Petice proti rozhodnutí na přejmenování ulic Moskevská a Ruská v České Lípě
Komentáře
#1005
je to k smíchuLucie Royová (Nymburk 2, 2022-03-24)
#1011
Historické názvy památek, ulic aj. mají za smysl informovat a připomenout historii. Změňte název a změníte dějiny. Nikdo nemá právo dějiny měnit dle svého uvážení. Přejmenování ulic beru jako útok na naší historii, kulturu a předky, s čimž ásadně nesouhlasímVít Stibůrek (Olomouc, 2022-03-24)
#1013
Souhlasím s touto peticí.Veronika Pravdová (Ůstí nad Labem, 2022-03-24)
#1015
Podepisuji, protože je to rozmar a nesmysl na které v CZ se užije. Lidi budou přemýšlet co na talíř a rozmarný úřad jim připraví další výdaje spojené s výměnou dokladů, přepisu smluv atd. Jestlipak to paní hloupá starostka těm lidem uhradí? Ale ze svého, nikoliv z úřední kasy ! Ouřadové by se v CZ měli naučit nést odpovědnost a následky za svá rozhodnutí.Hajek Ladislav (Praha, 2022-03-24)
#1016
Nemám nic proti slovu "ruská" ani "Moskva", nechápu proč by se mělo vymazat z map. Narodil jsem se v Ruské ulici a chci, aby to tak zůstalo.Jan Lacina (Česká Lípa, 2022-03-24)
#1017
Je to hnus a nesmysl něco přejmenovávát. Vzpamatujte se tupci.Martin Tyma (Dačice, 2022-03-24)
#1018
Je to naprosto zbytečné.Dominica Pavlů (Hradec Králové , 2022-03-24)
#1019
Podepisují protože nesouhlasím s přejmenování ulic kvůli válce vedené Putinem vůči Ukrajině. Putina to nezastaví, Ukrajině toto nepomůže. Podporu Ukrajiny vnímám jinak.Kamila Chromáčková (Česká Lípa , 2022-03-24)
#1021
Takové "gesto" určitě vstoupí do dějin. Uprchlíkům to jistě pomůže a Putin se lekne.Jan Chromáček (Česká Lipa, 2022-03-24)
#1023
Drahé zastupitelstvoLidi vašeho ražení kdysi líbali pozadí Moskvě. Vy dnes Bruselu.
Kdy začnete sloužit lidu vašeho města?
Vlastic MAREK (Praha, 2022-03-24)
#1029
Každé město, každá obec má svoji historii. S tou historií obyvatelé měst a obcí žijí a jsou její součástí. I Ruská a Moskevská ulice k nám starousedlíkům patří. Ruská a Moskevská ulice, zdůrazňuji "ulice" nevedou s nikým válku, ani občané, kteří v daných ulicích žijí, ani firmy, které zde sídlí. S podporou Ukrajiny souhlasím,válku odsuzuji, ale v přejmenování ulic nevidím podporu, ale pouhé "laciné" gesto.Stanislava Vadurova (Česká Lípa , 2022-03-25)
#1030
Je to zbytečné.Filip Kotlant (Hradec Králové , 2022-03-25)
#1031
Protože lidé zapomínají kdo nám pomohl od nacistu !! Jsou to Slované jako nás národ. Měli bychom vyvolat mír ne posílat zbraně a vyvolávat násilíJana Lightbourne (Providenciáes, 2022-03-25)
#1034
Nevidím důvod k přejmenovávání ulic.Veronika Dolanská (Dříteč, 2022-03-25)
#1036
Podepisuji, protože se jedná o rozhodnutí bez znalosti názoru občanů. Jde tedy o nařízení a ne o naplňování vůle občanů. Proto je toto rozhodnutí nedemokratické.Jan Habart (Svor, 2022-03-25)
#1037
Je to nesmyslné...Jan Kavrza (Česká Lípa, 2022-03-25)
#1040
Špatný poměr cena/výkon. Efekt to nemá pro Ukrajince ani proti Putinovi žádný. V Moskevské ulici bydlíme i podnikáme, změna názvu by nás stála spoustu starostí, peněz a času, velmi problematická by pro nás bylo vyřízení změny dokladů naší téměř nechodící 84-leté babičce, atd... Ty peníze i čas bychom raději měli my všichni věnovat smysluplnější pomoci přímo na podporu Ukrajincům a věřím, že podobně jako naše rodina i naše firma už to i mnozí z obyvatel obou ulic udělali a ještě i dále dělají.Zuzana Aulická (Česká Lípa, 2022-03-25)
#1041
Nesmyslně zatěžuje obyvatele, živnostníky a firmy sídlící v těchto ulicích. Zbytečné výdaje na nové značení ulic. Gesto, které nikomu nepomůže.Ludmila Kovářová (Česká Lípa, 2022-03-25)
