Požadujeme setrvání ředitelů KSO a KAM KV na jejich pozicích

Komentáře

#1001

Odvolání obou těchto odborníků považuji za nesmyslné a neopodstatněné!

Jan Samec (Karlovy Vary, 2021-02-22)

#1003

Nechme prosím pracovat odborníky!

Zuzana Melicharová (Prace , 2021-02-22)

#1005

Jejich činnost je na profesionální úrovni!

Alena Nováková (Odtrov, 2021-02-22)

#1007

Podepisuji, protože každé větší město má mít kancelář architektury. Stavební úřad je pouze pro regulaci, Kancelář architektury je pro budoucí rozvoj, posun tím správným směrem. Architektura, resp. kvalitní urbanismus je nejen ukazatel dobrého vedení města, ale především nástroj k rozvoji kvalitního života a ač to na první pohled nevypadá, jde také o podporu ekonomického růstu. Vedení města nemá dostatečné znalosti v tomto oboru. Nemůže pokrýt všechny sféry. (kéž by současné vedení ovládalo alespoň nějaké, mimo marketingu) Město, KRAJSKÉ MĚSTO má mít poradce a odborníky, zkušené v důležitých oborech, s praxí mimo hranice našeho malého písečku, kterým Česká Republika stále je. Máme zde možnost využít dobré zkušenosti z jiných měst a aplikovat je na naše - jednou snad i světové - lázeňské město. Prosím, nesnažte se být odborníkem na všechno, jako “pan” Babiš. Je všem k smíchu a rozhodně nedosahuje kvalit státníka, na kterého budeme v dobrém vzpomínat. Nechte si poradit od odborníků. Pokud “všichni budem dělat všechno”, nedopadne to dobře! To už snad z historie (i z pohádek :) ) všichni známe.
Pěkný den přeji a dobré rozhodnutí pro nás, Varáky.

Hana Gerbová (Dalovice, 2021-02-22)

#1010

I sign this petition because I consider that it is a big mistake to loose Mr Polivka as director of KSO. I know KSO since 22 years, having been succesivly principal guest conductor, chef dirigent, and honorary conductor. This orchestra is great, one of the best of the country (I conducted many so I really mean it) and it has to be protected. Karlovy Vary must be very proud of this orchestra and take care very carefuly . Mr Polivka is very professional , and the musicians of the orchestra respects and appreciate him; it means a lot !! So please! be very careful! Nobody should spoil this! Keep a good director with a wonderful orchestra!
Martin Lebel,

Martin LEBEL (Paris, 2021-02-22)

#1011

Jako hudebník je pro mě důležité podpořit kulturu ve všech městech v ČR

Ivan Skopec (Praha 5 , 2021-02-22)

#1028

Souhlasím s textem a smyslem petice.

Zdeněk Vejvoda (Rokycany, 2021-02-22)

#1033

Souhlasím a podporuji KSO, který hraje skvělou muziku a důstojně reprezentuje město Karlovy Vary.

Zbyšek Veselý (Hájek, 2021-02-22)

#1038

Jsou to profíci na svých místech!

Ladislav Tkaczyszyn (Cheb, 2021-02-23)

#1044

Pomsta za krajské volby z tohoto odvolávání čouhá jako sláma z bot.

Miroslav Louthan (Chodov, 2021-02-23)

#1047

Každé odvolání by mělo být řádně zdůvodněné. Jakékoli odvolání z důvodů jiných než uměleckých či např. špatného hospodaření, doložené fakty, je vždy spojováno s politickými a osobními zájmy současné vládní garnitury. Doby, kdy hudebníci a další umělci, museli chodit před komise, kde laici posuzoval odbornost a schopnost profesionálů, už snad skončily. Umělci prokazují svou kvalitu svou práci,ktera je mj v KSO už mnoho let vysoká a oceňovaná mnoha odborniky. Nebourejte to, co je dobrou vizitkou tohoto města. Jistě se najdou jiné věci, kde je potřeba důvtipu, odbornosti a sil všech tech, kteří chtějí řídit chod tohoto města.

