Nesouhlasím s propuštěním Mgr. Stanislava Svobody
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Nesouhlasím s propuštěním Mgr. Stanislava Svobody
Nepřihlášený uživatel |
#76 Re: Re:2013-07-08 13:38Podle komentářů si můžeš odvodit, že většinu komentářů píší bývalí žáci gymnázia, kteří i po letech vzpomínají na kvality pana profesora. A i kdyby petici podepisovali mladší žáci, mají právo vyjádřit svůj názor na pana Svobodu |
Nepřihlášený uživatel |
#77 pan Svoboda osobně2013-07-08 13:45vzkaz od pana profesora: Milé studentky a milí studenti, o petici jsem slyšel. Nenapadá mě v tuto chvíli žádné slovo, které by vyjádřilo míru mé radosti a míru toho, jak moc si vaší podpory vážím. Kdyby se ta míra přelila do jistoty, že se budu moci zase postavit před vás (i před ty, kteří se rozhodli mě pošpinit, protože jsem vychováván v prostředí pokory a odpuštění), byl bych šťastný. Tak mně zatím zbývá jen víra v to, že jsem do této doby neučil nadarmo. MOC VÁM VŠEM DĚKUJI. Stanislav Svoboda |
Nepřihlášený uživatel |
#78 Kde je s(S)voboda?!2013-07-08 18:54Pan Svoboda mě učil filosofii pouze ve čtvrtém ročníku, jen jeden jediný rok, a přesto to byl učitel, který mě naučil ze všeho nejvíc. Jeho hodiny mě vždycky bavily, podával látku s nadšením, zápalem, zábavnou formou.. Jediná látka, které se studenti u maturity nebáli, byla právě filosofie! Každý se modlil, aby si vytáhl v ZSV filosofii. Pan Svoboda byl spravedlivý, lidé kteří u něj měli problémy si je bez vyjímky zasloužili! Podváděli, nechodili do jeho hodin, neučili se, byli drzí. Takoví studenti potom nemůžou čekat, že se jednou na konci roku naučí a všechno smažou. Pan Svoboda po nás chtěl, abychom se chystali z hodiny na hodinu, a tak to má vlastně být, ne? Každý, kdo se připravoval, nebo projevil alespoň nějakou snahu s panem Svobodou neměl problém. Pan Svoboda narozdíl od mnoha dalších nenadržoval a nezlepšoval známky o celé stupně na základě návštěv či obálek od rodičů. Jsem jeho vyhazovem zklamána, vedení školy se muselo zbláznit. Škola přišla o ku*va kvalitního učitele. Kdo teď bude učit filosofii? Pochybuju, že škola najde alespoň z poloviny tak kvalitního učitele. Osobní sympatie by se do práce tahat neměly, ale tak to na Čajdě asi nefunguje. Upřímně lituju budoucí maturanty. Filosofii je už nikdo nenaučí. |
Nepřihlášený uživatel |
#79 Re: Vtip?2013-07-08 19:04Tenhle koment psal očividně nějakej pokrytec, znuděnej svým vlastním příběhem, kterej filosofii ještě ani neměl. Tipuju ti tak 17 podle debilního komentáře. Vysmahni! |
Nepřihlášený uživatel |
#80 Re:2013-07-08 19:10Protože ředitel je Čapka a ne Svoboda! Tohle není důvod někoho vyhodit. Pověst školy? Komu jde o pověst proboha, ve škole se má učit a ne dělat reklamu! Schopného manažera? Svoboda je profesor, vážně, víš vůbec čeho se týká tato petice? |
Nepřihlášený uživatel |
#81 Akce a reakce2013-07-17 20:48Na studentech jsem si vždy cenila jejich smyslu pro spravedlnost a dobrého postřehu. Nyní jsem ráda, že se najdou i studenti, kteří dokáží ocenit kantorsku práci. U mnohých mívám totiž pocit, že je jim vše jedno, hlavně se nepředřít, avšak dostat dobrou známku...Byť i tlakem rodičů - s jednou demagogicky šílenou matkou jsem měla nedávno tu čest. Nebo otravu? :-) Ale k naší kauze. Svoboda je oběť, neboť byl vyhozen. Čapka je ten ďábel, který to způsobil. Velmi jednoduché. A velmi jednoduchý je i fyzikální zákon akce a reakce. Jak