Petice proti stavbě obřího ruského kola v Praze

Jiras

#26 Re: Kolo nemá s Ruskem nic společného ...

2016-07-28 19:37

#8: - Kolo nemá s Ruskem nic společného ... 

 Ta firma ma s Ruskem spolecneho to, ze prosazuje sve zajmy na ukor jinych. V tomto pripade deti a obyvatel Prahy 5.


Nepřihlášený uživatel

#27 Re: Re:

2016-07-29 02:13

#18: - Re:  

Správné druhé video je tady, How it works. Obě velká ozubená kola jsou pevná; jsou to  jen  dvě stejně velké kruhové dráhy se stejným počtem zubů po obvodě.  Motor otáčí společným planetovým kolem.

xcav8

#28

2016-07-29 06:39

Přeji Vám aby ta blbost s kolem neprošla. 

Zdar jak sviňa z Brněnského štatlu.


Nepřihlášený uživatel

#29 Re: Re: Re:

2016-07-29 09:27

#27: - Re: Re:  

 Na leteckém snímku Falkirk Wheel si můžeme povšimnout,  že dolní hladina je vždy stejně vysoko. 

Ale výška hladiny v přehradě stejná není. Leda by horní výtah měl výstup do malého přizpůsobovacího zdymadla;  to by asi vyšlo nejjednodušší.

Voda pod hrází  už nemůže být  elektrárnou vyfakturována.  I když, asi by nějak nenápadně taky skončila v turbíně. 

Otázkou je, zda se najde levnější přístup.

Jinak by došlo na oprášení velmi starého,  návrhu.   Járy Cimrmana c. k.  paměti. Plovoucí,  k rozsáhlé přesné vodící rampě aretovaný výtah.  Prázdný dolík dolní úvrati, pevná součást výtahu, by plaval na hladině.  

  Cimrman sám na tento přístup hleděl s ponuře. Od doby, co se jeho po dlouhých zimních večerech pečlivě sestavený model napřed naplnil vodou,  pak převrhl a nakonec potopil v rybníce...

 --------------------------------------------

Frustrovaný Cimrman ještě gestikuloval oběma rukama, dupal a neartikulovaně vykřikoval v bagančatech a kšiltovce  po sněhu na břehu, když si náhle uvědomil, že není u rybníka jediný.

Tvář porybného Drchlíka zůstala bezvýrazná.  "Ještě to má nějaké mouchy. Zkroutilo se to, a pak vzpříčilo. Ke všemu  zrovna v horní poloze.  Daj radši po stranách  nějakou montážní pěnu... Tady maj bidlo. Ať to můžou vylovit,"  konstatoval nevzrušeně, s pohledem upřeným na vystupující bubliny.  Cimrmanovi se chtělo křičet. Usedl  u vrby, opřel se, zavřel oči a složil hlavu do dlaní.  Když znovu vzhlédl, byl Drchlík pryč. Jen  kořistní bidlo s  prádelní šňůrou a žraločím trojháčkem slabě připomínalo Drchlíkův nevyléčitelný optimismus.  Cimrman si povzdychl, opřel bidlo o vrbu a začal opatrně vystupovat do ježaté koruny.   

 ---


Nepřihlášený uživatel

#30

2016-07-29 13:41

Takhle zhnusit nabrezi muze pouze blb.Jeste nejake atrakce a cirkus pro turisty ne???Proberte se!!!!

Nepřihlášený uživatel

#31

2016-07-30 07:46

Vzhledem k tomu,že Praha již jedno kolo má,je nesmysl budovat další a navíc v této lokalitě. Jiří Tvrz

Nepřihlášený uživatel

#32 Re: Re: Re: Re:

2016-07-30 20:55

#29: - Re: Re: Re:  

 Co by nemohla. Pod hrází je další přehrada. Na noční proud přečerpám zpátky.  Ve špičce vyrobím dražší. Kolikrát budu chtít.  

Už Jára Cimrman, coby noční  topič v žižkovské elektrárně,   navrhoval Křižíkovi, aby topili i v noci. Aby ráno nemuseli zatápět. A přebytky proudu uschovávali na horší časy. Podle očitých svědků Křižík neodpověděl hned, protože mu upadl doutník do mouru.  Podle některých historiků ho  překvapil Cimrmanův přehled. Podle jiných Křižík zaťal zuby, aby nepublikoval  svůj nejnovější nápad. Nedokončený, tedy v nevhodný čas. 