Miroslav Vlasatý (Karlovy Vary , 2021-02-23)

#1059

jsem na vlastní kůži zažila, jaká je primátorka bezpáteřní osobnost bez jakýchkoliv morálně volních vlastností, takže i bez neznalosti dané problematiky věřím, že se jedná opět o dosazování "svých lidí" do všech možných organizací a jejich ovládání

Lenka Schmidtová (K.Vary, 2021-02-23)

#1060

Protože Petr Polívka už jako ředitel orchestru FOK potvrdil své kvality a ten kdo ho odvolal je naprostý kulturní barbar a imbecil....

Leoš Svárovský (Praha, 2021-02-23)

#1062

Podepisuji, protože si myslím, že není možné nikoho odvolávat z jeho funkce bez udání řádného důvodu.

Anna Pokorná (Krásná, 2021-02-23)

#1066

Vážím si aktivit a práce pana architekta Petra Kroppa. Jeho odbornost a vedení KAMu přispěly k zapojení odborné i laické veřejnosti do diskuze o tvorbě veřejného prostoru, ve kterém žijí. Šíří osvětu, podporuje komunitní život, podněcuje k občanské zainteresovanosti na životě města. Pod jeho vedením pomáhá KAM s propagací města uvnitř i vně, podporuje veřejnou diskuzi, aktivizuje občany napříč generacemi. Na pozici hlavního architekta je kompetentní a pro město a občany velmi potřebnou autoritou.

Hana Janischová (Útvina: Sedlo, 2021-02-23)

#1069

Karlovy Vary si zaslouží dobré odborníky v čele těchto dvou mimořádně důležitých institucí.

Timur Kireev (Praha, 2021-02-23)

#1070

Jestliže se odvolávají zkušení odborníci, kteří mají za sebou výsledky a úspěchy, tak v tom vidím jediné, špatnou politiku vedení města v čele s primátorkou Ferklovou. Zase se ukazuje, že nad zdravým rozumem vítězí ....?

Milan Pešák (Nové Sedlo u Lokte, 2021-02-23)

#1071

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím s odvoláním jak Petra Polívky tak Petra Kroppa. Oba jmenovaní mají velké zásluhy za rozvoj jimi vedených příspěvkových organizací. Zejména mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že Karlovarský symfonický orchestr zaznamenal pod vedením pana Polívky významný rozvoj po stránce kvalitativní - umělecké.

Ivan Milev (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1072

Naprosto souhlasím se setrvání ředitelů na svých místech. Oba jsou fundovaní ve svých funkcích.

Jiří Klauko (Ostrov, 2021-02-23)

#1073

Jestliže si svou práci vykonávali tak jak mají, reprezentují město a kulturu, mělo by město na oplátku v této těžké době podpořit tyto ředitele.

Iveta Havlíčková (Vejprty , 2021-02-23)

#1074

Mi není lhostejné zaniknutí kultury v kraji

Martin Kiss (Sokolov, 2021-02-23)

#1075

Orchestr ve složení v jakém je, je skvělý!!! Navíc s vynikajícími výsledky a repertoárem...

Lenka Musilová (Kovářska, 2021-02-23)

#1077

Záměr odvolání odborníka takového formátu jako je ředitel KSO Polívka vnímám jako velmi pochybný a nepochopitelný

Gabriela Sochová (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1078

Požadují setrvání ředitelů KSO a KAM
na svých pozicích.

Dagmar Glocekova (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1080

Protože p. Kroppa znám a je to skvělý člověk na svém místě.

Jarmila Chvojanová (Sokolov, 2021-02-23)

#1081

Nesouhlasím s odvoláním, jsou to profesionálové na správních pozicích.

Stanislav Kuznetsov (Karlovy vary, 2021-02-23)

#1084

Věřím v lepší budoucnost pro Karlovy Vary!

Ondřej Šašek (Šemnice, 2021-02-23)

#1085

Podepisuji, neboť nikde není udán důvod, proč by měli býti odvoláni, když odvádějí skvělou práci. Chci aby zůstali!

Ludmila Kuttnerová (Horní Slavkov, 2021-02-23)

#1086

Jsem původem z Varu a nelíbí se mi to.