prosté! Nemyslím,že je na nás posuzovat kvality obou pánů - jak se říká "pan ředitel a maminka mají vždycky pravdu". Pan profesor Svoboda je zajisté perfektní kantor, ředitel Čapka ovšem též patříval k nejoblíbenějším profesorům v době kdy ještě naplno učil. Dnes je z něj skvělý ředitel, který ze všech ředitelů našeho gymnázia dokázal nejvíc a v nejkratším čase.Toto jest dokazatelné, spočitatelné. Vím, že naší školou žije a věnuje jí veškerý volný čas a to i o prázdninách. Zařídil, co se jeho předchůdcům nepodařilo a nejsme snad mezi omezenci, abychom si velkorysost a vstřícnost vykládali jako slabost. Tolik ředitelského volna a zajímavých setkání nikdy nebylo! Vlastně divné, že proti tomu nikdo neprotestoval... Panu Svobodovi se dostalo hojného povzbuzení, tak bych to v rámci spravedlnosti ráda trochu srovnala. Myslím, že řediteli Čapkovi musí být často z nepochopení okolí velmi smutno. Maně mi na mysli vyvstaly tyto verše :" choď léčit slepé, křísit lazary, až ty požádáš o lék na pochyby, smích učedníků bude škodolibý a dav tě zapře, cize beztvarý". Na prázdniny všem přeji hodně lásky a pochopení! A když si něco opravdu myslíte, tak se nestyďte podepsat, když už je vaším vzorem Mirek Dušín Svoboda. Mějte se nebesky! Dr.Helena Peštuková Sedláčková |
Nepřihlášený uživatel |
#822013-07-22 20:05Hodiny pana profesora byly ty jediné hodiny, kdy mě opravdu mrzelo, že mám místo nich trénink. Podle mě se může pyšnit těmi nejdůležitějšími vlastnostmi, kt. by kantor zpravidla měl mít. Jednoznačně uměl zaujmout...mám pocit, že kdyby mě tento profesor učil jakýkoliv předmět, poslouchal bych, bavilo by mě to a uměl bych Hodina neměla žádné prostoje. Pravidla byla jasná a pro každého stejná. Byl spravedlivý. Vybízel k aktivitě, vždycky se nás ptal, aby nás donutil přemýšlet a nejen nečinně sedět. Přirozená autorita...nikdo nevyrušoval. Co mě upoutalo ale nejvíce, byl zápal, se kterým učil. Své nadšení dokázal přenést i na ostatní. Vždycky jsem zastával názor, že škola akorát kazí jedince, ničí kreativitu, dělá z nás ovečky, bere nám čas na osobní rozvoj a ještě do nás sype obrosvké množství naprosto zbytečných informací, kt. po zkoužce stejně zapomenu a kdybych si je náhodou zapamatoval, tak mi stejně budou k ničemu. Návstěvy školy jsem bral jako ztrátu času...avšak hodin pana Svobody bych se zúčastnil i ve volném čase :) |
Nepřihlášený uživatel |
#832013-08-01 00:30Jeden z mála učitelů na Čajkárně, který doopravdy naučil. |
Nepřihlášený uživatel |
#842013-08-07 08:51Jak už napsalo mnoho lidí přede mnou, i já mám na profesora Svobodu jen ty nejlepší vzpomínky. Ve škole nás sice drtil, ale naudrtil. Jeho hodiny češtiny nebo ZSV měly smysl, byly promyšleně ucelené, daly nám důležitý základ do života.Nebýt jeho, dnes nemám ani maturitu ani vysokoškolský diplom.Stando, díky |
Nepřihlášený uživatel |
#852013-08-11 14:08Pan učitel Svoboda mě dva roky učil filosofii. Maturoval jsem v roce 2012 a byl jsem svědkem změny na postu ředitele (Sklenář - Čapka). Učitelů, kteří nezavírají oči před podváděním a nezájmem studentů je na Gymnáziu Čajkovského jako šafránu. Pan Svoboda je jedním z nich. Potrpěl si na pořádek a spravedlnost, což je vzácný jev a chápu, že to někteří studenti - nestudenti nesou s nelibostí. Že se jeho ambice, pracovní zápal a schopnosti nelíbily vedení školy, mě vůbec nepřekvapuje. Za nového vedení pana R.