Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi

Miluše

#226 Re:

2015-11-01 12:36

#210: -  

 Jsem ráda, když se ozve někdo, kdo s takovými dětmi pracuje. Všichni učitelé z praktických škol a asistenti by se měli spojit a ozvat ve stejný okamžik. 

A ještě jedna věc, možná ji tu ale už  někdo zmínil - kromě dětí, které se v normální třídě trápí, se trápí taky rodiče, kteří jsou každý den stresováni. 


Nepřihlášený uživatel

#227

2015-11-01 16:40

Souhlasím se vším, co je v petici napsáno. Pracuji ve speciálním školství 30 let a mohla bych argumentovat letitými zkušenostmi. Za celou dobu mé pedagogické praxe jsem se nesetkala s žádným žákem praktické školy, který by byl zařazen nesprávně, to mohu říci s čistým svědomím. Všichni víme, koho především se inkluze týká a všichni pedagogové také víme, že tito rozšíří řady negramotných lidí, kteří díky praktickým školám u nás neexistovali. Já sama působím nyní ve speciální škole, učím žáky s poruchou autistického spektra v kombinaci s různým stupněm mentálního postižení, jsou to děti neintegrovatelné. Pokud k této násilné integraci dojde, jde přímo o zločin na těchto dětech a jejich rodinách. Já osobně stále ještě doufám ve zdravý rozum a v to, že se konečně začnou lidé z MŠMT opírat o názory nás odborníků v praxi. Jinak svá vnoučata budu raději vyučovat doma, neboť jak bylo řečeno, ne všichni si můžeme vybrat školu pro své děti. Nebydlíme v Praze a nejsme umělci, politici, sportovci a jiní rádoby VIP. Jsme "jen" lidé. Národ, který si neváží učitelů je odsouzen k nevzdělanosti a tudíž k poníženosti. Snad se vzpamatujeme. Byli jsme ve školství ,včetně speciálního, téměř nejlepší. Necháme si to zničit stejně jako zemědělství a průmysl? Vzpamatujme se včas.

Mgr. Helena Procházková

ok
Nepřihlášený uživatel

#228

2015-11-01 18:34

Ja mám dítě které navštivuje Praktickou třídu a nedokážu si představit že by ho dali mezi normalní deti byl by s toho MéNěCENý a nechtěl by chodit do školy protože by si s ním zdravé děti nerozumeli s toho má strach asi každá matka


Nepřihlášený uživatel

#229

2015-11-01 20:25

Souhlasím s touto peticí. Dvanáct let jsem učil žáky ze speciálních škol a nedovedu si představit začlenit všechny žáky z těchto škol (až na výjimky) do normálních škol. Značně by zatěžovali při výuce učitele a nebylo by to prospěšné ani pro jednu skupinu žáků.

Nepřihlášený uživatel

#230

2015-11-02 15:45

Souhlasim se vsemi predchozimi inteligentnimi nazory.

Nepřihlášený uživatel

#231

2015-11-02 18:51

Take bych zduraznil, ze pece o slabe zaky neumozni dostatecnou peci o zaky normalni, kteri budou jednou tyto slabe zaky ze svych dani zivit.

Nepřihlášený uživatel

#232 Re:

2015-11-03 11:10

#217: -  

 Jak jsem Zemana nikdy za jeho hulvátství a primitivní poznámky moc nemusel, v tomhle (a v případě unesených dětí v Norsku) jsem plně na jeho straně.


Nepřihlášený uživatel

#233

2015-11-03 15:12

Je někde k podepsání papírová petice na tohle téma? Taky je třeba svolat před ministerstvo demonstraci, aby ti nadutí arogantní papaláši věděli, že si za svým názorem skutečně stojíme, není nám lhostejno, jak budou vzdělávány naše děti a nenecháme si srát úředníky z MŠMT na hlavu!


Nepřihlášený uživatel

#234

2015-11-03 16:47

Nemám co dodat,dopis je naprosto trefný se správnými názory autora.
Martin Pospíšil
Brno

#235 Jsme ovládaní zločinnou mafií, která touží po zničení našeho národa a jeho hodnot a tradic