    Buď jak buď,  Křižík  sáhl do kapsy, vytáhl nový,  nabídl i Cimrmanovi, a připálil.  Cimrman se rozkašlal.

František Křižík zamával sirkou. Pak pohlédl Cimrmanovi do očí.  "Odvahu! Odvahu do života. Nic víc! Co dovedou jiní, dovedeme my taky. "


Nepřihlášený uživatel

#33 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-07-31 08:23

#32: - Re: Re: Re: Re:  

 Dodejme, že historický špaček ranní směna vylovila  z mouru, zasklila, pověsila Cimrmanovi nad kavalcem a opatřila výstražným nápisem. 

      Cimrmanovi zákaz kouření nepřekážel. Ověřil experimentálně, že kouř v noci není vidět.


Nepřihlášený uživatel

#34 Re:

2016-08-03 15:11

#22: -  

Kontejnerová loď patří mezi obchodní nákladní lodě. Přeprava zboží je zde mnohem efektivnější než na ostatních lodích pro suchý náklad. Jako přepravní jednotka se používá obvykle jeden dvacetistopý kontejner (1 TEU,  twenty-foot equivalent unit).

Použít ale můžete i čtyřicetistopý kontejner a pětačtyřicetistopý kontejner. Dále pak zvaný opentop s plachtou namísto pevné střechy, tankové kontejnery, plato kontejner, mrazící kontejner či například kontejner s čely určený k přepravě nadměrných nákladů. Manipulace v přístavních terminálech je pak poměrně snadná. Kontejnery se do lodě umisťují pomocí portálových jeřábů do prostorových vodících mříží, nad úrovní paluby se vrství v cca šesti řadách. V rozích se k sobě vzájemně upevňují. V současnosti největší kontejnerovou lodí je CSCL Globe (rejdař China Shipping Line) s kapacitou 19000 TEU.(Wikipedie)


Nepřihlášený uživatel

#35

2016-08-03 15:23

Praha 5 má prostě smůlu na starosty. Jeden kradl,druhý má rád kolotoče a myslí,že buz párty na Smíchově spasí svět.

Nepřihlášený uživatel

#36

2016-08-03 15:35


Nepřihlášený uživatel

#38

2016-08-04 11:06

"Chléb a hry"... Přemýšlí Ti, kteří nás zastupují také o něčem jiném?

Nepřihlášený uživatel

#39 Re: coval,

2016-08-08 08:36


Nepřihlášený uživatel

#40

2016-08-08 10:26

Praha má svou jedinečnou atmosféru a panorama – vážně ji potřebujeme narušit takovým monstrem? Nevidím důvod, proč uprostřed města postavit pouťovou atrakci – vždyť krásné výhledy jsou z tolika míst... Nemusíme přeci napodobovat jiné metropole právě proto, že je ruské kolo "in" už v tolika z nich.


Nepřihlášený uživatel

#41 Re: Re: Re: Re:

2016-08-14 10:45

#29: - Re: Re: Re:  

 ____________________________

*   Bidlo byl konfiskát.  Drchlík jej zrekvíroval již dříve výrostkům z kolonie, kteří  v rákosí cosi ukryvše spěšně, zmizeli  jak ranní opar náhle. Drchlík, rozšafně sledující  po cestě zanechané opadané kusy bláta,  následně ve vodě nalezl bytelný trojzubec. Poněkud narovnané to byvší podávky, s neumělým frakturovým nápisem "SMRT HASTRMANUM!", prádelní  šnůru a  malou kotvu s mrtvou ondatrou.

Večer se Drchlík zastavil na jedno pivo v hospodě za náhonem  Mezi řečí zmínil, že vyšla nová  vyhláška ohledně vodního pychu. Že bude sčítání vyder, ondater, užovek, hastrmanů a nějaké další slizké havěti. Ale že už to není, co to bývalo za Krčína. Ten ještě kvůli hastrmanům s sebou na stavby tahal šibenici. Ale dneska?? Už padesát let je statistiky ani nezmiňují.


Nepřihlášený uživatel

#42

2016-08-14 12:43

Ruský cirkus opět v Praze. Nedráždit, nekrmit.


Nepřihlášený uživatel

#43 Re:

2016-08-21 09:22

#37: -  

 Dostupnost vodní kontejnerové dopravy je jedním z parametrů konkurenceschopnosti země.


Nepřihlášený uživatel

#44 Re:

2016-08-21 09:36

#38: -  

 Vy tedy věříte, že přemýšlejí. Můžete uvést cokoliv na podporu této hypotézy?


