SPALOVACÍ MOTORY v našich autech CHCEME

Komentáře

#1204

Boj proti emisim CO2 je zcela kontraproduktivní k deklarovaným cílům. Vadí mi lhaní v prezentování elektromobilů jako aut s nulovými emisemi CO2. Vadí mi, že elektroauta jsou díky bateriím těžká a tudíž mají vysokou spotřebu kJ. Podle dostupným informací je účinnost přeměny celého řetězce well to tank to wheel 18 - 21% u obou systémů stejný - tj jak u spalovacího motoru, tak u elektroauta. Pokud k předešlému přidáme porovnání hmotnosti elektroauta a auta se spalovacím motorem srovnatelného užitku je zřejmé, že celková spotřeba energie při stejné účinnosti přeměny energie celého řetězce bude mnohem větší u elektroauta. Dalším negativem je faktor zimního období, kde má spalovací motor výhodu odpadního tepla které zužitkujeme. U elektroauta budeme buď navyšovat množství energetické přeměny (tj tzv spotřebu energie) nebo budeme muset jezdit v kožichu a s kulichem na hlavě. CO2 je poklička, vlastní spotřeba čili přeměna energie do konečné formy tepelné energie je ten plamen pod hrncem. Elektromobily tedy neřeší ani uhlíkovou stopu ani množství přeměny energie do konečné formy tepla. Ba naopak.

Libor Vejdělek (Jesenice, 2021-08-27)

#1208

Podpisem stvrzuji, že mi záleží na dostupnosti dopravy pro všechny a ne pouze pro hrstku vyvolených.

Miroslav Lupták (Český Krumlov, 2021-08-27)

#1213

Na autech se spalovacím motorem mi záleží.

David Dujsík (Vojkovice, 2021-08-27)

#1234

Viz Důvodová zpráva

Jarmila Frajerová (Čáslav, 2021-08-28)

#1235

Podepisuji, protože považuji dostupná auta se spalovacím motorem za součást naší svobody. Svobody volného pohybu a podnikání. Zároveň je považuji za marginální znečišťovatele životního prostředí.

Vojtěch Ventluka (Nasavrky, 2021-08-28)

#1240

je to cele nesmysl, bude nas nekdo vozit zadara kam chceme, treba do prace, nakoupit, za konicky?

Milos Kebrdle (Zbiroh, 2021-08-28)

#1241

Podepisuji, protože odmítám ekologický fanatismus a chci zachovat svobodnou mobilitu občanů, vč. své osoby.

Ronald Vališ (Mladá Boleslav, 2021-08-28)

#1244

Podepisuji, jelikož demenci té bruselské sebranky je třeba učinit přítrž, nejlépe navždy!

Petr Klučka (Bojkovice, 2021-08-28)

#1247

Zrušit spalovací motory je naprostý nesmysl.

Vlasta Horáková (Hranice, 2021-08-28)

#1249

Je to nesmysl! Jde jen o uvaleni obyčejných lidí do větší chudoby. Kdo z obyčejných lidí si dovolí elektromobil? Navíc při požárech těchto aut jsou fatální škody, jelikož hasiči si neví rady s hasenim!
Zase jde někomu o vynosný byznys!

Ivan Balog (Sokolov, 2021-08-28)

#1257

Protože chci mít v autě normální motor

Pavel Kříž (Hovorčovice, 2021-08-28)

#1261

Podepisuji, protože ten, kdo o tom rozhoduje je naprosto odtržen od reality a nelze tak rychle vystavit infrastrukturu a nastolit elektromobilitu. Jednalo by se o konec ekonomiky v Evropě a převálcování Čínou. A zbytek světa bude dále používat spalovací motory. Neříkám ne elektromobilům, ale ne za 14 let, to se nedá zvládnout bez likvidace střední střídy.

Edita Wagnerová (Volary, 2021-08-28)

#1264

Elektromobily jsou mimo krátké trasy ve městě nesmysl a elektřina nevzniká ze vzduchu.

Radim Jetelina (Brno, 2021-08-28)

#1267

Nesouhlasím z elektroauty... Těžké poškození života obyvatel, nesmysl, nemající obdoby. Zdražování a návrat do 18 století.

Ivo Doležal (Mnichovo Hradiště , 2021-08-28)

#1270

Podepisuji, protože si uz nechci nechat srat na hlavu a cele EU by chtelo nakopat do prdele.

Josef Andrlik (Polička, 2021-08-28)

#1271

Podepisuji, protože mě auta se spalovacími auty baví a nedokážu si představit život bez nich.

Petr Nohýnek (Jablonec nad Nisou, 2021-08-28)

#1280

Je to blbost Bruselských technokratů

Vladimír Beníšek (Praha, 2021-08-28)

#1283

Zelené mozky jsou mdlého rozumu a nevědí co činí

Rostislav Šimek (Klášterec nad Ohří, 2021-08-28)

#1292

Celý tlak na elektromobilitu a další věci s tím spojené ( zavírání uhelných elektráren, ukončení provozu atomových elektráren, emisní povolenky atd.) považuji za nehorázný podvod na lidech a podvolení se různým nátlakovým skupinám v rámci generování velkých finančních a politických zisků jen pro určitý okruh lidí. Chci jezdit svým autem se spalovacím motorem a v okruhu svých známých se vždy budu zasazovat o to, aby lidé pochopili, že elektromobilita a další věci s tím spojené, tak jak jsou nastaveny, jsou nebezpečný nesmysl a nejsou cestou jak snížit emise.

