MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#99447 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU.2016-12-21 15:32#99443: pan Hnedy - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU. S tímto lze jen souhlasit, objektivní zdroj informací zde opravdu není, pokud nebudu jak onen diskutující, který tu jen pořád píše dokladuj,dolož své tvrzení. Pro něj je podle mne jediný zdroj informací ČT a když to neuvede ČT je to lež. Dokladovat zdroj a dokládat svá tvrzení bych mohl akorát z odborných publikací vydávaných renomovanými vědci a odborníky, ale určitě ne z žádného zpravodajského media, každé je nějak tendenčně zaměřeno a ovlivněno a funguje v něm vnitřní cenzura. Úplně mi odrazuje informace, která uvádí, že něco je manipulace Ruska, je v tom vidět ruka Moskvy apod. Je to dnes móda a naprosté pravidlo všechno špatné svádět na Rusko. Jak něco takového slyším, už považuji zprávu za neobjektivní. Zpravodajství neustále hledá viníka v Rusku. EU dělá jeden kopanec za druhým ale nejlépe je vinu svádět na Rusko. Nejsem obhájce Ruska, ale hledat viníka čehokoli jen tam, to nelze. ČT je kapitola sama pro sebe a z pozvaného hosta dostane odpověď takovou, jako chce slyšet, i kdyby jej snad měli mlátit. Úplně geniální je v tomto vynucování té "správné" odpovědi na otázku moderátorka Tvarůžková (aniž bych měl cokoli proti její barvě kůže). Viditelně soptí, když pozvaný host neodpovídá na otázky tak, jak potřebuje, jen aby se zavděčila někomu, kdo jí dává pokyny do sluchátka. Inu koho chleba jíš..... Možná je v soukromí jiná, ale z obrazovky působí jako nepřístupná, panovačná až snad zlá žena, s kterou by si člověk odmítl sednout i na kafe. A ostatní moderátoři? Nemoderují,nenechají ani domluvit pozvané hosty a převážně ventilují své názory, svá hodnocení. Nevím, kdo jim k tomu dal právo. ČT se stala opravdu neobjektivním zdrojem informací, samozřejmě vedle dalších. A tak člověku nezbývá, než pročítat a poslouchat další zdroje a analyzovat, vytvářet si svůj objektivní názor, něco, co jak píšete se blíží pravděpodobné objektivní pravdě. Naše zpravodajská media a už vůbec ne moderátoři ČT v žádném případě monopol na pravdu nemají. A pokud si vzpomenu na volby prezidenta USA, jak probíhalo komentované zpravodajství v ČT, to viditelné zděšení a do poslední chvíle neakceptování výsledků moderátory, kteří stále tvrdili, že hlasování je vyrovnané, zatímco jiné zdroje již uváděly jasného vítěze, musím se jen pousmát jejich profesionalitě. Nedokázali do poslední chvíle přiznat, že volby vyhrál někdo jiný, než bylo pro ČT žádoucí. Občas se nedivím Zemanovi, že nemá rád novináře. |
|
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#99448 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU.2016-12-21 15:43:57#99447: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU. Když paní Tvarůžková vyslovuje byť i jen jména ČTčkem kritizovaných osob krčí nos a dělá, jako by to jméno ani skoro nemohla vyslovit, jak je jí protivné. Ale vidina kariéry je nejspíš lákavá věc, která jí za takové divadlo stojí.
|
Nepřihlášený uživatel |
#99455 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU.2016-12-21 17:06:20#99447: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JAKO POVETSINOU JSEM MEL PRAVDU. Viz. má odpověď výše a přidal bych, že vzdělání slouží k tomu, abychom byli schopni oddělovat praděpodobné od nepravděpodobného. Tedy spiklenekcké teorie např. na parlamentních listech jsou sice provokující, ale jsou to lži, proto se pod ně autoři nepodepisují a pokud se tam podpis i najde, nelze k němu přiřadit osobu. Totéž platí o spoustě videí např. na youtube, které mají prokazovat, že demokracie jsou hanebným způsobem správy veřejného prostoru, kdežto např. současná ruská polototalita je super. |
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Petice za pojmenování vltavské náplavky v Praze po Karlu Schwarzenbergovi
526 Vytvořeno: 2024-11-12
Za zachování tramvají na Maninách
790 Vytvořeno: 2024-11-02
Stop the death penalty
268 Vytvořeno: 2024-11-08
Petice za statní občanství bez diskriminace
4085 Vytvořeno: 2024-09-11
Petice proti pokácení jedle a pro zachování jedlové aleje na hřbitově v Lounech
226 Vytvořeno: 2024-11-11
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
24709 Vytvořeno: 2022-12-13
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce v Holicích
532 Vytvořeno: 2024-11-05
Horní míru pro dravce
1355 Vytvořeno: 2024-10-15
Otevřený dopis panu děkanovi a Akademickému senátu Filozofické fakulty Univerzity Hradec Králové
152 Vytvořeno: 2024-11-11
Petice proti zrušení pobočky Úřadu práce ve Skutči
133 Vytvořeno: 2024-11-11
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
525 Vytvořeno: 2024-10-20
Prohlášení k vysokoškolské stávce za klima 2024
124 Vytvořeno: 2024-11-12
Petice za pozastavení a odložení terénních úprav spojených s kácením stromů, zejména stoletých dubů v parku Zdenky Landové ve starém Braníku.
95 Vytvořeno: 2024-11-10
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2098 Vytvořeno: 2024-08-23
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
17022 Vytvořeno: 2023-10-23
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
139 Vytvořeno: 2024-11-05
Otevřený děkovný dopis Viktoru Orbánovi
2220 Vytvořeno: 2024-10-21
Homofobie do škol nepatří
37 Vytvořeno: 2024-11-14
Petice za zrušení Malého státního znaku ČR
80 Vytvořeno: 2023-10-18
Zastavte indoktrinaci dětí genderovou ideologií na všech stupních vzdělávání včetně mateřských škol
677 Vytvořeno: 2024-06-10