Otevřený dopis organizaci Plaváček a výzva k veřejnému vyjádření a dodání důkazů

Komentáře

#1609

Protože jsem matka a babička, takto nikdo nemá právo ubližovat nikomu a už vůbec NE bezbrannému děťátku ! Tohle se musí zastavit …

Pavla Netíková (Jablůnka, 2024-06-23)

#1611

Protože , mi není jedno ja se přistupuje k dětem .

Nela Sopoušková (Litomyšl, 2024-06-23)

#1615

Jsem taky máma a to, co se děje v plaváčku rozhodně nepřijímám.

Klára Šátková (, 2024-06-23)

#1618

Podepisuji,protoze tohle je tyrani deti.
Nechapu jak neco takoveho se muze na tak krehkem stvoreni v teto moderni dobe praktikovat.
Jak slaby rodice-ano slaby,diky jejich vzorcum predano jejich rodici ci jak se muze stat ze rodic prestane poslouchat sve PRIROZENE RODICOVSKE INTUCI?!
Manipulace rodici,aby tyranizovaly sve dite u ktereho ztrati důvěru!

Ivana Řadová (Trutnov, 2024-06-23)

#1623

Jsem matka a zdravotník. Manipulovat rodiče, aby trápili své děti a říkat jim, že je to v pořádku je hrozné. Létání miminek ani nebudu komentovat, to považuji za týrání a myslím si, že by to za týrání mělo být považováno společensky i legislativně.

Tereza Šandová (Čechtice, 2024-06-23)

#1636

Podepisuji, protože jsem se dvěmi kolegyněmi byla v červnu 2008 účastníkem semináře v Bystré u Poličky, který ve mne zanechal dodnes hluboce žalostný a negativní pocit. Tento seminář organizovala paní Blanka Sudíková a hostem byl Igor Borisovič Čarkovskij, který prováděl praktické ukázky s dětmi na suchu i ve vodě.
Při práci s dětmi používal tak nelidské, necitlivé a násilné praktiky, z kterých nám bylo ne jenom smutno, ale doslova špatně.
Po kauze v roce 2010, kdy celou záležitost vyřizovala kriminálka, jsem zaznamenala útlum jejich činnosti. Doposud jsem osobně nenarazila na žádné rodiče, kteří by mne informovali o další působnosti. O to více mne pobouřilo, že něco tak nehumánního se v naší republice stále děje.

Eva Kiedroňová (Třinec, 2024-06-23)

#1646

Je děsivé, že se něco takového může i dnes dít dětem i rodičům.

Martina Rozsívalová (Brno, 2024-06-23)

#1651

Podepisuji, protože pracuji ve stejném oboru, dělám vaničkování miminek od 6týdnů do cca 6-10měsíců s mou matkou, která vede dál kurzy pro děti od 6 měsíců až po dospělé v bazéně. Obě dvě jsme v šoku, co se v Plaváčku děje a vzhledem k tomu, že se moje matka s Blankou Sudíkovou zná a věděla o těchto praktikách už dávno, tak trochu doufala, že už se to neděje, protože ví, že je několikrát vyšetřovala i policie. Doufám, že Plaváček buď skončí, nebo úplně změní své postupy, protože nedokážu snášet to, jak tam ubližují dětem, když vím, jak se to dá dělat správně a s láskou k dětem, které pak vodu milují.

Anna Bravencová (Břeclav, 2024-06-23)

#1655

Se tohle utrpení dětí i rodičů musí zastavit

Marie Pražáková (, 2024-06-23)

#1659

Popsané techniky bych sama velmi těžce nesla jako dospělá a jímá mě hrůza, že se něco takového děje malým dětem.
Jednak jako matka tří dětí, druhak jako člověk, který byl v dětství topen.

Alena Zelios (Ostrava, 2024-06-23)

#1665

Pročetla jsem si dostupné informace a výpovědi maminek, které osobní zkušenost měli a pokud můžu jen podpisem podpořit to, že se to nebude dít více miminkům, hurá do toho. Smuténko.

Michaela Dušková (Praha, 2024-06-23)

#1666

Podepisuji se, protože jsem zažila stejně otřesný zážitek z kurzu Plaváček, jako většina podepsaných (a to mi k tomu stačila půlka jedné lekce). Nechci, aby někdo další musel zažít to samé. Zejména z lektorky Petry a se mi dodnes svírá žaludek.

Tereza Podstawková (Praha, 2024-06-23)

#1668

Je neprípustné aby deti zažívali takéto traumy!

Alexa Gregušová (, 2024-06-23)

#1669

Mně fascinuje (negativně), jak může něco takového vůbec existovat. A zajímá mě vysvětlení a vyjádření zakladatelky. Sama pracuju s miminky a jde to proti všemu, co učím a používám.