Richard Damek (Poběžovice, 2021-08-28)

#1300

EU už příliš vše reguluje a svazuje dalšími a dalšími předpisy.

Josef Šebela (Blansko, 2021-08-28)

#1310

Jsem fanousek a vyznavam svobodu ekologie se ma resit jinymy zpusoby

Roman Hlavacek (Plzeň 1, 2021-08-28)

#1313

EU jsou větší lumpové než komančové

Miroslav Vosmík (Turnov, 2021-08-28)

#1317

Naprosto souhlasím s textem petice.

Petr MAREK (Uherský Brod, 2021-08-28)

#1318

odmítám demagogické vynucování ukončení výroby spalovacích motorů

Jaroslav Holan (Mnichovo Hradiště, 2021-08-28)

#1322

"Zelený úděl" je totální nesmysl a krok zpět.

Pavel Opravil (Vyšehoří 70, 2021-08-28)

#1332

Podepisuji, nekdo to silenstvi musi zastavit

Jiří Müller (Prušánky , 2021-08-28)

#1336

Souhlasím se zněním petice.

Pavel Jiřík (Praha 2, 2021-08-28)

#1338

Podepisuji, protože jsem inženýr a na fakultě mě kromě odborných předmětů také učili matematiku a fyziku.
Nic proti elektromobilům. Pokud se někomu taková hračka líbí, může být pro něj i užitečná, nechť má možnost si ji pořídit. Ale udělat z toho jedinou volbu je nebezpečná utopie.
Pokud budou elektromobily soutěžit s jinými alternativami o přízeň uživatelů na _normálním_ trhu, uvítam to... Ať klidně vyhrají, budou li někdy lepší.

Milan Hejpetr (Plzeň, 2021-08-28)

#1341

Podepisuji, protože se naprosto ztotožňuji s názorem a zněním petice, elektromobilita totiž ve výsledku zatěžuje životní prostředí více než automobily se spalovacím motorem.

Martin Aim (Praha, 2021-08-28)

#1342

Zplodiny z osobních aut je to poslední co škodí přírodě !

Jiří Kramář (Semčice, 2021-08-28)

#1353

Zlu je nutno se postavit

Ondřej Gaidoš (Hovorčovice, 2021-08-28)

#1357

bez auta se nedostanu do práce

Dušan Hanza (Cheb, 2021-08-29)

#1374

Jsem pro zachování spalovacích motorů, zavedení elektromobilů nemá nic společného na ochranu ekologie, jelikož ji bude zatěžovat o mnoho více než automobily se spalovacím motorem, jde o časovanou bombu.

Helena Krafferová (Sulice, 2021-08-29)

#1381

Podepisuji, protože považuji za naprosto mimo realitu všechny snahy evropských úředníků, jak "zatočit" s emisemi, kdy (dohledatelné) pouze PATNÁCT největších obchodních lodí světa prý vytváří svým provozem více zplodin, než (pozor) všechna auta světa. Tomu ve výsledku a vztahové logice nemohu rozumět. Petr Jelínek

Petr Jelínek (Jinačovice (Kuřim), 2021-08-29)

#1385

Neodmítám elekromobily jako myšlenku ,ale to tempo přechodu je přehnané. Mělo by být min. 2x delší a ne skoky, ale kontinuálně každý rok snižovat vypouštěné spaliny.

Pavel Klestil (Srubec, 2021-08-29)

#1387

Protože nikým nezvolení úředníci nemají právo na základě mylné zelené ideologie rozhodovat o čemkoliv.

Lubomír Blažíček (Beřovice, 2021-08-29)

#1388

Souhlasím. Dále nepotřebné lithiové baterie vytvoří velikou ekologickou zátěž, která není řešena teď. Velká nebezpečnost spočívá v jejich snadné vznětlivosti i při autonehodě. Splodiny jsou toxické. ČR nemá scela vyřešeno skladování jaderného odpadu a měli bychom tu další časovanou bombu. Výroba samotné el.energie je také velká otázka. Sluneční panely a jejich skladování jako odpadu budeme muset za chvíli taky intenzivně řešit.

Kateřina Kněžourková (Praha, 2021-08-29)

#1390

Podepisují, protože neshledávám v osobní i dálkové autodopravě budoucnost v ekektromobilitě. Není mi dobře při pohledu na to množství odstavných elektromobilů, jejichž baterie jsou dražší než vůz samotný. A to je jen část problému.

Vilma Greplová (Horní Štěpánov , 2021-08-29)

#1393

Pro každý účel je vhodnější, ekonomičtější i ekologičtější jiný druh pohonu, a je nesmyslné zakázat např. malá benzínová auta a nahradit je těžšími, většími elektromobily s násobně vyšší cenou, takže běžní pracující si stejně ponechají vozidla se spalovacími motory a budou je provozovat bez ohledu na jejich emise, jelikož nebudou mít reálnou možnost jiné volby. Takovéto neodborné demagogické rozhodování o technických věcech je vlastní totalitním politikům, ke kterým se zřejmě současné politické garnitury chtějí zařadit a být společně s nimi odsouzení dějinami.

Roman Růžička (Vranovice, 2021-08-29)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...