Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi
Quoted post
Taenia |
#2892016-06-07 21:50Včlenění a vyčlenění tedy inkluze, aneb Hitler to taky myslel dobře…. Pokud se úředníci budou stavět nad odborníky, vždy z toho vznikne nesmysl, který uškodí všem. Když pominu prachy navíc, které se vysypou za pseudoasistenty, místo toho, aby se přidalo učitelům…. … tak nevím, proč by se z dětí měli dělat pokusní králíci. Ať si zkusí běžní učitelé učit ve speciálních školách. Speciální poradny by měli doporučovat, co je pro dítě nejlepší a kde bude prospívat. Pokud jsou rodiče jiného názoru, ať dostanou asistenta a zkusí si to. Poradny by měli doporučit, rodiče rozhodnout. Pokud dítě není schopné porozumět probírané látce, proč má prosedět půlku dne ve škole, kde si bude kreslit a hrát si s asistentem, když může chodit do praktické školy, která chápe jeho potřeby a něco ho naučí? Proč chce vláda z dětí, kterým nebylo úplně dáno udělat negramotné hlupáky, kteří nic neumí, tím, že jim sebere možnost se něco naučit? V praktických školách se sice neučí fyzikální zákony, nebo matematické rovnice, ale děti mají možnost se naučit soběstačnosti, nebo nějaké lehčí manuální práci, která jim pomůže v budoucnu sehnat zaměstnání. Navíc, když dáte dítě, byť třeba lehce retardované, do běžné školy neznamená to, že se začlení. Ano budou sedět v jedné místnosti s „normálními dětmi“, můžete přimět děti spolupracovat na nějakém úkolu, ale nikdy je nepřimějete, aby se kamarádili a měli se rádi. Děti dokážou být kruté, to ví všichni. Jsou kolektivy, kde stačí malá odchylka (velký uši, lehká retardace) a už jste terčem šikany. Jako dítě bych si fakt nedokázala představit, že bych si šla hrát s někým kdo má za zadkem dospěláka - asistenta, který samozřejmě zkazí všechnu legraci, nebo že bych plýtvala přestávku tím, že bych říkala vtip někomu, kdo ho nedokáže pochopit. Je to možná vošklivý, ale je to tak. Takže inkludované děti by se v takovém kolektivu cítili ještě víc vyčleněné. Nepočítám to, že ty děti nikdy nezažijí úspěch a ocenění dětského kolektivu, že je to „zasloužené“. Také děti, které jsou třeba dyslektici, jako jsem třeba bývala já :), nebo mají jinou lehčí poruchu učení, mají velký problém se soustředit na učitelku a látku, která se probírá. Stačí holub na okně nebo velký chuchvalec prachu a soustředěnost je v čudu, takže kdybych já měla spolužáka, který by třeba potřeboval občas vykřiknout nebo dělat nějaké trhané pohyby pořád bych ho asi sledovala, kdy to udělá zase a to, co by se probíralo, by už šlo mimo mě. Takže doma by ze mě byli rodiče nešťastní (ještě víc než byli) že se se mnou musí ještě víc učit. Takže může mi teda někdo říct, jaké jsou ty výhody inkluze a co dobrého to přinese? Protože sice nejsem odborník, ale můj selský rozum mi říká, že ten, kdo tohle vymyslel, nejspíš vůbec nemyslel. |
Odpovědi
Václav Klaus ml. |
#295 Re:2018-02-23 17:56:41A co tady děláte? Běžte někam, kde diskutují dyslektici, tady je to pro normální lidi !!!! |
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice za statní občanství bez diskriminace
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
2134 Vytvořeno: 2024-12-16
ZACHRAŇME ŠKOLNÍ SPORT
1656 Vytvořeno: 2024-11-29
Voda pro zubry a divoké koně
18381 Vytvořeno: 2023-06-06
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
763 Vytvořeno: 2024-12-12
Petice studentů, absolventů, učitelů a znepokojené veřejnosti proti omezení hodinové dotace dějepisu, zeměpisu a přírodopisu
1675 Vytvořeno: 2024-12-08
ZÁKAZ RADARŮ NA DÁLNICÍCH
684 Vytvořeno: 2024-12-07
Zachraňte oslíky v Krtkově světě
109 Vytvořeno: 2024-12-20
Petice na podporu paní ředitelky Mateřské školy Hostinné
105 Vytvořeno: 2024-12-20
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
1697 Vytvořeno: 2024-11-12
Petice proti uzavření ulice Pod Novým lesem Praha 6
141 Vytvořeno: 2024-12-09
Právo na vzdělání při zaměstnání: Podpořme možnost osobního rozvoje pro všechny!
63 Vytvořeno: 2024-12-17
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
43065 Vytvořeno: 2022-12-27
Petice proti zrušení lůžkového onkologického oddělení Trutnovské nemocnice
262 Vytvořeno: 2024-12-12
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
23022 Vytvořeno: 2021-12-22
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2247 Vytvořeno: 2024-08-23
Petice za statní občanství bez diskriminace
4431 Vytvořeno: 2024-09-11
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
2015 Vytvořeno: 2024-07-23
ZACHRAŇME (A)VOID! 2.0.
1363 Vytvořeno: 2024-11-26
Zrušme komunisty! aneb Kdy skončí Listopad - výzva poslancům a senátorům by podpořili paragrafové znění novely trest. zákona, kterým by se propagace komunismu (vč. kom. symbolů), postavila mimo zákon
1870 Vytvořeno: 2024-01-25
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17758 Vytvořeno: 2023-10-23