#1050
NesouhlasímBrychova Dagmar (Karlovy Vary , 2022-03-26)
#1051
Je to totální nesmyslTomáš Talkner (Česká Lípa, 2022-03-26)
#1052
proboha ty názvy za nic nemohou probudte zdravý rozum !!! a raději chraňte český jazykIlona Bauerova (Praha, 2022-03-26)
#1053
A to jsem si naivně myslel, že “Výbory pro veřejné blaho” jsou a budou věcí hluboké minulosti.Vladimír Soukup (Česká Lípa, 2022-03-26)
#1061
Toto populistické gesto, podle mého názoru, přinese plno problémů lidem bydlícím na těchto ulicích (vyřizování nových dokladů) a zbytečné náklady jim i případným firmám na těchto adresách sídlících. A to včetně lidí starých.+
Jiří Šír (Praha, 2022-03-27)
#1062
Podepisuji protože v této ulici bydlím a nesouhlasím s přepisováním ulice Moskevská. Já osobně jsem se před měsícem naštěvovala s celou rodinou předělali jsme si doklady přepisovali dům a tohle by znamenalo další běhání a nechápu jak by přejmenování ulice mohlo této situaci pomoci.Ilona Hrubá (Česká Lipa, 2022-03-27)
#1064
Je to celé nesmysl a rádoby zviditelnění se před volbami... ...a jak píše autor petice, je to jen populistické gesto, které nic nepřinese....Jiří Lebeda (Česká Lípa, 2022-03-27)
#1070
Nesouhlasím s přejmenováním ulic,je to zcela zbytečné,nic to nepřinese.Ivanka Skrivankova (Česká Lípa , 2022-03-28)
#1072
Podepisuji, protože se změnou názvů našich ulic nesouhlasím. Je to velmi trapné.Vladislav HAJDUK (Praha 3, 2022-03-28)
#1086
Nesouhlasim se zmenou nazvu uliceBozena Slavikova (Česká Lípa, 2022-04-03)
#1087
Podepisuji, protože přejmenováním ulic se chtějí pouze zviditelnit zastupitelé. Je to šikana občanů.Milan Mydlarčík (Ostrava - Plesná, 2022-04-03)
#1089
Nesouhlasím s přejmenováním ulic.Anna Hodanová (Česká Lípa, 2022-04-04)
#1092
Nepochopitelné ! Zrůdné a na hlavu postavenéVeronika Gajduskova (Hostalkova , 2022-04-05)
#1096
Podepisuji a prosím kdo můžete, přijďte 6.dubna 2022 v 16.30 hod. na náměstí T. G. Masaryka v České Lípě před radnici. Následně se přemístíme na zasedání zastupitelstva města, kde může každý občan vystoupit a vyjádřit svůj názor.Vážení občané, organizace, firmy, společnosti, spolky České Lípy, Moskevské a Ruské ulice. Do dnešního dne nám nikdo z vládnoucí koalice nevysvětlil, proč záležitost přejmenování našich ulic nediskutovali s námi, nevysvětlili nám své postoje ani záměry a rozhodli tak pouze na základě svých emocionálních dojmů, pocitů a situace ve světě. K naší nevoli, kterou jsme vyjádřili 1088 podpisy (petice.com) a dalšími více než 200 podpisy na papírové petici (stále se podepisují noví lidé), se dosud nikdo nevyjádřil. Tento počet není údajně pro vedení města zajímavý, protože neovlivní jejich výsledek při příštích volbách. Živá Lípa sice vzápětí napsala, že se unáhlili a že měli tento záměr s obyvateli prodiskutovat, bohužel však nehodlají jít proti koaličnímu partnerovi hnutí ANO a podpořit při středečním hlasování revokaci usnesení o přejmenování ulic. Proč? To bude určitě zajímat voliče při podzimních volbách. Kdo chce mít ve vedení města tým, který nekomunikuje v takovýchto záležitostech přímo s dotčenými lidmi? Proč to jde např. při představení návrhu územních studií nebo při revitalizaci Škroupova náměstí? Proč, když mají na věc jiný názor, nás o něm nechtějí přesvědčit, když mají pocit, že je správný? Co přijde příště?
Důvody, které jsme uvedli při podpisu elektronické i papírové petice byly prezentovány celému zastupitelstvu prostřednictvím e-mailu. Z dvaceti pěti zastupitelů reagovala jen hrstka. Nezájem, arogance moci, pohrdání, vulgárnost. I to byla osobní reakce některých zastupitelů.