Čapky úroveň školy klesla. Ve škole jsou studenti, kteří nemají o studium žádný zájem, i přesto však nemají s absolvováním "gymnázia" problém. Problémy mají pouze s učiteli (jako je pan Svoboda), kterým na nich opravdu záleží. Kteří mají smysl pro čest a spravedlnost, kterým záleží na vzdělanosti a dobru společnosti. Pan Svoboda se pro tyto hodnoty dokázal nasadit, a byly pro něj důležitější, než vlastní pohodlí a jistota pracovního místa. Nyní studuji učitelství pro střední školy a pan učitel Svoboda je pro mě vzorem, ke kterému bych se rád ve své kariéře přiblížil. |
Nepřihlášený uživatel |
#862013-08-11 14:21Za své krátké působení na Gymnáziu Čajkovského jako správce nové sportovní haly (necelé 3 měsíce) jsem dokázal rozpoznat lidi schopné a lidi, kteří chtějí přežít za každou cenu. Pan Svoboda patřil svými schopnostmi a inteligencí k elitě školy, což mi potvrzovali sami studenti. Samozřejmě ne ti, kterým vadilo, že po nich požadoval výsledky. Pan ředitel Čapka by byl dobrý ředitel, pokud by rozhodoval vlastní hlavou. Bohužel pouze plní požadavky donašečů, kteří p. Svobodovi nesahají ani po kotníky. Pokud to tak bude i nadále, kredit školy bude stále prudce klesat. Bez kvalitních učitelů totiž nelze vybudovat kvalitní gymnázium. S pozdravem Miroslav Venkrbec |
Nepřihlášený uživatel |
#882013-08-26 20:02Zajímalo by mne ,kdo vám vypráví o prapodivném výběrovém řízení ,není to ten samý člověk ,který nezvládá své pudy ,který svým uraženým jájínkovstvím dlouhodobě zkouší,otrávit nejlepšího manažera ,kterého tato škola,škola před nedávnem na pokraji zrušení díky neschopnosti minulého vedení měla. Jen tak mimochodem pro organizátory ,kteří rádi zneužívají kohokoliv,personální záležitosti jsou výlučnou kompetencí ředitele školy. |
Jerry |
#89 Teď již nejde o spor Svoboda Čapka2013-09-10 14:44Dobrý den všem, |
Nepřihlášený uživatel |
#90 Re: Re:2013-09-10 14:58Tento spor neměl jiné řešení... Pan ředitel to udělal naprosto správně. Když budete mít firmu a v ní zaměstnance, který nechce pro vás pracovat a podráží vás za zády tak si ho ve firmě necháte? |
Martina Tökölyová |
#91 Re:2013-09-10 18:09S tímto příspěvkem se zcela ztotožňuji. Pan Svoboda mě učil celé čtyři roky na gymnáziu v Uničově, z jeho předmětů jsem i maturovala a musím říct, že ze znalostí, kteřé jsem v ZSV a filosofii získala, jsem těžila celé vysokokolské studium. Jen hlupák může napsat, že pozitivní příspěvky si píše Standa sám, ten by se k něčemu takovému nikdy nesnížíl. |
Nepřihlášený uživatel |
#92 Re:2013-09-22 09:55Pokud férový zaměstnanec vidí na pracovišti věci,na které se již nemůže dívat, obrací se v naději na nejvyšší instanci a naivně doufá, že bude vyslyšen, že to něčemu pomůže, čistá duše trpí v prostředí, které se neslučuje s jejím světonázorem. Současně to vidím jako odvahu, také jako výkřik do tmy, kterým si jen uškodil. Na Čajkárnu pan profesor odešel z předchozí školy v naději, že tam budou lepší vztahy. Naděje umírá poslední, ale budoucnost národa díky tomuto školství spěje k záhubě. Všechno je o lidech, vnímaví středoškolští studenti dokáží poznat kvality osobností. |
Nepřihlášený uživatel |
#93 Re: Re: Re:2013-09-22 09:57Zkuste dát na váhu morálníkvality pana Svobody a pana ředitele. |
tweety |
#94 Re: Re: Proč byl Svoboda vyhozen?2014-03-19 19:46#11: - Re: Proč byl Svoboda vyhozen? Na 100% souhlasím! Ze ZSV jsem sice nematurovala a ani s ním už nemám co dočinění, ale jeho hodiny mě bavily a vždycky jsem ho považovala za kantora s velkým K! Přímý striktní člověk.... |