Vendula Gajdošová (, 2024-06-23)

#1675

Podepisuji, protože mám potřebu vyjádřit svůj nesouhlas a obavu ze skutečností kolem Plaváčku. Zároveň také obrovskou lítost s dětmi, které tímto musely projít. Věřím a doufám, že díky této iniciativě dojde k prošetření a především k nápravě a také k případným legislativním změnám, které zaručí, že podobnou zkušenost nezažije už žádné bezbranné miminko.

Věra Kovaříková (Mladá Boleslav, 2024-06-23)

#1676

Je mi úzko z toho, co se děje v Paváčku. Paní Blanka na mě působí velice arogantně, až psychopaticky.
Chci, aby toto utrpení skončilo.
Vlastní zkušenost s Plaváčkem nemám.

Brandejsova Tereza (Nachod, 2024-06-23)

#1688

Nesouhlasím s praktikami, které Plaváček provádí, s dnešními moderními poznatky o psychosomatickém vývoji dítěte naprosto neslučitelné, lektorky zřejmě neznají ani minimální základy manipulace s miminkem/dítětem, o psychiku dítěte se evidentně také nezajímají. Dle mého by taková školička měla být zavřena. Absolutně žádný respekt k dětem ani rodičům. Nechápu, proč někdo takový vůbec pracuje s dětmi, měl by se raději zavřít do archivu.

Lucie Svobodová (Praha, 2024-06-23)

#1689

Syn absolvoval kurz v rámci MŠ v Bystrém u Poličky. Tehdy mu bylo něco málo přes 3 roky...dnes v 9 letech má stále strach z vody a zatímco jeho vrstevníci už jsou "zkušení" plavci, syn je ochotný vlézt max do zahradního bazénku, kde má vodu po kotníky. Jak to na plaváčku (ne)fungovalo jsem bohužel zjistila až po několika měsíců po ukončení kurzu. Od jiné maminky jsem se dozvěděla, že se zde topilo dítě a nikdo z přítomných instruktorů to nezaznamenal. Naštěstí to dopadlo dobře, tonoucí dívenka byla z dvojčat a to upozornilo na to, že sestřička je pod vodou a nehýbe se. Holčička skončila v nemocnici. Plaváček situaci zlehčoval a nakonec se to celé "zametlo pod koberec". Dodnes lituji, že jsem tam syna přihlásila aniž bych si zjistila bližší informace o kurzu. Vám tímto děkuji za vše, co děláte.

Eva Nemcová (Bystré u Poličky, 2024-06-23)

#1691

Podepisuji kvůli nerespektujícímu, manipulativnímu, nelaskavému přístupu lektorky. Podpořím jakoukoli iniciativu, která povede ke zlepšení podmínek na kurzech, případně povede k úplnému zavření Plaváčku.

Lucie Hrachovcová (Český Brod, 2024-06-23)

#1695

Je tohle zlo páchané na dětech.

Lenka Valoušková (Valašské Meziříčí, 2024-06-23)

#1696

Jako byvaly klient Plavacku s tehdejsimi otazkami a pochybnostmi se chci pripojit k teto vyzve, at Plavacek dolozi,z ceho vychazi jeho postupy, metody, jake jsou vyjadreni odborniku k jejich metodice apod.

Eva Andreisová (Praha, 2024-06-23)

#1698

Protoze je mi z toho na bliti, co se tam deje.

Lenka Jarošová (Praha, 2024-06-23)

#1702

Podepisuji, protože chci, aby takové jednání s dětmi už nikdy nikomu nepřišlo normální. Aby se ukázalo, kde je pravda a a už žádné dítě nemuselo podstoupit takové hrůzy.

Jana Myšičková (Kdyně, 2024-06-23)

#1704

Toto nesmíme na dětech dopustit.

Kateřina Lázničková (Olomouc, 2024-06-23)

#1712

Podepisuji protože si přeji, aby svět byl bez naprosto zbytečně traumatizocabých detí i jejich rodičů.Abychom se jako lidstvo vrátili zpět k přirozeným instinktům a nikdo se nenechal přesvědčit k tomu, že praktiky popisované klienty Plaváčku jsou pro dobro našich dětí.

Šimona Drábková (, 2024-06-23)

#1720

Protože jsem chodila se svými třemi syny do plavecké školy v Chomutově a vím, že to jde jinak. Naše lekce byly plné úsměvů a pohody. To, co vidím na videích a jejch instagramu je zvrácené a nebezpečné. Nikdy bych jim dítě nesvěřila. Ale pokud některé maminky jsou ovlivněny jakousi ,,odborností" a slepě poslouchají, je třeba tomu zamezit.