Petr Norek (Přezletice, 2021-02-23)

#1087

Podepisuji, protože odvolávat odborníky za kterými je vidět kus poctivé práce je hazard

Jiří Luňák (Bečov nad Teplou, 2021-02-23)

#1088

Je špatné, že kvalitní kulturu přebije předražený sport.
Hanba politikům.

Radek Tuček (Čichalov, 2021-02-23)

#1094

Nesnáším politikaření ANO na všech úrovních!!!

Jaroš Řehořek (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1106

Protože mi není jedno jak Vary zachází s kulturou, jsem velmi častá návštěvnické Karlovych Varů a KSO jsem měla tu čest slyšet několikrát ❤️

Tereza Martincova (Kostelec nad Orlicí , 2021-02-23)

#1109

V Praze, 23. února 2021

Podepisuji tuto Petici, protože pana Petra Polívku znám více jak 20 let nejen jako vysoce erudovaného a schopného managera ještě z doby jeho působení v pražských kulturních institucích ale také jako čestného člověka.
Jeho odbornost, zapálenost pro věc a loajalitu k jeho zaměstnavatelům mnohokrát potvrdil a nerozumím důvodům ani politickým tlakům, kvůli kterým by měl být ze své funkce u Karlovarského symfonického orchestru nyní odvolán !??!
Mám za to, že se jedná jen a pouze o neprůhledné politické tlaky, nikoliv o jeho neschopnost jako managera orchestru.

S přátelským pozdravem

Petr Zemanec

houslista, působící mimo jiné i jako občasná výpomoc v orchestru KSO.

Petr Zemanec (Praha, 2021-02-23)

#1116

Je nehorázné, co si dovoluje vůči kultuře paní primátorka. Je ale možné, že ani neví, kdo byl Antonín Dvořák a že slavná Novosvětská se poprvé u nás hrála právě v Karlových Varech. Jak je možné, že taková paní rozhoduje o tak závažných věcech ?.........

Pavel Hůla (Praha, 2021-02-23)

#1117

Podepisuji, protože mi není lhostejné nelogické a kulturu devastující rozhodnutí vedení KV kraje.

Lenka Velingerová (Aš, 2021-02-23)

#1125

Kultury je třeba, v dnešní době ještě více.

Jan Nykl (Dalovice, 2021-02-23)

#1127

Domnívám se , že oba pánové učinili pro rozvoj svých organizací maximum a přispěli významně ke kulturnímu rozvoji našeho města. Za dobu působení pana Polívky se stalo fanoušky KSO mnoho lidí, které předtím vážná hudba příliš nezajímala. Pan Kroppa vnímám jako inspirativní osobnost, která dokázala postavit skvělý tým, vést nás všechny okolo k zamyšlení nad budoucností města, ve kterém žijeme....

Andrea Vajnar (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1128

V orchestru Fok jsem pracoval přes 30let. Jsem přesvědčen, že politika, kamarádíčkové apod.do umění nepatří. Jinými slovy co funguje, neměňte.ztratíte vše, co nynější vedení KSO vybudovalo.

Jaroslav Šimeček (Domažlice, 2021-02-23)

#1130

Podepisuji, protože je třeba zachránit kulturu v lázeňském městě.

Světlana Ševčíková (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1133

Protože už mě nebaví tenhle Kocourkov!

Dominika Merclová (Ostrov, 2021-02-23)

#1134

Souhlasím s peticí,neboť oba ředitelé jsou odborníci ve svém oboru a odvádějí skvělou práci pro město a jeho obyvatele a přispívají ke kulturnosti města.

Květa Klimtová (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1136

KSO svým významem daleko přesahuje současné krátkozraké vedení města, které zjevně nechápe svoji úlohu jako službu veřejnosti.

Daniel Vlček (Hradec Králové, 2021-02-23)

#1143

Podepisuji a děkuji

Linda Svidró (Praha, 2021-02-23)

#1145

Podepisuji, protože bez kultury už budeme zase jen nevzdělaní burani, a to pro lázeňské město s tradicí konání kolonádních koncertů či vzdělávacích koncertů pro děti (a spousty dalších i mezinárodních jiných akcí) není vůbec přívětivý krok.

Magdaléna Pitrová (Březová, 2021-02-23)

#1155

Jde mi o zachování těchto institucí.