2015-11-03 22:29

Uzavření zvláštních škol a slučování nepřizpůsobivých a duševně hendikepovaných dětí s normálními, čímž se zbrzdí tempo výuky a odnese to třída jako celek a talentované děti pak ve školách úplně zakrní a nevyužijí svůj potenciál, je cílený tah, jak oslabit další generaci. Holt oni nepotřebují chytré lidi, jen stádo nevzdělaných tupců, kterými se dobře manipuluje a kteří nemají dost IQ, aby se zmohli na relevantní odpor. Proto nám sem taky tak ochotně dováží křováky z Afriky. Vše je dopředu připravené jako vyvrcholení let urputných snah, jak zničit naše národy. Školství je jednou z prioritních oblastí, neboť studenti jsou naše budoucnost, proto je třeba, aby jeho kvalita upadala, aby lidi chodili pokud možno jen na humanitní pseudoobory, kde je vládnoucí establishment dostatečně zmasíruje a vytvoří z nich uniformní masu diplomovaných, sluníčkových, naprosto nepoužitelných tupců. Žalostný výsledek vidíme všude kolem. Navíc chybí respekt k základním hodnotám, dnešním mladým chybí disciplína. To co si dovolují dnes by bylo dříve zcela nemyslitelné. Já třeba pamatuji, že čeho jsem se bál v dětství nebyly nějaké zákazy, ale výprask od taty, dnes dáme děcku jednu výchovnou a pomalu u nás zvoní sociálka za týrání. O Barnevernetu ani nemluvě. Pak není divu, co v tomhle bordelu vyrůstá za rozmazlené samorosty a že mnozí méně autoritativní učitelé trpí šikanou od svých žáků a ti si to ještě točí na mobil a zavěšují na YT. Celý tenhle trend nedotknutelnosti dětí je jednou z podob totálního rozvratu společnosti, kterou tady elity potichoučku zavádí. A my si to necháváme líbit, někteří užiteční idioti tomu dokonce tleskají.

kantorka

#236

2015-11-05 20:23

Prosím všechny rodiče současné i budoucí: chtějte pro své děti přiměřenou výuku! Pro nadané ať máme gymnázia, pro většinu základky a pro jakkoliv handicapované přiměřeně náročné a užitečné vzdělávání.

Dokud se budou ozývat jen speciálky a rodiče postižených dětí, nikdo je nebude poslouchat. Teprve až se ozve většina, až budou protestovat základní školy a učitelé, že to takhle nejde, pak možná někdo začne reagovat.

Jestli je nás deset milionů a dejme tomu čtvrtina jsou rodičedětí školou povinných, proč je tu tak málo podpisů! Ukažte svým známým, kteří mají děti, tuto petici. Řekněte jim, co je v plánu v novém školském zákoně. Ať si zjistí na škole svých dětí, co očekávají od příštího září, jak to bude probíhat.

 

Nenechte své děti mrzačit a týrat. Žádné děti by neměly být cílem tak nesmyslného experimentu!

 

Petra

#237

2015-11-05 20:27

Inkluze je nejblbější nesmysl co poslední dobou vymysleli, vždyt jim musí být jasný že tohle nemůže nikdy fungovat lidi různýho intelektu v jedné třídě, kteří nejsou sto zvládat jednotný tempo výuky - buď budou jedni nestíhat nebo se budou druzí nudit. Jo tělesně postižené do běžné třídy integrovat lze, ale duševně určitě ne.


Nepřihlášený uživatel

#238

2015-11-05 21:55


Nepřihlášený uživatel

#239

2015-11-06 13:09

Podporuji petici. I když vím, že nic nezmění. Když si politici a úřední šiml něco zamane, přes to nejede vlak. A bohužel si zamanuli totálně rozvrátit naše školství. Ale nevzdávejme to!


Nepřihlášený uživatel

#240

2015-11-09 08:41

Jako bývalý žák základní školy (1964-1973) a učitel na gymnáziu, učilišti i průmyslovce (postupně) vím!, že rušit praktické školy je zhovadilost. Problémy to přinese všem - i těm, kteří jsou dnes v těchto školách spokojeni, protože tam jsou na tom všichni podobně, i těm, kteří chodí do základních škol, protože se postup výuky bude muset přizpůsobit těm nejpomalejším. Pak samozřejmě ti rychlejší žáci budou ještě podstatně nezvladatelnější, protože se budou nudit. Chudáci všechny děti i všichni učitelé! A samozřejmě i rodiče, kterým na tom, aby se jejich děti naučili aspoň to, na co jejich schopnosti stačí...

Nepřihlášený uživatel

#241

2015-11-09 20:40

Ta tlupa diletantů, kteří vymysleli tenhle inkluzní nesmysl, by zasloužili pořádně po hubě. Zatímco oni si plní svoje přihlouplé utopické nerealizovatelné vize, odnesou to ti, kteří se nemohou bránit - žáci kteří jsou rukojmí jejich nesmyslných experimentů. Chce se mi z nich blejt!

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2015-11-10 21:28


Lenka B.

#243 Neberme našim postiženým dětem šanci cítit se ve škole dobře

2015-11-10 21:31

Ne stát, ale rodič zná své dítě nejlíp. Žijeme v demokratickém státě, máme tedy možnost vybrat pro své děti svobodně mj. i školu. Školu takovou, v jaké bude dítě prospívat a rozvíjet se. Ne takovou, kde je předem jasné, vzhledem k okolnostem, že tyto podmínky být splněny nemohou.

Děkuji.