Nepřihlášený uživatel

#45 Re:

2016-08-21 09:52

#38: -  

 Jsou tu množící se indicie, naznačující, že přemýšlet vůbec neumějí.  Ani nemusejí. Stačí jim provozovat osvědčený folklór. Před volbami co nejvíc křičet, že jejich problém, v němž jsou oni kompetentní, protože o něm bez přestání mluví,  je nejdůležitější, vždyť je to vlastně  blížící se konec světa.

       Jednoduše si porcují medvěda. Koláč hlasů. Pak se koaličně handrkují, přičemž poslední slovo má ten nejpitomější.

Vzniká tak dojem, že hlavním smyslem politiky jsou tahanice s blbci, což není pravda. Právě proto byly vynalezeny volby, aby tento pseudoproblém odpadl. 

A výsledek? Tristní. Pseudoproblém nejenže nezmizel, ale ještě si přivedl pomocníky. 

Na vině je poměrný volební systém. Po Evropě rozlezlý jak epidemie břišního tyfu. 

Jediný způsob, jak je přimět k tomu, aby přemýšleli, což neumějí, a nacházeli optimální způsoby řešení, což neznají, je velmi brutální. Vyházet pitomce.  

Není žádná výhra mít na jediný problém  mnoho názorů. Tato cesta je čítankovou ukázkou kontraproduktivity.                       Je to prostě blbost. Nic víc. Nutně musejí být skoro všechny špatně. Více názorů má smysl jen v případě, že máme co činit s vícero problémy.

     Je to vlastně docela jednoduchý recept.  Kdo dostane nejvíc hlasů, dostane i mandát. Ostatní musí do příště přemýšlet lépe. Protože ve volbách byli diagnostikováni jako nedostačující. Proč by koneckonců měli být luxusně  placeni z peněz daňových poplatníků za to, že tropí hovadiny. 


Nepřihlášený uživatel

#46 Re: Re: Re: Re:

2016-08-25 23:59

#29: - Re: Re: Re:  

 Cimrmanova frustrace zakryla rudou mlhou inkriminovaný model lodního výtahu. Podle Drchlíka Cimrman svůj model nakonec vylovil; a bedlivě prohlédnuv poškození jeho, drahnou dobu  na vrbě setrval mlčky.

     Pak rozmáchnuv se mocně,  odhodil hračku do vody co nejdále, a z vrby sestoupiv opatrně, z místa odešel, aby již nevrátil se více.

     Rudá mlha, zakrývající lodní výtahy, nicméně nezakryla bystrý postřeh Cimrmanův zcela. Cimrman si záhy uvědomil, že tanto robustní, takřka bezúdržbový typ výtahu stojí na minimu použité vody a minimu spotřebované energie.

Přišel, aby zůstal.  

Cimrman sepsal memorandum v tom smyslu, že tímto výtahem lze vytvořit výkonný. vnitrozemský spoj lodní dopravy mezi třemi moři, a to s minimálními, takřka nulovými nároky na množství přitékající vody.

    Zkostnatělý rakouský byrokratický aparát po čase odpověděl. " Co kdyz voda v kanálu zamrzne?? To se na kolejích stát nemůže!"

Obrázek: Plavební kanál kdesi u Středozemního moře. Povšimněme si okraje kanálu v proluce platanového stromořadí. Uchytil se tam rákos. Ale nikde jinde.

jarda

#47 Re:

2016-08-26 04:14

#3: ZTOHOVEN -  

 No, řekl bych, že jste jen hlupáček, který nemá ani ponětí o tom, co je tzv. ruské kolo, jakož i o historii onoho technického zařízení. Zkuste se dovzdělat, vy agente s teplou vodou!


Nepřihlášený uživatel

#48 Re:

2016-08-26 04:20

#40: -  

 No, zkuste se podívat třeba na fota tady: http://www.radynacestu.cz/magazin/londynske-oko/ A mohu vás ujistit, že ani v tom Londýně nejsou odnikud takové možnosti pohledů na město, jako právě z toho kola. Tak v čem je problém? Že by v tak typicky čecháčkovském komplexu malosti?

Kamil M. Černý

#49 Re: Re:

2016-08-26 05:51

#4: admin - Re:  

 Admine, děkuji za správný postup proti zneužívačům petice.


Nepřihlášený uživatel

#50

2016-08-26 11:12

Napřed betonové rakve, teď ruské kolo. Jaké další obludárium plánují naši nemilí radní?