Martin Havel (Karlovy Vary 1, 2021-02-23)

#1157

Protože jsem syn hudebníka a muzikant. Protože vím, jak jim je!

Karel Vik (Jaroměř - Josefov, 2021-02-23)

#1158

Podepisuji petici, protože KSO je historicky součástí kulturního života města Karlovy Vary. Pokud nebude ve městě žádný hlavní architekt, kdo bude navrhovat vizi budoucnosti města? Kdo bude zodpovědný za architektonickou podobu města jako celku a kulturního dědictví, které tu zanecháme budoucím generacím?

Eva Čechová (Karlovy Vary , 2021-02-23)

#1160

Jedna se o nehorázné jednání a ničení kultury!

Veronika Zídková (Praha, 2021-02-23)

#1163

Podepisuji, protoze znam praci P.Polivky a protoze Karlovy Vary se v zadnem pripade nemaji zbavovat vyznamne casti sveho kulturniho dedictvi!

Eva Ahlén (Stockholm, 2021-02-23)

#1168

Podepisují petice, protože znám dobře hudebníky KSO a v tomto orchestru jsem také jako staly člen byl angazovan. Vim jaká je současná situace a za jakých podivných okolností se odvolávají odborníci ze svých postů bez udání duvodu.

Pavel Neckář (Diváky , 2021-02-23)

#1177

Nevidím důvod ke změně.

Hana Nedbalova (Dalovice, 2021-02-23)

#1187

Kompetentnost karlovarské radnice je zde na štíru... Těleso jako symfonický orchestr nemůže vést ledajaký "stranik"... Pan Polívka je pojem ve světě vážné hudby a má tedy i mou podporu.

Dita Jarosova (Dvur Kralove nad Labem, 2021-02-23)

#1188

Jednoznačně jsem proti odvolání arch. Petra Kroppa z pozice ředitele KAMu. Jsem přesvědčen, že město takového člověka potřebuje.

Jiří Janisch (Útvina, 2021-02-23)

#1189

Umění a kultura by i nadále mělo zůstat nedílnou součástí života. A trend dostávat ho na hranu a okraj důležitosti je zřejmý a nenapravitelný. Vážím si každého umělce i hudebnika , který nese kůži na trh, jak se říká a bojuje za kulturnost národa!

Jana Grabcová (Uherské Hradiště , 2021-02-23)

#1190

Podepisuji, protože se mi nelíbí takovehle jednání a symfonický orchestr má takový věhlas prave díky panu Polivkovi, kterému jak vidíme stojí za zády velká škála profesionálních hudebníků a je to naprosto nelogicky krok od magistrátu města.

Michal Nyč (Sokolov, 2021-02-23)

#1191

Fundovanější, schopnější, se zájmem a lásce ke své profesi nenajdete. Proč se musíme zbavovat tak krásných lidí.

Renata Čermáková (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1192

Nevím, z jakého důvodu jsou uvedení ředitelé odvoláváni, když vše funguje optimálně. Obávám se, že jde opět o osobní zájmy někoho z radních . Dle mého názoru mají být členy KAM KV především odborníci, znalí problémů města a ne lidé z okolních měst, neznalí poměrů a lobby v Karlových Varech a tajného , ba viditelného ( ! !!) prosazování osobních zájmů.

Ing.arch.Marie Mundilová (Karlovy Vary, 2021-02-23)

#1193

Protože pan Kropp je muž na svém místě a svévolné rozhodování politiků bez ohledu na relevantní informace a skutečnosti už nejsou přípustné.

Kateřina Kováříková (Praha, 2021-02-23)

#1194

Mám rád vážnou hudbu. KSO je jeden z nejstarších orchestrů u nás a stejně jako krásná stavba z 17.st je ochraňována , mělo by být i takové to ťĕleso. Bez kultury budem národ barbarů.

Michal Novák (Otovice, 2021-02-23)

#1195

Podepisuji,jelikož si myslím,že odvolání je naprosto bezdůvodné a nemělo by se to takto dít.

RADKA Turečková (Plzeň, 2021-02-23)

#1196

Umění je potřeba chránit.

Miroslav Všetečka (Aš, 2021-02-23)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...