Nepřihlášený uživatel

#244

2015-11-11 11:49

Myslím si,že by se neměly rušit spec.školy pro děti s postižením i když je postižení třeba i jen lehčí. Není pro ně udělán takový individuální plán aby to děti zvládali v normální škole. Každá škola si myslím má jiné podmínky pro vzdělávání. Připadá mi,že jsou na děti kladeny moc veliké nároky a v normální škole to asi nebu pro ně tak jednoduché. Pracovala jsem s postiženými dětmi a tak trochu vím co tato práce obnáší. Neberte jim školu. Některé postižené děti nemají rády větší kolektiv a hlavně tyto děti potřebují individuální přístup. Uděláte děti s postižením nešťastné. Zaslouží si i oni být spokojené neberte jim školy.
Jirka

#245

2015-11-12 21:04

Podepisuji, poněvač inkluze je blbost,naprostá! To fungovat nebude,ani omylem..

Nika

#246 Re: Takže ano diferenciaci a selekci?

2015-11-12 22:20

#45: Brno - Takže ano diferenciaci a selekci? 

 Dobrý den,

vyhledala jsem si informace, které jste měl na mysli. Asi ministerstvo školství dělá chybu v informování široké i odborné veřejnosti. Pokud je všechno v pořádku a nechtějí rušit specializované základní školy, proč jsou všude v médiích diskuze o tomto tématu? Proč není jednoduše řečeno NIC SE MĚNIT NEBUDE, JEN CHCEME PODPOŘIT DOBROVOLNOU INKLUZI. Takhle jasně to nebylo sděleno vůbec nikde.

Toto je citlivé téma, protože se týká dětí, které jsou zcela závislí na rodičích a rodiče zase na vzdělávacím systému. Proto všichni brojí proti této novele. Někdo rozhoduje od stolu o zcela zásadních věcech. Nejde o peníze, ale o lidské životy a o budoucnost jedince.

Nebudu se vyjadřovat k dětem, kterým speciální škola vyhovuje. Chci se vyjádřit k dětem, které mají schopnosti běžnou základní školu vychodit. Bez ohledu na rušivý element soustředění, kdy 1,2 nebo i více asistentů budou během výuky asistovat, tyto "normální" děti nemůžete přinutit, aby se kamarádily s asistovaným dítětem. Můžou se a umí se kamarádit s fyzicky postiženým dítětem, protože si mají o čem povídat. Ale s mentálním rozdílem to prostě nejde. Jde se tolerovat, ale mentálně rozdílné dítě bude vyčleněno. Nemusí být nutně šikanováno. Ale je potřeba si uvědomit, jestli takové dítě bude šťastné. A tou jeho nešťastností se může spustit lavina událostí - záleží na vrozené povaze jedince.

Do toho vůbec nezahrnuji další běžné denní problémy ve škole, které se nikde nezmiňují. Je takové dítě schopné čelit jinému lehčeji postiženému dítěti třeba s poruchou ADHD? Je takové dítě schopné se věnovat výuce ještě 2-3 hodiny po skončení vyučování, aby dohánělo výuku?

A co zdravé průměrné dítě? To se začlení kam? Tomu všechno naskáče do hlavy samo? I tyto děti mají své potřeby.


Nepřihlášený uživatel

#247

2015-11-13 07:49

Proč rušit osvědčené praktické školy, kde působí zkušení speciální pedagogové ? Stát nemá peníze ani personální zajištění pro zařazení zaostávajících dětí do běžné školní výuky na základních školách. Vyučoval jsem téměř 40 let na středních a základních školách, a tak vím, jak brzdí tempo vyučování lehce mentálně postižené děti. Nebo zanedbané děti z málo podnětného domácího prostředí. Nejsem proti inkluzi tělesně postižených s dobrými duševními schopnostmi. Většina škol dnes má bezbariérový přístup do budov. - Inkluze mi připadá jen jako alibismus ministerstva školství a mládeže, kterým tak reaguje na kritiku ĆR  od bruselských úřadů - o malém počtu začleňovaných dětí z nepřizpůsobivých rodin do běžné sítě základních škol.


Nepřihlášený uživatel

#248

2015-11-13 17:28

Mám postiženého bratra(39 let). Celý život jsem se potýkala s výsměchem vrstevníků a celého okolí. Nic dobrého pro rodinu ani spolužáky. Specializované školy bratr navštěvuje a já jsem konečně spokojená, že zapadl do svého kolektivu a cítí se tam dobře....

Nepřihlášený uživatel

#249

2015-11-13 17:56

Osobně v tom vidím velice silné lobby za podporu a další rozvoj soukromých základních škol, neboť státní školy v tomto budou ztrácet na úrovni vzdělávání. Navíc integrované děti s postižením budou trpět a jejich rodiče s nimi. V tomto státě se tomu nedivím. Jde opět o prosazení zájmů určité nenažrané skupiny. O rozumných důvodech k tomuto kroku mně nikdo nepřesvědčí.
lenka

#250 Re:

2015-11-13 22:20

#14: -  

 Souhlasím s vámi. Mám postiženého syna, který chodí do praktické školy a je tam moc spokojený. Při představě, že by měl chodit do běžné základní školy, mě jímá hrůza. Těmto dětem inkluze jen ublíží.