Jana Švejdová (Klášterec nad Ohří, 2024-06-23)

#1722

Podpisujem, pretože som šokovaná zo svedectiev klientov Plaváčku a ako matku ma zaráža, koľko rokov táto organizácia beztrestne poškodzuje psychické i fyzické zdravie detí.

Simona Badinková (Žilina, 2024-06-23)

#1723

mam (ja a zejm. moje dite) negativni zkusenost z kurzu

Klára Matúšová (, 2024-06-23)

#1725

Vaše chování je nepřijatelné

Lucie Hejduková (, 2024-06-23)

#1726

Podepisuji, protože kdyby se takhle choval někdo k lektorkám nebo zakladatelce- házel je do vody a ony neuměly plavat- topily by se, nebo s nima někdo provozoval "létání" a dámy by u toho hystericky plakaly, tak se vsadím, že kdokoliv by jim tohle udělal bez toho aniž by jim cokoliv vysvětloval- protože by tomu nerozumněly, tak by dotyčný skončil u soudu a kdyby to dobře dopadlo, tak i za mřížemi!!
Nedělejme dětem něco co bychom my od druhého dospělého nikdy neakceptovali a bylo to za hranou. Pak tady bude generace dětí co budou psychicky v pořádku a budou chtít řešit budoucnost a nebudou je brzdit traumata z dětství.

Barbora Hejsková (Manětín, 2024-06-23)

#1731

Tohle zlo páchané na miminkach se musí zastavit! Sama mám 3 měsíčního chlapečka. Že svědectví a videí je mi do pláče. Díky za Vaši aktivitu!!!

Lenka Konfrštová (, 2024-06-23)

#1733

Podepisuji, protože se mi praktiky Plaváčku zcela příčí a ráda bych, aby jim bylo znemožněno zacházení s dětmi tímto způsobem. Přímou zkušenost s nimi nemám, ale mám zkušenosti z jiného kurzu, kde neplakalo jediné miminko ani jednou a jednalo se tam s empatií k dětem i maminkám.

Veronika Profantová (Pardubice, 2024-06-23)

#1735

Nelíbí se mi techniky Plavacku

Lenka Brožová (, 2024-06-23)

#1736

Podepisuji, protože tohle je nepřípustné a doufám, že se s tím něco bude dělat. Sice nemám osobní zkušenost s Plaváčkem, ale svědectví rodičů, kteří kurzy u Plaváčku podstoupili jsou děsivá. Musí se to zastavit, ať se to nedělejte dalším dětem.

Petra Dlasková (Teplice, 2024-06-23)

#1738

Zažila jsem situaci, kdy na první lekci na které jsem byla s dcerou, kdy se plačící děti potápěli a ještě s jednou maminkou jsme od lektorky slyšeli, ze jsme jistě nezvládli porod, proto se dítě boji ve vodě. Měla jsem plánovaný císařský řez z důvodu předešlého odstranění objemného nádoru, kdy přirozený pořídil nebyl možný. Dostala jsem info, že jsem nejspíš i já jako dítě měla porod, který moje máma nezvládla. To ale nebylo to hlavní, hlavní bylo to, že moje dcera do té doby nikdy tak zoufale neplakala. Naučila jsem ji plavat sama a v roce a půl už uměla vyplavat z vody a plavat k okraji bazénu. Vše bez násilného potápění. Ty děti tam byli totálně zoufalé a maminky si pod vedením lektorky mysleli, že nedělají nic špatného.

Marie Zimmermannová (, 2024-06-23)

#1739

Protože s Plavacek máme taky špatnou zkusenost. Lektorka byla zla, manipulativni…. Po stížnosti, kterou jsem napsala na lekce a hrubé zacházení s detmi se mi nevyjádřili, jen mi odpověděli, ze je to muj názor, ze za nej Dekuji, ale ze to vnímají jinak. Dcera mi po třetí lekci řekla, ze už chodit nechce, ze se pani učitelky boji (dcera 2 roky). Já se tam jako dospěla taky necítila vůbec dobre, diky pani lektorce a jejich technikám. Peníze za kurzy nevrací, a ještě ve vás vyvolávají pocit, ze by to dítě zvladlo ( s pláčem a dělání veci na sílu), ale ze slabý článek jste vy, jako rodič.

Hana Polehnova (Hodonice, 2024-06-23)

#1741

Je šílené, že se toto v 21. Století děje a nikdo s tím / kromě Vás/ nic nedělá. Děkuji za všechny děti, že to řešíte! ❤️

Blanka Mikulová (Hradec Králové, 2024-06-23)

#1745

Chodíme s dětmi na plavání od miminek. Musím říct, jsem ráda, že jsme vybrali dobře a Plaváček nenavštěvujeme. Na našem plavání vše probíhá s respektem a láskou k dětem. To co se děje v Plaváčku by se dít rozhodně nemělo. Jen si představím, co tam rodiče s dětmi prožívají tak je mi opravdu špatně. Člověk by řekl, že v jednadvacátém století, při spoustě informací tohle bude nepřípustné! Divím se, že lektorky pravidelně nikdo fyzicky nenapadl, případně na nich neotestoval jejich vlastní medicínu..

