Petice proti obsazení resortu školství Jihočeského kraje KSČM

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#1783 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s peticí

2012-12-07 10:41

#1782: kantor - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s peticí 

 Ano, souhlasím, že by mělo jít o kvalitu. O školství před rokem 89 mám svůj názor ( prošel jsem třemi stupni ) a neodvažuji se srovnávat s dnešním... to, jaké jsem poznal, bylo samozřejmě velmi pokřivené dobou, a nevím, jestli se nesnažilo vychovávat víc k uvědomělosti, než k odborné zdatnosti:-). Jen těch hodin všelijakých dějin dělnického hnutí,  politické ekonomie, ... vlastně snad nebyl předmět, do kterého by se ideologie nějak nepromítala.

Nevím, jaká je p. Baborová učitelka matematiky, dokonce věřím, že dobrá, ale je jisté, že pomáhala držet takto pokřivené školství, obhajovala lži, souhlasila s ohýbáním pravdy ve školských osnovách... a to ne z omluvitelného důvodu obavy o ztrátu zaměstnání, ale co je horší, ona tomu věřila a věří dodnes.

A taková má rozhodovat, která škola je kvalitní? Kdo má bý ředitelem na té, které škole?

A je náhoda, že první, komu se chce podívat "na zoubek" jsou školy soukromé a církevní? Nemáte také pochybnosti, že v ní stále vítězí její ideologie? Já ano...

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#1784 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s peticí

2012-12-07 11:20:08

#1783: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s peticí

1. Proč myslíte, že paní Baborová  pomáhala držet takto pokřivené školství, obhajovala lži, souhlasila s ohýbáním pravdy ve školských osnovách (v matematice?)... a to ne z omluvitelného důvodu obavy o ztrátu zaměstnání, ale co je horší, ona tomu věřila a věří dodnes. A vy si myslíte, že současné školní osnovy neobhajují někdy lži a neohýbají pravdu? Vy si myslíte, že současné hodnocení historie je objektivní? Opravdu si to myslíte? A co současné ekonomické poučky o "všemocném trhu". Nepřipadají Vám podobné komunistickým poučkám o všemocném plánování? Kdybyste znal(a) něco z teorie řízení, musel(a) byste vědět, že obojí je nesmysl, který sám o sobě nefunguje a je zřejmé, že jenom vhodná kombinace produkuje fungující hospodářství.

2. Soukromé školství je svou kvalitou opravdu nejhorší. Neplatí to samozřejmě vždy, ale tuto tendenci lze snadno vidět. Soukromé školství totiž většinou nevzniklo kvůli poskytování kvalitního vzdělávání, ale jako forma podnikání, tedy kvůli zisku. Nevím, proč mám ze svých daní podporovat něčí podnikání. Nechť soukromé školství funguje, ale opravdu jako soukromý ekonomický subjekt, který se sám financuje a přitom zajišťuje jistou minimální kvalitu vzdělávání. Panu Bernardovi taky nikdo nedotuje vaření piva jenom proto, že ještě existuje státní Budvar. Špatná kvalita soukromého školství je nejmarkantněji vidět na vysokém školství. Tam např. neexistuje žádný výzkum, hodný pozornosti, protože to nepřináší krátkodobý zisk.