Nepřihlášený uživatel |
#95 Re:2014-03-19 20:57Hřiště není vše, i když to tak na téhle škole často vypadá. Čapka v žádném případě není schopný ředitel, správný ředitel by nikdy neměl propagovat politiku (resp. svou oblíbenou politickou stranu) ve škole, politika do školy rozhodně nepatří. Správný ředitel by plnil své povinnosti, v žádném případě by nešel místo svého závazku venčit s nějakými slečnami psa. To by pan Svoboda nikdy neudělal. Jaký obor studoval je mi úplně jedno, jeho osobní názory soudit nebudu, ani je neznám. Můžu ho hodnotit pouze jako pedagoga, tam se mu nedá téměř nic vytknout. Ke studentům má vstřícný přístup, co splní, to udělá, na dobré slovo půjčuje své vlastní knihy a dokáže se studentům, kteří projeví skutečný zájem, věnovat i ve svém volném čase. Nikdy jsem nezažila, že by odmítl pomoct. Takových pedagogů by mělo být víc a je škoda, že z Čajkárny odchází. Je tam spousta much, spousta věcí se mi tam nelíbila, ale nikde nemůžeme být úplně spokojení. Pan Svoboda pro mě byl spolu ještě s pár (a nebylo jich mnoho) pedagogy světlý bod a důvod, proč jsem nezměnila školu. Kdyby tam byli jen Čapkovi přátelé, tak bych odešla asi již v prváku. |
Erlinka |
#96 Re: pan Svoboda osobně2017-03-18 14:04#77: - pan Svoboda osobně nesouhlasím |
Nepřihlášený uživatel |
#97 Re:2018-01-11 21:13Říká ten, kdo ani neumí psát čárky na klávesnici! Kdyby vás učil pan Svoboda, nebyl by jste tak negramotný. |
|
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Petice proti rozhodnutí české ambasády v Abuji o zamítnutí udělení víza pro rodinného příslušníka občana EU
Opravte Pragerovy kostky! Petice za zachování a rekonstrukci budovy „kostek” u Emauz
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Exemplární trest pro střelce koček z obory Březka
13234 Vytvořeno: 2024-08-09
Za vyřešení drogové situace na Praze 5
707 Vytvořeno: 2025-01-16
Břehy bez omezení!
1753 Vytvořeno: 2024-01-24
Petice za prošetření případu Libora BENÍČKA (kauza týrání zvířat v oboře Březka)
2468 Vytvořeno: 2025-01-20
Podpora pro spolek Triangl
250 Vytvořeno: 2025-01-23
Petice za odvolání ředitelky Krajské veterinární správy Karlovarského kraje paní MVDr. Márie Slepičkové
1864 Vytvořeno: 2025-01-22
Petice za přepracování návrhu na rekonstrukci Hlavního nádraží v Praze
10144 Vytvořeno: 2023-11-28
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
3077 Vytvořeno: 2024-07-23
UZNÁNÍ ZAMEZENÉHO STOLCE BENEDIKTA XVI. A SVOLÁNÍ KONKLÁVE
18146 Vytvořeno: 2023-10-23
Podpora udělení Ceny města Olomouce Ing. Vilému Švecovi in memoriam, za společenský přínos městu.
144 Vytvořeno: 2025-01-26
Petice proti zjednosměrnění provozu v centru Loun
263 Vytvořeno: 2024-11-29
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
49564 Vytvořeno: 2022-12-27
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
15754 Vytvořeno: 2023-10-30
Propusťme politické vězně a zastavme kriminalizaci rostlin a hub
147 Vytvořeno: 2025-01-13
Otevřený dopis za podporu sociálních pedagogů ve školách
1809 Vytvořeno: 2024-10-20
Žádáme zrušení nákupu letounů F-35
909 Vytvořeno: 2024-03-07
PROTI AKADEMICKÉMU ANTISEMITISMU
1453 Vytvořeno: 2024-12-12
Otevřený dopis Radě města Železný Brod ve věci KC Kina
282 Vytvořeno: 2025-01-15
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
6967 Vytvořeno: 2024-03-26
Podpora Simonu Omaníkovi, slovenskému studentovi
2245 Vytvořeno: 2025-01-17