Hana Kováčová (, 2024-06-23)

#1746

Se s detma takto zacházet nesmí. Moc mě mrzi poškozené rodiny. V dnešním světě je potřeba sdílet a jednat.

Dana Otavova (Plzen, 2024-06-23)

#1757

Se mi nelíbí jak se lidé v organizaci Plaváček chovají manupulativně a nebezpečně k lidem.

Martina Vašková (Praha, 2024-06-23)

#1758

S hrůzou sledují či se děje v Plavacku. Zacházení s dětmi, létání, potápění přes odpor. Lhaní o tom že je to proto dítě prospěšné.

Jiřina Trlicová (Řevničov, 2024-06-23)

#1760

Podepisují proto že takové věci by měli být kontrolovány a Plaváček nemá absolutně žádné studie kterými by mohl bránit své jednání. K létání děti dostali vyjádření už v roce 2010 a i přesto pokračují dál ve své metodice.
Naprosto zavádějící info že se dítěti nedostane voda do plic až po dobu 10 minut. Nebo že se nemůže nadechnout protože pod vodou neni vzduch. Už za takové lživé informace by meli byt trestáni. Rekord u mužů v ČR je 9 minut a 14sekund na jeden nádech pod vodou.

Zuzana Vilášková (Ostrava, 2024-06-23)

#1768

mam taky trauma z podobne vedeneho kurzu jako dite

LENA ARIANE ALTHAUS (, 2024-06-23)

#1775

Podepisuji, protože ačkoliv jsem nikdy klientem Plaváčku nebyla, nesouhlasím s praktikami, které jsou v Plaváčku provozovány. Nesouhlasím s vyjádřením, názory ani videoukázkami zakladatelka plaveckého spolku Plaváček. Jde o týrání dětí.

Nikola Šalplachtová (Rosice, 2024-06-23)

#1776

Mě zajímají důkazy a studie jak Plaváček vysvětluje a obhajuje svoje praktiky.

Michaela Schramlová (, 2024-06-23)

#1777

Neni mi lhostejny spatny a neodborny pristup k detem.

Zdenka Vitkova (Uvaly, 2024-06-23)

#1779

Sleduji kauzu a je mi opravdu zle.
Se synem chodíme na bazén a nedovedu se představit, že bych měla provést jakýkoliv úkon, prováděný v Plaváčku. Hodit miminka do vody a čekat až vyplavou?! Z toho všeho co vychází na povrch, mi připadá, že celé cvičení v Plaváčku je pro děti doslova boj o život! Co jim dá, že je přes jejich odpor a strach budu potápět? Důvěra na nule a strach na maximum. Je mi líto všech těch miminek, co toto podstoupily. Mít na konci kurzu strachem vyplé miminko, které je odevzdané už všemu, jen ať to skončí. Osobně to považuju za hranicí týrání, nevím jak jinak nazvat činnost, kdy se po Vás chce, ať dítě "zlomíte".
A létání miminek, tohle už mi opravdu hlava nebere. Kde lidé nechali rozum, aby se svými miminky mávali, protáčeli a točili jako s atrakcemi na pouti?? Že to podporuje peristaltiku?? A kdo z nás by se nepo****, když by s ním takhle mávali ve vzduchu, ještě když máte nulovou hybnost a žádnou podporu.
Hrůza.

Jitka Hnízdová Floriánova (, 2024-06-23)

#1781

Děti jsou velmi bezbranné a rodiče, kteří netuší jak vlastně má plavání správně probíhat jsou snadno manipulovatelní. Je důležité, aby bylo jasno v tom, co je přijatelné v rámci metodiky a co je za hranou - bezpečnosti i etiky.

Lucie Rybáková (Želešice, 2024-06-23)

#1786

Protože jsem máma a své dvě dcery učím plavat na kurzu bez násilí a s úsměvem. Kdysi mně pobytové kurzy plaváčku zaujaly a zvažovala jsem účast…díkybohu k tomu nedošlo. Jsem také psycholožka a nemůžu jinak než podepsat.

Beata Cielecka (Havířov, 2024-06-23)

#1794

Podepisují, protože se mi nelíbí praktiky Plaváčku. Myslím,že je to pro dětičky život ohrožující a lidé ,kteří tohle schvalují a provozují, by neměli vůbec pracovat s dětmi natož s pár dní nebo pár měsíců starými.

Bohumila Sedláková (, 2024-06-23)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...