Protože nevidíme jiné východisko než vyjádřit náš názor osobně na mimořádném zasedání zastupitelstva, prosím vás, v zájmu nás všech a v zájmu budoucího rozhodování vedení města, abyste se
dostavili ve středu 6. 4. 2022 v 15:30 na náměstí TGM před radnici,
abychom se následně přemístili do zasedací místnosti a mohli pokorně vyjádřit náš názor.
Pro srovnání uvádím ještě příklad Moskevské ulice v Liberci, jedné z hlavních ulic od náměstí. I tam vznikl názor na přejmenování této ulice, avšak nikoliv vedením města, ale občankou, která založila petici. Tuto petici podepsalo cca 130 osob, což je nesrovnatelně méně než v našem případě, nemluvě o počtu obyvatel Liberce. Město se tam vyjádřilo jasně, a to tak, že o změně neuvažují (prakticky pro stejné důvody, jaké uvádíme my).
Děkujeme.
Petr Skokan (Česká Lípa, 2022-04-05)
#1099
Podepisuji,neboť se mi to nelíbí,přijde mi to úplně zbytečné,nikomu tím nepomůžeme. Naopak to přinese jen komplikace lidem co tam bydlí a mají tam firmy.Simona Doležalová (Liberec , 2022-04-05)
#1106
Podepisuji, protože nesouhlasím s timto populistickým a naprosto nesmyslným gestem.Mirka Konvalinová (Česká Lípa 6, 2022-04-06)
#1107
Nesouhlasím s přejmenováním ulic.Ivana Suková (Česká Lípa, 2022-04-06)
#1109
Poví nám někdo z radnice, kolik nás bude tahle "sranda" akce stát? To máme opravdu pouze tyto problémy, nic důležitějšího na radnici nemají k řešení?jan macek (Česká Lípa, 2022-04-06)
#1113
Protoze prejmenovani je totalni kravina!Tomáš Dalecký (Česká Lípa , 2022-04-06)
#1114
Protože nesouhlasím s principem kolektivní viny! Město Moskva ani prostí ruští lidé za válku na Ukrajině nemohou. Tímto Ukrajině nepomůžeme.Tomáš Prokůpek (Česká Lípa, 2022-04-06)
#1119
Nesouhlasím s postupem, kterým je změna názvu ulic. Nesouhlasím ani s následnou aktivitou, která opětovně otevírá cestu, jak dotlačit změnu názvu ulic k vysněnému výsledku.Jaroslav Votýpka (Česká Lípa, 2022-04-07)
#1122
Podepisuji, protoze je to hloupost a jen trest a velke papirovani pro lidi zijici v techto ulicich. Prejmenovani ulic maji rozhodnout pouze lide s trvalou adresou, vlastnici nemovitosti nebo podnikatele v techto mistech. Nikdo jiny "nema pravo"...K Moskevske ulici mam vztah, jelikoz jsem zde zila s rodinou od narozeni do svych 12cti let...
Anna Větrovcová (Nový Bor, 2022-04-08)
#1123
Nesouhlasím s přejmenováním ulic Moskevská a Ruská.David Djoševski (Česká Lípa, 2022-04-11)
#1127
Požadavek považuji za správný a rozumný.Marie Braunová (Sosnová u České Lípy, 2022-04-13)
#1131
Myslím si že chytré hlavy na radnici by se měli projít po České Lípě a podívat se kde je potřeba něco změnit?? Změny názvu ulic do toho určitě nepatří???Radek Chlumecky (Česká Lípa , 2022-04-15)
#1133
Nesouhlasim s prejmenovanim ulic Ruska a MoskevskaMarta Sichtova (Ceska Lipa, 2022-04-18)
#1134
je to nesmysl, jen to lidem a firmám komplikuje životVěra Beranová (Blatná, 2022-04-18)
#1135
Nesouhlasím s přejmenování ulic, přijde mi to zbytečné a nikomu to nepomůžeAdéla Skokanová (Česká Lípa , 2022-04-19)
#1139
KáčerováJarmila Káčerová (Ceska Lipa, 2022-04-21)
#1149
Změna názvu ulic nikomu nepomůže, naopak.Miroslav Knap (Česká Lípa, 2022-04-24)
#1157
Ztotožňuji se s textem petice.Dovolím si jen jednu malou poznámku k *populistické gesto
Dle mě to není populistické gesto, ale propagandistické gesto, součást cílené provokace Ruska a snahy vyvolat třetí světovou válku, stejně jako snahy vymýt lidem mozky, aby narukovali do nesmyslné války proti Rusku.
Evropané mají bojovat proti Rusku pro zájmy Amerických BOHÁČŮ.
DAVID JEŽ (Veselí nad Moravou, 2022-09-26)