MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#141356 Tragédie u Smolenska je velkou záhadou, přestože spiklenecké teorie nemám rád....

2018-11-11 11:15

Varšava má nový pomník bývalého prezidenta Lecha Kaczyńského

Polské hlavní město Varšava má nový pomník. V sobotu večer byla odhalena na Pilsudského náměstí v centru metropole před sídlem varšavské posádky a v blízkosti pomníku polského meziválečného vůdce, maršála Józefa Pilsudského socha Lecha Kaczyńského. Někdejší polský prezident zahynul v dubnu 2010 spolu s dalšími 95 lidmi při leteckém neštěstí u ruského Smolenska.

.....je v této věci celá řada záhadných russáckých kroků. Hned jako první se nabízí, že si Putler prostě nenechal ujít příležitost provést další genocidu v Katyni, neboť v letadle byla prakticky celá politická elita Polska a tam bylo naprosto jasné, že má velký zájem na tom, aby tito lidé nežili. 

Dá se tedy věřit, že to nebyla tragédie ale opětná genocida polské politické elity russáky. 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#141359 Re: Tragédie u Smolenska

2018-11-11 13:37:30

#141356: - Tragédie u Smolenska

   Ó nikoliv. Podle zjištění Bundes Amtu  pro leteckou bezpečnost příčinou havárie byly navigační chyby.  Chyba horizontální navigace činila asi 50 metrů. Právě tak, jako chyba navigace vertikální. 

    Je na místě se ptát, jak tyto navigační chyby vznikly.  Chyba horizontální znamená, že přistávali BEZ VIDU. Do mlhy a přistávací dráhu neviděli. Chyba vertikální znamená, že využívali špatné údaje výškoměru.

     Černé skříňky havarovaného letadla byly nalezeny. A poskytly výmluvné svědectví. 

     V době přistávacího manévru , a dokonce dlouho před ním, byla v pilotní kabině přítomna další osoba.  A ta do řízení letu aktivně zasahovala. 

     Byl to velitel polského vojenského letectva  Andrzej Blasik osobně. Ten, narozdíl od druhého pilota, neznal místní topografii  letiště.  Ignoroval pokus druhého pilota o povinnou (a sofistikovanější) preventivní přípravu sestupu a kapitána  vehnal  do bezhlavého, sebevražedného přistávání naslepo.

    Pozemní personál na věži informoval kapitána o tom, že letiště dočasně nepřijímá kvůli MLZE. Poslal  údaje o TLAKU VZDUCHU na letišti,  a to mělo k upřesnění VERTIKÁLNÍ NAVIGACE úplně stačit. Další pokyn věže zněl OPAKUJTE PRULET. To je mohlo zachránit, ale mezitím už byl konec.

    Při zkušebním průletu  bylo možné ověřit správnost údajů tlakového výškoměru, a horké výfukové plyny mohly i mlhu trochu projasnit.  Jejich šance na přežití by se zlepšila.

    Blasik při přistávání četl údaje z výškoměru, a očekával předpisový postup.

   Mělo to háček. Ten RADIOVÝŠKOMĚR ukazoval okamžitou výšku nad terénem.  Nad ÚDOLÍM před letištěm.

   Letěli proti kopci.  Jejich šance byla nula.