Bůh a kdo to nevidí je Vůl!!

(Hostinné 434, 54371, 2019-08-08)